Connect with us

AUDIENȚE TV

CRBL și Oase au câștigat Asia Express, show-ul a fost lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Cea mai dură cursă și-a declarat câștigătorii, iar tensiunea finalei Asia Express – Drumul Elefantului a ocupat primul loc în preferințele românilor. Ultima ediție, spectaculoasă și plină de adrenalină, a adus un verdict cum nu se poate mai bun pentru perechea formată din CRBL și Oase, care a adjudecat amuleta de aur în valoare de 30.000 de Euro și titlul mult râvnit al celui de-al doilea sezon.

 

Finala celui mai dur reality-show a fost lider de piață pe toate categoriile de public și a strâns în fața micilor ecrane peste două milioane de oameni la nivelul întregii țări: în minutul de maximă audiență de la 21:48, 2.182.000 de telespectatori urmăreau cu sufletul la gură ediția decisivă.

Așadar, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, și a obținut, pe perioada difuzării emisiunii (19.59-23.42), o audiență medie de 9.1 puncte de rating și o cotă de piață de 26,7%, în timp ce următorul clasat, Pro TV, înregistra doar 7.4 puncte de rating și o cotă de piață de 21.7 %. Și în mediul urban Asia Express a surclasat concurența cu 8.8 puncte de rating și 20,3% cotă de piață, spre deosebire de următorul clasat, Pro TV, care a înregistrat 7,5 puncte de rating și 17,3 % cotă de piață. La nivelul întregii populații a țării clasamentul s-a păstrat, iar show-ul a fost lider cu o audiență medie de 8.7 puncte de rating și 19,9% cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 8,3 puncte de rating și 18,8 % cota de piață.

 

După mai bine de 5.000 de kilometri parcurși prin Sri Lanka și India, marți seară, CRBL și Oase, alături de Ruby și Robert, cele două echipe finaliste, au pornit pentru ultima oară pe Drumul Elefantului în Mumbai, punctul final al aventurii.

Presiunea a fost extrem de mare, stresul i-a măcinat, imprevizibilul le-a dat planurile peste cap, iar testul suprem a celui mai dur reality show a presupus multă atenție, coordonare și rapiditate. Așa se face că, marți seară, echipele au plecat în cursă cu o provocare dublă, într-un maraton codificat: “Trebuie să veniți la mine cu un prieten, veți primi diverse indicii și cheițe pe parcursul jocului”, le-a spus Gina Pistol la începutul zilei. Pe lângă misiuni, aceștia au avut la dispoziție și o tabletă cu întrebări cheie din partea foștilor concurenți, însă pentru a o deschide vedetele au fost nevoite să obțină coduri, descifrând expresii codificate. Finaliștii au avut de învățat câteva cuvinte în limba Marathi, de împodobit ghirlande, de învățat un dans Bollywoodian pe care l-au predat localnicilor, sau de livrat mâncare spre două adrese exacte, doar pentru a primi rând pe rând indiciile către punctul final al aventurii. ”Psihologia jocurilor în Asia Express este foarte bună, pentru că mintea umană are tendința de a se complica”, a fost de părere Robert, în vreme ce Oase și CRBL au mărturisit că jocul i-a adus în pragul disperării: Nu am crezut  că o să ajungem într-o stare de genul acesta. Este o adrenalină dusă la extrem!”.

 

Cele două echipe finaliste s-au aventurat aseară într-o luptă extrem de strânsă, pe parcursul căreia au oscilat între agonie și extaz: ”Ne-am demoralizat, dar ca o echipă de finală am zis că putem să o luăm de la capăt. Asta a fost un moment în care, dacă nu era această miză mare, am fi cedat”, au spus CRBL și Oase după ce au fost nevoiți să reînceapă una dintre misiuni. Cu ultimele resurse de energie, finaliștii au apăsat accelerația competiției și au luptat umăr la umăr, căci diferența dintre cele două echipe a fost foarte mică, iar clasamentul ar fi putut să se schimbe în orice minut.

 

Cursa nebună pe străzile Mumbaiului a avut un final fericit pentru Oase și CRBL, prima echipă ajunsă la ultimul punct de oprire, acolo unde Gina, Cocuța, Bogdan Boantă și întreaga echipă Asia Express au așteptat cu sufletul la gură. Tensiunea a fost maximă, iar la aflarea verdictului, Oase s-a prăbușit în fața tuturor, vizibil emoționat: ”14 ani de prietenie pentru momentul asta. A meritat tot ca să simțim ceea ce simțim acum. Am trecut prin atâtea locuri, am văzut atâția oameni, Asia Express a fost o experiență incredibilă!, a spus acesta. Cei doi prieteni au reușit să depășească toate provocările de pe Drumul Elefantului și au câștigat amuleta de aur, în valoare de 30.000 de Euro, dar și titlul mult râvnit: “Mie nu mi-a venit să cred că este real ce se întâmplă şi abia atunci când Gina s-a apropiat foarte bucuroasă, cu lacrimi în ochi, abia în momentul ăla am realizat că într-adevăr cei mai buni prieteni, cea mai tare echipă, câştigă acest sezon”, a adăugat CRBL.

 

Ruby și Robert au ajuns alături de colegii lor la doar trei minute distanță, demonstrând că lupta finală a fost una extraordinar de strânsă: ”Ar fi fost frumos să terminăm aventura pe primul loc, dar faptul că am ajuns pe locul al doilea nu schimbă nimic din ceea ce am trăit aici. Câte s-au întâmplat în Asia Express nu li se întâmplă altora într-o viață de om, au mărturisit aceștia cu lacrimi în ochi.

Poveştile despre Asia Express au continuat aseară la Xtra Night Show, emisiunea prezentată de Dan Capatos, impunându-se luni seara ca lider incontestabil de audiență pe toate categoriile de public. Emisiunea care a avut ca invitați cele două echipe finaliste, Ruby și Robert, alături de câștigătorii CRBL și OASE, a adunat în fața micilor ecrane 1.134.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la 23:44.

Așadar, la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 s-a aflat pe primul loc în clasamentul audiențelor și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (23:42 – 01:02) o audiență medie de 4.2 puncte de rating și o cotă de piață de 22%, urmată de Pro TV, cu 3.6 puncte de rating și 19.2% cota de piață. Clasamentul se păstrează și la nivelul publicului de la orașe, unde Antena 1 rămâne lider cu o audiență medie de 3.6 puncte de rating și o cotă de piață de 16,9%, urmată de Pro TV, cu 3 puncte de rating și 13.9% cota de piață și de Pro TV. La nivelul întregii populații a țării Xtra Night Show a fost lider cu o audiență medie de 3.2 puncte de rating și 16,8% cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 2,6 puncte de rating și 13,6 % cota de piață.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 16 aprilie 2019

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Joi seară, milioane de românii au ales Las Fierbinți, Șef sub acoperire și MasterChef!

Published

on

 

Joi, românii au ales să-și încheie ziua urmărind producțiile PRO TV. Las Fierbinți, Șef sub acoperire și MasterChef au fost aseară lideri de audiență pe toate segmentele de public.

Personajele din Las Fierbinți și-au continuat joi seară viața rurală în același ritm și le-au oferit telespectatorilor momentele de râs mult așteptate. Episodul a fost lider de audiență pe toate segmentele de public, iar pe publicul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, a obținut 8.7 puncte de rating și 27.9% cotă de piață. În minutul de maximă audiență de la ora 20:47, peste 2.5 milioane de români, de la nivel național, au fost cu ochii pe cel mai iubit serial din România.

Un nou director a intrat sub acoperire în propria companie. CEO-ul Alka, Amir Krenzia, a lucrat alături de o parte dintre angajații săi și a descoperit ce funcționează și ce nu în companie pentru a lua măsuri și a îmbunătăți anumite procese. Aproximativ 1.5 milioane de români din întreaga țară au urmărit Șef sub acoperire, iar emisiunea a fost lider de audiență pe toate categoriile de public. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, PRO TV a obținut 7.9 puncte de rating și 25.9% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund care avea 5 puncte de rating și 16.5% share.

Aseară, la MasterChef, concurenții au avut o nouă șansă pentru a evita eliminarea! Într-o probă extrem de dificilă pe echipe, concurenții au demonstrat că în bucătărie contează și comunicarea! Iar cei care nu au reușit să se sincronizeze au ajuns la proba pentru eliminare, Florentina David fiind cea care a părăsit competiția chiar înainte de Top 10. Pe segmentul publicului comercial, show-ul a înregistrat 4.3 puncte de rating și 18.6% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 3.6 puncte de rating și 15.4% share.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Te cunosc de  undeva!, lider de audiență la orașe și în toată țara

Published

on

 

Cea de-a cincea ediție a celui de-al 14-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!, câștigată de Ada și Cornel Palade, cu o transformare în Patti LaBelle și Celia Cruz a fost aseară lider de audiență la orașe și în toată țara.

Emisiunea prezentată de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși și jurizată de Ozana Barabancea, Andrea Bălan, Cristi Iacob și Aurelian Temișan a adunat în fața micilor ecrane peste 1.5 milioane de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 21:15.

Așadar, la nivelul publicului de la orașe, Antena 1 a fost pe primul loc în clasamentul audiențelor și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (19:59 -23:13 ) o audiență medie de 7.1 puncte de rating și o cotă de piață de 17.3 urmată de DigiSport1, cu 4.9 puncte de rating și 12% cota de piață, în vreme ce principalul competitor, Pro TV a ocupat poziţia a treia în clasament  cu 4.2 puncte de rating și 10.4 % cota de piață.

De asemenea, la nivelul publicului din toată țara, Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 7.1 puncte de rating și 16.4 % cota de piață, urmată de Kanal D, cu 4.9 puncte de rating și 11.4 % cota de piață. Şi la nivelul acestui target Pro TV a ocupat cea de-a treia poziţie în clasament, cu 4.3 puncte de rating și 10% cota de piață.

Sâmbăta aceasta, la Te cunosc de undeva!, Bella Santiago a cântat în travesti ca Steven Kapur, cunoscut drept Apache Indian, Sorana Darclee Mohamad a îmbrăcat costumul popular moldovenesc ca să cânte “Așa ca la noi mai rar”, transformată în marea interpretă Sofia Vicoveanca, pe când Cezar Ouatu și Șerban Copoț au cântat și au dansat în rochițe cu franjuri, asemănătoare cu cele ale personajelor lor, celebrele surori Kessler, Alice și Ellen, două nemțoaice talentate și în mare vogă în anii 1950-1960.

Diana Matei a urcat pe scenă în ritmuri latino, transformată în Meghan Trainor, ca să cânte “Hey, DJ”, Grigore Gherman a imitat-o pe spectaculoasa Loredana, cu hit-ul „Lele”, Alex și Monica Anghel au creat un moment foarte emoționant, transformați în Elvis Presley și Celine Dion, iar Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au cântat despre prieteni, ca Anastasia Lazariuc și Fuego.

Cele mai bune transformări ale galei au fost realizate de Ada și Cornel Palade care, pentru o seară au fost legendarele artiste Patti LaBelle și Celia Cruz.

Momentele coregrafice ale show-ului le-au aparținut celor de la Furnix Team, baletul condus de Furnica.

Show-ul a avut și un invitat special, Pepe, câștigător al sezoanelor trei și patru Te cunosc de undeva!, care le-a reamintit tuturor una dintre cele mai bune transformări ale sale: Joe Cocker.

 

Sursa:Kantar Media  
Copyright:ARMADATA S.R.L.  
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile All urban si National
Perioada 5 octombrie 2019  

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Antrenorii și concurenții au oferit o nouă seară de neuitat la Vocea României!

Published

on

 

Antrenorii au fost impresionați vineri seară de vocile incredibile ale concurenților, de modul în care ei s-au prezentat în competiție și de ambiția de care au dat dovadă.

A fost o ediție în care emoția și energia au pus stăpânire pe public și pe antrenori, care au reacționat de fiecare dată când au simțit potențialul din glasurile celor care au urcat pe scenă în cea de-a cincea rundă de audiții pe nevăzute. Încă nouă concurenți au reușit să întoarcă scaunele și să ocupe un loc într-una dintre cele patru echipe.

Vocea României a fost lider absolut de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 9.3 puncte de rating și 27.1% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 5.5 puncte de rating și 16.3% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, aproximativ 1.7 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 20:52, aproape 2.5 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

Voci puternice și concurenți carismatici

Tudor, Irina, Horia și Smiley au descoperit aseară noi voci care i-au făcut să se ridice în picioare și să înceapă lupta pentru ele. Cei patru au fost impresionați de ambiția concurenților și de bucuria cu care au interpretat melodii extrem de solicitante vocal. Din dorința de a câștiga un concurent în echipa lui, Brenciu a decis să-l blocheze pe Smiley.

Nouă voci au reușit aseară să întoarcă scaunele și au ocupat locurile în echipa antrenorilor, după cum urmează: Cătălina Pop, Natalia Selegean, Carmelina Burdeniuc, George Aghinea – echipa Tudor; Alexandru Ciubotaru, Georgiana Ilie – echipa Smiley; Eugeniu Cotruta, Victoria Gudima – echipa Irina și Claudia Marina Badae – echipa Brenciu.

Noi concurenți sunt pregătiți să urce pe scenă pentru a întoarce scaunele antrenorilor vinerea viitoarea, de la ora 20:30!

Vocea României – Doar vocea contează!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: