Connect with us

Evenimente

Creativitatea și imaginația, cusute și brodate cu talent la #Creativo. Cristina Cioran, Bianca Ioniță și Paula Chirilă au dat startul evenimentului!

Published

on

 

#Creativo Spring Edition 2017 a oferit șansa vizitatorilor săi să își exprime liber creativitatea în domeniul textil, dar și să își construiască planul viitorului business în fashion. Clubul social de cusut și brodat s-a desfășurat pe 27 și 28 mai la The Ark București și a reunit nenumărați români creativi care iubesc creațiile realizate în țara noastră.

 

Cei care au ales să treacă pragul The Ark București la această ediție #Creativo au putut alege să participe la o multitudine de ateliere de specialitate și la conferințe concentrate pe antreprenoriat în domeniul modei, susținute de experți de la Atelierele ILBAH. Mai mult, la finalul activităților creative, vizitatorii au avut ocazia de a cunoaște nenumărate mașini de cusut, brodat și surfilat Brother, dar și expozanți cu produse handmade realizate în România.

 

Cristina Cioran, Bianca Ioniță și Paula Chirilă au dat startul #Creativo , fiind prezente la primul atelier desfășurat la eveniment. Împreună, atelierele de specialitate au reușit să demonstreze cu brio toți pașii prin care sunt create piesele vestimentare, de la etapa de idei până la creația finală.

Astfel, la atelierul de styling vestimentar am învățat cum să compunem ținute pentru orice moment al zilei, cu ajutorul hainelor puse la dispoziție de expozanții de la #Creativo, iar la cel de desen am realizat că nu trebuie să fim graficieni profesioniști ca să putem realiza propriile schițe vestimentare. Am făcut și o incursiune în lumea tiparelor de croitorie și a drapajului, iar mașinile de cusut au lucrat neîncetat timp de două zile pentru atelierele de croit și retușuri și modificări, de unde am plecat la finalul zilei cu noile creații sau cu obiecte personale care aveau nevoie de corecturi.

 

La #Creativo Spring Edition 2017 am avut însă și ocazia de a descoperi pașii și trucurile deschiderii unei afaceri în domeniul fashion. Astfel am aflat cum se pot obține fonduri europene, cum se deschide un start-up, dar și cum putem promova un business in fashion. Cum am dorit să acoperim interesele tuturor celor creativi, am organizat și câteva conferințe pe fashion styling, fotografie de modă și home decorations.  Mai mult, am asistat la demonstrații despre cum sunt realizate costumele bărbătești la comandă, susținute de maistrul croitor Anghel Constantin.

În această ediție ni s-a alăturat o serie de expozanți cu produse unicat, handmade, printre care s-au numărat: Feel Free, Maison Ilia, AtelierEm, Diana Rus, DST Leather Art, Estella Blue, Sokezama, Zevo, Colorescu, Madam Mitza, Atelier Muna, Miss Peony, Catbones Industries, Meg Wi Baby, Kyrushka, Rady Clothing și Differenzial Kraft. Iar cum orice ținută nu poate fi completă fără un machiaj pe măsură, cei de la Beauty One au fost prezenți cu o gamă largă de produse cosmetice de top!

 

Vizitatorii #Creativo Spring Edition 2017 s-au putut aproviziona cu toate cele necesare atelierelor lor, de la mașini de cusut, surfilat și brodat marca Brother de la Brodat și Cusut la tipare de la Tipare de Croitorie și produse de mercerie de la PRYM.

Nu în ultimul rând, cei interesați de decorațiuni de interior din textile au putut explora spațiul amenajat special în acest sens cu creațiile de vis ale Mirunei Ardelean și Corei Constantinoiu.

REZULTATE PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

1000 de alergători iau startul sâmbătă la Crosul IT-iștilor

Published

on

 

Aproximativ 1000 de persoane vor participa sâmbătă, în Parcul Tineretului, la cea de-a șasea ediție a Crosului IT-iștilor powered by Infodesign.

Sub deviza Log out, shut down, go run!, cei înscriși la eveniment sunt invitați astfel să se deconecteze de la calculatoare și alte gadgeturi și să se conecteze la energia minuntată pe care comunitatea IT a demonstrat că o are timp de cinci ediții consecutive.

Programul crosului începe cu distribuirea kiturilor de concurs, la ora 7:30, continuă cu sesiunea de încălzire asigurată de antrenorul și expertul în nutriție, Claudiu Porof,  urmând ca startul competiției să fie dat la ora 9:30 de ambasadorul evenimentului, Bogdan Vintilă. Cu o experiență de peste 20 de ani în fotbalul românesc, Bogdan Vintilă a susținut cu trup și suflet echipa FC Argeș din poziția de portar, a reprezentat România cu mândrie la echipa națională și a aplicat vasta experiență dobândită din poziția de antrenor secund la Galatasaray şi FC Viitorul, alături de Gheorghe Hagi.

Pe lângă Bogdan Vintilă, mai susține Crosul IT-iștilor și FcPlayer Junior, o echipă de fotbaliști multiplu premiată, care cu siguranță îi va cuceri pe cei prezenți. Cele mai rapide 24 de persoane vor primi astfel medaliile și premiile chiar din mâinile acestor copii, care au dovedit că prin efort și determinare, poți să cucerești orice podium. Și pentru că, la Crosul IT-iștilor, nu doar cei care scot cei mai buni timpi sunt învingători, vor mai fi acordate și alte 13 premii surpriză.

Concurenții și-au exprimat opțiunea de a alerga la cursa Hobby 3 km (o tură de lac) sau la cursa Expert 10 km (trei ture de lac).

Detaliile privind programul și regulamentul crosului se regăsesc pe site-ul www.infodesign.ro sau pe pagina de facebook dedicată evenimentului Crosul IT-iștilor.

Competiția, premiată cu mențiune la Romanian CSR Awards 2018, este organizată de Infodesign, în parteneriat cu F-Secure România care au asigurat participarea gratuită pentru 90% dintre alergători, în limita kiturilor disponibile.

Crosul IT-iștilor este susținut de Radar de Media, iar un aport considerabil în susținerea crosului îl au și sponsorii: Codezilla, Redis Nutriție, Aqua Carpatica, Mojo Sailing, Discovery Arena, Anvergura, Buff România, Orange, Genesis, Marvo, Nutrislim, The Cage, Answear, Kineto Land, GoPro și Sano.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Inima Transilvaniei va bate în ritmuri retro la Castelul Mikó – diMANSIONS

Published

on

 

Punct cu punct, fiecare detaliu de la diMANSIONS Hit Music Festival ajunge la locul său și astfel, cu emoții și entuziasm ne pregătim să dăm startul celei mai mari petreceri retro din inima Transilvaniei, din 14  – 16 iunie. 

Provocarea cea mai mare, cortul Kayam cu o capacitate de 10.000 de persoane a fost ridicat, punctele TOP UP by Banca Transilvania sunt instalate, voluntarii sunt instruiți, unii dintre cei mai mari artiști ai lumii se pregătesc să plece către România (printre care Thomas Anders – Modern Talking, Inner Circle, The Dire Straits Experience, Dr. Alban, Turbo B (ex SNAP!), Lou Bega), iar programul este definitivat.

Schimbări importante în program

Iar pentru ca toate lucrurile să meargă ca unse, este important să le aducem în vedere participanților care așteaptă cu nerăbdare seara de vineri, că au intervenit schimbări în program.

Din motive ce depășesc puterea de control a organizatorilor, ora de începere a concertului gentlemanului muzicii, Thomas Anders (Modern Talking), capul de afiș al festivalului, a fost reprogramat vineri pentru ora 20:45. Spectacolul său va fi urmat de cel al trupei de petrecere olandeze Hermes House Band, împreună cu faimosul interpret al piesei „Mambo No.5”, Lou Bega.

 

Transportul asigurat, programul autobuzelor la diMANSIONS finalizat

Iubitorii muzicii anilor 80-90 și 2000 care își doresc să ajungă la festival în oricare dintre cele 3 zile, însă nu au la îndemână un transport, se pot orienta către unul dintre autobuzele diMANSIONS care circulă pe rutele Sfântu Gheorghe, Târgu Secuiesc, Brașov și Miercurea Ciuc (cu oprire în Băile Tușnad). Orarul acestora poate fi consultat aici, urmând ca orarul pentru ruta Miercurea Ciuc să fie adăugat până la sfârșitul zilei. Deși programul autobuzelor este stabilit în funcție de programul concertelor (ultimul terminându-se la ora 02:00), organizatorii informează publicul că aceste curse vor putea fi suplimentate dacă va fi nevoie.

Biletele se pot achiziționa și la fața locului în fiecare zi de festival

Fanii muzicii retro vor mai putea achiziționa bilete și abonamente online de pe iabilet.ro, bilete.ro sau myticket.ro până la sfârșitul acestei zile. De vineri, 14.06, acestea vor putea fi achiziționate exclusiv de pe site-ul festivalului, www.dimansions.ro sau de la locație. Tarifele biletelor și ale abonamentelor vor fi însă mai mari, astfel încât prețul la locație al unui abonament de 3 zile va fi 279 RON, cel al unui abonament VIP pe 3 zile 459 RON, un bilet de o zi va costa 139 RON, în timp ce varianta VIP a acestuia va costa 259 RON. Prețul final al acestor bilete va suporta o mică taxă în plus, percepută de vendorul Eventim.

Plata la diMANSIONS Hit Music Festival se va face exclusiv cu un card special de festival

Din ambiția de a aduce împreună elemente retro cu tehnologii de ultimă generație, organizatorii propun pentru prima ediție a festivalului de hituri diMANSIONS plata exclusiv cu un card special de festival, prin sistemul de plată oferit de Banca Transilvania. Cardul Festipay este un sistem confortabil și simplu, prin care se poate plăti atât pentru mâncare, cât și alte produse achiziționate în cadrul festivalului diMANSIONS.

Cardurile de festival vor putea fi solicitate și încărcate la intrarea în festival, la punctele „TOP UP by Banca Transilvania”. Acestea se emit gratuit și nu au taxe de comision bancar. Suma minimă pentru prima încărcare a cardului este de 30 RON, iar cea maximă este de 500 RON, încărcarea cardului fiind posibilă în orice moment în cadrul festivalului atât cu numerar, cât și cu cardul.

Participanții festivalului vor putea retrage sumele rămase pe card la orice stand „TOP UP by Banca Transilvania” din  festival, până cel târziu luni, 17 iunie, ora 12:00. De asemenea, de subliniat este că aceste carduri vor putea fi utilizate doar la diMANSIONS Hit Music Festival.

Primul festival de muzică din România care introduce comunicarea directă prin WhatsApp

Surprizele nu se opresc aici și vă spunem că un alt element inedit introdus de organizatorii primei ediții diMANSIONS este comunicarea directă cu participanții festivalului, prin intermediul aplicației WhatsApp.

Pentru a avea toate informațiile de ultimă oră la îndemână simplu și rapid, toți participanții sunt încurajați să se aboneze la sistemul de Whatsapp Newsletter urmând acești 2 pași simpli:

  1. Salvează numărul de telefon 0753 699 699 în agenda telefonului tău;
  2. Trimite către acest contact mesajul START pe WhatsApp.

Cei care aleg să se aboneze la acest sistem de informare rapidă trebuie să știe că se pot dezabona în orice moment, trimițând mesajul STOP, iar numărul de telefon va fi eliminat din baza de date diMANSIONS.

 

Activități pentru toate gusturile: Silent Disco

Pe lângă marile concerte de la scena principală Kayam, diMANSIONS va avea parte de o gamă largă de activități de care participanții se vor putea bucura pe toată durata festivalului.

Programul artistic din cadrul evenimentului include și câțiva DJ locali, precum Brny, Dome, Turbo G, Mate și mulți alții, care vor mixa și la scena Silent Disco – unde comunicarea se face prin dans. Aici fiecare participant va primi o pereche de căști pentru a-și selecta canalul de muzică preferat dintre cele puse la dispoziție de DJ.

 

Toate informațiile despre diMANSIONS Hit Music Festival sunt disponibile pe site-ul evenimentului, https://www.dimansions.ro, cât și pe pagina de Facebook a festivalului.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

PRO TV ți-a pregătit 5 invitații duble la Untold! Iata cum le poti castiga!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Vrei mai mult decât vacanță? Dă-i cu vibe de festival și petrece în capitala mondială a magiei. PRO TV are pregătite 5 invitații duble la cel mai important show live al anului: Untold!

Vrei să-i vezi pe Robbie Williams, Armin Van Buuren, Martin Garrix, 3 are legend, Busta Rhymes, Stormzy, Tinie Tempah, Steve Aoki, Don Diablo, Nicky Romero și mulți, mulți alții? Atunci e simplu: intră pe protv.ro și câștigă una dintre cele 5 invitații duble la… 5 ani de Untold!

 

Te poți înscrie în pagina de concurs până pe 26 iunie. Tot ce trebuie să faci e să completezi formularul cu datele tale și să-ți testezi creativitate cu un vers care să completeze următoarele: Multă lume, mulți artiști/ Dă-i cu party, să te miști! …. Te poți înscrie de câte ori vrei și vei afla dacă ai câștigat pe 28 iunie. Regulamentul complet este disponibil pe protv.ro.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending