Connect with us

AUDIENȚE TV

Cristian Gog este cel mai talentat roman si cistigatorul premiului de 120.000 de euro (galerie foto si video)

Avatar

Published

on

Seara magica vineri la finala “Romanii au talent” cind mentalistul Cristian Gog a fost votat de telespectatorii ProTv “cel mai talentat roman” din cel de-al doilea sezon al emisiunii. Emotionat si fericit, Cristian Gog si-a gasit cu greutate cuvintele pentru a multumi tuturor celor care l-au votat si l-au sustinut, tinind sa-i mentioneze in mod special pe toti suporterii din mediul online fara sprijinul carora nu ar fi cistigat acest premiu si mai mult decit atit nici nu s-ar fi inscris in cursa pentru el. “Nu cred ca exista cuvinte sa exprim ceea ce simt acum!

Nu pot inca sa ma gindesc, abia am reusit sa scot o fraza coerenta pe scena, la final”, a spus Cristian Gog coplesit de emotiile si bucuria cistigarii titlului de cel mai talentat roman si a premiului cel mare de 120.000 de euro.

Cristian Gog a uimit pur si simplu publicul si juriul, acesta din urma aratindu-si deschis dorinta de a-l vedea pe Cristian Gog cistigatorul acestui al doilea sezon al emisiunii “Romanii au talent”. Obisnuit sa ofere lucruri care sa uimeasca si sa lase auditoriul fara cuvinte, Cristian Gog a prezentat vineri un numar in care nu numai lui, dar si telespectatorilor le-a stat pentru putin timp inima in loc. Cristian Gog a sfidat moartea si a reusit sa ramina fara puls sub privirile a milioane de telespectatori ProTv, supravegheat de doua cadre medicale. Pentru a doua oara, Cristian Gog le-a citit gindurile celor 3 jurati si a scos din valiza inchisa cu cifru numai de el stiu, trei coli de hirtie pe care erau scrise exact lucrurile pe care se asteptau juratii sa le gaseasca acolo.

Telespectatorii ProTv au avut o misiune foarte grea in toata saptamina de votare, dar mai ales aseara dupa ce s-a dat din nou START VOT la “Romanii au talent”, deoarece au avut de ales intre niste numere senzationale, in care toti cei 15 finalisti au oferit momente de admirat si un spectacol total.

Cistigatorul locului al doilea a fost ales Mihai Petraiche care s-a aratat foarte fericit de faptul ca a reusit sa urce pe podiumul cistigatorilor. Deloc dezamagit ca nu a cistigat marele premiu, Mihai Petraiche a marturisit la finalul serii ca faptul ca a terminat pe locul al doilea aceasta competitie este mai mult decit si-ar fi imaginat vreodata. Mihai Petre s-a aratat foarte incintat de faptul ca a putut sa stea atit de aproape de el, mai ales ca in viitor e convins ca multi vor platiti bani grei pe bilete ca sa-l poata vedea dansind. “Te bucuri de tot respectul meu!” a zis Mihai, iar Andra l-a asigurat ca este exact acolo unde trebuie sa fie, adica pe scena “Romanii au talent”, in finala, aplaudat de sute de oameni din public si sustinut de mii de oameni cu voturile lor. De altfel, nici un jurat nu s-a sfiit sa arate ca mentalistul Cristian Gog si dansatorul Mihai Petraiche sint favoritii lor si merita sa fie votati pentru premiul cel mare.

Surpriza serii a fost ocupantul locului al treilea, Cristian Leana care a uimit cu mintea sa sclipitoare, cu miile de ore de munca si exercitiu, reusind sa faca celebrul cub Rubik legat la ochi, cu o singura mina. Prestatia lui a constituit o premiera absoluta pentru televiziunile de la noi, nelasindu-se perturbat de nici unul dintre factorii care au incercat sa-i distraga atentia. La finalul serii, Cristian Leana s-a aratat foarte placut surprins de alegerea publicului cu atit mai mult cu cit marturiseste ca nu s-a asteptat ca atit de multa lume sa-l voteze.

Chiar daca nu a obtinut un loc pe podium, Alexe “Krem” Razvan este, in opinia lui Andi Moisescu, ca si lansat in showbizz. Talentat si plin de verva, rapp-erul a jucat, a cintat si a dansat, in doua cuvinte, a oferit un spectacol total.

Acelasi lucru au facut si Vasilica Godja al carui moment a fost unul extraordinar de iubit si apreciat, Oana Lianu, cintareata care a cunoscut in sfirsit succesul si in Romania, pe scena de la “Romanii au talent”, nu numai in strainatate, carismaticii barmani de la “BarSession”, “tonomatul” ambulanat, Gigel Frone, vrajitorul chitarist, Radu Ionescu, tatal si fiica sa, Loredana si Cristian Fieraru, trupele de dans Lil Motion, No Limit si Asset Crew, chitaristii de la Trio Zamfirescu si acrobatii X-treme Brothers.

Aseara la “Romanii au talent”, marele castigator al emisiunii “Romanii au talent” a demonstrat ca oamenii au nevoie si de un pic de magie in viata lor de zi cu zi! Aseara magia a purat numele: Cristian Gog!

Romania a stat cu ochii pe “Romanii au talent”

Telespectatorii au stat aseara cu ochii pe ProTV pentru a afla cine este cel mai talentat roman al tarii. Pe durata a aproape 5 ore de emisie live, la nivelul publicului comercial din mediul urban, peste jumatate din cei care se uitau la televizor erau cu ochii pe ProTV.

Vezi mai multe fotografii din Finala Romanii au talent pe FLASH!

Conform Kantar Media, ProTV a obtinut in intervalul 20:29-01:13, la nivelul acestui public o audienta medie de 18.6 puncte de rating siu o cota de piata de 50.8 procente, in timp ce Antena1, clasata pe locul al doilea a obtinut o audienta medie de 2.1 puncte de rating si o cota de piata de 5.7%. Lucrurile au stat la fel si la nivelul publicului urban, unde ProTV s-a detasat considerabil cu o audienta medie de 18.5 puncte de rating si o cota de piata de 46.6 procente, in timp ce Antena 1 a inregistrat doar 2.1 puncte de rating si 5.4 procente cota de piata.

Aproape 5 milioane de telespectatori la nivelul intregii populatii au fost cu ochii pe ProTV in minutul de aur 22:36. La nivelul publicului commercial din mediul urban apogeul a fost atins in minutul 23:13, cand ProTV a inregistrat o audienta de 27.1 puncte de rationg si o cota de piata de 62.5%, in timp ce Antena 1 avea 0,5 puncte de rating si 1,2% cota de piata!

Comentarii

AUDIENȚE TV

„Teo Show”, lider de piaţă, pe toate segmentele de public monitorizate

Avatar

Published

on

            Kanal D isi mentine pozitia fruntasa in topul televiziunilor din Romania. Editia de marti a emisiunii „Teo Show” a plasat statia TV pe primul loc pe podiumul audientei, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

Emisiunea prezentata de Teo Trandafir si Bursucu a fost lider absolut de audienta, Kanal D s-a plasat pe primul loc, pe toate cele trei categorii de public monitorizate. Ieri, 22 septembrie, in intervalul de difuzare 15:00 – 17:00, Kanal D a inregistrat 1,6% rating si 16,2% cota de piata, pe targetul Comercial, 2,6% rating si 14,7% cota de piata, pe targetul National, si 2,3% rating si 13,7% cota de piata, pe targetul All Urban.

 

Editia de ieri a emisiunii „Teo Show” a fost urmarita de o medie de peste 464.000 de romani din intreaga tara, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de maxima audienta, atins la 16:15, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, 605.000 de fani ai emisiunii „Teo Show”.

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D1,616,268
 Pro TV1,312,553
 Antena 10,88,335
TEO SHOWDigi 240,66,427
15:00-17:00Happy Channel0,55,423
Source: Kantar Media Romania    
Date: 22.09.2020    
All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,313,7217
 Antena 11,810,6169
 Pro TV1,69,5151
TEO SHOWRomania TV1,27,4118
15:00-17:00Antena 31,16,8108
Source: Kantar Media Romania    
Date: 22.09.2020    
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,614,7464
 Antena 12,011,3356
 Romania TV1,69,2289
TEO SHOWPro TV1,69,0284
15:00-17:00Antena 31,05,4170
Source: Kantar Media Romania    
Date: 22.09.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Aseară, „Chefi la cuțite” a fost din nou lider absolut de audiență

Avatar

Published

on

            Şi marți  seara, telespectatorii au ales „Chefi la cuţite”! Show-ul difuzat de Antena 1 s-a impus ca lider de audiență la nivelul tuturor segmentelor de public şi a înregistrat cele mai  bune cifre din acest sezon.

 

Conform Kantar Media, Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu o medie de 8.3 puncte de rating și o cotă de piață de 26.4%, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 6.5 puncte de rating și 20.6% cotă de piață.

 

Show-ul de cooking de la Antena 1 s-a clasat pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban cu o medie de 7.8 puncte de rating şi 19.8 procente cotă de piață, în timp ce al doilea program, PRO TV, a obținut 6 puncte de rating și 15.3 procente cotă de piață. Chefi la cuțite a fost pe primul loc și în rândul telespectatorilor la nivelul întregului public din România, cu o medie de 7.4 puncte de rating și o cotă de piață de 18.4, în timp ce PRO TV, clasat pe locul al doilea, a obținut 6.8 puncte de rating și 17.1 cotă de piaţă. În minutul de aur al emisiunii, 21.15, aproape 1.7 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din ţară urmăreau momentele din cadrul audițiilor Chefi la cuțite.

 

Seară încărcată de emoţii marţi, la Chefi la cuţite! Sorin Bontea a oferit mult râvnitul cuţit de aur unui bucătar venit tocmai din Germania. Ionuţ Belei a făcut spectacol în faţa celor trei chefi cu o reţetă de nougat cu caramel sărat şi fructe. Cu o diplomă de electrician, acesta a ales bucătăria din întâmplare acum 7 ani și a reușit să lucreze inclusiv cu chefi de stele Michelin. Talentul gastronomic și dorința de a evolua, l-au făcut pe chef Bontea să-i ofere un loc sigur la el în echipă. Când chef Bontea a rostit numele lui Ionuţ în platou, emoţiile au fost atât de mari, încât nu doar iubita lui a izbucnit în lacrimi, ci şi Gina Pistol.

Spectacolul din bucătărie continuă și în această seară la Antena 1. Brad Vee Johnson, fostul solist al trupei Bonnie M, vine în platoul Chefi la cuţite. Cu ce preparat îi va surprinde pe cei trei chefi şi care va fi atmosfera din platou, telespectatorii vor putea afla urmărind cea mai nouă ediţie a emisiunii, în această seară, de la ora 20:00, pe Antena 1.

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban şi Naţional
Perioada 22 septembrie 2020

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Chefi la cuțite a fost aseară lider de audiență pe toate segmentele de public

Avatar

Published

on

            Chefi la cuțite a dominat seara de luni. Show-ul difuzat de Antena 1 s-a impus ca lider de audiență la nivelul tuturor segmentelor de public.

 

Conform Kantar Media, Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu o medie de 8 puncte de rating și o cotă de piață de 25.1%, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 6.9 puncte de rating și 21.7% cotă de piață. Show-ul de cooking de la Antena 1 a fost pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban, cu o medie de 7.3 puncte de rating şi 18.3 procente cotă de piață, în timp ce următorul program a obținut 5.5 puncte de rating și 13.7 procente cotă de piață.

Chefi la cuțite a fost pe primul loc și în rândul telespectatorilor la nivelul întregului public din România cu o medie de 7.7 puncte de rating și o cotă de piață de 18.7, în timp ce PRO TV a obținut 5.8 puncte de rating și 13.9 cotă de piaţă. În minutul de aur al emisiunii, 21.14, peste 1.8 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din România urmăreau momentele din cadrul audițiilor Chefi la cuțite.

Marea surpriză a serii de luni a fost cuplul format din Adda și soțul ei, Cătălin. Cei doi nu au venit doar să îi facă o surpriză lui Chef Bontea, ci au venit hotărâţi să ia minimum două cuțite. Cătălin este foarte pasionat de gătit, iar preparatul lui i-a lăsat fără cuvinte pe cei trei jurați. „N-am știut nicio clipă despre Cătălin că gătește atât de bine!”, a exclamat la final Sorin Bontea. Cu trei cuțite obținute, soțul Addei merge direct în bootcamp, hotărât să impresioneze și în continuare pentru a obține un loc în echipe.

Seara de marți va aduce un iz asiatic la Chefi la cuțite. Hiroko Ogawa, o doamnă de 60 de ani din Japonia, vine să le gătească chefilor sushi și să dea un exemplu de voință și pasiune. Femeia este maratonist de performanță, a alergat în peste 20 de țări din întreaga lume, inclusiv în Hawaii (Honolulu) și Noua Zeelandă, iar România a străbătut-o de la un capăt la altul, alergând maratoane în 20 de orașe.

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este facută pe target-urile 18-49 Urban, All urban şi Naţional
Perioada 21 septembrie 2020

 

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0