Connect with us

ALL MEDIA

Cristian Tabără discută Ca la carte despre „Branding pe frontul de est”

Chiar dacă este duminică dimineaţă, Cristian Tabără vă provoacă la discuţii inteligente pe marginea unora dintre cele mai interesante cărţi ale momentului. În această duminică, vedeta discuţiilor emisiunii Ca la carte de la TVR 1 este volumul „Branding pe frontul de est. Despre reputaţie, împotriva curentului”, scris de Aneta Bogdan.

Invitaţii lui Cristian Tabără sunt Aneta Bogdan, autoarea cărţii „Branding pe frontul de Est” şi Cristian Kit Paul, designer grafic, ambii parteneri la compania dedicată consultanţei şi designului de brand – Brandient.

„Brandingul este un instrumentar nou pentru ţările postcomuniste, deşi vechi de când lumea. Dacă ne gândim, de la Isus încoace, toată lumea a făcut o formă de branding, într-un fel sau altul. Fiind un stadiu de pionierat al industriei de branding, de consultanţă în brand, de design în brand, atunci mi s-a părut că e un front. Pionieratul, de fapt, este o luptă împotriva lipsei de educaţie, împotriva lipsei de înţelegere, împotriva lipsei de perspectivă şi de aceea am spus că este un front: frontul de Est”, îşi motivează autoarea demersul de scriere a acestei lucrări după aproape 20 de ani de experienţă în Marketing.

„Ce este fascinant în efortul pe care buna mea prietenă Aneta Bogdan îl face de atâţia ani este nu numai stăruinţa de a crea branduri într-o ţară în care brandurile au fost anihilate vreme de cincizeci de ani, ci şi faptul că o face cu asemenea vervă, inteligenţă şi creativitate. Cartea Anetei va ajuta România să contribuie la vitalitatea Europei”, scrie în „Cuvânt înainte”, Wally Olins, părintele brandingului modern.

Published

on

 

Chiar dacă este duminică dimineaţă, Cristian Tabără vă provoacă la discuţii inteligente pe marginea unora dintre cele mai interesante cărţi ale momentului. În această duminică, vedeta discuţiilor emisiunii Ca la carte de la TVR 1 este volumul „Branding pe frontul de est. Despre reputaţie, împotriva curentului”, scris de Aneta Bogdan.

Invitaţii lui Cristian Tabără sunt Aneta Bogdan, autoarea cărţii „Branding pe frontul de Est” şi Cristian Kit Paul, designer grafic, ambii parteneri la compania dedicată consultanţei şi designului de brand – Brandient.

„Brandingul este un instrumentar nou pentru ţările postcomuniste, deşi vechi de când lumea. Dacă ne gândim, de la Isus încoace, toată lumea a făcut o formă de branding, într-un fel sau altul. Fiind un stadiu de pionierat al industriei de branding, de consultanţă în brand, de design în brand, atunci mi s-a părut că e un front. Pionieratul, de fapt, este o luptă împotriva lipsei de educaţie, împotriva lipsei de înţelegere, împotriva lipsei de perspectivă şi de aceea am spus că este un front: frontul de Est”, îşi motivează autoarea demersul de scriere a acestei lucrări după aproape 20 de ani de experienţă în Marketing.

„Ce este fascinant în efortul pe care buna mea prietenă Aneta Bogdan îl face de atâţia ani este nu numai stăruinţa de a crea branduri într-o ţară în care brandurile au fost anihilate vreme de cincizeci de ani, ci şi faptul că o face cu asemenea vervă, inteligenţă şi creativitate. Cartea Anetei va ajuta România să contribuie la vitalitatea Europei”, scrie în „Cuvânt înainte”, Wally Olins, părintele brandingului modern.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Radio

Exclusiv la DigiFM, Horia Tecau: „Nu e un regret medalia olimpică”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

În această dimineață la Digi FM, Horia Tecău a vorbit despre rolul părinților în viață tinerilor jucători de tenis. Cătălin Striblea a stat de vorbă cu cel mai bun jucător de dublu al României la interviurile de colecție pe pagina de facebook Digi FM.

„Părinții să nu uite că acei copii care încep să joace tenis sau orice alt sport au nevoie de un părinte, în primul rând, și după de un antrenor de tenis. Tu, ca părinte, devii antrenor de tenis și nu mai ești părinte, e dificil acolo. Cred că rolul părintelui este să găsească educatorii, antrenorii potriviți pentru copilul lui, în care crede, îl poate dezvolta într-un mod sănătos și să îi ofere condițiile necesare”, a spus Tecău.

Tenismenul a avut parte de o perioadă grea, atunci când a pierdut 3 finale consecutive de Grand Slam.

„Începusem să mă gândesc dacă voi mai avea oportunitatea să ajung într-o finală de Grand Slam și dacă voi putea câștiga vreodată. Îmi lipsea acea încredere în mine și acea credință până la final. Ca să joci o finală e foarte diferit, față de o semifinală, e altă încărcătură, e meciul suprem. Dacă nu ai pe cineva în jur care să te facă să înțelegi de ce ai nevoie ca să câștigi, e mai greu.”

Cătălin Striblea a fost curios să afle dacă Horia Tecău regretă că nu a devenit și campion olimpic.

„Nu e un regret medalia olimpică. Cu toate că e foarte greu să fii acolo pe podium, eram bine pentru că am avut câteva minute de pauză, în care ne bucuram că eram acolo, dar era și regretul că am fost atât de aproape.”, a spus tenismenul.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Alexandru Giboi a fost ales Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă

Published

on

 

Vineri, 21 septembrie 2018, directorul general al AGERPRES, Alexandru Giboi, a fost ales în funcția de Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă, în cadrul Conferinței EANA de la Varșovia, Polonia.

La Varșovia a avut loc în perioada 20-21 septembrie întâlnirea șefilor agențiilor de presă membre EANA, ocazie cu care a fost aleasă și noua conducere a Alianței: Peter Kropsch, CEO dpa (Germania), președinte, Michalis Psilos, CEO ANA-MPA (Grecia), și Jiri Majstr, CEO CTK (Cehia), membri în board.

În cadrul Conferinței s-a discutat și despre provocările actuale din domeniul media, despre întărirea colaborării dintre agențiile membre, dar și despre directiva privind drepturile de autor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending