Cristian Tabără discută Ca la carte despre „Branding pe frontul de est”

0
777
Reclame
Spread the love

Chiar dacă este duminică dimineaţă, Cristian Tabără vă provoacă la discuţii inteligente pe marginea unora dintre cele mai interesante cărţi ale momentului. În această duminică, vedeta discuţiilor emisiunii Ca la carte de la TVR 1 este volumul „Branding pe frontul de est. Despre reputaţie, împotriva curentului”, scris de Aneta Bogdan.

Invitaţii lui Cristian Tabără sunt Aneta Bogdan, autoarea cărţii „Branding pe frontul de Est” şi Cristian Kit Paul, designer grafic, ambii parteneri la compania dedicată consultanţei şi designului de brand – Brandient.

„Brandingul este un instrumentar nou pentru ţările postcomuniste, deşi vechi de când lumea. Dacă ne gândim, de la Isus încoace, toată lumea a făcut o formă de branding, într-un fel sau altul. Fiind un stadiu de pionierat al industriei de branding, de consultanţă în brand, de design în brand, atunci mi s-a părut că e un front. Pionieratul, de fapt, este o luptă împotriva lipsei de educaţie, împotriva lipsei de înţelegere, împotriva lipsei de perspectivă şi de aceea am spus că este un front: frontul de Est”, îşi motivează autoarea demersul de scriere a acestei lucrări după aproape 20 de ani de experienţă în Marketing.

„Ce este fascinant în efortul pe care buna mea prietenă Aneta Bogdan îl face de atâţia ani este nu numai stăruinţa de a crea branduri într-o ţară în care brandurile au fost anihilate vreme de cincizeci de ani, ci şi faptul că o face cu asemenea vervă, inteligenţă şi creativitate. Cartea Anetei va ajuta România să contribuie la vitalitatea Europei”, scrie în „Cuvânt înainte”, Wally Olins, părintele brandingului modern.

Reclame

Recomandam

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.