Connect with us

ALL MEDIA

DEGRINGOLADA | Criza publicitatii, sfidata de internet!

Published

on

 

Dacă tehnologiile și recesiunea schimbă stilul de viață al consumatorilor, publicitatea urmează tendința, iar digitalul consumă tot mai mult din bugetele clienților, scrie revista Capital.

Publicitatea românească e într-o continuă scădere – valoarea totală netă a pieţei locale a scăzut, anul trecut, cu 2,6%, până la 303 milioane de euro, arată datele Media Fact Book. Și nici 2013 nu se anunță mai bun: tot Media Fact Book estimează că piața românească de publicitate va scădea în acest an cu până la 3%, apropiindu-se de 295 de milioane de euro, nivel înregistrat în 2005.

Pe măsură ce recesiunea a afectat încrederea consumatorilor și bugetele de marketing ale companiilor, și canalele de comunicare – televiziunea, presa tipărită, marketingul direct, marketingul viral, BTL-ul (publicitatea neconvențională), outdoorul sau PR-ul – au fost afectate. Internetul a fost singurul mediu care a făcut excepție de la această tendință – cheltuielile publicitare online au crescut anul trecut cu 21% comparativ cu 2011. Ba mai mult, internetul a ajuns al doilea cel mai important mediu de advertising în România, după televiziune. (Din datele existente în piață, ordinea mediilor, ca importanță în alocarea de bugete, este: TV, care continuă să aspire 64% din totalul investițiilor în publicitate (193 de milioane de euro), online (14%, mai ales cu ajutorul volumelor investite în Facebook și SEM – publicitatea prin motoarele de căutare (Google, Yahoo)), outdoor – out-of-home (10%), print (7%) şi radio (6%)).

Iar perspectivele sunt încurajatoare: piaţa de digital din România ar putea ajunge în câţiva ani să însemne 20% din întreaga piaţă de publicitate, potrivit lui Nir Refuah, directorul general al MRM România, agenţia de digital marketing membră a grupului de comunicare McCann WorldGroup România. Aşadar, publicitatea online – pe care Media Fact Book o estimează la 41 de milioane de euro – are destul loc de creştere. Nu degeaba internetul a devenit o sursă de informaţie considerată cu 35% mai credibilă decât televiziunea, potrivit unui studiu al Media Brands (parte a holdingului de publicitate Interpublic) şi nu degeaba PricewaterhouseCoopers estimează că în următorii cinci ani cheltuielile pe platformele digitale şi mobile vor fi de zece ori mai mari în raport cu cheltuielile alocate platformelor nondigitale şi fixe.

Deja publicitatea online a devenit  parte integrantă a oricărei campanii de promovare a unui produs, iar argumentul cel mai puternic pentru a lua în considerare această formă de publicitate nu este atât mărimea publicului potențial expus, cât ceea ce în marketing se numește relevanță; o regulă nescrisă a industriei de advertising spune că jumătate din publicitatea tradițională nu ajunge la audiența potrivită. În cazul publicității pe internet, acest handicap este redus/recuperat prin sistemul „pay-per-click“ – advertiserul plătește doar când consumatorul face clic pe o reclamă. Un motiv în plus este şi creşterea continuă a numărului firmelor prezente exclusiv online, cum sunt site-urile de comerţ. Evoluția cheltuielilor locale pentru reclame a urmat tabloul european al publicității, aflate în cel mai dificil moment al său din ultimele decenii.

Internetul chiar a sfidat contextul general mai puțin favorabil din Europa, cu o creștere de 10,4%, potrivit raportului trimestrial Nielsen Global AdView Pulse. (Creșterea publicității pe Internet a fost impresionantă în zona Asia-Pacific (33,2%) și America Latină (48,2%)).

Înapoi în România, bugetele de publicitate tv (încă) generoase sunt și ele amenințate tot de internet: consumul tv va migra de la vizionarea liniară (te uiți la ceea ce ți se oferă) la cea „on-demand“ (la cerere); streaming-ul video e un canal de comunicare care câștigă tot mai mult teren. „Ne așteptăm ca, anul acesta, TV-ul să scadă, ajungând la o cotă de piață de 62% față de 64%, cât avea în 2012. Presa scrisă și Radio vor continua să dezvolte proiecte integrate, cu o componentă puternică de digital, social și mobile, încercând să exploateze noi modalități de a-și securiza veniturile și fideliza consumatorii“, adaugă Alexandra Olteanu, Managing Director Initiative.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Discovery Media își diversifică portofoliul și deschide vânzarea publicității locale pentru Travel Channel

Published

on

 

Discovery Media își diversifică portofoliul și deschide vânzarea publicității locale pentru Travel Channel

 

  • Începând cu luna mai, clienții din România vor putea cumpăra spațiu publicitar și pe stația Travel Channel
  • În topul celor mai cunoscute emisiuni din grila Travel Channel se numără  „Mâncăruri bizare cu Andrew Zimmern”, „Mistere la muzeu”, „Legendele pierdute, cu Megan Fox”, „Vânătorii internaționali de case” sau „Cele mai tari curse de motociclete din lume”

 

Discovery Media, regia de publicitate a Discovery în România, anunță lansarea vânzărilor de publicitate locală pentru stația TV Travel Channel. Stația a intrat în portofoliul Discovery anul trecut, odată cu integrarea altor branduri ale fostei companii Scripps Networks Interactive (Food Network, Fine Living). Lansarea oficială a fost anunțată aseară, în cadrul unui eveniment dedicat, în spațiul Aria de la Teatrul Național București, unde peste 150 de persoane – reprezentanți ai agențiilor de publicitate, clienți și jurnaliști – au avut ocazia să afle detalii despre noutățile din portofoliul Discovery România.

 

Astfel, începând cu luna mai, Travel Channel se adaugă listei de stații existente în portofoliul Discovery Media din România: Discovery Channel, Eurosport 1, Eurosport 2, TLC, Animal Planet și Bollywood HD. Lansarea marchează oportunitatea de diversificare a pieței autohtone de publicitate, întrucât Discovery Media vine acum în întâmpinarea clienților săi cu un nou conținut premium care se adresează unui public tânăr, activ, cu studii superioare și statut social ridicat.

 

Travel Channel este destinația preferată a pasionaților de călătorii și experiențe noi, care pot evada din rutina zilnică urmărind gama variată de conținut TV. Printre principalele categorii de emisiuni se numără cele istorice („Legendele pierdute, cu Megan Fox”), mistere și comori („Mistere la muzeu”), mâncare și cultură („Mâncăruri bizare cu Andrew Zimmern”), aventură („Cele mai tari curse de motociclete din lume” și „Vânătorii internaționali de case”).

 

Travel Channel promite să răspundă pasiunii pentru aventură a publicului din România, cu un conținut potrivit pentru toate gusturile. Cererea ridicată de pe piață pentru programele axate pe călătorii și nevoia de diversificare a pieței autohtone de publicitate ne-au convins că este momentul potrivit să extindem portofoliul Discovery Media. Astfel, prin atingerea unui public premium, ne dorim să aducem valoare adăugată clienților care își propun să construiască legături autentice și creative cu telespectatorii pasionați de călătorii”, a declarat Iulia Popa – Senior Sales Manager Discovery România.

 

Prin adăugarea Travel Channel în portofoliul său, Discovery Media deține astăzi o cotă de piață medie de 3.13%, pe segmentul publicului cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu un total de șapte stații TV deschise pentru publicitate în România. În luna mai 2019, Travel Channel a înregistrat o audiență medie de 0.14 pe toată durata zilei și 0.17 în prime time, cu o cotă de piață de 0.8% și un reach mediu de 114.000 urmăritori. Timpul mediu de vizionare înregistrat este de 57.8 minute, pentru publicul de la orașe, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani (Kantar Media, mai, 2019).

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Nu-i așa că te-ai plictisit de aceeași abordare a prezentării știrilor?

Published

on

 

Când poți să scoți umor din orice, de ce să nu o faci? Cei de la funnews.ro vin cu o abordare inedită de prezentare a știrilor și o fac bine.

Online-ul este invadat zilnic de informații care mai de care mai interesante. Presa online ne bombardează zilnic cu subiecte din toate domeniile de activitae. Telefoanele ni se încing de atâta informație negativă. Negativitate ce ni se transmite indirect și pe care subconștientul o adopă într-o manieră inconștientă.

Nu ar fi mai tare să ne bem cafeaua dimineața citind un articol în care gafele făcute de vreun politician răzleț să fie prezentate satiric?

Nu ar fi mai relaxant să privim întotdeauna partea funny dintr-un subiect care de altfel ne-ar enerva la culme?

Un astfel de site a fost de curând  lansat pe platformele românești. Vorbim despre  funnews.ro .

Găsind amuzamentul în cel mai negru și enervant subiect, oamenii ăștia te vor face să râzi încă de la primul click. Ideile lor sunt creative și îndrăznețe. Umorul este unul de calitate superioară, dacă ai și materia cenușie necesară pentru a-l înțelege. Dacă guști ironiile de tot felul ai șansa să găsești la ei cele mai neașteptate titluri. Deși subiectele politice sunt favoritele lor, au scris articole de succes și în alte domenii cum ar fi : showbizz, sport etc.în ultima vreme ironizarea politicienilor a devenit un trend adoptat de tot poporul.

Spui un banc, dar stai în față

Atunci când ai capacitatea de a crea bancuri din orice poți spune depre tine că ai o intelingență aparte. Totodată te poți lăuda cu un optimism debordant pe care n-ai de ce să nu dorești să-l sheruiești cu semenii tăi.

Când s-au lansat cei de la funnews.ro au avut mult curaj. În presa online existând deja câteva astfel de publicații aceștia s-au înarmat cu forețe proaspete făcând față cu brio concurenței.

Faptul că nu au avut ca dezavantaj principal din prima o deficiență de start în fața concurenței nu i-a oprit. Din contră, acest lucru le-a sporit creativitatea ajungând să egaleze scorul și să se situeze pe podium alături de concurență. Lucru ce nu le-a fost deloc greu, având la îndemână minusurile concurenței și folosindu-se de ele ca de o armă.

Când vrei să fii totuși la curent cu știrile, dar acestea îți provoacă silă sau te enervează, intră pe publicația proaspăt lansată funnews.ro pentru a-ți face ziua mai bună. Reușești astfel să rămâi actualizat și să îți îmbunătățești și starea de spirit.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Ascuta Radio Impuls si castiga, pe loc, 100 de Euro!

Published

on

 

Radio Impuls iti lanseaza cea mai tare provocare! Cu un singur SMS poti castiga, instant, 100 de Euro! Tot ceea ce trebuie sa faca ascultatorii Radio Impuls pentru a intra in joc si in posesia sumei de 100 de Euro este sa trimita un SMS cu textul „Ascult Radio Impuls”, la numarul 1831, SMS cu tarif normal, valabil in toate  retelele de telefonie mobila.

Cand vor fi sunati de DJ-ii Radio Impuls, participantii la concurs trebuie sa dea un singur raspuns: „Ascult Radio Impuls!”, pentru a castiga suma de 100 de Euro.

Regulamentul concursului poate fi consultat pe site-ul oficial al postului de Radio, la sectiunea Regulamente:  https://radioimpuls.ro/regulamente/ .

               Radio Impuls s-a alaturat  Kanal D Romania, odata cu intrarea in portofoliul Dogan Media International.  Radio Impuls reprezinta o puternica retea cu acoperire in orase importante, precum Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta, Sibiu, Timisoara, Tulcea, Bacau, Rasnov, Bistrita si Craiova. Statia  difuzeaza hituri contemporane, intr-o grila de programe fresh, cu importanta componenta de infotainment, adresandu-se unui public urban, dinamic, dornic sa asculte muzica buna si entertainment de calitate.

DJ-ii Radio Impuls asigura zilnic doza de energie si optimism in emisiunile statiei: „Uzina de Dume” (prezentata de Stefan si Mishu), “Morning Latte” (Alexandra Enasoaie), “Muzica ce-ti place” (Cosmin Dimancescu), “Bara la Bara” (Mihai Hînda) si „Party Zone” (Even Steven).

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending