Connect with us

MAGAZIN

Cu peste 1.4 milioane de subscriberi pe YouTube Selly este cel mai urmărit vlogger din România

Published

on

 

Selly, vloggerul Global Influencers, a ajuns la peste 1,4 milioane de subscriberi pe canalul său de YouTube, devenind astfel cel mai urmărit vlogger din țara noastră. Lansat inițial ca un hobby în urmă cu șase ani, vlogul lui Selly a devenit destinația preferată a milioane de tineri care îi urmăresc zi de zi postările.

Pe numele său real Andrei Șelaru, Selly a început să posteze vlog-uri din 2012. Printre seriile sale de succes se numără „Tipuri de profesori”, „Dacă Google ar fi om” și „Rap Battle”. Selly postează atât vlogs, daily vlogs, cât și sketch-uri. În decembrie 2015 a realizat și primul scurtmetraj numit „Crăciun Alternativ”.

Toate proiectele pe care le-a desfășurat l-au ajutat să ajungă ceea ce este astăzi, însă tânărul de 17 ani are câteva care i-au rămas în suflet: „Swap de Vloggeri, de la Telekom, mi s-a părut o provocare tare. Am făcut „schimb de vieți” cu Deliric, unul dintre rapperii mei preferați, care a venit la mine acasă în Craiova .

Cred că mai multe campanii ar trebui să plece de la un insight specific creatorilor de conținut. Mi-a plăcut, de asemenea, să colaborez cu Salvați Copiii, am făcut un live în care am vorbit despre siguranța pe net — un subiect important care e adesea ignorat”, a poveestit Selly. (https://www.facebook.com/SalvatiCopiiiRomania/videos/1722282474461889/).

Selly se bucură de toată notorietatea pe care i-a adus-o statutul de vlogger, dar este în același timp conștient de faptul că ea vine la pachet și cu o responsabilitate foarte mare față de cei care-l urmăresc. „E un achievement important pentru mine. Nu credeam că o să se întâmple atât de repede, anul acesta am avut o creștere record în abonați și vizualizări pentru că am fost, cred eu, consistent și am reușit să găsesc puncte comune între ce vreau eu să fac și ce vrea publicul să vadă. Poziția de lider de clasament vine și cu o responsabilitate mai mare față de abonați și de comunitatea YouTube românească. Îmi propun să mențin calitatea conținutului și să devin mai bun la ce fac. Publicul se maturizează cu timpul și eu mă maturizez odată cu el. Meseria de YouTuber e foarte interesantă și în fiecare zi ai ceva nou de învățat”, spune Selly, încântat de rezultatele obținute.

Întrebat care este cea mai importantă realizare a sa, Selly numește proiectul 5GANG. „Mă bucură foarte mult faptul că am reușit să strâng alături de mine 4 vloggeri cu care împart aceeași mentalitate. Ne ajutăm între noi, ne creștem, facem videoclipuri și muzică împreună. Ultima piesă 5GANG, „Focuri”, a fost lansată pe 1 iulie și a reușit să acumuleze mai multe vizualizări și aprecieri decât majoritatea pieselor artiștilor români consacrați. Cu 1.000.000 views strânse în primele 24 de ore și 8.000.000 în prezent, piesa a demonstrat puterea online-ului și a influencerilor și, mai ales, puterea unei colaborări eficiente.

Selly mărturisește că scopul lui este în primul rând acela de a face oamenii să zâmbească. „Dacă reușesc să transmit energia mea pozitivă celor care se uită și să le fac ziua mai bună, mi-am îndeplinit obiectivul. Pe lângă asta, încerc să îi inspir prin ceea ce fac să își găsească la rândul lor o pasiune, un hobby, la care să devină buni. Mulți dintre cei care mă urmăresc mă iau ca exemplu, iar eu sper ca dedicarea și perseverența mea în ceea ce privește vlogging-ul să motiveze oamenii să facă ceea ce își doresc”, spune Selly din perspectiva celui care a făcut din pasiunea sa un stil de viață.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Life Style

Adina Halas: Moș Crăciun există și noi mergem acasă la el

Published

on

 

Cu cât se apropie sărbătorile de iarnă, cu atât sunt mai visătoare. Rememorez scene, frânturi, mirosuri, senzații din copilarie, când mă gândeam că în sfârșit am să îl prind pe Moș Crăciun când pune cadourile sub brad.

E drept că pe atunci se numea Moș Gerilă, dar emoția era la fel de mare ca a baiețelului meu acum, care are 7 ani. L-am pândit pe Moșu’ ani în șir, dar era mai dibaci ca mine și avea mereu răbdare să adorm înainte să vină cu daruri… Momentele acestea din copilarie sunt cele la care mă întorc cu drag an de an, cele care mi-au creat imagini pe care le rememorez și acum și care mi-au dat confort și siguranță și când am devenit adult și am început să am multe responsabilități.

Pentru că înțeleg cât de importantă este copilăria în formarea unui om și pentru că îmi aduc aminte ce simțeam la 7 ani, știu exact ce simte Serghei acum și de aceea am decis împreună cu tatăl lui să îi păstrăm cât mai mult timp magia activă. Este clasa I acum și copiii au început deja să își exprime între ei îndoielile, pentru că unii au frați mai mari și au aflat de la aceștia că treaba nu este tocmai cum cred ei.

Citeste intreg aricolul aici.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Ambasad’Or Home, premiul de excelenta pentru cel mai bun proiect real estate

Published

on

 

In cadrul Galei Performantei si Excelentei, gazduita de Ambasad’Or Events, complexul rezidential Ambasad’Or Home a obtinut premiul de excelenta pentru cel mai bun proiect real estate. Trofeul a fost ridicat chiar de Presedintele Ambasad’Or, Nicusor Stan.

“Ambasad’Or Home este un proiect pe care l-am lansat anul trecut si ma bucur nespus de mult ca are un feedback atat pozitiv. Cand am pornit la drum cu Ambasad’Or Home, am pornit intr-un domeniu nou pentru mine si am vazut totul ca pe o provocare”, a declarat domnul Nicusor Stan.

Ambasad’Or Home este un complex rezidential situat in Otopeni, la granita cu sectorul 1. Este o investitie 100% romaneasca, la standarde occidentale, ce cuprinde 140 apartamente, cu doua si trei camere.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Copiii noștri merită să-și trăiască frumos anii de școală!

Published

on

 

Miercuri, 7 Nov 2018, în comuna Brebu (jud Prahova), la Școala Gimnazială ”Matei Basarab” a fost lansată campania CSR care și-a propus să contribuie la asigurarea unor condiții decente de dezvoltare prin educație, sprijinind instituții de învățământ în zonele defavorizate. Inițiatorul este RoStar, însă și alte companii au început să i se alăture în acest demers umanitar. 

Conștientă de faptul că educația reprezintă unul dintre cei mai importanți piloni în dezvoltarea societății, RoStar a inițiat o campanie umanitară în care a invitat și alte companii să contribuie. În doar câteva zile au și răspuns afirmativ Bilka, Lotus Ceramicas, Policolor și Velux (iar lista va fi completată și cu alte nume). Scopul practic al acestui demers este să sprijine în următorii ani cât mai multe instituții de învăţământ din întreagă țară, fiecare companie Partener contribuind cu produse și servicii proprii.

Așa cum declară și surse din învățământ, în România numărul elevilor a scăzut cu peste 30% de la Revoluție încoace, 19% (adică 50,000 copii anual) renunțând la studii și mai puțin de 50% absolvind examenul de bacalaureat. Oficial, astăzi 42% dintre elevi sunt analfabeți funcțional și social. Potrivit testării PISA, realizată de Organizația pentru Cooperare și Dezvoltare Economică (OCDE), rezultatele elevilor noștri sunt în scădere la toate cele 3 discipline (matematică, știință și citire), clasându-ne astfel la coada Europei. Iar una dintre principalele cauze este chiar situația în care se află sistemul de învățământ, care nu le facilitează condițiile necesare pentru a face performanță.

Deoarece școlile din micile localități nu beneficiază de aproape niciun suport material, RoStar & Partenerii se vor concentra pe aceste zone defavorizate. În luna Octombrie au fost contactate peste 20 instituții de învățământ din județul Prahova, în final fiind aleasă Școala Gimnazială ”Matei Basarab” din comuna Brebu, unde RoStar a dotat pe 7 Nov 2018 Laboratorul de Informatică cu 10 desktop-uri licențiate și scaune. Plini de recunoștință, reprezentanții școlii au organizat o scurtă ceremonie la care au participat membri ai Consiliului de Administrație și elevii care i-au întâmpinat pe invitații RoStar și reprezentanții presei locale cu o serbare școlară, recitând poezii și cântând, în semn de mulțumire.

„Suntem onorați că școala noastră a fost aleasă să inaugureze acest proiect și că, în sfârșit, putem să punem la dispoziția elevilor noștri un laborator complet utilat, care le va servi în  procesul de învățare. Școlii noastre și nu numai, din păcate, îi lipsesc multe facilități extrem de necesare pentru un proces corespunzător de educare a tinerilor. Școli din întreaga țară au nevoie de dotări elementare, pentru ca elevii să fie în siguranță și să se bucure de condiții civilizate pentru a se dezvolta. Însă toate au un început iar noi ne bucurăm că mediul privat ne sare în ajutor.” declară domnul Viorel Codarcea, directorul Școlii Gimnaziale ”Matei Basarab” din Brebu.

„Am auzit de atâtea ori cum se dă vina pe ‚scoală’ și nivelul scăzut de educație, dar și de lipsa investițiilor atât de necesare, încât am hotărât să facem ceva în acest sens, mai ales că cei mai fideli consumatori ai produselor noastre sunt chiar copiii. Ei merită tot ce e mai bun! Așa că am pornit la drum într-o aventură căreia îi vom dedica mult timp și resurse, însă o vom face cu tot dragul. Mai ales că, iată, ni s-au alăturat prompt primele companii, cărora, cu siguranță, li se vor adauga și altele.” a spus Sait Mehmet Bulut, Managing Director RoStar.

Următoarea școală care va fi renovată în următoarea perioadă va fi aleasă în județul Călărași.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending