Connect with us

BAZAR

Cu peste 1.4 milioane de subscriberi pe YouTube Selly este cel mai urmărit vlogger din România

Published

on

 

Selly, vloggerul Global Influencers, a ajuns la peste 1,4 milioane de subscriberi pe canalul său de YouTube, devenind astfel cel mai urmărit vlogger din țara noastră. Lansat inițial ca un hobby în urmă cu șase ani, vlogul lui Selly a devenit destinația preferată a milioane de tineri care îi urmăresc zi de zi postările.

Pe numele său real Andrei Șelaru, Selly a început să posteze vlog-uri din 2012. Printre seriile sale de succes se numără „Tipuri de profesori”, „Dacă Google ar fi om” și „Rap Battle”. Selly postează atât vlogs, daily vlogs, cât și sketch-uri. În decembrie 2015 a realizat și primul scurtmetraj numit „Crăciun Alternativ”.

Toate proiectele pe care le-a desfășurat l-au ajutat să ajungă ceea ce este astăzi, însă tânărul de 17 ani are câteva care i-au rămas în suflet: „Swap de Vloggeri, de la Telekom, mi s-a părut o provocare tare. Am făcut „schimb de vieți” cu Deliric, unul dintre rapperii mei preferați, care a venit la mine acasă în Craiova .

Cred că mai multe campanii ar trebui să plece de la un insight specific creatorilor de conținut. Mi-a plăcut, de asemenea, să colaborez cu Salvați Copiii, am făcut un live în care am vorbit despre siguranța pe net — un subiect important care e adesea ignorat”, a poveestit Selly. (https://www.facebook.com/SalvatiCopiiiRomania/videos/1722282474461889/).

Selly se bucură de toată notorietatea pe care i-a adus-o statutul de vlogger, dar este în același timp conștient de faptul că ea vine la pachet și cu o responsabilitate foarte mare față de cei care-l urmăresc. „E un achievement important pentru mine. Nu credeam că o să se întâmple atât de repede, anul acesta am avut o creștere record în abonați și vizualizări pentru că am fost, cred eu, consistent și am reușit să găsesc puncte comune între ce vreau eu să fac și ce vrea publicul să vadă. Poziția de lider de clasament vine și cu o responsabilitate mai mare față de abonați și de comunitatea YouTube românească. Îmi propun să mențin calitatea conținutului și să devin mai bun la ce fac. Publicul se maturizează cu timpul și eu mă maturizez odată cu el. Meseria de YouTuber e foarte interesantă și în fiecare zi ai ceva nou de învățat”, spune Selly, încântat de rezultatele obținute.

Întrebat care este cea mai importantă realizare a sa, Selly numește proiectul 5GANG. „Mă bucură foarte mult faptul că am reușit să strâng alături de mine 4 vloggeri cu care împart aceeași mentalitate. Ne ajutăm între noi, ne creștem, facem videoclipuri și muzică împreună. Ultima piesă 5GANG, „Focuri”, a fost lansată pe 1 iulie și a reușit să acumuleze mai multe vizualizări și aprecieri decât majoritatea pieselor artiștilor români consacrați. Cu 1.000.000 views strânse în primele 24 de ore și 8.000.000 în prezent, piesa a demonstrat puterea online-ului și a influencerilor și, mai ales, puterea unei colaborări eficiente.

Selly mărturisește că scopul lui este în primul rând acela de a face oamenii să zâmbească. „Dacă reușesc să transmit energia mea pozitivă celor care se uită și să le fac ziua mai bună, mi-am îndeplinit obiectivul. Pe lângă asta, încerc să îi inspir prin ceea ce fac să își găsească la rândul lor o pasiune, un hobby, la care să devină buni. Mulți dintre cei care mă urmăresc mă iau ca exemplu, iar eu sper ca dedicarea și perseverența mea în ceea ce privește vlogging-ul să motiveze oamenii să facă ceea ce își doresc”, spune Selly din perspectiva celui care a făcut din pasiunea sa un stil de viață.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

Giulia Tabără – locul I ” Festivalul Junior Music Fest 2019 ” – ediția a V- a Brașov

Published

on

 

La acest sfârșit de săptămână, respectiv 5-6 octombrie 2019,a avut loc la Brașov, a V-a ediție a Festivalului de muzică pop pentru copii și adolescenți “Junior Music Fest “.Peste 120 de concurenți din toate colțurile țării, un juriu de calibru format din Aurelian Temisan, Luminița Anghel, Monica Davidescu, Ciro de Luca și Nicole Cherry, premii atractive și recitalurile invitaților, au transformat Brașovul intr-o lume de poveste.

Câștigătoare a concursului internațional “Sanremo Junior ” la dor 10 ani,finalista în două ediții a concursului “Next Star “,Giulia Tabără obține locul I la “Festivalul Junior Music Fest Brașov 2019 ” – ediția a V-a, impresionand atât publicul cât și juriul cu interpretarea sa.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Fashion

Romanian Fashion Philosophy, 15-18 Octombrie

Published

on

 

Romanian Fashion Philosophy, cel mai exclusivist eveniment de modă din țară, se va desfășura, timp de patru zile, în perioada 15-18 Octombrie, la Ambasad’Or Events Otopeni.

Stephan Pelger, Lena Criveanu, Dorin Negrău, Alexandra Calafeteanu, Laura Olaru, Mineli, Mirela Diaconu, Ana Cornea, Romanița Iovan, Maria Simion se numără printre cei 30 de designeri invitați să își lanseze cele mai noi colecții pe podiumul Romanian Fashion Philosophy, singurul eveniment din România transmis LIVE pe întregul mapamond de partenerul media principal – Fashion Channel Italia.

Kids Day și Fashion Philosophy Awards sunt noutățile pe care vi le-am pregătit începând din această ediție. 15 Octombrie va fi ziua dedicată exclusiv copiilor, pe care am creionat-o și organizat-o împreună cu neobosita Cătălina Rafailă de la IT KIDS, care s-a implicat 100% în acest proiect. În ultima zi de eveniment, pe 18 Octombrie, vom decerna, împreună cu European Fashion Union, premiile în industria modei: Fashion Philosophy Awards, o gală în adevăratul sens al cuvântului”, a declarat Ionuț Constantin, directorul Romanian Fashion Philosophy.

Stephan Pelger, care pe 8 Octombrie va împlini 40 de ani, din care 15 dedicați meseriei de creator de modă, va ciocni un pahar de șampanie pe 16 Octombrie, cu ocazia lansării colecției “Starlight” toamnă-iarnă 2019-2010. De altfel, Pelger este cel care va deschide oficial Romanian Fashion Philosophy și este și unul dintre nominalizații Fashion Philosophy Awards la titlul “Designer of the Year”, alături de Dorin Negrău și Cristian Samfira.

Pe parcursul celor patru zile de fashion week, Ambasad’Or Events va găzdui, de asemenea, și vernisajul expoziției pictorului german Marcel Thiele, realizat de organizatorii Romanian Fashion Philosophy împreună cu Galeria Alexandra’s.

 

Romanian Fashion Philosophy

Powered by: FHF Gmbh | Host: Ambasad’Or Events | Models: ICAN Model Management | Hair-styling: Cornel Saru | Make-up: Beauty Make-up Artistry

Evenimentul este organizat de Asociația Danube Fashion Week și Fashion Philosophy, cu sprijinul: Aquatique, European Fashion Union, Complex Silva, IDM Club, Marbo Trade, Fashion Me, Bograve, SLA, Roubloff, Glowbrands, Heliocare, Stradela, Galeria Alexandra’s.

Parteneri media: Fashion Channel, Vogue, Fashion Premium Magazine, Luxury, Fashion PR

Detalii pe www.fashionphilosophy.ro

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Film

Vertical Content începe filmările pentru ,,Inve$titorii”

Published

on

 

Prima producţie marca Vertical Content, comedia ,,Inve$titorii” a început  filmările în localitatea Cristian, unde sub îndrumarea regizorului Iura Luncaşu, actorii: Codin Maticiuc, Cosmin Natanticu, Andrei Mateiu, Radu Gabriel şi Maria Popovici vor interpreta în unul dintre cele mai ambiţioase proiecte cinematografice româneşti din ultimii ani.

,,Inve$titorii” este o adaptare a succesului de casă ,,Wkreceni”, filmul care în 2014 a înregistrat un număr record de spectatori și un box office impresionant în Polonia. Responsabili de rescrierea şi adaptarea scenariului sunt Alex Cotet şi Raul Gheba, comedia având rezervate partituri generoase şi pentru actorii: Levent Sali, Diana Sar, Adrian Anghel, Raluca Aprodu şi Nicu Banea.

O veritabilă comedie de situație, filmul ,,Inve$titorii” spune povestea a trei băieți, prieteni vechi, care lucrează la o fabrică de piese auto dintr-un oraș de provincie… Când fabrica este cumpărată de niște investitori străini, cei trei, alături de mulți alți angajați, sunt disponibilizați. Li se oferă salariile compensatorii pe un an, așa că decid să petreacă un weekend de neuitat în București.  După o noapte incendiară, se trezesc a doua zi, mahmuri, cu gândul de a se întoarce acasă, dar greșesc drumul și ajung la marginea unei localități, dezorientați și fără combustibil. Aici sunt confundați de localnici, care, impresionați de aspectul lor îi iau drept afaceriști străini, veniți să investească în afacerea locală. Invitați de primar la negocieri, urmate de o cină în casa acestuia, băieții noștri sunt fermecați de ospitalitatea și deschiderea oamenilor întâlniți. Sunt însă în scurt timp deconspirați de către şeful poliției care descoperă ca masina cu care au venit este raportata drept furată și cei trei sunt nevoiți să părăsească localitatea. În drumul spre casă, ironia face ca ei să fie opriți de adevărații afaceriști străini care erau interesați să investească în zonă și cei trei decid că ar fi oportun să se întoarcă și să îi ajute pe localnici la negocieri. Filmul se încheie cu succesul tranzacției investitorilor străini și baietii nostri priviti ca niste eroi de catre comunitate.

Iura Luncașu este unul dintre regizorii din România care a înregistrat repetate succese în proiectele în care s-a implicat. Acesta a regizat mai multe serialele de televiziune, a produs şi regizat lungmetraje pentru marele ecran.

Comedia ,,Inve$titorii” va avea premiera pe marile ecrane în 2020 şi este o producţie cinematografică independentă marca Vertical Content.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: