Connect with us

Business

Cum am crescut profitul firmei mele? Citeste mai jos…

Avatar

Published

on

Acum cativa ani am deschisa o firma care se ocupa cu productia de mobila dar si vanzarea catre diverse magazine de specialitate. Cererea pe piata este destul de mare dar si concurenta de asemenea. Profitul lunar fluctua si, uneori, abia daca reuseam sa acopar salariile angajatilor. Cu toate acestea, nu voiam sa renunt.

Intotdeauna imi placuse sa realizez produse din lemn inedite. Probabil, totul se datora faptului ca bunicul meu fusese tamplar si, atunci cand eram mic, imi placea sa stau langa el si sa privesc cum lemnul prinde viata in mainile lui. Dintr-o simpla pasiune, am invatat apoi o meserie. Pentru a-mi castiga existenta, am inceput sa fac mai intai obiecte mici de mobilier pe care le vindeam sau le facem cadou cunoscutilor. Apoi, din vorba in vorba, a inceput sa creasca numarul comenzilor. Pentru ca nu mai faceam fata de unul singur, am angajat mai multi baieti care se pricepeau la tamplarie, in timp ce eu am inceput sa alerg pentru a cauta magazine de specialitate care sa imi comercializeze produsele. Aici a fost insa marea problema. Adesea, patronii de magazine, imi propunea preturi ridicole. Erau totusi lucruri executate manual. Pentru ca nu stiam prea bine cum sa le vand la scara mai mare si cu preturi bune, am inceput sa am probleme si mai aparuse si concurenta. Mi-am dat seama ca eu, totusi, nu ma pricep la vanzari. In acel moment, am decis ca trebuie sa fac ceva, mai ales ca banii erau din ce in ce mai putini.

Cautand pe internet, am gasit un anunt al unei echipe care face training vanzari dar si de management si antreprenoriat. Am decis ca asta este ceea ce imi trebuie. Sa invat cum sa vand si cum sa administrez afacerea astfel incat sa merg mereu pe profit, sa imi pot plati angajatii si sa nu mai fie nevoie sa apelez la alte magazine pentru marfa mea.

Am contactat urbantraining.ro si mi s-a spus ca imi pot oferi cursuri pentru exact ceea ce am nevoie. Training-ul este sustinut de o echipa tanara, cu multa experienta in management si servicii financiare. Cu echipa Urbantraining vei invata ce inseamna leadership, ce inseamna management, vei invata cum sa vinzi si multe altele.

Arta de a vinde consta in abordarea si insusirea tacticilor unor vanzatori renumiti. Vanzatorul trebuie sa spuna o poveste pentru ca, afara de produsul in sine, acesta va vinde si povestea si emotia din spatele ei. In special cand vrei sa vinzi produse catre un alt comerciant, trebuie sa duci o munca de lamurire titanica, sa expui toate motivele pentru care produsul tau este cel mai bun, de ce il vinzi cu o suma anume si, mai mult decat orice, trebuie sa spui de ce produsul tau e indispensabil. Vei invata, in trainigul de vanzari, cum sa castigi increderea persoanei careia ii vinzi. Mai mult, ti se va spune cum poti negocia incat sa iesimereu in castig. Toate aceste lectii invatate, plus metodele de manageriere a afacerii, mi-au fost de ajutor.

Odata intors din training, am inceput sa aplic ceea ce invatasem la curs. Pot sa spun ca intr-o luna de zile s-au vazut diferentele. Am reusit sa conving un magazin mare de desfacere sa imi achizitioneze produsele la un pret excelent. Mai mult, am invatat cum sa imi gestionez afacerea si pe net si, cu ajutorul unor oameni foarte buni am creeat un site pentru comenzi directe. Afacerea mea a inceput sa mearga, sa se extinda si, de cand am participat la training, nu s-a mai intamplat niciodata sa nu pot sa platesc salariile angajatiilor. Din contra, acum primesc lunar bonusuri substantiale pentru ca munca mea si a intregii echipe a inceput sa dea roade.

Comentarii

Business

Avantajele de a avea un seif in casa sau la birou

Avatar

Published

on

Multi oameni sunt de parere ca inchirierea unei casete de valori la banca este cea mai buna modalitate de a-si pastra obiectele importante in siguranta. Dar daca este vorba de documente si articole la care ai nevoie de acces rapid? In acest caz, cea mai buna optiune este de a achizitiona un seif pentru casa sau birou. Iata care sunt beneficiile pe care ti le ofera un seif in propria casa sau birou:

Ai acces instant la documente

Exista documente de care ai nevoie imediat: din pacate, bancile nu sunt disponibile 24/7. Ce se intampla daca ai nevoie de un document in perioada in care bancile sunt inchise, in weekend sau in timpul sarbatorilor legale? Prin instalarea unui seif acasa sau la birou, poti avea acces rapid la documente precum pasaport, certificat de nastere, titluri, investitii, plan de asigurare si dosare importante, oricand doresti.

Protectie

Solicitand unui profesionist sa instaleze un seif acasa sau la birou, poti fi sigur ca obiectele tale valoroase sunt protejate in permanenta, iar seiful nu va putea fi mutat cu usurinta din loc. Pentru birou, este necesar sa alegi un seif de dimensiuni mari, de preferat cu fanta, pentru ca accesul la depunere sa fie permis oricui, insa la continut sa poata ajunge doar persoanele autorizate. Pentru protectie maxima, in special in cazul documentelor importante, poti alege seifuri cu dubla certificare, ceea ce inseamna ca vei fi protejat si impotriva efractiei dar si importiva incendiilor.

Un alt beneficiu al seifului, este faptul ca tii intr-un singur loc obiectele de care ai nevoie si astfel nu mai exista riscul sa le pierzi. Chiar daca nu sunt valoroase, sunt importante, iar documentele precum buletinul, pasaportul si alte acte, pot duce la un proces de recuperare stresant, obositor si durabil daca sunt pierdute sau ratacite.

Pastrezi armele de foc departe de raza copiilor

Prin achizitionarea unui seif, ai garantia ca pistolul sau munitia ta nu va ajunge pe maini gresite. Seiful pentru arme poate fi instalat intr-o zona mai putin accesibila, departe de ochii copiilor sau al persoanelor care iti calca pragul. Astfel, ai garantia ca accesul la arma iti este permis doar tie sau persoanelor autorizate.

Un seif nu numai ca iti ofera acces usor la documente si obiectele de valoare, dar ti le pastreaza in siguranta in orice moment al zilei. Asadar, nu-ti expune obiectele de valoare la riscuri inutile si pur si simplu achizitioneaza un seif pentru a beneficia de toate avantajele enumerate mai sus. Exista foarte multe modele de seifuri disponibile pe piata, in dimensiuni variate si cu utilitati diverse. Este important sa te documentezi si sa alegi produsul potrivit nevoilor tale, fie pentru birou sau casa. Seifurile pot fi instalate pe podea, in perete sau asezate in interiorul mobilei. Ia in considerare caracteristicile si achizitioneaza un seif pentru pastrarea in siguranta a obiectelor valoroase.

Comentarii

Continue Reading

Business

De ce sa alegi acoperisuri metalice pentru casa

Avatar

Published

on

Acest articol va prezinta avantajele pe care acest tip de sisteme il ofera, astfel incat sa puteti face o alegere in cunostinta de cauza. Fie ca doriti sa folositi tigla metalica sau orice alta varianta, noi va sfatuim sa va informati foarte bine inainte de a alege tipul de acoperis pe care il veti construi.

Daca doriti sa luati o decizie in a alege acoperisul pentru casa in care va locui familia dvs, este foarte important sa cantariti avantajele si dezavantajele materialelor folosite la confectionarea acestuia.

Beneficiile pe care le ofera sistemele de acoperisuri metalice

Metalul depaseste materialele conventionale pentru acoperisuri in mai multe moduri:

Durata de viata. Instalat corespunzator, un acoperis metalic ar trebui sa reziste foarte mult timp, chiar si peste 50 de ani. El face fata cu brio ploii, zapezii, cat si furtunilor de intensitate ridicata. Metalul este rezistent la foc, mucegai, insecte si putregai. Garantiile oferite de producatori variaza foarte mult, dar majoritatea companiilor ofera intre 20 si 50 de ani. Garanatia pentru vopsea este oferita in general pana la 30 de ani, dar si acest lucru depinde in functie de producatorul ales.

Greutatea. Tigla metalica este mult mai usoara comparativ cu tigla ceramica. Din cauza greutatii reduse a materialului, puteti face economii si la constructia structurii de sustinere. Unele tipuri de materiale pentru acoperisuri metalice pot fi aplicate pe un acoperis existent, fara a fi nevoie de decopertare sau de consolidari ale structurii existente.

Viteza si usurinta instalarii acoperisului. Majoritatea materialelor pentru acoperisuri metalice vin in panouri care se pot instala usor. Un meserias bun poate sa le instaleze rapid fara probleme. Daca acoperisul nu este inca montat si o furtuna este pe drum, scurtarea timpului de montare cu o zi sau doua poate oferi un avantaj esential. Evident, exista si economii considerabile cu forta de munca, deoarece reduceti complexitatea si scurtati durata instalarii acoperisului.

Rezistenta la foc. Deoarece otelul este incombustibil, acoperisurile din tigla metalica prezinta o rezistenta la incendiu ridicata, obtinand clasa A (cea mai rezistenta la foc).Trebuie totusi sa tineti cont si de materialele pe care se fixeaza tigla. Majoritatea acoperisurilor metalice sunt aplicate pe un material combustibil, cum ar fi lemnul, iar acest lucru reduce considerabil rezistenta la foc.

Conductibilitatea termica. Tigla metalica acoperita cu vopsea si solutiile potrivite va reflecta caldura radianta venita de la soare, reducand la minimum acumularea excesiva in timpul zilei. Asta inseamna ca economisiti energia necesara pentru racire. Desi materialul in sine are o valoare redusa a izolatiei, acoperisurile metalice pot fi aplicate pe o izolatie rigida cu spuma care va imbunatatii considerabil performantele. In plus, multe sisteme utilizeaza un spatiu de aer ventilat intre panoul metalic si acoperisul propriu-zis, pentru a creste eficienta energetica.

Eliminarea rapida a apei de ploaie si a zapezii. Acoperisurile metalice sunt practic impermeabile datorita modului in care panourile se intercaleaza si pentru ca suprafetele sunt dure si alunecoase. In plus, tonurile intunecate ale vopselei acoperisului metalic vor ajuta la incalzirea rapida a acestuia, topind rapid zapada.

 

Comentarii

Continue Reading

Business

Tractări auto și asistență rutieră prin Cris Power Logistic SRL București

Avatar

Published

on

Numărul mașinilor din România s-a înmulțit și continuă să se înmulțească pe măsură ce trece timpul, mai ales în București.

Fiecare an aduce cu sine parcări tot mai pline, cozi rutiere tot mai mari, trafic tot mai aglomerat.

Odată cu creșterea numărului de autoturisme, crește exponențial și numărul cazurilor in care este nevoie de servicii de tractari auto.

Unele probleme mai mici, care pot fi remediate repede sau chiar pe loc, altele mai mari care necesita timp și bani.

Dacă astfel de neplăceri apar atunci când va aflați în trafic sau când sunteți departe de casă, cea mai bună idee pe care o puteți avea este să apelați la o firmă de profil care să vă poată veni în ajutor.

Pentru servicii de tractari auto Bucuresti dispeceratul Cris Power Logistic SRL este disponibil non-stop.

Ceea ce trebuie să știți este că astfel de firme vă stau la dispoziție non stop, 24 de ore din 24 și pe orice condiții meteo.

Este bine să identificați o astfel de firmă, care este mai mare și care oferă servicii de calitate și salvați-i numărul de telefon în agenda dumneavoastră.

Prețurile pornesc de la sume modice, atunci când defecțiunile nu sunt foarte însemnate, cum ar fi curent pentru baterie, un schimb de roată, dar pot merge și mai sus, în funcție de complexitatea intervenției.

Atunci când vă orientați către un prestator de profil, trebuie să urmăriți anumite aspecte esențiale. În primul rând, numărul mașinilor pe care o astfel de firmă le are în parcare, dar și starea acestora (dotări, vechime etc.).

Sunt destule firme care au doar o mașină veche nesigură care vă poate pune în pericol.

Nu este de dorit să aveți nevoie urgent de ajutor și cei cu care luați legătura să nu vă poată ajuta atunci când aveți nevoie.

Astfel va trebui să irosiți timp prețios în căutarea unei alte platforme auto libere care să vină și să vă ofere asistența rutieră necesară.

De asemenea și personalul este foarte important. Mașina la care țineți atât de mult nu trebuie să cadă pe mâna unor semi-profesioniști care vă pot distruge autoturismul.

Mărimea unei firme este oarecum un garant al calității lucrărilor pe care le efectuează.

Numărul șoferilor de care dispune firma este și acesta un criteriu foarte important, licența de transport, deoarece vă doriți ca șoferul care conduce autospeciala de tractări să fie cât mai odihnit, iar dumneavoastră să ajungeți în siguranță acasă la familie.

Serviciile oferite, însă, după cum am menționat anterior, nu sunt doar de tractare, deși, poate această activitate constituie profilul principal al firmei, ci și de asistență rutieră.

Prin urmare, veți găsi suport, fie că:

  • ați rămas fără current la baterie;
  • ați făcut o alimentare greșită cu combustibil etc.

Aceste mici reparații se pot efectua la fața locului.

Dacă defecțiunile sunt mai mari, fiind nevoie de o intervenție de durată sau de anumite condiții de lucru, atunci autoturismul dumneavoastră va fi transportat la un service autorizat, iar reparația se va face într-un cadru adecvat.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Publicitate

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0