Cum ar trebui sa decurga procesul de mutare? - RADAR DE MEDIA
Connect with us

UTILE

Cum ar trebui sa decurga procesul de mutare?

Published

on

procesul de mutare

La modul general, procesul de mutare dintr-un spatiu vechi intr-unul nou, indiferent ca este vorba despre spatiul de locuit sau pentru birou, poate dura de la cateva ore pana la cateva zile. De aceea este foarte importanta organizarea acestui proces, mai ales ca in cele mai multe dintre cazuri, acesta implica si mutari mobilier.

Totusi, procesul de mutare nu ar trebui grabit, ci fiecare etapa sa fie realizata la momentul potrivit. De obicei, timpul necesar pentru realizarea mutarii este influentat de diferiti factori, cum ar fi:

  • Distanta de la o adresa la cealalta;
  • Etajele de la care ar trebui carata mobila;
  • Numarul si volumul obiectelor mutate, precum si cel al obiectelor fragile;
  • Numarul persoanelor care sunt implicate in proces;
  • Dezasamblarea si reasamblarea pieselor de mobilier;
  • Conditiile meteo.

Pasii de urmat intr-o mutare

Pentru ca mutarea sa se desfasoare cat mai rapid si eficient, ar trebui realizat un plan care sa cuprinda principalii pasi de urmat in timpul procesului de mutare. Conform celor de la Professionalmovers, acesti pasi sunt:

1. Organizarea in avans

Aceasta etapa de organizare presupune stabilirea activitatilor care trebuie facute, precum si delegarea persoanelor care se vor ocupa de acestea. Tot in aceasta etapa vor fi precizate si termenele limita, acestea influentand si timpul de finalizare al procesului de mutari.

2. Ambalarea produselor

Strangerea si ambalarea obiectelor ar trebui inceputa cu cateva zile inainte de data la care este stabilita mutarea, pentru a nu fie nevoie de o grabire a lucrurilor, mai ales ca printre obiectele care vor fi mutate se vor afla si unele fragile, care necesita o mai mare atentie si grija in manevrare.

3. Contactarea unei firme de transport mobila

Odata planificat procesul de mutare, ar trebui contactata si o firma specializata, pentru a se ocupa de transportul mobilierului si al celorlalte obiecte de la o adresa la alta. Cu toate ca multi oameni prefera sa apeleze la prieteni si cunostinte pentru aceasta etapa, serviciile unei firme specializate sunt mult mai rapide si eficiente.

Sfaturi pentru realizarea unei mutari mai usoare

Indiferent ca este vorba despre un proces de mutari Ploiesti sau in orice alt colt al tarii, chiar si in Europa, persoanele care au in plan sa isi schimbe locuinta sau spatiul pentru birou, pot tine cont de cateva sfaturi, care au rolul de a face acest proces mai usor.

  • Nu trebuie lasat totul pe ultima suta de metri – pentru a se asigura ca nu sunt uitate sau deteriorate unele obiecte, ar fi bine ca pregatirea pentru mutare sa inceapa mai din timp;
  • Debarasarea de lucruri inutile – in timpul impachetarii se poate intampla ca oamenii sa observe ca exista lucruri pe care nu le-au mai folosit de foarte mult timp si pe care nu cred ca le vor mai folosi curand, motiv pentru care pot alege sa le arunce sau sa le doneze;
  • Etichetarea cutiilor – este foarte importanta etichetarea cutiilor in care au fost ambalate si depozitate lucrurile, acest lucru facilitand procesul de despachetare si amenajare in noul spatiu;
  • Mare atentie la obiectele de valoare – acestea ar trebui impachetate si asezate in cutii speciale, de care sa se ocupe proprietarul.

Comentarii

comments

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

PREMIILE RADAR DE MEDIA

www.creditrapid.ro

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

IN Trending