Ştirile PRO TV au un nou studio. Acesta a fost inaugurat de emblema Ştirilor PRO TV, jurnalista Andreea Esca.
Cum era de aşteptat, Ştirile PRO TV au fost lider de audienţă, înregistrând cifre record pe intervalul 19:00-20:00. Astfel, la nivelul publicului comercial Ştirile PRO TV au obţinut o audienţă medie de 6.6% rating şi 26.3% share, în timp ce principalul concurent, Observatorul de la Antena 1 a obţinut 2.7% rating şi 10.7% share. Mai multe detalii aici.
Audiente TV – 30 august, publicul comercial
Noul studio al Știrilor PRO TV, unic în România, va revoluționa prin modul de prezentare a subiectelor.
O nouă interfață, video wall-uri care permit afișarea fotografiilor, textelor și a transmisiunilor live, ecrane interactive, o grafică nouă, minimalistă și modernă sunt câteva dintre elementele care vor transpune telespectatorii direct în mijlocul acțiunii.
“Sunt mândră să fac parte din cea mai bună echipă de știri din România, care a reușit să realizeze campanii care au salvat viețile oamenilor, au împărtășit cu telespectatorii povești reale de viață, au aratăt exemple de oameni demne de urmat și au inspirat. Acum, o dată cu lansarea noului studio de știri, alte povești minunate vor ajunge la telespectatori într-o formă ce are la bază o mulțime de inovații tehnologice. După cum știți, PRO TV a fost întodeauna un pionier, nu numai din punct de vedere al conținutului, ci și al elementelor grafice care sunt parte importantă a transmisiunilor live. Pentru noi este important să fim mereu înaintea vremurilor și să găsim cea mai spectaculoasă modalitate de a transmite informațiile publicului nostru.”, a declarat Andreea Esca.
Știrile PRO TV au câștigat în ultimii 20 de ani încrederea telespectatorilor, devenind cel mai urmărit jurnal de știri din România, iar dedicarea, profesionalismul, credibilitatea, imparțialitatea echipei și a materialelor prezentate au fost răsplătite prin câștigarea unui premiu Emmy la categoria stiri, fiind prima televiziune din Estul si Centrul Europei care a câștigat această distincție.
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media