UTILE
Cum cumpără familiile din România – studiu pe clienții eMAG ilustrat de familia Căutărescu sub noua umbrelă de comunicare a brandului
- Bărbații decid în privința cumpărăturilor din categoria electro-IT, auto, băutură și mâncare, iar pentru celelalte produse decizia aparține, în principal, femeilor
- Familia Căutărescu, o nouă umbrelă de comunicare în care fiecare membru al familiei are propriul stil de a căuta și este erou de sitcom
București, 22 septembrie 2023. În contextul în care opt din zece clienți eMAG locuiesc cu un partener, iar jumătate dintre aceștia au și un copil, eMAG a explorat dinamica rolurilor în familie în ce privește cumpărăturile și a lansat o nouă umbrelă de comunicare la nivel regional, în România, Ungaria și Bulgaria. Campania este construită în jurul Familiei Căutărescu, o familie în care fiecare personaj reprezintă o tipologie de consumator și își urmărește propriul interes când vine vorba despre shopping.
Așa au apărut: Bebe #CautatorulChibzuit, Flori #CautatorulOrganizat, Relu #CautatorulMereuInPriza, Anton #CautatorulDeAltceva, Ema #CautatorulDeNou, David #CautatorulSuperSmart.
„Fiecare dintre noi avem nevoi și roluri diferite în familie, iar datele noastre arată că fiecare membru are un comportament specific. La fel stau lucrurile și în Familia Căutărescu, cu ajutorul căreia ne propunem să comunicăm într-un mod simplu și ușor de povestit mai departe despre serviciile și ofertele pe care le punem la dispoziția clienților noștri. Ancorată în sloganul de brand lansat acum mai bine de un an, noua campanie de comunicare portretizează prin intermediul unor situații de viață interpretate cu umor felul în care shoppingul online pătrunde din ce în ce mai mult în obiceiurile de zi cu zi ale familiilor”, a declarat Irina Pencea, General Manager eMAG România.
Familiile își planifică viața cu liste organizate și aleg împreună cărți, muzică și hrană pentru animale
Potrivit unui studiu efectuat în rândul clienților eMAG în perioada 17-29 august 2023, în majoritatea familiilor (65%), bărbații au cel mai mare aport la bugetul familiei, dar cele mai multe decizii de cumpărare sunt luate de femei.
Mai bine de jumătate dintre familii au o abordare bine organizată, cu liste de cumpărături și își planifică produsele pe care doresc să le achiziționeze.
Potrivit studiului eMAG, bărbații au venituri mai mari, însă partenerele sunt cele care preiau responsabilitatea cumpărăturilor obișnuite. Astfel, femeile aleg produsele de curățenie, obiectele de mobilier, articolele vestimentare și accesoriile, dar și produsele de igienă sau produsele dermato-cosmetice. Bărbații însă se implică mai mult în alegerea cumpărăturilor din categoria electro-IT & auto, băutură și mâncare, accesorii și echipamente sportive.
În același timp, studiul arată că bărbații preferă opțiunile mai comode și caută mereu cea mai simplă metodă pentru a achiziționa un produs. Pe de altă parte, femeile sunt atente să aleagă și cel mai bun preț, astfel că urmăresc promoții și oferte.
În Familia Căutărescu, Flori este stâlpul casei, tipul mamei organizate care umblă cu listuțe de cumpărături și este atentă la prețuri și oferte, însă din când în când se răsfață cu câte ceva pentru ea, pe când soțul ei, Relu s-a documentat cu ajutorul review-urilor și știe tot ce mișcă în online.
Copiii sunt cei care știu mereu unde să găsească informații despre produse și stau cu ochii pe noutățile din tehnologie, potrivit studiului eMAG, iar David, băiatul din Familia Căutărescu, este geniul familiei, pasionat de jocuri de construcții, de roboți și știință. Alături de el, Ema, sora lui, este în perioada preadolescenței, deci caută în permanență noutăți și încearcă să obțină ce o interesează de la ceilalți membri ai familiei.
În jurul familiei de bază gravitează bunicul Bebe, care joacă rolul căutătorului chibzuit și atent la economii, însă căruia îi place să pară cool și să țină pasul cu tehnologia. Alături de el, unchiulAnton, bufonul familiei, face cumpărături impulsiv și pare mereu pe punctul de a da lovitura cu idei noi de proiecte și business.
Alături de echipa de marketing eMAG, campania creativă a fost realizată de Jam Session Agency, în colaborare cu ABATOR, FAMILY FILM și regizorul Radu Munteanu.
- EDITORIAL2 săptămâni ago
STRICT SECRET: In 22 noiembrie 1968, ora 4 dimineata, se pregatea invazia URSS asupra Romaniei. Ce a facut Ceausescu?
- PREMIILE RADAR DE MEDIA3 zile ago
PREMIILE RADAR DE MEDIA, EDIȚIA A-XV-A 2024 – START VOT! TU ALEGI CÂȘTIGATORII!
- EDITORIAL2 săptămâni ago
Lista ofiţerilor numiţi la „strict secret” de fostul Ministru al Apărării Gabriel Oprea. Turcescu si MRU printre colonei
- Program TV3 săptămâni ago
Programul PRO TV săptămâna 02 – 08 septembrie 2024
- Program TV2 săptămâni ago
Programul PRO TV săptămâna 09 – 15 septembrie 2024
- Grila de programeo săptămână ago
Modificări urgente în grila de programe PRO TV. Ce emisiune nu se mai vedea
- Program TV2 săptămâni ago
Programul HAPPY CHANNEL săptămâna 06 – 12 septembrie 2024
- Program TV2 săptămâni ago
Programul ANTENA 1 săptămâna 06 – 12 septembrie 2024
- AUDIENȚE TV3 săptămâni ago
AUDIENȚE TV Premiera Asia Express, lider de piață. Diseară, pe Drumul Zeilor: primul joc de amuletăal sezonului și cursa spre marea imunitate a primei etape
- Program TV3 săptămâni ago
Programul PRO CINEMA săptămâna 02 – 08 septembrie 2024
- AUDIENȚE TV2 săptămâni ago
AUDIENȚE TV Asia Express, din nou lider de audiență. Nicolai Tand, sub presiunea Joker-ului care poate schimba clasamentul, la careul imunității
- Analize Audiente TV2 săptămâni ago
AUDIENȚE TV Happy Channel, locul trei în top all channels weekendul trecut
- Monden2 săptămâni ago
Călin Donca îi cere daune uriașe lui Dorian Popa, după ce afacere i-a fost pusă la pământ. Afaceristul vrea să doneze suma unui centru de copii: „A făcut acuzații pe la televiziuni”
- AUDIENȚE TV2 săptămâni ago
Formula 1, lider de audienţă cu Marele Premiu al Italiei. Charles Leclerc a câştigat Marele Premiu al Italiei în direct pe Antena 1 şi în AntenaPLAY
- Vedete2 săptămâni ago
Imagini rare cu Andreea Marin și fiica Violeta în prima zi de școală. „A fost o emoție specială și lacrimi ascunse”
- Cinema2 săptămâni ago
CINEMA Ada Condeescu, prinsă într-un triunghi amoros cu Radu Vâlcan și Răzvan Fodor