Connect with us

Life Style

Cum cumpara femeia moderna cadourile de Craciun pentru cei dragi in 2019?

Avatar

Published

on

In cautarea cadourilor de Craciun: Femeia clasica versus femeia moderna

Sa alegi varianta clasica de a cumpara cadouri din supermarketuri, centre comerciale sau mall-uri, inseamna sa pierzi timp si bani, iar aceasta alergatura prin magazine te poate epuiza foarte usor. Intri in mai multe magazine, vrei sa vezi tot ce ar fi interesant de cumparat, asa ca pleci si iar revii in acelasi loc. Iti aduci aminte ca trebuie sa cumperi si un alt produs pentru casa, asa ca te abati putin din goana dupa cadouri.

Si cand sa-ti reiei itinerariul, iti dai seama ca tocmai ai trecut pe langa o pereche de pantofi superbi pe care nu poti sa-i ratezi. Asa se face ca la finalul zilei, ajungi acasa extrem de obosita, cu mai putini bani in portofel si cu mai multe pungi de cumparaturi. Dar ironia este ca de pe lista cadourilor de Craciun ai reusit de abia sa bifezi doar 2 persoane din 10.

In schimb, sa cumperi cadouri dintr-un magazin online inseamna sa stai linistita la caldura, sa faci usor comparatii de preturi si caracteristici ale produselor sau ofertelor. Dintr-o data, deciziile tale cu privire la cadourile potrivite pentru toti cei de pe lista ta sunt mult mai usor de luat. In plus, nu mai exista nici acel stres financiar, pentru ca este mai usor sa te tii de buget.

Cum se organizeaza o femeie moderna cand vine vorba despre cadouri de Craciun?

Femeia anului 2019 s-a apropiat mai mult de tehnologie si a invatat sa o foloseasca in favoarea sa. Daca acum cativa ani, o femeie se indrepta spre Mall sau complexe comerciale tip brick-and-mortar, cu necesarul de cadouri notat pe o lista, azi lucrurile stau cu totul diferit. Spre deosebire de o femeie care nu a imbratisat inca shoppingul online, femeia moderna a anului 2019, este mult mai organizata in privinta cautarii si selectiei cadourilor potrivite.

Femeia anului 2019 este foarte calculata cu timpul sau si mult mai organizata. Este o femeie de cariera, o femeie care are grija de familia sa si de ea insasi. Ea da dovada de abilitati extraordinare de management al timpului in perioada sarbatorilor de iarna, iar unul din secretele ei este deschiderea spre tehnologie.

 

Cum cumpara femeia moderna cadourile de Craciun pentru cei dragi in 2019?

  • are o directie clara si un buget pe care l-a alocat pentru cadourile de Craciun
  • isi face o lista in Excel cu toti cei pentru care pregateste cadouri de Craciun
  • cauta pe internet idei de cadouri pentru fiecare persoana de pe lista sa
  • adauga in wishlist cadourile potrivite pentru fiecare
  • foloseste anumite aplicatii de salvare a linkurilor pentru idei de cadouri Craciun (cum este Pocket), sugestii de impachetare si modalitati amuzante de oferire a cadourilor (Pinterest, YouTube etc)
  • comanda cadourile din timp, pentru a fi sigura ca le va primi la usa prin curier, cu mult inainte de seara Ajunului
  • face toate aceste lucruri din confortul pijamalelor sale, in timp ce isi bea cafeaua de dimineata, de pe laptop sau de pe telefonul mobil.

 

De ce sa comanzi cadouri online, in loc sa mergi in supermarketuri sau mall-uri? 7 Motive

  1. Pentru a evita aglomeratia din magazinele clasice.

Cand comanzi online nu trebuie sa te deplasezi intr-o locatie si dintr-o locatie in alta, nu esti nevoit sa astepti la coada si nici sa te plimbi foarte mult printre rafturi pentru a identifica toate cadourile pe care le cauti.

  1. Online este mult mai simplu.

Poti intra in magazinul virtual cu daruri de Craciun, la orice ora doresti si din orice locatie, atat timp cand ai acces la un laptop sau telefon si la Internet.

  1. Online poti face mai usor comparatii.

Este vorba despre preturi intre cadouri de Craciun similare, caracteristici si alte beneficii (transport gratuit, garantie, puncte de fidelitate etc).

  1. Procedura de comanda intr-un magazin online este foarte simpla.

La Mindblower, magazin virtual de cadouri trasnite, comanda se poate plasa telefonic sau direct pe site. O comanda pe site poate sa dureze doar doua – trei minute. Trebuie doar sa-ti completezi datele de livrare si facturare, iar daca ai deja un cont pe site, comanda este ca si plasata, pentru ca iti ramane doar sa adaugi produsele preferate in cos si sa finalizezi comanda.

  1. Este mai usor sa te incadrezi in bugetul pe care l-ai stabilit initial.

Pentru ca nu exista lucruri care sa-ti distraga atentie de la finalizarea unor comenzi, va fi mai usor sa respecti bugetul stabilit initial pentru fiecare cadou in parte. In plus, la Mindblower, daca stii pentru cine cauti cadoul, poti sa mergi direct in categoria respectiva si poti descoperi cele mai potrivite sugestii.

  1. Este mai economic.

Comparativ cu magazinele traditionale, cele online pot sustine deseori preturi mult mai mici. La www.mindblower.ro , comenzile peste 250 lei se livreza gratuit, iar acest lucru inseamna scutirea unei cheltuieli, care iti permite poate sa cumperi un cadou in plus.

  1. Este rapid.

Comenzile de cadouri online se livreaza prin curier, de obicei a doua zi dupa plasare. Prin urmare, poti intra rapid in posesia cadourilor necesare pentru Craciun, fara stres.

Evita si tu aglomeratia si stresul legat de achizitia cadourilor de Craciun, migrand spre online. Intra pe www.mindblower.ro si vezi cat de usor este sa comanzi in 2019 cadouri frumoase si accesibile pentru toti cei dragi tie. Avem ceva special si pentru tine.

Comentarii

Life Style

Chef Florin Dumitrescu, la un pas să dea foc bucătăriei de acasă

Avatar

Published

on

Este unul dintre cei mai cunoscuți și apreciați chefi de la noi și, după atâția ani de experiență și realizări în bucătărie, tot a a avut parte de o provocare neașteptată: chef Florin Dumitrescu a fost rugat de soția sa, Cristina, să pregătească varianta bio a rețetei Pomme Du Sima.

Însă nu oricum, ci fără zahăr alb, ingredientul de bază al caramelului sărat folosit din plin în această rețetă. Iar în încercarea de a testa mai multe variante de ingrediente cu care să obțină caramel bio, chef Florin a fost la un pas să dea foc bucătăriei de acasă.

Totul s-a întâmplat în episodul de debut al primului serial online în care cunoscutul bucătar și soția sa sunt protagoniști. „BIO cu tine”, noua campanie pentru promovarea unei alimentații responsabile lansate de Lidl, îi aduce pe Cristina și Florin împreună, pentru prima oară, în fața camerelor de filmat.

„Florin m-a cucerit la începutul relației noastre cu un desert pe care l-a numit Pomme du Sima, un desert cu mere, valuri de caramel sărat și frișcă. Iar acum i-am cerut să prepare varianta bio a desertului, să înlocuiască ingredientele și să nu folosească zahăr alb. Ce a urmat a fost de pomină, pentru că a testat mai multe ingrediente pentru a vedea care este cel mai potrivit pentru obținerea caramelului sărat și mai, mai că a dat foc bucătăriei noastre”, își amintește Cristina amuzată.

Ce are de spus chef-ul din familie? „Numai ea putea să-mi ceară asta! Mi-am zis, „dacă nu fac caramelul cu zahăr, cu ce să-l fac?”! Am luat la rând mai multe ingrediente și le-am testat, cu gândul că trebuie să obțin gustul acela deosebit și textura fină a caramelului sărat, mai ales că și fetele noastre aveau să guste din acest desert. A fost o nebunie, trebuie să vedeți asta!”

Concluzia la care a ajuns chef Dumitrescu și rezultatul provocării, aici:

https://surprize.lidl.ro/biocutine

 

Una dintre cele mai importante componente ale campaniei „BIO cu tine” este o serie de episoade online,  filmate chiar acasă la Florin și Cristina, ce va urmări, episod după episod, subiecte din viața lor de familie: de la grija cu care au început să aleagă ingredientele cu care gătesc pentru ei și fetițele lor, la importanța unei alimentații echilibrate, bazate pe produse ecologice. Atunci când iubești, fără să-ți dai seama, devii mai atent la o serie de lucruri care până atunci păreau nesemnificative. Aceasta este ideea de la care a pornit întreaga campanie Lidl.

Așadar, în noua campanie ai cărei vectori de imagine sunt Cristina și  Chef Florin Dumitrescu, produsele bio devin sinonime cu o declarație de iubire pentru cei dragi, iar incursiunea în casa familiei Dumitrescu, în bucătăria lor, în living sau la masă alături de fetițe este nu numai o ocazie de a-i vedea pe cei doi în ipostaze inedite și uneori amuzante, ci și de a afla rețete noi, realizate cu ingrediente de cea mai bună calitate.

 

Despre Lidl

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și în prezent operează aproximativ 10.800 de magazine și peste 160 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial.

Lidl este un smart discounter care le oferă clienților produse la cel mai bun raport calitate-preț. În spatele operațiunilor din magazine, din centrele logistice și din sediile centrale stau simplitatea și orientarea către eficiență. Design-ul și structura proceselor standardizate sunt asigurate de către Lidl Stiftung, cu sediul central de la Neckarsulm.

În prezent, Lidl are aproximativ 287.000 de angajați, dintre care peste 7.500 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 260 de magazine și 5 centre logistice. Dinamismul din activitățile de zi cu zi, rezultatele durabile și corectitudinea în cooperarea profesională construiesc mediul de lucru pentru Lidl ca angajator, peste tot pe Glob.

 

Comentarii

Continue Reading

Life Style

Diana Bianca lanseaza o noua emisiune pe wowbiz.ro: INTERVIU WOW

Avatar

Published

on

Dupa succesul pe care l-a avut cu emisiunea My Cliniq by Diana Bianca la postul Nova TV, incepand de astazi, 10.03.2020, Diana Bianca lanseaza un nou format de emisiune pe platforma online wowbiz.ro: Interviu WOW cu Diana Bianca. Aceasta se va difuza în fiecare marți de la ora 18.00

Emisiunea va fi saptamanala și va fi difuzată în prime time, fiind bazată pe cele mai interesante subiecte din showbiz și interviuri în exclusivitate cu vedetele din România, iar prima invitată va fi nimeni alta decât Daniela Gyorfi.

Diana Bianca este cunoscuta in lumea showbizului si a surprins de fiecare data prin bun gust, inteligenta si modestie, in ciuda aparentelor si opulentei sub care a fost prezentata de presa, datorita faptului ca la baza, Diana este un om de afaceri de success. Dupa aparitia la mai multe emisiuni tv, Diana Bianca si-a insusit titulatura de Barbie de Romania.

În noua emisiune pe care o prezint se spun povești sincere, se dezvăluie secrete, se revelează visuri, se recunosc fricile. Vă dau întâlnire în fiecare marți, la ora 18:00 pewww.wowbiz.ro, unde vom povesti, live, despre temele momentului, cu oamenii momentului. Pentru mine emisiunea ”Interviu WOW cu Diana Bianca” este în primul rând modalitatea prin care vreau sa aduc în față modelele demne de urmat ale generației noastre, nu pentru că acestea ar lipsi, ci pentru că de multe ori atenția noastră se duce spre glamour și senzațional, nu neapărat spre valori, proiecte constructive, inovație sau profunzime. Haideți să schimbăm asta împreună!” – a declarat în exclusivitate vedeta.

Întrebată cum a primit propunerea acestui nou proiect în viața sa, Diana Bianca ne-a dezvăluit: “Întotdeauna am fost atrasă de partea de TV și de ideea de a avea o voce în fața publicului. Mai mult, cred că am avut prilejul să cunosc oameni foarte interesanți, pe care vreau să îi aduc în fața publicului pentru a-și spune povestea. Cu multă bucurie am acceptat invitația celor de la Wow Biz de a face parte din echipa lor de oameni care au ceva de spus lumii! Formatul emisiunii este unul clasic, sub forma unui interviu, iar la final o rubrică ceva mai amuzantă sub forma celebrului joc: Adevăr sau provocare.”

Comentarii

Continue Reading

Life Style

Acum cu extensiile Zen poți avea un păr de invidiat

Avatar

Published

on

Este extrem de greu să obții un păr pe care să îl invidieze toată lumea, mai ales dacă volumul acetuia nu este moștenire de familie. Există foarte multe tratamente în acest sens, însă în afară de implant, nu știu ce ar putea ajuta! Sau poate că dețin secretul unui păr demn de invidiat? Când tratamentele nu sunt soluția, extensiile Zen sunt! Când nimic nu își mai face efectul și pur și simplu te-ai săturat de părul rar și lipsit de volum pe care îl ai, în acțiune intră extensiile Zen. Astfel, acum cu aceste extensii de par Zen poți avea un păr de invidiat! Rămâi cu mine pentru a afla despre ce este vorba și de ce sunt atât de populare extensiile Zen!

Stiliștii au descoperit extensiile Zen de foarte mult timp și de când au făcut-o, au dat vestea mai departe! Mizând pe calitate și dedicare pentru tot ceea ce înseamnă frumos, Zen a devenit unul dintre cele mai solicitate, cotate, dar și apreciate branduri de extensii păr. Acest lucru se datorează faptului că experții Zen, experți în domeniu, nu au luat în considerare părul sintetic, ci au mizat și mizează în continuare pe părul natural. Astfel, extensiile Zen sunt extensii din păr 100% natural, extensii de care nu a cum să nu te îndrăgostești odată ce ai luat decizia de a le aplica.

Popularitatea acestora a crescut și este în continuă creștere, motiv pentru care tot mai multe saloane mizează și uzează de extensiile Zen pentru a asigura clientelor cel mai bun serviciu, un păr de invidiat, dar și un look demn de apreciat. La noi în țară, nu este de mirare că brandul de extensii Zen nu mai are nevoie de nicio prezentare. A ajuns atât de cunoscut, încât dacă îmi comunici acum că ți-e străin, nici n-am să te cred.

Mai mult decât sigur, ai remarcat pe internet acele femei ale căror păr chiar este demn de invidiat. Majolritatea au, însă, extensii de păr aplicate. Și chiar nu ar trebui să te surprindă faptul că majoritatea extensiilor pe care le au sunt de la brandul de extensii Zen, care se ocupă de distribuirea acestora într-o sumedenie de saloare de înfrumusețare din România. Dacă și tu deții un salon și ești stilist, știi pe cine te poți baza, fără a mai căuta foarte mult, sau poate ai nevoie chiar si de accesorii extensii.

Aceeași premisă este valabilă și în cazul în care nu ești mulțumită de părul tău și mereu ai vrut mai mult de la el! Nu știu cum stau lucrurile în cazul tău, cert este faptul că și din curiozitate merită să încerci extensiile Zen pe care specialiștii ți le pun  la dispoziție.

Extensiile Zen sunt atât de în trend, încât orice altă recomandare aș avea, s-ar putea să o desconsideri. Mizează și tu pe extensiile din păr 100% natural sau chiar pe extensiile din păr virgin, care au fost concepute pe baza părului de la o singură persoană și nu au suferit nici măcar o modificare.

Cu sigranță te vei îndrăgosti și tu de extensiile Zen! Doar cu ajutorul acestora poți avea un păr demn de invidiat!

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0