vineri, martie 29, 2024

PUBLICITATE@RADARDEMEDIA.RO

More
    AcasăȘTIRIADVERTORIALECum deosebesti un articol publicitar de unul SEO?

    Cum deosebesti un articol publicitar de unul SEO?

    O multime de antreprenori care apeleaza la agentii de marketing nu stiu care sunt deosebirile dintre articolele publicitare si articolele SEO.  Exista mai multe diferente intre un advertorial SEO si unul publicitar, iar daca esti curios sa le afli acesta este articolul perfect!

    In primul rand, un advertorial SEO este un articol in care sunt introduse mai multe link-uri ce corespund site-ului tau si care reusesc sa creasca pozitia acestuia in motoarele de cautare datorita cuvintelor cautate de anumiti clienti, numite si cuvinte cheie. 

    Astfel de articole, au un impact mult mai puternic atunci cand contin informatii valoroase, de care cititorii site-ului sa fie cu adevarat interesati. 

    Pe de alta parte, un articol publicitar reprezinta un articol in care se vorbeste despre produsul, firma sau serviciul pe care le detii. Nu este obligatoriu ca acesta sa detina link-uri si nici sa urmeze regulile de optimizare SEO. Un astfel de articol, reuseste sa ajunga la mai multe persoane atunci cand este postat pe site-urile al caror public este interesat de domeniul tau. 

    Cele mai importante diferente dintre un articol SEO si unul publicitar:

    Pretul 

    Una dintre cele mai importante deosebiri dintre un articol SEO si unul publicitar este pretul. De cele mai multe ori, criteriul principal in functie de care te decizi asupra unei anumite campanii de advertoriale este pretul. 

    De exemplu, daca vrei sa publici un articol publicitar pe un site mare sau foarte mare va trebui sa scoti din buzunar cateva sute de euro. Totusi, optimizarea SEO este o alegere mai buna, permitandu-ti sa cresti traficul pe propriul site, contra unor costuri mult mai mici. 

    Articolele SEO sunt mai ieftine pentru ca trebuie sa apara pe prima pagina a site-ului si pentru ca nu ofera neaparat publicitate, ci informatie si valoare SEO.

    Publicatia tematica seopower.ro subliniaza impactul SEO

    Atunci cand un articol SEO este scris bine si publicat pe un site mare, exista sanse considerabile ca alte site-uri mici ( blog-uri, site-uri de stiri, etc), sa-l preia in diferite feluri.

    Publicatia tematica seopower.ro afirma ca alte site-uri pot prelua tot advertorialul, pastrand link-ul catre site-ul tau, urmand ca acesta sa ajunga la si mai multi internauti. De asemenea, diferite publicatii pot prelua doar o parte din advertorial, adaugand si un link catre sursa, reusind inca o data sa creasca valoarea link-urilor tale. 

    Referalii unui articol SEO vs. referalii unui articol publicitar

    Statisticile arata ca articolele publicitare au mai putine vizualizari decat cele care ofera o informatie utila, acest lucru reprezentand din stand un dezavantaj.

    Un advertorial SEO care respecta toate regulile specifice, scris de un expert, ajunge la mai multe persoane comparativ cu un articol publicitar, deci mai multi potentiali clienti ajung sa acceseze link-ul tau. 

    Vrei un trafic mai mare pe site-ul tau? Apeleaza la advertorialele SEO! 

    Daca iti doresti sa ajungi la un numar mai mare de oameni, atunci advertoriale SEO sunt solutia perfecta. Acestea ofera mai multe avantaje comparativ cu articolele publicitare, iar rezultatele apar inca din primele zile.

    Antonio SeoPower

    ARTICOLE SIMILARE

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

    - Advertisment -spot_img

    Articole recente