Connect with us

Business

Cum poti creste afacerea ta cu ajutorul unei aplicatii mobile?

Published

on

Pana nu de mult, aplicatiile mobile erau rezervate corporatiilor si intreprinderilor mari, insa ultima perioada demonstreaza din ce in ce mai mult ca lucrurile s-au schimbat. Astazi, business-urile mici si medii au inceput sa fie mult mai atente cu potentialii clienti si fidelizarea celor care deja au avut primul contact cu brand-ul, fiind constiente de posibilele cresteri ale veniturilor prin dezvoltarea propriilor aplicatii mobile.

Mai mult ca niciodata, antreprenorii se folosesc astazi de beneficiile aduse de dezvoltarea unei aplicatii mobile, intampinandu-si clientii cu o experienta mobila desavarsita. Stiu si foarte bine de ce, pentru ca odata ce apeleaza la servicii de realizare aplicatii mobile si dezvolta propria idee, isi asigura un loc printre celelalte aplicatii regasite in telefonul fiecarui consumator. Odata descarcata, aplicatia va ramane cel mai probabil un timp indelungat alaturi de acestea.

Avand o imagine clara a ceea ce iti doresti ca aplicatia dezvoltata pentru afacerea ta sa faca, poti incepe prin a descrie obiectivele si a le prioritiza de la bun inceput. Indiferent ca vorbim de creare aplicatii android sau ios, in urma unei analize serioase poti utiliza oricare dintre cele patru cai principale catre o aplicatie functionala: interactiunea cu clientii, service si asistenta, promovare sau vanzari online.

 

Totusi, daca ai nevoie de argumente care sa te convinga ca o aplicatie mobila poate aduce un plus de valoare afacerii tale, iata 5 modalitati prin care poti obtine acest lucru:

  1. Cu aplicatiile mobile cresti vizibilitatea in fata clientilor in orice moment.

Persoanele obisnuite petrec in medie 2 ore pe telefonul mobil si proportia desktop-mobil s-a modificat surprinzator. Faptul ca oamenii utilizeaza mai mult mobilul, nu poate fi decat o oportunitate pentru companii, care nu intarzie sa isi ajusteze planul de marketing acestor schimbari.

Evident, avand o prezenta mobila, business-ul tau va fi expus unui public numeros. Identitatea vizuala a brand-ului trebuie vazuta mereu atunci cand oamenii deblocheaza telefonul pentru a-l utiliza in diverse scopuri. Iar acest lucru se intampla la orice pas, in timpul mersului, in asteptarea mijloacelor de transport, la munca sau in fata televizorului. Ce sunt intr-un final toate aceste momente? Ocazia potrivita pentru a trimite notificari potentialilor clienti.

  1. Marketing direct

Aplicatiile mobile iti ofera o multime de informatii cu privire la clientii tai. Exemple bune sunt datele demografice sau locatiile geografice. Mai mult decat atat, insa, poti sa oferi clientilor tai informatii relevante despre produsele sau serviciile oferite. De exemplu, specificatii ale produselor, noi caracteristici, preturi, promotii si tarife speciale. Poti cunoaste preferintele clientilor, satisfacandu-le nevoile individuale. Practic, faptul ca te promovezi mai direct este un avantaj imens.

 

  1. Ofera clientilor plus valoare

Daca te-ai gandit deja la un program de fidelizare, de ce sa nu il pui in practica folosindu-te de o aplicatie mobila? Clientii sunt interesati de produse si servicii valoroase, iar cu atat de multe alte companii care le ofera aceleasi lucruri poate fi dificil sa faca o alegere. O aplicatie mobila poate indruma clientii catre magazinul tau, utilizand spre exemplu o notificare de tip push atunci cand acestia in zona locatiei exacte a magazinului tau fizic.

 

  1. Brand awareness

Nu conteaza daca business-ul tau este unul nou sau cauti sa redefinesti identitatea vizuala a acestuia, utilizand o aplicatie mobila poti creste recunoasterea acestuia de catre utilizatori. Se recomanda sa gasesti o modalitate de a implica in mod regulat clientii in aplicatie. Cu cat acestia interactioneaza mai mult cu aplicatia, cu atat mai mult vor alege produsele/serviciile tale in detrimentul celorlalte companii. Tehnica este numita frecventa efectiva si conform acesteia, cand clientii vad o marca de mai mult de 20 de ori, abia atunci este cu adevarat observata.

 

  1. Creste loialitatea clientilor

Cati dintre clienti revin in magazinul tau pentru o a doua achizitie? Fidelizarea acestora se poate realiza atunci cand le reamintesti periodic despre existenta si tipul de produse sau servicii pe care le oferi. O aplicatie mobila realizeaza o conexiune sincera intre business-ul detinut si clientii tai, obtinand astfel recunoastere si loialitate sporita.

Advertisement

Comentarii

comments

Powered by Facebook Comments

Reclame
Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE

www.creditrapid.ro

motocultor

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement

IN Trending