Connect with us

ALL MEDIA

Cum respectă dreptul la liberă exprimare Organizația Mondială a Sănătății, parte a ONU

Published

on

 

La link-ul de mai jos, o postare pe youtube: transmisiunea unor jurnaliști canadieni de la cea de-a șaptea Conferință a părților pe tema controlului tutunului, a Organizației Mondiale a Sănătății, desfășurată săptămâna trecută la New Delhi. Iată și subtitrarea in limba română.

“Este a doua zi a celei de-a saptea conferințe a părților din cadrul Organizatiei Mondiale a Sănătății, care are loc chiar acum în spatele meu. Seara trecută, a fost luată decizia de a interzice accesul jurnaliștilor în sala de plen. Desigur, un număr mare de jurnaliști care se afla aici, nu doar de la The Rebel, au fost deranjați de această decizie. Un jurnalist a decis să protesteze intrând în sala de conferință. Iată ce s-a întâmplat în continuare:

-Domnule, l-ați scos pe jurnalist din sala tragandu-l de legitimație?

-Îmi pare rău.

-In ce calitate ați făcut asta? De ce l-ați scos afara pe jurnalist trăgându-l de legitimație? Este un mod inacceptabil de a alunga un ziarist din ceea ce ar fi trebuit să fie o întâlnire publică generală. Într-o întâlnire publică îi smulgeți legitimația?

-Mă scuzați, nu vă este permis accesul.

-Mă aflu dincoace de intrare.

-Nu fiți ridicolă, sunteti un copil, nu-i asa?

-Nu, sunt un reporter din Canada.

-Nu, esti un copil.

-Domnule, ați smuls legitimația unui jurnalist.

-Vorbește cu președintele și anunță-mă dacă îți recapeți legitimația.

-Dați-mi legitimația și vedem apoi dacă există vreo problemă.

-Acesta este un spațiu public, iar dvs împingeți o femeie.

-Acea femeie nu a respectat regulile.

-Am nevoie de legitimație. Îmi pot lua legitimația, vă rog?

-Nu, nu. Vorbește cu ofițerul de presă, el îți va explica.

-Am vorbit cu el, am înțeles situația, am înțeles regulile.

-Ai înțeles și totuși nu respecți regulile? De ce nu respecți regulile?

-Pentru că aceasta este o întâlnire a Națiunilor Unite, sponsorizată de plătitorii de taxe, care nu ar trebui ascunsă de jurnaliști și delegați.

-Membrii și delegații au decis ca presa sa nu fie prezentă astăzi.

-Delegații doresc să lucreze în secret, în spatele ușilor închise, ca să stabilească reguli care se vor aplica la șase miliarde și jumătate de oameni?

-Când merg în Statele Unite și polițistul îmi spune că nu am acces undeva, mă supun.

-Este cu totul și cu totul altceva.

-Nu este altceva, este același lucru.

-Ce s-a întâmplat?

-Mi-a fost smulsă legitimația de la gât. Este evident că am fost înlăturat cu forța, iar motivul pentru care am decis să rămân este modul ridicol în care lucrează delegații. Aceasta este o întâlnire sponsorizată de plătitorii de taxe. Aceștia sunt reprezentanți ai 180 de națiuni. Și nu știu unde, în lume, este acceptat să ai o astfel de întâlnire în spatele ușilor închise, în secret. Dar, aici este acceptabil! Această organizație apartine Națiunilor Unite, care e gazda Zilei Internaționale a Presei Libere, și scoate un jurnalist dintr-o întalnire! Este absolut absurd și am simțit că este necesar să rămân și să fac o declarație, să iau cuvântul în numele jurnaliștilor, să iau poziție pentru libertatea presei, care nu este binevenită aici. Presa a fost redusă la tăcere pentru singurul motiv că nu vor ca oamenii să afle ce se întâmplă. Nu vor ca oamenii să știe ce fel de afaceri fac, să știe cine votează împotriva a ce. Este dezgustător faptul că noi nu avem loc aici.

Ei bine, deși vor să plecăm, nu ne vom mișca de aici. Vom sta chiar aici și vom continua să luptăm pentru libertatea presei.

 

Ei bine, ce se discuta de fapt in spatele ușilor închise și de ce presa și industria tutunului sunt excluse de la dezbateri?  Între altele, se discuta despre pachetele generice, sau confiscarea brandurilor. Deocamdată, doar pentru țigarete, apoi și pentru alte industrii considerate de OMS “nesănătoase”.

Mai jos, o postare pe FB “2035 România fără tutun” din partea dlui Loghin, activist al European Networking for Tobacco Prevention, prezent la conferința de la New Delhi. Conform imaginii, România apare pe lista țărilor in care “se lucrează” pentru naționalizarea mărcilor.
Intr-o alta postare, tot de săptămâna trecută, se arată și cum “se lucrează”. O fotografie ilustrativă, in fata ușii după care Premierul Cioloș si ministrul Voiculescu au discutat cu reprezentanții Coaliției antitutun: dr. Magdalena Ciobanu, cea care făcea reclama la medicamente antifumat, aici in calitate de reprezentant al OMS, Ramona Brad, PR-ista Coalitiei si a unor asociatii farma, încă deputata PSD Aurelia Cristea, autoarea legii antifumat etc. In urma întâlnirii, Premierului i s-a acordat  titlul de “Ambasador al primei generații libere de tutun 2035”, ca urmare a sprijinului acordat Coaliției.
Așadar, libertatea presei pare a fi un moft care poate fi sacrificat in fata libertății fata de tutun, care devine un fel de libertate suprema.
ciolos
conferinta-tutun

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Discovery Media își diversifică portofoliul și deschide vânzarea publicității locale pentru Travel Channel

Published

on

 

Discovery Media își diversifică portofoliul și deschide vânzarea publicității locale pentru Travel Channel

 

  • Începând cu luna mai, clienții din România vor putea cumpăra spațiu publicitar și pe stația Travel Channel
  • În topul celor mai cunoscute emisiuni din grila Travel Channel se numără  „Mâncăruri bizare cu Andrew Zimmern”, „Mistere la muzeu”, „Legendele pierdute, cu Megan Fox”, „Vânătorii internaționali de case” sau „Cele mai tari curse de motociclete din lume”

 

Discovery Media, regia de publicitate a Discovery în România, anunță lansarea vânzărilor de publicitate locală pentru stația TV Travel Channel. Stația a intrat în portofoliul Discovery anul trecut, odată cu integrarea altor branduri ale fostei companii Scripps Networks Interactive (Food Network, Fine Living). Lansarea oficială a fost anunțată aseară, în cadrul unui eveniment dedicat, în spațiul Aria de la Teatrul Național București, unde peste 150 de persoane – reprezentanți ai agențiilor de publicitate, clienți și jurnaliști – au avut ocazia să afle detalii despre noutățile din portofoliul Discovery România.

 

Astfel, începând cu luna mai, Travel Channel se adaugă listei de stații existente în portofoliul Discovery Media din România: Discovery Channel, Eurosport 1, Eurosport 2, TLC, Animal Planet și Bollywood HD. Lansarea marchează oportunitatea de diversificare a pieței autohtone de publicitate, întrucât Discovery Media vine acum în întâmpinarea clienților săi cu un nou conținut premium care se adresează unui public tânăr, activ, cu studii superioare și statut social ridicat.

 

Travel Channel este destinația preferată a pasionaților de călătorii și experiențe noi, care pot evada din rutina zilnică urmărind gama variată de conținut TV. Printre principalele categorii de emisiuni se numără cele istorice („Legendele pierdute, cu Megan Fox”), mistere și comori („Mistere la muzeu”), mâncare și cultură („Mâncăruri bizare cu Andrew Zimmern”), aventură („Cele mai tari curse de motociclete din lume” și „Vânătorii internaționali de case”).

 

Travel Channel promite să răspundă pasiunii pentru aventură a publicului din România, cu un conținut potrivit pentru toate gusturile. Cererea ridicată de pe piață pentru programele axate pe călătorii și nevoia de diversificare a pieței autohtone de publicitate ne-au convins că este momentul potrivit să extindem portofoliul Discovery Media. Astfel, prin atingerea unui public premium, ne dorim să aducem valoare adăugată clienților care își propun să construiască legături autentice și creative cu telespectatorii pasionați de călătorii”, a declarat Iulia Popa – Senior Sales Manager Discovery România.

 

Prin adăugarea Travel Channel în portofoliul său, Discovery Media deține astăzi o cotă de piață medie de 3.13%, pe segmentul publicului cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu un total de șapte stații TV deschise pentru publicitate în România. În luna mai 2019, Travel Channel a înregistrat o audiență medie de 0.14 pe toată durata zilei și 0.17 în prime time, cu o cotă de piață de 0.8% și un reach mediu de 114.000 urmăritori. Timpul mediu de vizionare înregistrat este de 57.8 minute, pentru publicul de la orașe, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani (Kantar Media, mai, 2019).

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Nu-i așa că te-ai plictisit de aceeași abordare a prezentării știrilor?

Published

on

 

Când poți să scoți umor din orice, de ce să nu o faci? Cei de la funnews.ro vin cu o abordare inedită de prezentare a știrilor și o fac bine.

Online-ul este invadat zilnic de informații care mai de care mai interesante. Presa online ne bombardează zilnic cu subiecte din toate domeniile de activitae. Telefoanele ni se încing de atâta informație negativă. Negativitate ce ni se transmite indirect și pe care subconștientul o adopă într-o manieră inconștientă.

Nu ar fi mai tare să ne bem cafeaua dimineața citind un articol în care gafele făcute de vreun politician răzleț să fie prezentate satiric?

Nu ar fi mai relaxant să privim întotdeauna partea funny dintr-un subiect care de altfel ne-ar enerva la culme?

Un astfel de site a fost de curând  lansat pe platformele românești. Vorbim despre  funnews.ro .

Găsind amuzamentul în cel mai negru și enervant subiect, oamenii ăștia te vor face să râzi încă de la primul click. Ideile lor sunt creative și îndrăznețe. Umorul este unul de calitate superioară, dacă ai și materia cenușie necesară pentru a-l înțelege. Dacă guști ironiile de tot felul ai șansa să găsești la ei cele mai neașteptate titluri. Deși subiectele politice sunt favoritele lor, au scris articole de succes și în alte domenii cum ar fi : showbizz, sport etc.în ultima vreme ironizarea politicienilor a devenit un trend adoptat de tot poporul.

Spui un banc, dar stai în față

Atunci când ai capacitatea de a crea bancuri din orice poți spune depre tine că ai o intelingență aparte. Totodată te poți lăuda cu un optimism debordant pe care n-ai de ce să nu dorești să-l sheruiești cu semenii tăi.

Când s-au lansat cei de la funnews.ro au avut mult curaj. În presa online existând deja câteva astfel de publicații aceștia s-au înarmat cu forețe proaspete făcând față cu brio concurenței.

Faptul că nu au avut ca dezavantaj principal din prima o deficiență de start în fața concurenței nu i-a oprit. Din contră, acest lucru le-a sporit creativitatea ajungând să egaleze scorul și să se situeze pe podium alături de concurență. Lucru ce nu le-a fost deloc greu, având la îndemână minusurile concurenței și folosindu-se de ele ca de o armă.

Când vrei să fii totuși la curent cu știrile, dar acestea îți provoacă silă sau te enervează, intră pe publicația proaspăt lansată funnews.ro pentru a-ți face ziua mai bună. Reușești astfel să rămâi actualizat și să îți îmbunătățești și starea de spirit.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Ascuta Radio Impuls si castiga, pe loc, 100 de Euro!

Published

on

 

Radio Impuls iti lanseaza cea mai tare provocare! Cu un singur SMS poti castiga, instant, 100 de Euro! Tot ceea ce trebuie sa faca ascultatorii Radio Impuls pentru a intra in joc si in posesia sumei de 100 de Euro este sa trimita un SMS cu textul „Ascult Radio Impuls”, la numarul 1831, SMS cu tarif normal, valabil in toate  retelele de telefonie mobila.

Cand vor fi sunati de DJ-ii Radio Impuls, participantii la concurs trebuie sa dea un singur raspuns: „Ascult Radio Impuls!”, pentru a castiga suma de 100 de Euro.

Regulamentul concursului poate fi consultat pe site-ul oficial al postului de Radio, la sectiunea Regulamente:  https://radioimpuls.ro/regulamente/ .

               Radio Impuls s-a alaturat  Kanal D Romania, odata cu intrarea in portofoliul Dogan Media International.  Radio Impuls reprezinta o puternica retea cu acoperire in orase importante, precum Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta, Sibiu, Timisoara, Tulcea, Bacau, Rasnov, Bistrita si Craiova. Statia  difuzeaza hituri contemporane, intr-o grila de programe fresh, cu importanta componenta de infotainment, adresandu-se unui public urban, dinamic, dornic sa asculte muzica buna si entertainment de calitate.

DJ-ii Radio Impuls asigura zilnic doza de energie si optimism in emisiunile statiei: „Uzina de Dume” (prezentata de Stefan si Mishu), “Morning Latte” (Alexandra Enasoaie), “Muzica ce-ti place” (Cosmin Dimancescu), “Bara la Bara” (Mihai Hînda) si „Party Zone” (Even Steven).

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending