Cum sa faci tranzitia de la alergatul afara la banda de alergat - RADAR DE MEDIA
Connect with us

ALL MEDIA

Cum sa faci tranzitia de la alergatul afara la banda de alergat

Published

on

Cu toate ca poti alerga în aer liber in orice anotimp uneori este, pur și simplu, mai eficient să muti sesiunea de fitness pe o banda de alergat.

Insa, inainte sa faci acest pas, este intelept sa te intrebi daca este nevoie sa ai anumite cunostinte pentru ca tranzitia ta de la alergatul in aer liber la banda de alergat sa fie cat mai usoara si sigura. Daca esti obisnuit cu alergatul in aer liber foloseste urmatoarele strategii pentru a te asigura ca ai parte de antrenamente de calitate pe banda de alergat:

1. Fa tranzitia in mod gradual

Pentru o tranzitie mai usoara incearca, la inceput, sa combini sesiunile de alergat in aer liber cu cele pe banda de alergat. Adauga si alte tipuri de exercitii antrenamentului tau – mai ales antrenamente de forta, deoarece acestea iti intaresc muschii si articulatiile, ceea ce scade riscul de accidentare si iti poate creste performanta cand alergi. Pentru ca alergatul are un impact destul de mare asupra articulatiilor picioarelor, este important sa le mentii puternice si flexibile.

2. Nu te antrena la intensitate maxima de la inceput

Atunci cand faci tranzitia de la antrenamentele in aer liber la cele pe banda de alergat este bine de stiut ca, in spatiile inchise, un antrenament obisnuit poate parea mai dificil din pricina temperaturii mai ridicate. Asadar, daca esti obisnuit sa te antrenezi afara, mai ales in anotimpurile mai reci, antreneaza-te la o intensitate mai scazuta in prima saptamana, pentru a-i permite organismului tau sa se adapteze.

3. Ai rabdare si variaza

Factori precum temperatura camerei si inclinatia aleasa pentru banda de alergat iti vor influenta sesiunile de alergat. Nu creste intensitatea si nici durata antrenamentelor, ci incearca sa ai rabdare pana cand te vei adapta. Odata ce ai revenit la performanta de dinainte, combina sesiuni de alergat la inclinatii si viteze diferite. De asemenea, un playlist cu muzica antrenanta te va ajuta sa tii departe plictiseala.

4. Creste inclinatia

Pentru a imita alergatul in aer liber, este necesar sa cresti inclinatia benzii de alergat cu 1%. Acest lucru va imita rezistenta aerului pe care o experimentezi cand alergi afara si, implicit, te va ajuta sa consumi o cantitate de energie similara.

5. Incearca si alte tipuri de pantofi de alergat

Cu toate ca majoritatea brandurilor de incaltaminte nu produc pantofi de alergat specific creati pentru banda de alergat, este posibil sa ai nevoie de alti pantofi cand faci tranzitia catre acest aparat pentru fitness. Majoritatea oamenilor pun mai multa presiune pe calcai cand alearga pe banda de alergat si, de aceea, trebuie sa te asiguri ca pantofii tai iti ofera suportul necesar in aceasta zona.

Pentru a-ti da seama daca ai nevoie de pantofi noi, evalueaza cum te simti dupa alergat – daca ai bataturi sau dureri care persista sau se inrautatesc, probabil este cazul sa explorezi si alte optiuni.

Comentarii

comments

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

PREMIILE RADAR DE MEDIA

www.creditrapid.ro

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

IN Trending