Connect with us

UTILE

Cum să porţi corect costumele de trening pe stradă ?

Avatar

Published

on

            Sunt foarte multe persoane care evita sa iasa in trening pe strada, considerand ca nu arata bine si ca toti se vor uita ciudat. In realitate insa, treningurile pot fi purtate si pe strada cu foarte mare succes, dupa cum spune Rebelion.ro, insa este necesar sa se tina cont de mai multe aspecte.

 

Pana acum aproximativ un an, in fitness nu se putea vorbi despre tendinte. Practic nu conta cum se imbracau cei ce practicau sport si era suficient sa fie purtat un trening pentru barbati si atat, indiferent de modelul sau. Zonele din plasa erau mari, dar acum nu mai sunt la fel de extinse, insa in prezent sunt la moda treningurile care au zone mari de culoare.

 

Piese de trening care combina moda si functionalitatea

In primul rand, pentru sport trebuie sa fie aleasa imbracamintea confectionata din tesaturi performante, astfel incat sa nu creeze disconfort si sa nu scoata in evidenta imperfectiunile. Cheia este ca imbracamintea de antrenament sa fie confectionata dintr-o tesatura de calitate, care sa permita o uscare rapida, este rezistenta la mirosuri si absoarbe foarte bine umezeala. Aceste piese pot fi purtate cu succes pe strada si atunci cand utilizatorul nu face sport.

 

Treningurile necesita accesorizare

Este nevoie de o singura piesa pentru a obtine aspectul dorit, atat pe strada cat si la sala. O pereche de ochelari de soare cu oglinda, o jacheta din piele structurata, o camasa legata in jurul taliei, toate sunt idei care sa dea tinutei un aer sportiv si elegant totodata. Nu se va adauga niciodata o jacheta de epoca cu franjuri la un trening si nici ochelari ochi de pisica cu imprimeuri wild la pantalonii de trening.

 

Treningurile nu se poarta niciodata la tinute de ocazii

Cu siguranta este nepotrivit un trening la un eveniment important unde barbatii merg la costum. A aparea la un astfel de eveniment in pantaloni de trening si cu hanorac este o lipsa de respect pentru gazde si ceilalti invitati. Deci, acesta este unul dintre putinele locuri in care treningul nu poate fi purtat.

Persoanele care au dubii si nu stiu daca pot sau nu sa poarte treningul intr-o anumita situatie sau ce culori sa aleaga, pot merge pe variante neutre. Spre exemplu, primul trening poate fi ales in culori care sa nu iasa in evidenta. Ulterior pot trece la imprimeuri cat mai cuminti sau la culori mai indraznete, pe masura ce se obisnuiesc cu ideea de a purta trening.

In combinatia potrivita, treningurile pot fi purtate aproape peste tot fara sa atraga atentia asupra lor in mod negativ. Conform trendurilor actuale, nu mai este deloc obligatoriu ca treningurile sa fie pastrate pentru sala sau pentru sport in aer liber si vor arata la fel de bine in orice spatiu public in combinatia perfecta si cu accesoriile alese corespunzator. Un trening combinat cu pantofii sport potriviti si cu tricoul perfect, va crea cu siguranta un look fashion care va atrage priviri admirative.

 

 

 

Comentarii

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

UTILE

Wilo România, un partener puternic al ediției aniversare a Raliului Moldovei Bacău

Avatar

Published

on

            Wilo România, producător de top în domeniul pompelor şi sistemelor de pompare înalt tehnologizate, susține performanța în automobilismul sportiv, alăturându-se în acest weekend celei de-a X-a ediții a Raliului Moldovei Bacău, în calitate de partener.

 

Ediția aniversară a Raliului Moldovei Bacău s-a desfășurat între 24 și 25 octombrie 2020, sub egida Federatiei Române de Automobilism Sportiv, încheind sezonul 2020 al Campionatului Național de Raliuri Betano. Dan Gîrtofan a reușit să se impună în această ediție aniversară, câștigând Raliul Moldovei Bacău, după un duel palpitant cu Adrian Răspopa, dus până în ultima probă specială a raliului.

 

Parteneriate strategice și angajamentul pentru standarde înalte

Sponsorizările și parteneriatele din ultimul an reconfirmă angajamentul Wilo România pentru standarde înalte, recunoscând și valorificând puterea sportului și spiritul de echipă care îi caracterizează pe toți cei implicați, fie că vorbim de fotbaliști, fie că vorbim de piloți de raliu, organizatori ai evenimentelor de automobilism sportiv, fani și întreaga comunitate.

 

„Ne-am alăturat echipei Raliului Moldovei Bacău cu deosebită apreciere pentru talentul remarcabil, pentru angajamentul și motivația în obținerea excelenței demonstrate de organizatori, piloți și echipele acestora. Așa cum în automobilismul sportiv viteza duce la performanță, doar atunci când este dublată de atenția la detalii, adaptabilitate, inovație și profesionalism, și în cazul Wilo România, aceste atribute sunt aduse în inima strategiei de business și a activității noastre de zi cu zi”, Gabriel Niță, Managing Director Wilo România & Moldova.

Conferința de presă a ediției aniversare a Raliului Moldovei Bacău

 

Pasiunea și devotamentul față de motorsport i-a asigurat un dublu rol lui Adrian Răspopa în etapa finală a Campionatului Național de Raliuri Betano. „Mă bucur că și în acest an mă aflu în postura de organizator și de pilot. Chiar dacă îmi este foarte greu să joc acest rol dublu, o fac cu plăcere ori de câte ori am ocazia. (…) Am făcut tot ce am putut astfel încât să putem promova acasă proiectul de infrastructură rutieră Autostrada Bacău – Brașov A13, mai ales că acesta este și locul în care proiectul a luat naștere, prin grija Consiliului Județean Bacău”, declară Adrian Răspopa, președintele ACS Rally Spirit și ambasadorul în motorsport al proiectului de infrastructură rutieră Autostrada Brașov – Bacău A13.

Adrian Răspopa, organizator și pilot, lângă modelul performantSkoda Fabia R5 condus în raliul Moldovei

 

Wilo aduce viitorul prin digitalizare și investiții continue în țara noastră

Suntem în era internetului de mare viteză, iar performanța se susține prin felul în care soluțiile pe care le avem la îndemână fac față tuturor provocărilor.

 

„În această perioadă plină de provocări sociale și economice, luăm o poziție hotărâtă în problemele de energie și resurse eficiente, precum și de transformare digitală și ne asumăm cu toată seriozitatea misiunea de a continua proiectele strategice demarate în România din devotament pentru partenerii și clienții Wilo. Continuăm investițiile în România, finalizând construcția noului sediu al companiei, o clădire inteligentă care va funcționa ca Hub Regional, de unde operațiunile vor fi gestionate pentru 10 țări din Europa de Est”, Gabriel Niță, Managing Director Wilo România & Moldova.

 

Aducem soluțiile Wilo în centrul discuțiilor și prin aceste sponsorizări strategice, de la implicarea în raliul Moldovei, la parteneriatul de tradiție al Fundației Wilo cu Festivalul și Concursul Internațional George Enescu. Punem digitalizarea, ca răspuns rapid la nevoile pieței, în inima politicii de business prin inițiative de formare și instruire a instalatorilor, proiectanților și operatorilor de apă desfășurate în siguranță, la distanță, respectând măsurile împotriva răspândirii efectelor infecției COVID-19. Suntem în plină pregătire a webinariilor Wilo Experts Club, lucrăm continuu la optimizarea aplicațiilor noastre, care vin în ajutorul partenerilor Wilo, oferim pe site informații complete despre produsele Wilo recent lansate, venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri cu promoții, oferte de preț și cadouri”, Mariana Corlaci, Marketing Manager Wilo România.

 

„În acest moment suntem în plină organizare strategică a activităților pe care le vom desfășura în clădirea inteligentă din Șoseaua Odăi, nr. 24 din Otopeni, de la cele comerciale și de comunicare de rutină, la demonstrații și traininguri creative și eficiente, atât de importante pentru inovația ce caracterizează inițiativele, produsele și serviciile Wilo, toate adaptate la trendul vitezei digitale”, completează Managerul de Marketing al Wilo România.

Nou sediu Wilo România din Șoseaua Odăi 24, Otopeni

 

Despre Wilo România

Wilo România face parte din grupul Wilo SE – producător premium în domeniul pompelor şi sistemelor de pompare pentru instalaţiile de încălzire, climatizare şi răcire, alimentării cu apă şi evacuării apei uzate. Produsele Wilo sunt înalt tehnologizate, prezintă uşurinţă în utilizare şi eficienţă energetică, standarde confirmate și de apartenența la organizațiile REHVA (www.rehva.eu) și AHCA (Agency for Health Care Administration).

Fondată în 1872, ca fabrică de produse din cupru şi alamă de către Louis Opländer, compania are peste 7.500 de angajaţi, în reprezentanţe din mai mult de 60 de ţări. În România, Wilo este prezentă din anul 1998. În 2020, după 18 luni de la demararea proiectului de construcție, Wilo a inaugurat noul sediu al companiei în Romania, cu birouri moderne, construite pe o suprafață de 1800 mp și spatii pentru servicii de depozitare, asamblare și reparații, extinse pe 2700 mp. Hubul din Șoseaua Odăi 24 din Otopeni este dotat cu linii de asamblare pentru grupuri de pompare apă rece, pentru stingere incendiu în conformitate cu normele de siguranță la foc a construcțiilor cu indicativul P118, hidrofoare și pompe submersibile. Toate sunt produse conform directivelor Europene aflate în vigoare. Noul sediu din România va funcționa ca Hub Regional, de unde operațiunile companiei vor fi gestionate pentru 10 țări din Europa de Est.

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

UTILE

Scott H. Young ne spune în „Ultraînvățarea” cum să ne folosim la maximum capacitățile intelectuale

Avatar

Published

on

             Deprinderea unei limbi străine în trei luni, parcurgerea programei facultăţii de ştiinţe informatice într-un an în loc de patru sau dezvoltarea abilității de a realiza portrete într-o singură lună par proiecte imposibil de realizat, cel puțin în condiții obișnuite. Însă, în Ultraînvățarea. Cum să dobândești abilități specializate, să fii mai deștept decât concurența și săți accelerezi progresul în carieră, scriitorul canadian Scott H. Young demonstrează contrariul: nu doar că e posibil, ci folosind tehnici eficiente de învățare, acest lucru este accesibil fiecărei persoane.

 

În Ultraînvățarea, volum publicat de Editura Lifestyle Publishing, Scott H. Young aduce în atenția cititorilor exemple uluitoare din propria viață sau relatări ale unor autodidacți celebri, persoane care au reușit într-un timp foarte scurt să dobândească noi abilități și cunoștințe, pornind uneori de la zero experiență în acele domenii. După cum subliniază James Clear în prefața cărții, autorul bestsellerului Atomic Habits, Scott H. Young „își pune pielea la bătaie”, este în primul rând „un practician al propriilor idei”. Astfel, toate principiile detaliate în Ultraînvățarea sunt testate și aplicate de scriitorul canadian în propria viață și verificate prin experiențe reale.

 

Ultraînvățarea poate fi definită sumar ca o „strategie pentru dobândirea de abilități și cunoștințe, care este în același timp autodirijată și intensă”. Scott H. Young atrage însă atenția: „Proiectele de ultraînvățare nu sunt ușoare. E nevoie de planificare, de timp și de efort. Însă răsplata merită din plin strădania. Să fii capabil să înveți repede lucruri grele este o abilitate redutabilă”.

 

În condițiile unei lumi în schimbare rapidă, când tehnologiile devin din ce în ce mai performante, devine evident că „performerii de la vârf se descurcă mult mai bine decât restul”. Ultraînvățarea devine astfel o abilitate care asigură pe de-o parte satisfacție materială, iar pe de altă parte contribuie la sentimentul de împlinire personală.

 

Învățarea în profunzime îți dă un sentiment al scopului în viață. Are sens să-ți dezvolți abilitățile. Te simți bine când devii bun la ceva. Ultraînvățarea este o cale prin care să-ți dovedești ție însuți că ai capacitatea de a te perfecționa și să-ți folosești viața la maximum. Îți dă încrederea că poți să realizezi lucruri ambițioase” spune Scott H. Young. Învățarea într-un singur an, la nivel de conversație fluentă, a limbii spaniole, chineze – dialectul mandarin, a limbii portugheze și a celei coreene reprezintă doar un exemplu în acest sens realizat de autorul volumului Ultraînvățarea.

 

Astfel de performanțe pot fi realizate doar urmând o strategie de învățare foarte eficientă. Scott H. Young detaliază în cartea sa devenită bestseller Wall Street Journal, cele nouă principii ale ultraînvățării. Primul dintre acestea se referă la metaînvățare – este nevoie să învățăm cum să învățăm subiectul sau competența care se dorește dobândită. Cultivarea capacității de concentrare, îmbunătățirea punctelor slabe, testarea, feedback-ul, dezvoltarea intuiției și a memoriei sunt alte principii ale ultraînvățării, dezvoltate pe larg de Scoot H. Young în cartea sa. Autorul atrage atenția că partea cea mai interesantă a ultraînvățării este că finalul unui proiect nu este însoțit de sentimentul încheierii demersului de învățare, ci de deschiderea a nenumărate oportunități de proiecte noi.

Dacă termini de citit această carte și te simți încurajat să-ți încerci propriul proiect, aceasta ar fi speranța mea cea mai fierbinte — nu că vei avea succes cu proiectul tău, ci că finalul va fi un nou început” spune Scott H. Young.

 

Scrisă în mare parte într-un stil colocvial, de dialog direct cu cititorul, „Ultraînvățarea” este o carte care stârnește „apetitul” pentru deprinderea unor noi cunoștințe sau abilități. Exemplul personal al autorului, precum și experiențele altora descrise pe larg în carte demonstrează că înalta performanță nu este doar apanajul minților geniale. Ea poate fi realizată de orice persoană dispusă să investească timp și efort în propriul proiect, dar pentru aceasta este nevoie de aplicarea unor tehnici inovatoare descrise pe larg în volumul Ultraînvățarea.

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

UTILE

Noua aplicaţie smartphone pentru Skoda care identifică defecţiunile maşinii

Avatar

Published

on

            Noul instrument de diagnostic Skoda compara pur si simplu inregistrarile notelor motorului pentru a gasi cu precizie problemele pe care le poate avea masina ta. Este o aplicatie ideala pentru toti cei care detin un astfel de model de masina.

 

Skoda a finalizat testele unei noi aplicatii pentru smartphone, despre care crede ca ar putea face viata mult mai usoara pentru tehnicienii de la reprezentantele si centrele de service Skoda din toata Europa, pentru toate tipurile de reparatii, inclusiv reparatii turbine.

 

Numita Skoda Sound Analyzer, aplicatia a fost dezvoltata intern de catre Skoda si este un instrument simplu de diagnosticare ce avertizeaza despre potentiale defectiuni ale masinilor Skoda prin simpla ascultare a motorului. Skoda spune ca sistemul este atat de sensibil, incat poate auzi chiar si cea mai mica neregula la relantiul motorului si poate sugera o serie de servicii si remedieri pe loc.

 

Aplicatia inregistreaza sunetul motorului si il compara cu un set de inregistrari de control ale masinilor Skoda, asa cum ar trebui sa se auda de fapt. Poate detecta discrepante in semnalele sonore si foloseste un algoritm pentru a sugera cea mai buna metoda de reparatie pentru orice tehnician. Cum functioneaza ? Transpune fisierul audio intr-o spectrograma (o descriere vizuala a semnalelor acustice) si le compara cu setul de control pentru abateri in modelul spectrogramelor.

 

Sistemul are o precizie de peste 90%, potrivit Skoda, si nu functioneaza doar pe probleme legate de motor. Aparent, aplicatia Sound Analyzer poate atrage atentia si asupra defectiunilor sistemului de directie, cutiei de viteze si chiar compresorului de aer conditionat.

Traseele aplicatiei ruleaza din iunie 2019 pe o gama de 14 piete europene, iar la testarea acesteia au participat 245 de dealeri si centre de service Skoda.

 

Stanislav Pekar, seful post-vanzari al Skoda, a declarat: „Sound Analyzer este un prim exemplu al noilor oportunitati pe care le poate crea digitalizarea la Skoda, chiar si in ceea ce priveste post-vanzarile. Vom continua sa folosim in mod constant tehnologiile de inteligenta artificiala pentru a oferi clientilor nostri un serviciu si mai personalizat, imbunatatind astfel si mai mult experienta clientului.”

 

O alta tehnologie implementata de Skoda: SmartLink si MirrorLink

Multe dintre cele mai recente modele Skoda sunt echipate cu SmarkLink, dar ce este si ce face ? Cu ecranele tactile predominante acum in aproape fiecare masina noua comercializata, este mult mai usor pentru producatori sa integreze tehnologia telefoanelor mobile in sistemele lor din masina. Procedand astfel, ei pot profita de tehnologia sofisticata a smartphone-ului, permitand utilizatorilor sa acceseze o selectie de aplicatii prin intermediul telefonului lor. Abordarea Skoda in acest sens a inceput cu sistemul MirrorLink care, dupa cum sugereaza si numele, reflecta ecranul smartphone-ului android (si al unor tablete) de pe afisajul vehiculului.

 

Pentru utilizatorii de iPhone, CarPlay este singurul mijloc de conectare, altul decat cel audio Bluetooth, dar multi utilizatori de Android au posibilitatea de a alege MirrorLink sau Android Auto. Ultimul sistem este mai asemanator cu CarPlay prin faptul ca este un sistem cu software dedicat pentru functii precum navigarea si controlul vocal, care afiseaza informatii intr-un design atragator.

MirrorLink este un sistem open-source, astfel incat lista aplicatiilor compatibile pe care le puteti folosi in masina creste tot timpul, iar MirrorLink afiseaza aplicatiile disponibile sub forma compacta.

 

Conectarea smartphone-ului la o masina Skoda echipata cu SmartLink este simpla; utilizarea unui conector USB va oferi o conexiune instantanee si va mentine telefonul incarcat in acelasi timp, sau puteti cauta telefonul prin Bluetooth-ul masinii sau invers. Daca conectati un telefon Android, este posibil sa aveti optiunea de a va conecta prin MirrorLink sau Android Auto – puteti face acest lucru selectand unul sau altul din meniurile ecranului.

 

In prezent, SmartLink este montat pe Skoda cu sistemele de infotainment Columbus, Bolero si Amundsen, dar nu poate fi montat si pe modele fara aceste sisteme instalate.

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

Facebook

Trending