Cum să-ți motivezi angajații, devenind un lider mai bun, explică Cristian Onețiu și Florina Onețiu în workshopul „Effective Leadership”

0
431

Unul din doi angajați a renunțat la un job, de-a lungul carierei, pentru a scăpa de un manager și pentru a-și îmbunătăți astfel nivelul general de viață”, a fost una dintre concluziile studiului „The State of the American Manager: Analytics and Advice for Leaders”, desfășurat de Gallup, cu scopul unei analize aprofundate asupra aspectelor care caracterizează un bun manager. În plus, aceeași sursă arată că 70% dintre factorii care contribuie la starea de satisfacție la locul de muncă sunt corelați cu managerul direct.

Într-un articol pe site-ul companiei de cercetare, intitulat „Cea mai costisitoare greșeală pe care liderii o pot face”, se arată că oamenii au nevoie de șefi care să-i inspire. „În ziua de astăzi, angajații de top nu au nevoie de un șef, ei își doresc un coach, iar <managementul performanței> trebuie transformat în <managementul dezvoltării>”, o perspectivă care vorbește despre creșterea unui angajat pentru a deveni un lider. Astfel, printre calitățile pe care managerii eficienți le dețin se numără capacitatea de a plasa angajații în funcția potrivită abilităților lor, de a motiva fiecare angajat la nivel individual, de a investi în instruirea și dezvoltarea oamenilor, în funcție de calitățile lor, de a crea o relație autentică bazată pe încredere și comunicare cu fiecare angajat, atât în ceea ce privește existența profesională, cât și cea din afara biroului. Și, nu în ultimul rând, de a rămâne deschiși la întrebarea, atunci când se confruntă cu o problemă la nivel de resurse umane, „este ceva ce eu am făcut? Sau nu am făcut?”.

Răspunsurile la aceste două întrebări, oferite împreună cu o mulțime de perspective noi prin care liderii se pot raporta la rolul lor, le oferă Cristian Onețiu și Florina Onețiu în workshopul „Effective Leadership”, care are loc pe 22 noiembrie, la Academia de Business pe strada Nicolae G. Caramfil nr. 87.

Pornind de la câteva aspecte cu care se pot confrunta managerii în diverse companii, de la conflicte interne și rezistență la schimbare, probleme de comunicare, rotația mare de personal, lipsa de implicare și de inițiativă din partea angajaților, motivația scăzută, inclusiv discriminări, inegalitate sau „bullying” – care împreună alcătuiesc cele mai frecvente dovezi de slab leadership la vârful organizatiei, cei doi antreprenori  vin cu soluții concrete, care vor crește atât moralul, cât și performanța echipei.

„Effective Leadership Workshop” se adresează tuturor liderilor, managerilor, antreprenorilor care vor să înțeleagă de ce este benefic pentru afacerea lor și cum pot să motiveze, să investească oamenii cu putere personală, să sporească engagement-ul organizației, să delege și să capaciteze la maxim abilitățile lor sau ale oamenilor din organizație. Atât Florina Onețiu, cât și Cristian Onețiu au format echipe extinse de manageri ce au devenit adevărați lideri în organizațiile lor.

Florina Onețiu are peste 15 ani de experiență ca lider în organizații și antreprenoriat. S-a format și specializat, de asemenea, ca un coach profesionist, acreditat de International Coach Federation. Lucrează cu antreprenori și lideri de organizație de peste 9 ani, în programe de coaching și consultanță de business.

Cristian Onețiu este unul dintre cei mai cunoscuți antreprenori români cu o experiență de peste 15 de ani. Este prezent în top 500 Forbes, a fost și este business mentor pentru peste 100 de business-uri românești și dezvoltă cele mai eficiente programe de educație pentru antreprenorii români. Mai multe detalii legate de participarea la „Effective Leadership Workshop”, cei interesați pot afla pe pagina de înscriere a evenimentului.

Citește și „Cinci seriale turcești care au cucerit lumea, difuzate de TDC România”.

Foto: PR

Comentarii