Cum să transformi o notă de plată într-o experiență memorabilă pentru clienți

0
337
Reclame

În domeniul ospitalității, atitudinea angajaților și atenția la detalii reprezintă modalitățile prin care o simplă masă la restaurant devine o experiență memorabilă.  De aceea, sectorul Horeca mai este denumit și industria zâmbetului, pentru că, dincolo de savoarea preparatelor culinare, succesul este dat de satisfacția clienților, prin grija pentru fiecare accesoriu, inclusiv nota de plată. 

Personalizează nota de plată pentru clienții restaurantului

Alege un design unic, atractiv, potrivit pentru stilul localului: restaurant tradițional, restaurant elegant, bistro, restaurant cu specific, braserie, cofetărie, fast-food, bar, cafenea, ceainărie ș.a. Coperțile notei de plată reprezintă mai mult decât un suport pentru bonul fiscal, sunt instrumente de marketing, eficiente în construirea imaginii de brand și în oferirea unei experiențe agreabile tuturor clienților. 

Alege note de plată cu texturi moderne de la Menu Shop Unika,  realizate din materiale rezistente, cu aspect atractiv. Pot fi mape pentru note de plată cu textură de lemn finisat, textură de plută, de pânză sau de țesătură moale. Poți să selectezi note de plată realizate din piele naturală cu aspect vintage, piele naturală reciclată eco friendly, PU texturat ș.a. Sunt materiale catifelate, plăcute la atingere, disponibile într-o largă varietate de nuanțe, inclusiv degrade. Pot fi inscripționate cu logo-ul restaurantului, ca să obții note de plată personalizate, perfecte pentru locația Horeca pe care o gestionezi.  

Include oferte și promoții în nota de plată

Menționarea ofertelor și a promoțiilor în nota de plată reprezintă o strategie eficientă pentru a informa clienții despre reduceri și avantaje speciale. Această practică stimulează loialitatea clienților și crește gradul de satisfacție. Adaugă o secțiune distinctă în nota de plată pentru a evidenția ofertele speciale și promoțiile (meniu de prânz la preț redus, happy hour, evenimente tematice, reduceri pentru comenzi online ș.a.). Enumeră detaliile ofertelor, precum discounturi, pachete promoționale sau produse gratuite.

Încurajează clienții să folosească coduri de reducere și vouchere. Pe nota de plată, afișează codurile promoționale disponibile și instrucțiuni clare despre cum să le folosească la următoarele vizite în restaurant. Dacă afacerea ta are un program de loialitate, include informații despre punctele acumulate și beneficiile asociate. Adaugă link-uri scurte sau coduri QR către website-ul restaurantului, unde clienții pot găsi oferte și promoții atractive.  

Utilizează tehnologii digitale pentru a îmbunătăți experiența de plată

Îmbunătățirea experienței de plată prin utilizarea tehnologiilor digitale poate aduce beneficii semnificative atât pentru clienți, cât și pentru proprietarii de restaurante. Poate fi vorba despre plăți mobile și portofele electronice, scanarea codurilor QR, plăți online prin aplicații mobile, plăți contactless ș.a. Nota de plată este mai ușor de gestionat dacă în locația Horea sunt acceptate metode de plată populare precum Apple Pay, Google Pay sau alte portofele electronice.

O idee bună este dezvoltarea unei aplicații mobile personalizate, dedicate clienților restaurantului. Pentru cei care vor să achite nota cu diferite tipuri de carduri de credit, instalează terminale de plată ce acceptă plăți contactless. Integrează sistemele de loialitate și bonusuri în procedurile de plăți digitale. Creează posibilitatea ca oaspeții să acumuleze puncte de fidelitate și să beneficieze de reduceri chiar în timpul procesului de plată. Implementează sisteme de recunoaștere vocală, pentru a permite clienților să efectueze plăți rapide și sigure, cu ajutorul comenzilor vocale.

Prin utilizarea tehnologiilor digitale, vei oferi clienților o experiență de plată eficientă, cu un grad înalt de personalizare. Integrează în planul de marketing al restaurantului sugestiile prezentate și acordă atenție detaliilor, când alegi materiale și texturi pentru nota de plată. Folosește momentul plății ca pe un prilej de promovare a locației, o oportunitate de a mulțumi oaspeților pentru vizită și de a-i invita să revină pentru noi momente agreabile.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.