Connect with us

ALL MEDIA

Cum se face Marketing de Nișă pentru Magazine Online

Published

on

 

Indiferent că ai o idee nouă de business sau te afli deja pe piață de ceva timp, ai nevoie de strategie. Înainte să mergi mai departe, trebuie să îți definești audiența – să știi cine este clientul ideal, unde îl găsești și cum îl găsești. În felul acesta vei salva o parte mare din buget pentru simplul fapt că mergi pe calea potrivită.

 

Există două tipuri de clienți cărora le poți vinde: consumatori și business-uri. Dacă vinzi haine și încălțăminte printr-un magazin online, piața ta țintă sunt consumatorii. Dacă vinzi produse de birou, piața ta țintă sunt business-urile. Dacă lucrezi în industria de print – poți vinde către ambele tipuri de clienți. Să vedem câteva metode cheie prin care se poate face marketing de nișă pentru magazinele online (extrem de eficient), chiar dacă publicitatea clasică este și ea benefică.

 

Exclusivitate

 

Marketing-ul de nișă este despre a oferi unei audienție – mai ales uneia care se simte subapreciată și ignorată – un sentiment de identitate și apreciere.

Spre exemplu, o faimoasă companie producătoare de bere a rulat o reclamă în timpul Super Bowl-ului american prin care făcea referire la identitatea consumatorilor de bere, iar prin alegerea respectivului brand oamenii aveau sentimentul de apartenență.  Au fost utilizate cuvinte precum ”not small”, ”not a hobby”, ”not sipped”.

 

Dacă faci x, în mod clar nu faci parte din grupul nostru.

 

Această mentalitate ”Noi vs Ei” este un puternic mecanism psihologic, cunoscut și ca Teoria Socială a Identității. Ideea este ca produsul tău să nu fie pentru toată lumea, să ofere un sentiment de exclusivitate.

 

Social Media

 

Companii precum Facebook sau Instagram oferă unelte foarte utile prin care antreprenorul poate selecta piața țintă spre care dorește să direcționeze compania de publicitate. Discutăm aici de un alt tip de marketing de nișă, dar care ocolește consumatorii ce nu sunt direct interesați de produsele oferite de magazinul tău online. Algoritmii complecși oferă posibilitatea de a selecta utilizatorii țintă pe baza locației lor, preferințelor, grupurilor de care aparțin, vârstă, sex și multe altele. Spre exemplu, compania Nu Skin targetează în special femei tinere, iar Social Media este un mediu pentru a ajunge la consumatori, dar nu singurul.

 

O companie care este la început ar trebui să folosească aceste unelte, pentru că bugetul pornește de la 1$ pe zi (Facebook).

 

Poveste

 

Dacă vrei să construiești o campanie de marketing de nișă cât mai eficientă, trebuie să atribui o poveste produsului sau serviciului tău. Nu este de ajuns să vinzi doar beneficii, trebuie să vinzi un stil de viață. Spune o poveste captivantă despre brandul tău și vei apela mai ușor la imaginația potențialilor tăi clienți.

 

Alege influencer-ul potrivit

 

Consumatorii tineri sunt cei care cumpără cel mai mult din mediul online. Conform unui studiu efectuat de site-ul EliteDay.com, doar 1% din tinerii cu vârste cuprinse între 20 și 30 ani ar avea mai multă încredere într-un brand dacă acesta își face reclamă tradițională. În schimb, 33% din acești tineri se bazează foarte mult pe recenzii de pe bloguri, în speță ale unor influenceri – înainte de a face o achiziție.

 

Prin găsirea influencer-ului potrivit pentru nișa ta, vei găsi direct clienții tăi, oamenii care au nevoie de produsele sau serviciile tale. ”Potrivit” poate însemna că audiența bloggerului este foarte angrenată sau poate că mesajul lui/ei este pe aceeași lungime cu mesajul tău de brand.

 

Măsoară rezultatele

 

Odată ce ai găsit influencer-ul potrivit sau odată ce ai găsit strategia potrivită pentru marketingul de nișă pentru business-ul tău, este timpul pentru o etapă crucială a procesului. Măsurarea rezultatelor. Orice experiment sau campanie trebuie să fie însoțite de măsurarea eficientă a rezultatelor, pentru a scala sau diminua efortul în anumite direcții.

 

Există foarte multe metode prin care managerul unui magazin online poate face marketing de nișă – iar acesta este, de departe, cel mai eficient mod de a ajunge exact la consumatorii ce sunt interesați de produsul sau serviciul tău. Indiferent că este vorba de un influencer, publicitate clasică direcționată spre anumite categorii de oameni sau campanii originale, întotdeauna este loc de creativitate și originalitate.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Nu-i așa că te-ai plictisit de aceeași abordare a prezentării știrilor?

Published

on

 

Când poți să scoți umor din orice, de ce să nu o faci? Cei de la funnews.ro vin cu o abordare inedită de prezentare a știrilor și o fac bine.

Online-ul este invadat zilnic de informații care mai de care mai interesante. Presa online ne bombardează zilnic cu subiecte din toate domeniile de activitae. Telefoanele ni se încing de atâta informație negativă. Negativitate ce ni se transmite indirect și pe care subconștientul o adopă într-o manieră inconștientă.

Nu ar fi mai tare să ne bem cafeaua dimineața citind un articol în care gafele făcute de vreun politician răzleț să fie prezentate satiric?

Nu ar fi mai relaxant să privim întotdeauna partea funny dintr-un subiect care de altfel ne-ar enerva la culme?

Un astfel de site a fost de curând  lansat pe platformele românești. Vorbim despre  funnews.ro .

Găsind amuzamentul în cel mai negru și enervant subiect, oamenii ăștia te vor face să râzi încă de la primul click. Ideile lor sunt creative și îndrăznețe. Umorul este unul de calitate superioară, dacă ai și materia cenușie necesară pentru a-l înțelege. Dacă guști ironiile de tot felul ai șansa să găsești la ei cele mai neașteptate titluri. Deși subiectele politice sunt favoritele lor, au scris articole de succes și în alte domenii cum ar fi : showbizz, sport etc.în ultima vreme ironizarea politicienilor a devenit un trend adoptat de tot poporul.

Spui un banc, dar stai în față

Atunci când ai capacitatea de a crea bancuri din orice poți spune depre tine că ai o intelingență aparte. Totodată te poți lăuda cu un optimism debordant pe care n-ai de ce să nu dorești să-l sheruiești cu semenii tăi.

Când s-au lansat cei de la funnews.ro au avut mult curaj. În presa online existând deja câteva astfel de publicații aceștia s-au înarmat cu forețe proaspete făcând față cu brio concurenței.

Faptul că nu au avut ca dezavantaj principal din prima o deficiență de start în fața concurenței nu i-a oprit. Din contră, acest lucru le-a sporit creativitatea ajungând să egaleze scorul și să se situeze pe podium alături de concurență. Lucru ce nu le-a fost deloc greu, având la îndemână minusurile concurenței și folosindu-se de ele ca de o armă.

Când vrei să fii totuși la curent cu știrile, dar acestea îți provoacă silă sau te enervează, intră pe publicația proaspăt lansată funnews.ro pentru a-ți face ziua mai bună. Reușești astfel să rămâi actualizat și să îți îmbunătățești și starea de spirit.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Ascuta Radio Impuls si castiga, pe loc, 100 de Euro!

Published

on

 

Radio Impuls iti lanseaza cea mai tare provocare! Cu un singur SMS poti castiga, instant, 100 de Euro! Tot ceea ce trebuie sa faca ascultatorii Radio Impuls pentru a intra in joc si in posesia sumei de 100 de Euro este sa trimita un SMS cu textul „Ascult Radio Impuls”, la numarul 1831, SMS cu tarif normal, valabil in toate  retelele de telefonie mobila.

Cand vor fi sunati de DJ-ii Radio Impuls, participantii la concurs trebuie sa dea un singur raspuns: „Ascult Radio Impuls!”, pentru a castiga suma de 100 de Euro.

Regulamentul concursului poate fi consultat pe site-ul oficial al postului de Radio, la sectiunea Regulamente:  https://radioimpuls.ro/regulamente/ .

               Radio Impuls s-a alaturat  Kanal D Romania, odata cu intrarea in portofoliul Dogan Media International.  Radio Impuls reprezinta o puternica retea cu acoperire in orase importante, precum Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta, Sibiu, Timisoara, Tulcea, Bacau, Rasnov, Bistrita si Craiova. Statia  difuzeaza hituri contemporane, intr-o grila de programe fresh, cu importanta componenta de infotainment, adresandu-se unui public urban, dinamic, dornic sa asculte muzica buna si entertainment de calitate.

DJ-ii Radio Impuls asigura zilnic doza de energie si optimism in emisiunile statiei: „Uzina de Dume” (prezentata de Stefan si Mishu), “Morning Latte” (Alexandra Enasoaie), “Muzica ce-ti place” (Cosmin Dimancescu), “Bara la Bara” (Mihai Hînda) si „Party Zone” (Even Steven).

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Jurnalistul Cosmin Stan a revenit la Stirile PRO TV

Published

on

 

STIRI PE SCURT: Cosmin Stan (41 de ani) a revenit la postul Pro TV după zece ani, timp în care a trecut pe la mai multe posturi de ştiri, anunta Ziarul Adevarul.

În ultimul an, Cosmin Stan a prezentat, alături de Octavia Geamănu, Observatorul de Weekend, de la Antena 1. Înainte, el a lipsit timp de patru ani de pe micile ecrane, iar anterior a trecut pe la Realitatea TV, Digi24 şi Prima TV. 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending