A-Z NEWS
Cum se vorbeste despre magazinele online din .ro si care sunt cele mai vizibile in mass-media
Nu conteaza doar numarul aparitiilor in presa sau cine a scris despre tine, ci, poate chiar mai important, este tonul “vocilor” din online – se vorbeste “de bine” despre magazinul tau, sau mai mult “de rau”? Wall-Street.ro a analizat, alaturi de compania de monitorizare MediaIQ, principalele magazine online si aparitiile lor in media.
Dupa cum era de asteptat, cel mai mult s-a scris despre eMag.ro, liderul pietei de retail online din Romania, acesta fiind mentionat in prima jumatate a anului curent de 3825 de ori in mass-media, in crestere cu 72% fata de aceeasi perioada a anului precedent.
Urmatoarea cea mai des mentionata companie de retail online din Romania este F64.ro, cu 751 de aparitii si, pe locul trei, Elefant.ro, cu 526 aparitii.
Interesant este ca din cele 11 magazine luate in calcul, doar 6 dintre ele, printre care si Carrefour-online.ro care nu exista in 2012, au avut un numar mai mare de mentiuni in mass-media decat primele sase luni din 2012.
Magazinele de retail online care au fost mai putin mentionate in presa in prima jumatate a anului curent decat anul trecut sunt PCFun.ro (11 mentiuni fata de 22 in 2012), EvoMag.ro (341 fata de 635), FashionDays.ro (11 fata de 16), Mercador.ro (39 fata de 57) si ShopMania.ro (comparator de preturi – n.r.) (64 fata de 78).
In graficul de mai jos puteti vizualiza numarul de mentiuni in mass-media al fiecarui magazin urmarit in analiza. Plimbati cursorul deasupra pentru informatii detaliate, scrie wall-street, in exclusivitate.
e langa numarul de aparitii media, care scoate in evidenta vizibilitatea de care se bucura (sau nu) compania, conteaza foarte mult tonul cu care se vorbeste despre brandul respectiv. Media IQ a luat in calcul vocile pozitive si vocile negative.
Astfel, cel mai bine, ca pondere din totalul comentariilor, s-a vorbit despre magazinul FashionDays.ro, 18,37% dintre cele 11 aparitii media monitorizate fiind pozitive, in timp ce 10,66% au fost negative.
Mercador.ro se situeaza pe locul doi, cu 18,15% comentarii pozitive, urmat de F64.ro, cu o pondere de 17,99%.
eMag.ro a avut o pondere de 17,05% comentarii pozitive si 10,58% au avut un ton negativ.
Comparat cu 2012, au pierdut din “tonul pozitiv” Elefant.ro (16,86% in 2013, 17,31% in 2012), PCFun.ro (17,31% vs 18,43%), EvoMag.ro (15,81% vs 10,42%), Okazii.ro (15,77% vs 17,01%), Mercador.ro (18,15% vs 21,83%).
Doar doua magazine au avut mai multe comentarii cu ton negativ decat ponderea celor pozitive. Este vorba de Cel.ro – 15,08% comentarii pozitive vs 16,99% comentarii negative, si recent lansatul Carrefour-Online.ro, 15.76% dintre comentarii fiind pozitive, vs 16,20% negative.
Lasă un răspuns
- Reality Show4 zile ago
PRO TV în război cu KANAL D! Cele două posturi de top luptă pentru supremație! Survivor în duel cu noul show fenomen de la KANAL D. După ce le-a „furat” turcilor Survivor PRO TV le fură şi startul! Ce va alege publicul
- Program TV2 săptămâni ago
Programul ANTENA 1 pentru perioada 24 – 30 noiembrie 2023
- AUDIENȚE TV6 zile ago
America Express, lider de audiență. Romică și Cătălin Țociu, salvați aseară de soarele verde de la eliminare
- Program TV2 săptămâni ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 27 Noiembrie – 03 Decembrie 2023
- Program TVo săptămână ago
Programul ANTENA 1 pentru perioada 1 – 7 Decembrie 2023
- ENTERTAINMENT3 săptămâni ago
Fiul unui cunoscut om de afaceri la un pas de tragedie! Salvat de un medic roman, dupa ce fusese diagnosticat gresit in Turcia!
- Emisiuni2 săptămâni ago
Andrew Tate primul interviu televizat după ce a ieșit din închisoare la “40 de întrebări cu Denise Rifai”
- Analize Audiente TV6 zile ago
PRO TV a fost lider incontestabil de audiență!
- Program TV2 săptămâni ago
Programul HAPPY CHANNEL pentru săptămâna 24 – 30 noiembrie 2023
- Program TV2 săptămâni ago
Programul Kanal D pentru săptămâna 27 Noiembrie – 03 Decembrie 2023
- ENTERTAINMENT3 săptămâni ago
Selim the Kid lanseaza videoclipul piesei „Vin cu tata”
- Timp Liber4 zile ago
Micuța ploieșteancă Theoris Darya luptă, de 11 luni, să învingă cancerul. Fetița are nevoie de transplant.
- Concerte2 săptămâni ago
Maria Clara va asteapta la Concert Magic Christmas
- Program TVo săptămână ago
Programul HAPPY CHANNEL pentru săptămâna 1 – 7 decembrie 2023
- Reality Showo săptămână ago
KANAL D pregăteşte cel mai inedit reality de aventură! Miza este uriaşă 1.000.000 de lei! Lovitură fatală pentru PRO TV! Celebrul post va „spulbera” concurența cu cel mai mare experiment social televizat din istoria televiziunii!
- Program TV5 zile ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 04 – 10 Decembrie 2023
gabriel.cadar
16 septembrie 2013 at 13:26
Aaaaaa…si sa intelegem ( noi astia redusi) ca asta nu-i o „comanda” a site-ului elefant.ro,nuuuu?
Imi e jena mei, de mine ca am putut sa ma uit pe asemenea mizerie de „stire”;
Pentru necunoscatori: un „studiu” facut la comanda – situat in marketingul neconventional ( BTL)- intotdeauna va releva ceea ce vrea clientul sa auda: Vrei sa auzi ca- din nimeni pe strada- daca ai bagat bani buni in publicitate- esti „cineva”- un studiu comandat iti va spune exact asta.