A-Z NEWS
Cum se vorbeste despre magazinele online din .ro si care sunt cele mai vizibile in mass-media
Nu conteaza doar numarul aparitiilor in presa sau cine a scris despre tine, ci, poate chiar mai important, este tonul “vocilor” din online – se vorbeste “de bine” despre magazinul tau, sau mai mult “de rau”? Wall-Street.ro a analizat, alaturi de compania de monitorizare MediaIQ, principalele magazine online si aparitiile lor in media.
Dupa cum era de asteptat, cel mai mult s-a scris despre eMag.ro, liderul pietei de retail online din Romania, acesta fiind mentionat in prima jumatate a anului curent de 3825 de ori in mass-media, in crestere cu 72% fata de aceeasi perioada a anului precedent.
Urmatoarea cea mai des mentionata companie de retail online din Romania este F64.ro, cu 751 de aparitii si, pe locul trei, Elefant.ro, cu 526 aparitii.
Interesant este ca din cele 11 magazine luate in calcul, doar 6 dintre ele, printre care si Carrefour-online.ro care nu exista in 2012, au avut un numar mai mare de mentiuni in mass-media decat primele sase luni din 2012.
Magazinele de retail online care au fost mai putin mentionate in presa in prima jumatate a anului curent decat anul trecut sunt PCFun.ro (11 mentiuni fata de 22 in 2012), EvoMag.ro (341 fata de 635), FashionDays.ro (11 fata de 16), Mercador.ro (39 fata de 57) si ShopMania.ro (comparator de preturi – n.r.) (64 fata de 78).
In graficul de mai jos puteti vizualiza numarul de mentiuni in mass-media al fiecarui magazin urmarit in analiza. Plimbati cursorul deasupra pentru informatii detaliate, scrie wall-street, in exclusivitate.
e langa numarul de aparitii media, care scoate in evidenta vizibilitatea de care se bucura (sau nu) compania, conteaza foarte mult tonul cu care se vorbeste despre brandul respectiv. Media IQ a luat in calcul vocile pozitive si vocile negative.
Astfel, cel mai bine, ca pondere din totalul comentariilor, s-a vorbit despre magazinul FashionDays.ro, 18,37% dintre cele 11 aparitii media monitorizate fiind pozitive, in timp ce 10,66% au fost negative.
Mercador.ro se situeaza pe locul doi, cu 18,15% comentarii pozitive, urmat de F64.ro, cu o pondere de 17,99%.
eMag.ro a avut o pondere de 17,05% comentarii pozitive si 10,58% au avut un ton negativ.
Comparat cu 2012, au pierdut din “tonul pozitiv” Elefant.ro (16,86% in 2013, 17,31% in 2012), PCFun.ro (17,31% vs 18,43%), EvoMag.ro (15,81% vs 10,42%), Okazii.ro (15,77% vs 17,01%), Mercador.ro (18,15% vs 21,83%).
Doar doua magazine au avut mai multe comentarii cu ton negativ decat ponderea celor pozitive. Este vorba de Cel.ro – 15,08% comentarii pozitive vs 16,99% comentarii negative, si recent lansatul Carrefour-Online.ro, 15.76% dintre comentarii fiind pozitive, vs 16,20% negative.
-
ENTERTAINMENT3 săptămâni ago
Bianca Petcu lansează videoclipul “Zero Șapte”
-
ENTERTAINMENT2 săptămâni ago
Videoclip Nou: Ralflo X Aura B X Tecsan – Pas cu Pas
-
AUDIENȚE TVo săptămână ago
Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 08 – 14 aprilie 2024
-
Emisiuni2 zile ago
Carmen Târnoveanu: interviu în exclusivitate pentru Radar de Media
-
Animaţie2 săptămâni ago
Echipează-te și pregătește-te pentru a te alătura echipei Looney Tunes pentru râsete pe cinste în ACME!
-
Emisiuni2 săptămâni ago
PRO TV anunță începerea filmărilor pentru sezonul 11 Visuri la cheie, într-o nouă formulă: ”una dintre cele mai bune echipe pe care le-am avut până acum”
-
Platforma Online TV2 săptămâni ago
„Dorința”, cel mai nou film animat de comedie de la Disney este disponibil de astăzi pe Disney+
-
Emisiuni2 săptămâni ago
Chef Sautner i-a dat cuțitul de aur lui Mario Mădălin Dumitru. Diseară, Giulia și Vlad Huidu vin să gătească pentru jurații Chefi la cuțite
-
Cultura2 săptămâni ago
Cele opt vieți ale unui trickster de-o vârstă cu veacul, o poveste despre dragoste, pierdere și supraviețuire într-un secol de istorie coreeană
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul Kanal D pentru săptămâna 08 – 14 aprilie 2024
-
Grila de programe2 săptămâni ago
Ce să urmărești la televiziunile Warner Bros. Discovery în aprilie
-
Digital2 săptămâni ago
PUBLICĂM ADVERTORIALE SEO – adaptate bugetului tău
-
Televiziune2 săptămâni ago
La aniversarea a 10 ani, ZU TV dă muzica de 10, de la ZUnrise și până la ZUeet dreams
-
Emisiuni2 săptămâni ago
Chef Sautner a câștigat o nouă amuletă la Chefi la cuțite
-
Analize Audiente TVo săptămână ago
AUDIENȚE în Prime-Time în luna martie. Antena 1 este depăşită de Kanal D la nivel național. KANAL D performanțe remarcabile cu un plus de 100.000 de telespectatori !
gabriel.cadar
16 septembrie 2013 at 13:26
Aaaaaa…si sa intelegem ( noi astia redusi) ca asta nu-i o „comanda” a site-ului elefant.ro,nuuuu?
Imi e jena mei, de mine ca am putut sa ma uit pe asemenea mizerie de „stire”;
Pentru necunoscatori: un „studiu” facut la comanda – situat in marketingul neconventional ( BTL)- intotdeauna va releva ceea ce vrea clientul sa auda: Vrei sa auzi ca- din nimeni pe strada- daca ai bagat bani buni in publicitate- esti „cineva”- un studiu comandat iti va spune exact asta.