Connect with us

Digital

Cum stii ca a venit momentul sa cumperi gazduire VPS?

Avatar

Published

on

Daca ai planuri mari pentru siteul tau, cu siguranta ti-ai pus cel putin o data aceasta intrebare. Gazduirea partajata ofera resurse suficiente pentru a sustine cerintele unui site aflat la inceput de drum, insa, cu timpul, nu va mai putea sa tina pasul cu trendul ascendent al traficului. Natural, primul lucru pe care il vei face va fi sa faci un upgrade al planului de hosting. Dar chiar si cel mai complex pachet va trebui sa fie inlocuit in cele din urma cu o versiune mai avansata. Cum stii ca a venit momentul sa cumperi gazduire VPS? Exista cel putin trei semne pe care nu trebuie sa le ignori!

  1. Viteza de incarcare incepe sa scada

Daca observi ca siteul tau se incarca din ce in ce mai greu, primul lucru pe care trebuie sa-l faci este sa folosesti un tool care sa ofere un scor de viteza. PageSpeed Insights este printre cele mai complexe si ofera o lista de recomandari care te pot ajuta sa imbunatatesti viteza de incarcare. Daca aceasta situatie persista si dupa ce ai facut toate optimizarile necesare, inseamna ca ai depasit resursele si a venit momentul sa cumperi gazduire VPS. Acest tip de hosting este scalabil, astfel ca nu este necesar sa optezi inca de la inceput pentru cel mai performant si scump pachet, ci sa iei lucrurile treptat, direct proportional cu cresterea de trafic.

  1. Intampini din ce in ce mai des erori

Daca siteul tau este offline sau primesti erori de tip 500 din ce in ce mai des, nu mai exista loc de interpretare: problema este planul de hosting pe care-l detii. Indiferent ca este vorba despre un magazin online, un site de prezentare sau chiar un blog, aceasta situatie trebuie rezolvata cat mai repede cu putinta. Pierderile pe care le poti inregistra nu sunt doar pe termen scurt, ci pot sa te afecteze pentru totdeauna. In primul rand, un site care nu poate fi accesat scade increderea si interesul utilizatorilor, ceea ce creste sansele ca acestia sa nu mai revina si a doua oara. In al doilea rand, te va afecta din punct de vedere SEO. Google scaneaza frecvent siteurile indexate, in unele cazuri chiar de mai multe ori in aceeasi zi. Daca te viziteaza atunci cand siteul este offline, va inregistra ca este inaccesibil si va trece la urmatorul site. Un caz singular nu te va afecta, dar daca aceasta situatie se repeta frecvent, pozitiile in Google pot fi afectate.

  1. Remarci probleme de securitate

Securitatea nu este punctul forte al gazduirii partajate. Chiar daca firma cu care colaborezi iti pune la dispozitie toate masurile de securitate necesare, nu uita ca imparti serverul cu alte zeci, poate chiar mii de siteuri, iar actiunile acestora te pot afecta si pe tine. Spre exemplu, daca unul dintre vecinii tai contracteaza virusi, sansele sunt mari ca intreg serverul sa fie afectat. Gazduirea VPS ofera un nivel superior de securitate. Daca siteul tau este popular, poate deveni tinta pentru din ce in ce mai multe atacuri cibernetice. De aceea, este important sa iei masuri suplimentare in acest sens. Inutil sa subliniem faptul ca pentru un magazin online este vital ca securitatea sa fie asigurata fara cusur.

Comentarii

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Business

Primul HUB de printare 3D din România

Avatar

Published

on

Nutechnologies - Hub de Printare 3D Romania

Nutechnologies este compania timișoreană care a lansat primul HUB de printare 3D industrială din România. 

Înființată în 2012, compania s-a dezvoltat datorită identificării impactului pe care tehnologiile de imprimare 3D îl pot avea în diverse industrii precum: automotive, FMCG, medicală, aerospațială și multe altele.

Fondatorii companiei au reușit împreună cu echipa lor să devină un partener de încredere pentru multe companii din diverse industrii care utilizează cu succes tehnologia de imprimare 3D.

Aceștia pun la dispoziția celor care doresc să utilizeze în procesul de prototipare sau producție imprimantele 3D profesionale, o gamă largă de modele marca Stratasys (liderul mondial în materie de imprimare 3D). 

Gama de echipamente pornește de la sisteme de printare 3D desktop accesibile, ajungând la sisteme avansate, industriale, de mari dimensiuni, făcând printarea 3D mai ușor de adoptat ca oricând până acum.

Imprimantele propuse de Nutechnologies utilizează diverse tehnologii inovatoare precum: FDM, PolyJet, SLA și SLM.

Ce este special la aceste tehnologii?

Indiferent de tehnologia folosită, imprimantele 3D realizează piesele prin imprimarea strat cu strat, însă fiecare au anumite avantaje și acoperă nevoi diferite ale companiilor în procesul de producție/ prototipare.

FDM este renumită pentru fiabilitatea și rezistența îndelungată a pieselor. Acestea extrudează straturi fine de material termoplastic care se solidifică după ce sunt depuse.

Tehnologia PolyJet este utilizată pentru a combina materiale multiple și permite realizare unor suprafețe fine. O imprimantă 3D cu tehnologie PolyJet are la bază o metodă de printare prin jet de polimer lichid ce se polimerizează imediat cu ajutorul luminii ultraviolete.

SLA imprimă 3D folosindu-se de un proces fotochimic prin care lumina emisă de de un laser fotopolimerizează materialul lichid.

Tehnologia SLM este cea care utilizează o sursă laser de mare putere pentru a putea topi rapid și omogen diverse pulberi metalice și de aceea imprimantele tip SLM sunt utilizate cu succes în industriile care creează piese din metal.

De ce să folosești tehnologia 3D de printare pentru realizarea de scule, dispozitive și verificatoare (SDV-uri)?

Marile companii din industria automotivelor au ales să își producă singure sculele, dispozitivele și verificatoarele (SDV-uri) utilizând imprimarea 3D deoarece acestea reprezintă punctul critic în departamentele de producție.

Pentru acest companii, SDV-urile de o calitate superioară asigură succesul unei linii de producție. Acestea fac ca operațiunile de asamblare și inspecție să fie mult mai rapide și mai sigure.

Principalele avantaje ale utilizării imprimantelor 3D în producerea SDV-urilor putem aminti:

  • consolidarea componentelor – numărul componentelor poate fi redus semnificativ ceea ce duce la timp de producție mai scurt, costuri mai mici și etape mai puține în asamblarea lor;
  • ergonomie mai bună datorită libertății de proiectare a pieselor ce permit optimizarea lor pentru o manevrare mai ușoară;
  • reducerea greutății SDV-urilor;
  • adaptabilitate datorită eliminării constrângerilor de design specifice unui proces de producție tradițional, fiind astfel o soluție ergonomică pentru utilizatori și oferind acuratețe ridicată în realizarea sarcinilor;
  • inventarierea digitală și astfel eliminarea spațiului și costurilor cu stocarea uneltelor, acesta putând fi realizate la nevoie;
  • eliminarea prelucrării.

Soluțiile avansate de printare 3D prezentate de către Nutechnologies conduc la economii relevante în timp și cost, devenind astfel cea mai eficientă și versatilă opțiune în privința procesului de dezvoltare și producție.

Pe lângă portofoliul diversificate de tehnologii de printare 3D, echipa Nutechnologies oferă totodată și consultanță clienților săi în ceea ce privește alegerea echipamentului potrivit.

Mai mult de atât asigură servicii de instalare, training și mentenanță pentru ca cei care aleg să achiziționeze o imprimantă de la ei să poată profita la maxim de oportunitățile pe care imprimarea 3D le oferă.

De aceea, Nutechnologies se situează pe locul 2 în Top Afaceri România Microîntreprinderii din domeniul comerțului cu ridicata al mașinilor unelte și este partenerul de încredere al multor companii din domeniul automotivelor.

Comentarii

Continue Reading

Digital

„Conectarea la şcoală, singura şansă reală”, o campanie a organizației Narada

Avatar

Published

on

            Narada a mobilizat timp de două săptămâni comunitățile de angajați a zece companii multinaționale și antreprenoriale, pentru a conecta la educație prin tehnologie 10 000 de copii din comunitățile defavorizate, elevi la şcoli ce funcționează în scenariul roșu sau galben. Printre companiile participante se numără L’Oreal, Ipso, Cora, Bolt, Softbinator, Servier Pharma și Qualitance.

 

Inițiativa „Conectarea la școală, singura șansă reală”, susținută de Fundația Romanian Business Leaders și Asociația Patronală a Industriei de Software și Servicii (ANIS), face parte din eforturile organizației Narada de a facilita digitalizarea procesului educațional pentru 10.000 de copii din comunități vulnerabile, în care școala continuă în format hybrid sau exclusiv digital în contextul pandemiei. Inițiativa continuă demersurile organizației de la momentul închiderii școlilor în martie, când echipa Narada a reconectat la educație 1000 de copii în doar opt săptămâni, folosind o platformă de crowdfunding proprie.

 

În aceste săptămâni, Narada a creat pentru fiecare dintre companiile care s-au alăturat organizației, plaforme interne dedicate de crowdfunding în care angajații lor au putut contribui la susținerea accesului la educație a numărului de copii dorit. Ulterior, voluntarii ambasadori din fiecare companie au mobilizat activ implicarea angajaților timp de două săptămâni, începând cu 24 septembrie.

 

Astfel, în urma campaniilor de crowdfunding în care s-au implicat voluntarii din cele 10 companii care s-au alăturat organizației Narada:

  • S-au strâns resurse pentru 3395 elevi. Resursele financiare pentru 2395 au fost strânse de angajații celor 10 companii în campanie, iar o altă companie a adăugat suma necesară pentru încă 1000 de copii.
  • 150 ron – donația medie per angajat
  • 6000 ron – donația maximă a unei persoane fizice
  • 3 companii – au ales să continue mobilizarea echipelor lor și pe parcursul lunii octombrie pentru a completa resursele cu care contribuie în campanie.

 

Fondurile obținute astfel vor fi investite cu prioritate, via platforma de crowdfunding dedicată profesorilor, în comunitățile vulnerabile care au provocări în a oferi tehnologia necesară elevilor, pentru continuarea procesului educațional în context pandemiei. Pentru finalul acestui an, Narada are în vedere facilitarea accesului la tehnologie hardware și software, pe cinci piloni: conectivitate (device-uri și internet pentru elevi și profesori), software pentru școli (ex. catalog electronic), tehnologie pentru crearea de săli de clasă de secol 21, software dedicat materiilor STEM și formare dedicată profesorilor pentru educația digitală.

 

„Ne confruntăm cu un început de an școlar fără precedent în Romania. Incertitudinea și starea de neliniște printre părinți, elevi și profesori sunt extrem de mari. Nu e greu să ne dăm seama cum se amplifică lucrurile pentru copiii și profesorii noștri din mediile sărace din România. Sunt nouă sute de mii de elevi care pur și simplu nu au cu ce să facă școală online, nu au internet, nu au telefon, tabletă. Imaginați-vă 16 stadioane de mărimea Stadionului Național Lia Manoliu pline ochi cu copii. Atâția sunt. Companiile și angajații lor care s-au implicat alături de noi sunt oameni de acțiune, cu viziune și simț civic, care înțeleg urgența situației și impactul posibil al neșcolarizării sau al educației făcute la nivel minim asupra noastră, a tuturor, ca cetățeni și ca țară”, spune Andra Munteanu, co-fondator Narada.

 

Cei 20.000 de oameni din business, din 10 companii importante care s-au alăturat misiunii Narada, vor conecta la educație peste 10.000 de copii  și vor continua să se concentreze pe școlile aflate în scenariul roșu/ hibrid. În condițiile în care tot mai multe școli funcționează în această perioadă în scenariul roșu sau galben, devine vitală acoperirea necesarului instrumentelor care asigură un învățământ la distanță de calitate: acces la tehnologie și conectivitate, dar și sprijin în instruirea elevilor și profesorilor în folosirea device-urilor. Lipsa echipamentelor digitale și a conectivității în școli, cu precădere în mediul rural, afectează negativ continuarea procesului instructiv educativ, educația digitală a elevilor.

 

NARADA: Aducem educația în secolul 21

Suntem o echipă formată din antreprenori, manageri și oameni de acțiune care de-a lungul timpului au crescut proiecte de business pioniere în domeniilor lor de activitate. Suntem oameni care au înțeles că educația stă la baza oricărui progres și că în cazul în care criza educației se va adânci în Romania, efectele culturale, sociale si economice ar putea fi catastrofale. Echipa noastră s-a născut sub umbrela Romanian Business Leaders Foundation, cu scopul de a dezvolta inovația în educație la firul ierbii.

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

Industria de Publicitate

2Performant și IAB România lansează în premieră „Codul de bune practici în influencer marketing”

Avatar

Published

on

În contextul unei piețe de influenceri deja mature în România, cu o vechime de peste 10 ani, cu campanii creative și evenimente dedicate, 2Performant își continuă misiunea de a contribui la industria digitală românească și lansează împreună cu IAB România primul Cod de bune practici în influencer marketing. O premieră pentru România, lansarea este realizată cu susținerea IAB Spania și în colaborare cu Consiliul Român pentru Publicitate, Avocatoo și Social Smarts.

 

„Codul de bune practici în influencer marketing” are obiectivul de a îmbunătăți credibilitatea, transparența și eficiența sectorului, ajutând industria publicitară să înțeleagă provocările și noutățile atunci când se planifică o campanie cu influenceri. Totodată, acesta are și o componentă de educare și autoreglementare a pieței, dar și de unificare a noțiunilor, prin identificarea diferitelor tipuri de influenceri, a platformelor sociale, a agențiilor și fluxului de lucru, a formatelor publicitare, prețurilor și legalității privind comunicarea cu ajutorul creatorilor de conținut.

„La nivel global, marketingul prin influenceri este un trend major, cu o industrie estimată să atingă anul acesta 10 miliarde de dolari, iar România s-a aliniat și ea repede acestor mișcări. Astfel că după o existență de mai bine de 10 ani, piața de la noi avea nevoie de un astfel de cod de bune practici. Transparența este unul dintre principiile de bază după care se ghidează 2Performant, astfel că ne-am alăturat imediat acestui demers, alături de IAB România, pentru că ne place să deschidem drumuri și vrem să contribuim la creșterea sănătoasă a acestei industrii în țara noastră. Avem nevoie de astfel de inițiative, noi credem puternic în Influencer Marketing și vrem să sprijinim domeniul pe termen lung. Codul de bune practici în Influencer Marketing va deveni un tool extrem de util pentru companiile care vor să fie active în mediul digital cu ajutorul celor care dețin comunități online și creează conținut”, spune Costin Cocioabă, Influencer Marketing Manager 2Performant.

 

Conținutul este bazat pe expertiza membrilor Grupului de Lucru pe Influencer Marketing din cadrul IAB România și a unor experți din industria de marketing digital și se axează pe o structură inspirată din documentul similar lansat de IAB Spania în 2019, precum și pe alte materiale emise de Comisia Europeană sau de alte asociații internaționale din domeniul marketingului digital.

 

„Codul de bune practici în Influencer Marketing reprezintă o acțiune de industrie, ca răspuns al nevoii de responsabilizare, profesionalizare și pentru o mai bună înțelegere a specificului acestui canal de comunicare online. Lansarea acestui Cod de bune practici pentru Influencer Marketing este un moment important pentru industria de comunicare din România, în special în acest an dominat de digital. Mulțumim tuturor celor implicați în realizarea acestui document și ne dorim ca, prin adoptarea și susținerea lui din partea tuturor actorilor implicați, tot mai multe branduri să apeleze la acest canal în mod asumat, transparent, corect și eficient”, adaugă Ioana Anescu, Director Executiv IAB România.

 

La rândul său, Alexandru Negrea, trainer și specialist social media în cadrul Social Smarts, adaugă: „De peste șase ani Social Smarts se implică activ și construiește proiecte educaționale în context de marketing și comunicare în social media. Mă bucur că am contribuit și la crearea acestui ghid, rolul lui fiind acela de a simplifica procesele din această nouă tactică numită influencer marketing. Le mulțumesc inițiatorilor și celorlalți parteneri pentru invitație și ajutor.”

 

Codul de bune practici poate fi accesat aici: https://www.iab-romania.ro/influencer-marketing

 

Conform estimărilor actuale, piața de Influencer Marketing va ajunge în 2020 la aproape 10 miliarde de dolari la nivel global. Fenomenul influencerilor a luat amploare și în România, aceștia fiind aproape nelipsiți din campaniile brand-urilor mari. 2Performant, lider al pieței de marketing afiliat din România ale cărei acțiuni urmează să intre la tranzacționare pe piața AeRo a BVB anul acesta, a lansat în 2018 Divizia de Influencers, o extindere firească a experienței deținute de companie în digital și a filosofiei sale de democratizare a marketingului. Acest marketplace facilitează colaborarea brand-urilor și agențiilor cu instagrammeri, bloggeri, vloggeri, proprietari de pagini de Facebook, site-uri sau orice alt tip de creatori de conținut.

 

Platforma reduce cu 99% actele necesare pentru colaborările din industrie, accelerează procesul de contractare și plată, ușurează administrarea bugetelor și facilitează raportările. După setarea și derularea campaniilor de promovare, 2Performant distribuie bugetul către fiecare influencer, cu reținerea și plata taxelor aferente fiecărei forme de colaborare cu persoane fizice sau juridice. Astfel, prin Influencer Marketing și Affiliate Marketing platforma 2Performant reușește să elimine barierele de timp, de comunicare și know-how pentru companii, care pot avea acces instant la mii de specialiști în online, pregătiți să le promoveze business-ul.

 

Rezultatele înregistrate în platformă de la lansarea diviziei validează necesitatea platformelor de influencer marketing pentru a susţine dezvoltarea trendului la nivel local, piața fiind în creștere. Peste 650 de creatori de conținut sunt în prezent înscriși în platforma 2Performant, de la influenceri cu câteva mii de urmăritori, până la vedete cu audiențe de milioane. O treime dintre aplicările la campanii cu branduri se fac în primele 2 ore de la lansarea acesteia în platformă, iar în ultimele 6 luni peste 100 de creatori de conținut și-au arătat intenția de colaborare în fiecare campanie derulată prin intermediul 2Performant. Platforma este pentru mulți dintre creatorii de conținut marketplace-ul pe care 2Performant l-a imaginat și care a reuşit să spargă barierele de timp şi birocraţie care întârziau startul a noi colaborări relevante între influenceri şi branduri.

 

Astăzi la ora 11:30 a avut loc un Live dedicat lansării Codului de bune practici în influencer marketing, Live transmis pe pagina de Facebook 2Performant, IAB, profit.ro și Revista Biz și la care au participat Ioana Anescu (IAB România), Ana-Maria Udriște (Avocatoo), Alexandru Negrea (Social Smarts).

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

Facebook

Trending