Cum te ajuta miscarea sa iti imbunatatesti sanatatea mintala - RADAR DE MEDIA
Connect with us

Life Style

Cum te ajuta miscarea sa iti imbunatatesti sanatatea mintala

Published

on

Sanatatea mintala reprezinta o stare in care ne simtim bine cu noi insine si lumea inconjuratoare, facem fata tensiunilor de zi cu zi, si suntem capabili sa ne dezvoltam. Sanatatea psihica este legata de cea fizica, in sensul ca se afecteaza reciproc. De aceea, ceea ce ne ajuta la nivel fizic – in cazul de fata vom vorbi despre exercitiile fizice – ne ajuta sa ne pastram si sanatatea mintala la cote optime.

Desigur, exercitiile fizice iti pot imbunatati sanatatea si forma fizica, insa multi oameni raman activi si deoarece acest lucru le ofera un sentiment puternic de bunastare psihica. Pe langa faptul ca se simt mai energici si mai puternici, au un somn mai odihnitor, o minte mai clara, se simt mai relaxati si, totodata, mai motivati.

Exercitiile fizice regulate sunt recomandate adesea celor care sufera de depresie si anxietate, precum si celor care se confrunta cu evenimente stresante.

Un avantaj major este faptul ca nu trebuie sa te transformi intr-un fanatic ai fitness-ului pentru a beneficia de instrumentul puternic al exercitiilor fizice. 30 de minute de exercitiu fizic moderat (care sa iti creasca usor pulsul), de cinci ori pe saptamana, este suficient pentru a-ti stimula organismul.

Aceste 30 de minute pot fi impartite in sesiuni mai scurte pe parcursul unei zile, deoarece beneficiile sunt aceleasi. Un timp mai scurt de antrenament poate fi mai usor de gestionat, mai ales daca te confrunti cu o lipsa de energie si motivatie. De asemenea, poate fi util sa ai acasa un aparat sau diferite accesorii fitness, pentru a te asigura ca poti face sport de fiecare data cand te simti capabil.

Un aparat ce ofera un antrenament pentru tot corpul, precum un aparat de vaslit, o banda de alergat sau o bicicleta fitness poate fi foarte util in acest sens.

Iata, mai jos, cateva situatii in care exercitiile fizice pot ajuta:

Te simti extenuat/a. Cu exceptia cazului cand extenuarea este cauzata de un efort fizic intens, atunci cand stresul este la cote maxime, activitatea fizica nu te va obosi suplimentar, ci se va dovedi un energizant puternic.

Advertisement

Simti ca esti coplesit/a. Viata adulta este plina de obligatii si responsabilitati iar adaugarea unui program de exercitii la rutina zilnica poate parea doar o obligatie in plus. Insa sanatatea ar trebui sa fie o prioritate indiferent de circumstante. Exercitiile fizice te vor ajuta, in schimb, sa ai o minte mai clara, sa te simti mai relaxat, si sa dormi mai bine.

Esti autocritic/a si te simti fara speranta. Indiferent de greutatea, varsta sau nivelul tau de fitness, nu esti singur/a. Atingerea chiar si a celor mai mici obiective de fitness te va ajuta sa castigi incredere in propriile forte. Incepe incet cu activitati usoare, cu impact redus, precum mersul pe jos, si ramai consecvent/a.

Suferi de boli cronice. Daca te confrunti cu probleme de sanatate care iti afecteaza si sanatatea mintala, solutia nu este sa eviti miscarea. Poarta o discutie cu medicul tau despre cum poti face miscare in siguranta.

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

motocultor

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement

IN Trending