Connect with us
 

Spectacolul a fost la superlativ în cea de-a treia ediție a noului sezon Românii au talent. Concurenți plini de ambiție, expresivitate, pasiune și dornici să obțină cât mai multe DA-uri au urcat aseară pe scena talentului și i-au impresionat pe cei patru jurați, dar și pe Smiley și Pavel Bartoș, care i-au încurajat pe toți din culise.

Cea de-a treia ediție Românii au talent a fost lider absolut de audiență pe toate segmentele de public! Pe întreaga durată de difuzare, 20:30 – 23:07, la nivel național, peste 3.5 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 21:50, peste 4.5 milioane de români au fost cu ochii pe cel mai iubit show de divertisment.

Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul Românii au talent a înregistrat 20.6 puncte de rating și 44.5% share, de peste trei ori mai mult decât postul de televiziune clasat pe locul doi Kanal D, care a obţinut 6.3 puncte de rating și 13.5% share.

 

Concurenți spectaculoși, emoții și cel de-al doilea semifinalist

Românii au avut parte aseară de o ediție senzațională Românii au talent, cu momente inedite, reacții și replici neașteptate, emoție, dar și foarte multă distracție. Concurenți care au venit pentru prima dată la preselecții, care s-au întors într-o nouă formulă sau care ne încântă în fiecare sezon cu prezența au creat un adevărat spectacol, reușind să stârnească imaginația celor din sală. Cel de-al doilea golden buzz a fost apăsat aseară de Mihaela Rădulescu și, astfel, am aflat cel de-al doilea semifinalist al sezonului șase.

Primele concurente care au încântat publicul au fost membrele grupului Kalokagathia. Costumate în Charlie Chaplin, cele cinci micuțe au fost grațioase, carismatice, pline de energie și au arătat juriului că sunt și foarte talentate. În momentul jurizării, încântată de prezența fetițelor, Andra le-a spus la final: “Mergeți în etapa următoare cu 4 de DA!”. Grupul Kalokagathia își continuă drumul în competiție.

Corul Belcanto este unul dintre cele mai mari grupuri de la Românii au talent, cu 44 de membri. Au cântat melodia Super trouper pe 4 voci, au transmis multă fericire și voie bună și i-au impresionat pe cei patru jurați. “Mă întreb dacă a mai rămas cineva în Sărmaș sau dacă ați venit toți aici. Este aproape un gospel ce ați făcut voi aici. Sunteți îmbrăcate ca în gospel-urile americane. De data asta, DA!”, a spus Florin Călinescu. Corul Belcanto și-a împlinit misiunea la preselecții și merge mai departe cu 4 de DA.

Ianoși Levente a transformat un hobby în sport de performanță, biketrial. Concurentul a demonstrat aseară că acest sport nu are niciun secret pentru el, i-a ținut pe toți cu sufletul la gură în timpul momentului prezentat și a primit aplauze de la toți cei prezenți în sală. “La nivelul lui, asta a fost încălzire ce ne-a arătat azi. Sunt ferm convins că poate să facă spectacol oricând! DA!”, a spus Andi Moisescu. Ianoși Levente merge în etapa următoare cu 4 de DA.

La numai 9 ani, Eduard Stoica a interpretat melodia House of the rising sun și a impresionat cu tehnica lui vocală de excepție. Băiatul a transmis foarte multă siguranță, iar Mihaela i-a spus: “Noi căutăm oameni talentați, iar tu ai, din punctul meu de vedere, un talent în care cred foarte tare. DA!”. Cu Eduard ne reîntâlnim în etapa următoare, unde merge cu 4 de DA.

Cei 12 membri ai Teatrului de umbre Verba din Ucraina au creat un moment artistic extraordinar, original, care a spus perfect o poveste. Concurenții au primit aprecierile juriului și aplauze din partea publicului. “Un moment foarte bun, pe care-l văd având loc aici, la Românii au talent, chiar dacă ei sunt din Ucraina. DA!”, a spus Andi Moisescu. Membrii teatrului de umbre Verba merg mai departe cu 4 de DA.

Nadia Buduruși este acrobat, iar la preselecțiile Românii au talent a adus un moment incredibil de dans la bară, demonstrându-și mobilitatea și talentul prin elemente extrem de dificile, executate perfect. Concurenta a transmis senzualitate, eleganță și feminitate, iar juriul a aplaudat evoluția ei. “Bravo! Sunteți aproape perfectă. Nu văd până acolo, dar… Bravo!”, a spus Florin Călinescu. Nadia Buduruși merge în etapa următoare cu 4 de DA.

Grupul Dreams Drums Druum a făcut din muzică un adevărat spectacol. Membrii grupului au avut ritm, au zâmbit pe toată durata momentului și au transmis foarte multă bucurie și emoție. Cei 13 concurenți au ajuns la sufletele juraților, care au fost impresionați de performanța lor. “Pentru mine a fost o mare plăcere și o onoare să vă ascult aici, la Românii au talent. Bine ați făcut că ați venit la noi!”, a spus Andra. Grupul Dreams Drums Druum merge mai departe în competiție cu 4 de DA.

Cinara Madimkulova a venit la preselecțiile Românii au talent din Kyrgyzstan. Concurenta a prezentat un număr riscant de acrobație cu săgeți, care necesită foarte multă mobilitate și precizie. S-a descurcat foarte bine și i-a cucerit pe toți cu frumusețea ei, dar mai ales cu reprezentația sa inedită. “Mi-a plăcut foarte tare momentul, foarte diferit, deci, DA!”, i-a spus Mihaela. Cinara a obținut 4 de DA și ne revedem cu ea în etapa următoare.

Cezara Blioju a transmis prin dans un mesaj al lui Charlie Chaplin din 1940. Concurenta a adus pe scenă un moment de dans contemporan plin de emoție și expresivitate și a primit multe aplauze și laude. “Eu n-am nicio îndoială, eu cred că ai venit în locul potrivit. Ne-ai prezentat o altă definiție a dansului și mă bucur foarte tare că ai ales să vii aici să ne-o arăți. DA!”, a spus Andi Moisescu. Chiar dacă Florin nu a fost impresionat de numărul prezentat pe scenă, Cezara Blioju a primit 3 de DA și merge în etapa următoare.

Doi dintre membrii trupei 3,14ȚA & Band Over au participat și anul trecut la Românii au talent, dar s-au reîntors sezonul acesta într-o nouă formulă. Concurenții au cântat melodia Drink the water, iar jurații au fost încântați de apariția lor și de momentul prezentat. “Știi care a fost reacția mea anul trecut. Crede-mă, acum zâmbesc, sunt liniștită, sunt fericită că ai venit într-o formulă care cred că te avantajează mai mult!”, i-a spus Andra solistului trupei. Trupa 3,14ȚA & Band Over a primit 4 de DA și merge mai departe.

Cel mai emoționant moment al serii a fost prezentat de Duo Cris & Lori. Cei doi concurenți au dansat și i-au lăsat pe toți fără cuvinte. S-au completat perfect, au transmis sensibilitate, iubire și eleganță, toți au fost impresionați, iar Mihaela nu a ezitat să apese butonul auriu și să-i trimită direct în semifinale. “E un număr foarte original! Am făcut ce am simțit eu. Și am simțit foarte tare că oamenii ăștia au ce să caute în semifinală și sunt foarte mândră. Ei sunt un moment artistic de semifinală, de finală și, de ce nu, de marele premiu!”, a spus Mihaela, încântată de alegerea făcută.

Doi instructori de kung-fu, Maria și Remzi Karatașoglu, au adus pe scena de la Românii au talent un număr riscant, la care juriul cu greu s-a putut uita. Toate elementele periculoase executate de Remzi au fost aplaudate de public, iar la final Andi a spus: “Aș vrea să le dăm ocazia să spună teșekkurler (mulțumesc). DA și de la mine!”. Cei doi concurenți merg în etapa următoare cu 4 de DA.

Marius Gheorgiu a surprins juriul, dar și publicul, cu apariția sa nonconformistă. Concurentul a adus un moment de stand-up comedy, pe care a decis să-l prezinte nud, acoperit doar de o chitară. “Eu zic că e destul ca să ne menții într-o notă pozitivă. Are conținut, ai ales o formă îndrăzneață pentru unii. Mie mi se pare firească. DA!”, a spus Florin Călinescu. Marius a obținut 4 de DA și merge mai departe în competiție.

Resciebelle Santiago a venit la Românii au talent din Filipine. Frumoasa concurentă a interpretat perfect melodia I will always love you și a ridicat sala în picioare. Calitățile sale vocale și maniera în care a transmis piesa i-au impresionat pe jurați, care au aplaudat-o îndelung și au spus la unison: “Mergi în etapa următoare cu 4 de DA!”.

Cea de-a treia ediție Românii au talent a fost una memorabilă, plină de momente indite care au impresionat, energie, lacrimi de fericire, dar și numere amuzante.

Noi concurenți sunt gata să-și demonstreze talentul și să impresioneze juriului, vinerea viitoare, de la 20:30, numai la PRO TV!

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

„ULTIMUL TRIB: Madagascar” de la Antena 1, pe locul trei în audiențe! Vezi aici clasamentul serii.

Published

on

Sursa foto: Antena 1
 

Joi, 27 septembrie, Antena 1 a difuzat cea de-a patra ediție a show-ului „ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR” cu rezultate slabe, obținând locul secund în target comercial și locul trei național și urban.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
LAS FIERBINTIPro TV20:2821:241961952459
EXATLON ROMANIAKanal D20:0123:121044397137
TRIPLUSECPro TV21:2422:21882465242
ULTIMUL TRIB: MADAGASCARAntena 119:5823:09586314175
Film: AUTOBUZUL 657Pro TV22:2124:11559271179
Fotbal: ALBA IULIA – FCSBDigiSport121:3123:21373246113
Evoluția primelor ediții ale show-ului concurs „ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR” se află într-un trend descrescător și sub media obișnuită a stației:
Targets>>NationalUrban18-49 Urban
TitleDateShareRtg%Rtg(000)ShareRtg%Rtg(000)ShareRtg%Rtg(000)
Total8.83.46128.93.533613.24.1182
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR13-Sep10.74.072110.04.038414.54.5198
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR20-Sep9.33.56359.93.735615.34.4196
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR21-Sep7.73.05317.83.029211.63.6160
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR27-Sep7.73.15648.13.331411.84.0175

PRO TV s-a clasat pe primul loc în toate targeturile analizate în intervalul 19:58-23:09 cu marele succes  „Las Fierbinți” urmat de noul sit-com local ”Triplusec”. Kanal D s-a clasat pe locul doi național și urban cu  „EXATLON ROMANIA”. Topul audiențelor în target comercial este completat de DigiSport 1 care a difiuzat meciul de fotbal din Cupa României „Unirea Alba Iulia – FCSB” și National TV cu serialul indian „Uttaran” și filmul  „Un șerif extraterestru”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Ultimul trib: Madagascar” (19:58-23:09), joi 27 septembrie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.57.51340.9
Kanal D13.75.81046.4
Antena 17.73.3586.2
Romania TV4.92.1378.1
National TV4.92.1375.4


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.16.9667.7
Kanal D10.24.1398.1
Antena 18.13.3314.0
National TV5.32.1205.7
Romania TV4.31.7165.8


PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.67.6334.0
Antena 111.84.0174.8
Kanal D9.33.1137.6
DigiSport 15.21.776.0
National TV4.41.564.7

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Spectacolul “România Centenar” încheie Festivalul Internațional Cerbul de Aur cu audiențe de top! Vezi aici audiențele serii.

Published

on

Iuliana Tudor Sursa foto: TVR
 

Duminică, 2 septembrie, spectacolul “România Centenar” a încheiat  Festivalului internațional „Cerbul de Aur” continuând seria audiențelor bune, plasând TVR1 pe locul trei în targetul național. Seara a fost foarte disputată între televiziunile comerciale ca de obicei într-o zi de duminică cu filme blockbuster pe Pro TV, în paralel cu producții spectaculoase precum Exatlon Romania” pe Kanal D sau „X Factor” de pe Antena 1.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
EXATLON ROMANIAKanal D19:4823:141079427161
Film: DEZASTRUL DIN SAN ANDREASPro TV19:5922:161056612391
X-FACTORAntena 120:0022:48702387176
FESTIVALUL INTERNATIONAL CERBUL DE AURTVR 120:3024:0863033667
Film: 3 ZILE DE COSMARPro TV22:1624:51596336214
OCHII DIN UMBRAKanal D23:1425:04580276108
Film: RECUPERATORIIAntena 122:4825:0324915398

Pro TV a fost lider de piață în urban și comercial cu filmul de actiune „DEZASTRUL DIN SAN ANDREAS” urmat de „3 ZILE DE COSMAR”. Kanal D s-a clasat pe primul loc in target național cu „Exatlon Romania”Antena 1 a obținut locul secund din intervalul 20:30-23:52 în target comercial cu talent show-ul  „X Factor”. TVR1 și-a adjudecat locul trei cu ultima seară festivă a Festivalului internațional „Cerbul de Aur”. Topul audiențelor în target comercial este completat de Digisport 1 cu meciul de fotbal din LIGA I „FCSB – FC Botosani”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Cerbul de Aur” (20:30-24:08), duminică 2 septembrie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D15.55.81034.7
Pro TV13.45.0891.8
TVR 19.13.4608.4
Antena 18.63.2570.6
Romania TV6.42.4427.3

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV13.95.2500.0
Kanal D11.54.3414.3
Antena 18.93.4322.4
TVR 18.93.4322.3
DigiSport 16.72.5240.7

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.77.3322.0
Antena 111.43.7162.0
Kanal D11.23.6159.4
DigiSport 17.92.5112.3
TVR 14.51.564.3

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

„Cerbul de Aur” strălucește și în a doua seară pe micile ecrane! Vezi aici topurile de audiență de ieri

Published

on

Sursa foto: TVR
 

Joi, 30 august, cea de-a doua seară a Festivalului internațional „Cerbul de Aur” a obținut audiențe bune, plasând TVR1 pe locul patru în toate targeturile de referință. Seara a fost foarte disputată între televiziunile comerciale cu meciuri de fotbal contând pentru calificările în grupele Europa League, în paralel cu producții spectaculoase precum Exatlon Romania” pe Kanal D sau filmul de acțiune de pe Antena 1.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
Fotbal: FCSB – RAPID WIENPro TV21:3023:2120531117532
EXATLON ROMANIAKanal D19:5723:121224552229
LAS FIERBINTI (redifuzare)Pro TV20:1821:221180543230
Film: CAPCANA PENTRU PARINTIAntena 120:0022:38485259136
FESTIVALUL INTERNATIONAL CERBUL DE AURTVR 120:3023:5233423053

Pro TV a fost lider de piață detașat cu redifuzarea sitcom-ului „Las Fierbinți” urmat de meciul de fotbal „FCSB – RAPID WIEN”. Kanal D s-a clasat pe locul secund cu „Exatlon Romania”Antena 1 a obținut locul trei în toate targeturile analizate din intervalul 20:30-23:52 cu filmului de acțiune  „Capcană pentru părinți”. TVR1 și-a adjudecat locul patru cu cea de-a doua seară a Festivalului internațional „Cerbul de Aur”. Topul audiențelor în target comercial este completat de Digisport 1 cu meciul de fotbal din calificarile grupelor Europa League „CFR CLUJ – DUDELANGE”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Cerbul de Aur” (20:30-23:52), joi 30 august.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.48.91602.4
Kanal D16.46.31122.8
Antena 16.42.5440.1
TVR 14.81.8328.3
Antena 34.31.6295.6

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.48.8845.5
Kanal D14.05.2504.3
Antena 16.32.4227.8
TVR 16.22.3224.8
DigiSport 14.71.8170.7

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV30.29.1403.9
Kanal D16.34.9218.4
Antena 19.02.7120.4
TVR 13.91.252.2
DigiSport 13.91.252.1

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending