Connect with us

Business

Dai un telefon si se face curatenie generala in casa !

Redactia Radar de Media

Published

on

Iubim curatenia fiindca am fost programati sa fim curati si pretentiosi fata de conditiile de viata, dar detestam momentul acela, in care toate lucrurile din casa sunt in mijlocul camerelor, zugravii pleaca si trebuie sa strangem, sa spalam, sa scoatem petele in urma lor si sa reasezam obiectele la locul lor.

Eram adolescenta, cand rememorand scena din Alba-ca-Zapada, in care eroina era ajutata sa faca ordine in casuta piticilor de catre animalele din padure, imi doream sa am puteri supranaturale, sa troznesc din degete si curatenia generala dupa constructori sau zugravi sa se faca singura.

Este asa de greu sa maturi podelele pline de praf, dar sa ai grija ca peretii proaspat zugraviti sa nu fie pudrati, sa scoti petele de pe tamplarie, parchet si mobila, sa speli parchetul, sa speli instalatiile sanitare, sa faci totul de unul singur sau cu un ajutor!

La un moment dat esti in pragul unei crize de nervi, mai ales ca trecand dintr-o incapere in alta, mai duci mizeria in locul in care ai curatat deja si trebuie sa o iei de la capat.

Vremurile in care traim semana mult de tot cu cele din basm, mai ales de cand exista firme de curatenie Bucuresti si este suficient sa completezi formularul online sau sa dai un telefon si ti se face curat in toata casa (este ca si cum ai pocni din degete sau ar veni toate vietatile harnice: pasari, iepurasi, veverite sa te ajute.)

Curatart.ro ridica ordinea din casele si institutiile noastre la rang de mare arta, lucrand impecabil, de aceea grabiti-va sa obtineti o programare pentru curatenia de toamna!

Firma prezentata mai sus este una dintre cele mai bune de profil din tara deoarece:

-percepe preturi oneste raportate la calitatea muncii prestate. Toti clientii au evaluat cu nota maxima, 10 raportul pret-calitatea curateniei din casa sau de la birou

-grija fata de mediu si fata de persoanele hipersensibile din casa. Profesionistii de la Curaart.ro utilizeaza substante prietenoase cu persoanele sensibile si alergice si au grija sa nu polueze mediul in niciun fel.

-echipamente ultraperformante. Operatorii de curatenie au la dispozitie aspiratoare cu abur si dispozitive de ultima generatie. Ele pot fi utilizate si in spatii inaccesibile.

-promptidudine. Echipa este pregatita sa faca ordine in orice moment in casele si birourile bucurestenilor si raspund repede solicitarilor, de aceea puteti apela cu incredere, cand aveti de curatat un spatiu pentru o reuniune sau o sala de mese dupa o nunta, un botez sau o aniversare.

Si cand se organizeaza un targ, firma se angajeaza sa ofere expozantilor cele mai curate spatii.

Ma simt in siguranta de cate ori firma respectiva face ordine in supermarketuri, in piete sau in depozitele agroalimentare. Stiu ca lucreaza cu simtul raspunderii, ca pune microbii si murdaria pe fuga si substantele folosite nu sunt toxice.

Pentru ca vorbim de curatenie generala, trebuie sa stiti ca echipa curata si machete si covoare, dar si tapiterie, facand ca totul sa fie ca nou in spatiul in care locuiti.

Serviciile lor se extind cu:

-dezinsectie si deratizare, doua operatiuni care se impun pentru asigurarea 100% a sanatatii celor care isi desfasoara activitatea in acel spatiu.

-aprovizionarea institutiilor si a gospodariilor cu consumabile si dispenser baie.

Firma prezentata mai sus este de incredere fiindca are si certificate ISO care atesta calitatea premium a serviciilor si conduita morala exemplara a salariatilor. Echipa se prezinta la data si ora stabilite, la adresa indicata si ceea ce este laudabil, clientul nu trebuie sa se mai intereseze de procurarea consumabilelor sau de punerea la dispozitia agentilor lavete, aspiratoare, marturi sau pamatuf.

Afisarea preturilor cu exactitate pe site-ul firmei este o alta dovada de onestitate. Tarifele nu contin TVA, dar sunt avantajoase fiindca poti face curatenie in toata casa intr-o singura zi, in timp ce ti-ar lua 3-4 zile sa faci acest lucru singura.

Pentru curatenia dintr-o garsoniera/camera se percepe 400 de roni. In acesta suma se regasesc: munca fizica a operatorilor, deplasarea lor, contravaloarea consumabilelor, utilizarea aparaturii performante, de aceea nu are cum sa ni se para mult!

Analizand oferta de preturi, putem sa ne dam seama ca preturile scad, comparand cu cel perceput pentru o camera, simultan cu cresterea numarului de camera. De exemplu, daca pentru o camera se ia 400 de lei, pentru doua camera ne-am astepta sa scoatem din buzunar 700-800 de roni, cand de fapt contravaloarea muncii costa numai 450 de lei.

Pentru fiecare noua camera se mai plateste 50 de lei.

Daca vorbim de case si vile sau de curatenia dupa constructor, tarifele sunt raportate la metri patrati curatati. Se percep 6-10 roni pentru metru patrat, iar pentru o fata de geam se achita 2,5-3 lei/m.p

Este util de stiut ca firma respectiva curata si zidurile sau peretii caselor si executa si curatenia de intretinere, de aceea este bine de semnat un parteneriat de cursa lunga cu ea.

Personalul este calificat in domeniu, responsabil, priceput si onest.

Recomandarea mea? Nu va mai ingrijorati ca aveti covoarele nespalate, ca trebuie sa strangeti dupa constructori sau dupa un chef! Stresul dauneaza grav sanatatii, de aceea v-am prezentat cea mai buna firma de curatenie in Bucuresti sa ii solicitati serviciile.

Comentarii

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale, vă rugăm să ne contactați pe email.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Business

Comerțul nu este afectat de coronavirus – magazinele de bricolaj online au un avantaj

Avatar

Published

on

Într-o perioadă de criză unii nu se pot gândi decât la necesitățile de întreținere. Totuși cine stă la casă, are gospodărie în întreținere mai ales în perioada în care primește recomandare de a sta cât mai mult timp acasă, își caută preocupare. Așa se face că, pe lângă magazinele alimentare sau farmacii, magazinele de bricolaj sunt în continuare în atenția publicului.

Desigur, în această perioadă în mod special au întâietate variantele online. Bricolaj Market este un exemplu în acest sens.

Activitatea restrânsă îndreaptă atenția către întreținerea spațiului personal

Pe măsură ce se impun reguli mai stricte în decursul perioadei de pandemie, oamenii își îndreaptă mai mult atenția spre timpul petrecut acasă. Aici sunt încă multe de făcut și suprapunându-se cu perioada de primăvară, întreținerea spațiilor verzi sau mici reparații ii vor ține ocupați pe mulți.

Sunt căutate în mod special echipamentele pentru grădină, pentru tăiat iarbă, tuns gazon, dar și tipuri diverse de aparat de sudura, printre altele. Sunt preferate variantele de echipamente de performanță, însă din clasa celor hobby. Prețurile sunt mai rentabile și se disting printr-o capacitate suficient de mare pentru a face față cerințelor gospodărești. Au, din fericire, varietatea necesară dintre care cei interesați pot alege.

Atenție la acest capitol! Bugetul clienților se va îndrepta strict către produsele necesare numaidecât în gospodărie. Pentru a fi o investiție rentabilă este recomandată consilierea. Spre exemplu un inverter de sudură ales poate fi mai scump ca achiziție, însă pe termen lung, la folosire, are capacitate mare cu un consum redus de energie electrică. Pentru utilizatorul casnic va conta de asemenea să fie un echipament compact, ușor de manevrat și de mutat.

Mulți trec munca în online și au de câștigat

Pentru un magazin precum Bricolaj Market activitatea extinsă și în mediul online nu este ceva nou. Acum însă mai mult ca oricând publicul adoptă această variantă ca fiind mai sigură. Ce trebuie să știe publicul este că eshop-urile sunt pregătite să facă față cerințelor. Astfel, ca și până acum, poate fi solicitată asistența tehnică, la preluarea comenzii, consiliere profesională în cazul în care clientul nu distinge opțiunea perfectă pentru nevoile sale.

Produsele cumpărate din magazinele online beneficiază desigur de garanție, așa cum o  oferă producătorul.  La unele tipuri de produse variază, la altele este aceeași pentru toată gama – aparatele de sudură au garanții de până la 2 ani spre exemplu.

De asemenea, comanda poate fi făcută simplu și rapid, fără a fi neapărat necesară înregistrarea unui cont. Și din acest punct de vedere clienții sunt îndrumați astfel încât să bifeze toți pașii în timp scurt.

Stocuri există, curieratul însă funcționează foarte bine, iar pentru grija publicului trebuie menționat că această metodă de cumpărare implică mai puțin contact față în față, limitând așadar riscurile, în contextul pandemiei actuale.

Notă!

Produsele care vin din țări europene unde sunt înregistrate cazuri de coronavirus nu reprezintă un pericol. Multe dintre acestea sunt stocuri pe care retailerii le dețineau și înainte de declanșarea epidemiei. Nu prezintă risc, iar comercianții își asumă toate normele de igienă și dezinfectare.

Comentarii

Continue Reading

Business

Pentru transport profesional chemaţi un specialist – cum sunt onorate astfel de cereri

Avatar

Published

on

transport marfa si mobila

Pentru orice serviciu există un nivel al amatorului și unul al profesionistului. Înțelegem pe deplin că așa cum mergem la specialist pentru orice problemă, atunci când vine vorba de nevoia ce ține de relocare, transport marfă sau alte bunuri vorbim despre recomandarea de a apela la firme specializate.

Serviciile pe această nișă s-au dezvoltat simțitor de mult în ultima vreme, ca drept dovadă a dezvoltării pe sectoare diverse. Deschiderea unui nou sediu, mutarea unei firme sau chiar mutarea în casă nouă sunt cazuri care impun necesitatea unui transport special.

Firmă cu experiență, care poate asigura transportul

Dacă vă întrebați ce poate merge rău atunci când alegeți pe oricine deține o mașină mai încăpătoare, să transporte anumite bunuri să ne gândim la scenarii: marfă sau bunuri deteriorate atunci când ajung la destinație, costuri mai mari, întrucât vor fi necesare mai multe rute, repetate tur-retur. Așadar, dacă punem în balanță practic nu merită.

Există firme de transport marfa ce pot onora comenzi în ceea ce privește necesitatea de a muta mobilă, bunuri de mare volum sau de a ajuta la relocarea unei societăți, cu tot ce înseamnă mutarea echipamentelor. O astfel de colaborare are la bază un contract, astfel că timpul în care se va desfășura întreaga operațiune este cel stabilit conform termenilor din contract.

Avantajele de a lucra cu o firma serioasă de transport marfă

Siguranță – o firmă de transport marfă și mobilă în București precum sunt serviciile pe care le regăsim la www.transport-marfa-mobila.ro poate asigura transportul. Astfel, la destinație nu există surprize, deteriorări.

Eficienţă și promptitudine – practic publicul își asigură un timp optimizat în care realizează mutările necesare.

Costuri rentabile – dacă ne gândim la soluții alternative, sunt necesare autovehicule încăpătoare și șoferi, există și factorul de efort fizic, așadar per total costurile sunt mai avantajoase atunci când alegerea este cea a unei firme care să realizeze transportul necesar. Vorbim spre exemplu inclusiv de șoferi cu experiență care vor contribui la efectuarea unui transport eficient.

Când apelăm la astfel de servicii

În principiu tot ce înseamnă o mutare complexă, cu bunuri de mare volum va impune nevoia de autovehicule mari pentru a fi transportate. Există însă tot felul de cazuri. Cei de la transport-marfă-mobilă.ro spre exemplu se adresează publicului bucureștean, indiferent de sector. Echipa este mereu pregătită pentru a răspunde solicitărilor privind transportul intern sau internațional. Pot fi soluția ideală pentru a transporta marfă, mobilă, electrocasnice și nu numai.

Serviciile profesionale de transport vor include și încărcarea, descărcarea, manipularea bunurilor. În plus, pentru rutele mai lungi, la transport internațional spre exemplu, sunt doi șoferi ce se vor asigura că transportul este efectuat în timp util, fără a compromite condițiile optime, inclusiv timpul de odihnă.

În ceea ce privește costurile lucrurile sunt relative și variază de la caz la caz. În mod cert însă, avantajele primează astfel pentru că sunt servicii rentabile. Detalii în acest sens pot fi solicitate și din cadrul paginii online mai sus menționată.

Comentarii

Continue Reading

Business

Avantajele de a avea un seif in casa sau la birou

Avatar

Published

on

Multi oameni sunt de parere ca inchirierea unei casete de valori la banca este cea mai buna modalitate de a-si pastra obiectele importante in siguranta. Dar daca este vorba de documente si articole la care ai nevoie de acces rapid? In acest caz, cea mai buna optiune este de a achizitiona un seif pentru casa sau birou. Iata care sunt beneficiile pe care ti le ofera un seif in propria casa sau birou:

Ai acces instant la documente

Exista documente de care ai nevoie imediat: din pacate, bancile nu sunt disponibile 24/7. Ce se intampla daca ai nevoie de un document in perioada in care bancile sunt inchise, in weekend sau in timpul sarbatorilor legale? Prin instalarea unui seif acasa sau la birou, poti avea acces rapid la documente precum pasaport, certificat de nastere, titluri, investitii, plan de asigurare si dosare importante, oricand doresti.

Protectie

Solicitand unui profesionist sa instaleze un seif acasa sau la birou, poti fi sigur ca obiectele tale valoroase sunt protejate in permanenta, iar seiful nu va putea fi mutat cu usurinta din loc. Pentru birou, este necesar sa alegi un seif de dimensiuni mari, de preferat cu fanta, pentru ca accesul la depunere sa fie permis oricui, insa la continut sa poata ajunge doar persoanele autorizate. Pentru protectie maxima, in special in cazul documentelor importante, poti alege seifuri cu dubla certificare, ceea ce inseamna ca vei fi protejat si impotriva efractiei dar si importiva incendiilor.

Un alt beneficiu al seifului, este faptul ca tii intr-un singur loc obiectele de care ai nevoie si astfel nu mai exista riscul sa le pierzi. Chiar daca nu sunt valoroase, sunt importante, iar documentele precum buletinul, pasaportul si alte acte, pot duce la un proces de recuperare stresant, obositor si durabil daca sunt pierdute sau ratacite.

Pastrezi armele de foc departe de raza copiilor

Prin achizitionarea unui seif, ai garantia ca pistolul sau munitia ta nu va ajunge pe maini gresite. Seiful pentru arme poate fi instalat intr-o zona mai putin accesibila, departe de ochii copiilor sau al persoanelor care iti calca pragul. Astfel, ai garantia ca accesul la arma iti este permis doar tie sau persoanelor autorizate.

Un seif nu numai ca iti ofera acces usor la documente si obiectele de valoare, dar ti le pastreaza in siguranta in orice moment al zilei. Asadar, nu-ti expune obiectele de valoare la riscuri inutile si pur si simplu achizitioneaza un seif pentru a beneficia de toate avantajele enumerate mai sus. Exista foarte multe modele de seifuri disponibile pe piata, in dimensiuni variate si cu utilitati diverse. Este important sa te documentezi si sa alegi produsul potrivit nevoilor tale, fie pentru birou sau casa. Seifurile pot fi instalate pe podea, in perete sau asezate in interiorul mobilei. Ia in considerare caracteristicile si achizitioneaza un seif pentru pastrarea in siguranta a obiectelor valoroase.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0