Dan Balotescu, managing partner al agentiei Media Investment: “Online-ul este in crestere sau poate creste in Romania prin continutul pe care il livreaza” - RADAR DE MEDIA
Connect with us

ALL MEDIA

Dan Balotescu, managing partner al agentiei Media Investment: “Online-ul este in crestere sau poate creste in Romania prin continutul pe care il livreaza”

Published

on

In seria de interviuri HotNews.ro “Ad Report”, Dan Balotescu, managing partner al agentiei Media Investment, parte a holdingului de comunicare The Group aduce in discutie ordonanta publicitatii TV, subliniind ca schimbarea va veni la initiativa statiilor de televiziune, iar în ceea ce priveste online-ul, acesta considera ca piata poate creste “prin continutul pe care il livreaza”.

Balotescu considera că nu doar economia poate sa contribuie la o crestere a cheltuielilor de publicitate, ci si organizatiile din industrie, aratand ca a r trebui sa existe mai multa coeziune.

Legat de ordonanta OUG 25/2013 din primavara anului trecut, ce elimina agentiile din circuitul banilor de publicitate TV, acesta afirmă: “Investitia totala in publicitate nu a scazut, deci ordonanta nu a avut neaparat ca efect scaderea investitiilor.”, in schimb investitiile de publicitate s-au redistribuit intre jucatorii din industrie. 

Acesta mai adauga: “Eu cred ca, daca se va schimba ceva (in privinta situatiei produse de ordonanta 25/2013 – n.red.), aceasta schimbare nu va veni la initiativa agentiilor, ci mai degraba la initiativa statiilor de televiziune, care si-au dat seama, dupa o perioada de timp, ca nu au un castig real din aceasta ordonanta. Cred ca ele vor fi primele care vor incerca anularea sau modificarea ordonantei.”

In ceea ce priveste efectele framantarilor actuale din piata TV asupra publicitatii, Dan Balotescu arata ca in final, cifrele de audienta isi spun cuvantul, iar industria este mereu cu ochii pe ele. In momentul in care vor exista perturbatii in cifrele livrate de o televiziune sau alta, se iau masurile care se impun.

“Online-ul este in crestere sau poate creste in Romania prin continutul pe care il livreaza.”, conchide acesta. Mai mult, acesta estimeaza o crestere de  10%.

Comentarii

comments

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

PREMIILE RADAR DE MEDIA

www.creditrapid.ro

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

IN Trending