Connect with us

Vedete

Dan Cruceru, prezentatorul emisiunii Survivor, are un business de succes în industria de parenting

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

            Telespectatorii Kanal D l-au văzut pe Dan Cruceru în rolul de prezentator la Survivor România. Însă pe lângă moderarea emisiunii pline de adrenalină, el şi-a creat un  business în industria de parenting. Dan Cruceru are magazin cu produse pentru copii și a reușit să vândă mai multe cărucioare fashion marca Cybex decât alte oraşe din Europa.

 

În plină pandemie și abia întors din Republica Dominicană, acolo unde a prezentat emisiunea Survivor România la Kanal D, Dan Cruceru vine cu un concept inedit pe piața produselor pentru copii și lansează primul magazin „hand to hand” între Cybex și o companie românească, Taticool Shop.

După o colaborare de trei ani, cele două companii au decis să investească împreună într-un „concept store”, care duce ideea de cumpărare de produse pentru copii la un alt nivel. Spațiul generos, calitatea, expunerea produselor și modul în care sunt primiți clienții, așează magazinul Taticool Shop pe treapta cea mai înaltă în această piață. Magazinul este situat într-o zonă centrală a Bucureștiului și este accesibil din toate părțile capitalei.

 

În cadrul magazinului, pot fi văzute toate cărucioarele marca Cybex, inclusiv exclusivistul Jeremy Scott Wings, un adevărat Rolls Royce al cărucioarelor, al cărui preț este de 3500 Euro. Tot aici, clienții pot testa mult apreciatele scaune auto Cybex, Taticool Shop fiind singurul magazin din România acreditat să comercializeze întreaga gama de produse ale cunoscutului brand.

Taticool Shop este o companie tânără, pornită de la ideea lui Dan Cruceru de a se implica în zona de parenting. În 2014, Dan a lansat blogul Taticool, primul blog de parenting dedicat tăticilor. Ulterior, preocuparea lui pentru produsele de calitate a dus la o dezvoltare firească. Iar acum, Taticool Shop importă exclusiv în România şase branduri premium și are o cifră de afaceri de peste 1 mil. euro anual, fiind într-o continuă creștere.

Parteneriatul cu Cybex a debutat în anul 2017 și a fost impresionant încă de la început. Dintr-un singur magazin, Taticool Shop a reușit să vândă mai multe cărucioare fashion Cybex decât orașe ca Monaco sau Milano. În urmă lansării acestui concept store și a unui magazin în Cluj, deschidere preconizată pentru finalul lunii iulie, TaticoolShop estimează o creștere a cifrei de afaceri de 30% pentru anul în curs.

 

Comentarii

comments

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

IN Trending