Dan Diaconescu începe să regrete banii cheltuiţi pe Oana Zavoranu. Emisiunea vedetei are un raiting prea mic in raport cu fiţele sale - RADAR DE MEDIA
Connect with us

ALL MEDIA

Dan Diaconescu începe să regrete banii cheltuiţi pe Oana Zavoranu. Emisiunea vedetei are un raiting prea mic in raport cu fiţele sale

Published

on

Oana Zavoranu a batut deja toate recordurile in materie de pretentii, dar dovedeste ca nu se poate ridica la nivelul lor. Are scaun de 5000 de euro, microfon si clipboard de 6000, o camera speciala doar pentru ea, cu baie in care s-a adus faianta de lux pe comanda, si toate astea pentru vedeta unei emisiuni care face in primele doua ore de transmisie un rating mediu de 0,2 , cu minute in sir de 0,0.

Dan Diaconescu este departe de a fi dat lovitura cu Oana Zavoranu Show. Pe de alta parte, sotia lui Pepe si-a amenintat degeaba cu concedierea oamenii din echipa, daca ii vor furniza subiecte rasuflate. Pentru ca exact asta s-a intamplat. Si audienta o arata.

De la ora 17, de cand incepe emisunea, si pana la 19, Zavoranu atrage in fata televizorului o medie de 20 000 de privitori, mai putini decat cei care se uita la OTV pe la 3-4 noaptea.
Mai mult, in doua ore (de la 17-19), cam 30 de minute Oana Zavoranu Show face un rating de 0.

Emisiunea isi mai revine putin pe intervalul orar 19-20, cand reuseste sa faca pana la 0,5 puncte de rating, cu o medie de 0,4, insa dupa ora 20 , pana la 20:30, cand de termina, scade din nou.

Noroc cu emisiunea Dan Diaconescu in Direct care, incredibil sau nu, reuseste sa tina postul in primele zece din Romania.

PS. au fost consultate ratingurile pentru trei zile consecutive, pentru un public comercial urban,cu varsta intre  18 si 49 de ani.

(V.)

Comentarii

comments

Powered by Facebook Comments

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

Advertisement
11 Comments

11 Comments

  1. V.

    27 septembrie 2009 at 14:25

    La nivel urban, pe un public comercial, punctul de raiting este undeva la 113 000 . in jur de 195 000 este pentru all.

  2. gabi

    27 septembrie 2009 at 09:19

    cine poate fi atit de idiot ca sa ii placa de zavoranca

  3. silviu

    27 septembrie 2009 at 00:53

    La nivelul intregii populatii, un punct de rating inseamna 195 mii de persoane.

  4. geta

    26 septembrie 2009 at 21:55

    mie imi place emisiunea

  5. bogs

    26 septembrie 2009 at 20:26

    sincer emisiunea este cap trasa de par, iar oana se da in spectacol si e pupin-n curista cu toti invitatii…. doar stim cum ea in realitate.////

  6. carmen

    26 septembrie 2009 at 17:55

    ?

  7. V.

    26 septembrie 2009 at 17:53

    Multumesc pentru semnalare. Este vorba despre 20 000 de privitori. Un punct de raiting reprezinta in jur de 100 000 de privitori. Pe tronsonul orar 17-19, Oana face, dupa cum am spus, o medie de 0,2 raiting, ceea ce inseama o medie de 20 000 de oameni care o urmaresc.

  8. silviu

    26 septembrie 2009 at 16:53

    De la ora 17, de cand incepe emisunea, si pana la 19, Zavoranu atrage in fata televizorului o medie de 200 000 de privitori,

    asta inseamna cam 1,2 …nu 0,5

  9. vedetetv

    26 septembrie 2009 at 16:26

    emisiunea este foarte proasta. zavoranu facea o treaba mult mai buna la kanal D.

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.




ADVERTORIALE

www.creditrapid.ro

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

Advertisement

IN Trending