Connect with us

AUDIENȚE TV

Dan Negru, de 19 ani liderul spectacolelor de Revelion

Avatar

Published

on

Peste 3.700.000 de români au urmărit Revelionul Starurilor 2019, la Antena

Programul de Revelion al Antenei 1, prezentat de Dan Negru pentru al 19-lea an consecutiv, a fost lider incontestabil de audiență pe toate segmentele de public.

Minutul de aur al Revelionului Starurilor 2019, de la ora 0,37, a adunat în fața micilor ecrane 3.703.000 de români din toată țara, Antena 1 înregistrând 20,9 puncte de rating și 43,8% cota de piață. De asemenea, minutul de la miezul nopții a adunat în fața micilor ecrane 3.073.000 de telespectatori, la nivelul publicului din toată țara.

 

La nivelul publicul comercial, Antena 1 a obținut o audiență  de peste doua ori mai mare față de urmatorul clasat, ProTv.

Cel de-al 19-lea program de Revelion prezentat consecutiv de Dan Negru, la Antena 1, difuzat în intervalul orar 22,15 – 02,00, a obținut în acest an o audiență mai mult decat dubla față de principalul competitor, Pro TV, la nivelul publicului comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 si 49 de ani.

“Revelionul Starurilor – 2019” a înregistrat pe acest segment de public 11,8 puncte de rating și 34,3% cota de piață, de peste doua ori mai mult față de ProTv, clasat pe locul al doilea, cu doar 4,8 puncte de rating și 14,1 procente din cota de piață.

La nivelul publicului din toată țara, Antena 1 a obținut o audiență de aproape patru ori mai mare față de urmatorul clasat, Romania TV.

Antena 1 a condus în topul audiențelor si la nivelul publicului din toată țara, cu o medie de 15,5 puncte de rating și 33,3 % cota de piață, urmată de Romania TV, cu 4 puncte de rating și 8,7% cota de piață.

La minutul de aur, de la ora 00:37, 3.703.000 de români urmăreau Revelionul Starurilor 2019, cifrele înregistrate fiind de 20,9 puncte de rating si 43,8% cota de piață.

 

La nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a obținut o audiență de trei ori mai mare față de postul situat pe locul al doilea, Romania TV.
Antena 1, cu show-ul prezentat de Dan Negru, s-a situat pe primul loc și la nivelul publicului din mediul urban, cu 12,6  puncte de rating și 30,3% cota de piață, la o distanță apreciabilă de urmatorul clasat, Romania TV, care a inregistrat doar 4,1 puncte de rating și 9,9% cota de piață,  urmata de Pro TV, cu 3,5 puncte de rating si 8,4 % cota de piata.
În ziua de 31 decembrie, telespectatorii au preferat programele pregătite de Antena 1. Astfel, Antena 1 a fost lider de audiență pe parcursul întregii zile (02:00-26:00), pe toate categoriile de vârstă. Pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 înregistra o medie de audiență de 4.9 puncte de rating și 22.7% cota de piață, în timp ce ProTv înregistra o medie de 4.7 puncte de rating și 22% cota de piață.

Şi la nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a fost prima opţiune a telespectatorilor. Astfel, la nivelul întregii zile, Antena 1 a înregistrat 5.1 puncte de rating și 19.5% cotă de piață, în timp ce Pro Tv a înregistrat o audieță medie de 4.2 puncte de rating și 16% cotă de piață.

Pe întregul public din România, Antena 1 se clasează tot pe primul loc în topul audiențelor cu 6.2 puncte de rating și 20.8% cotă de piață, în timp ce Pro Tv ocupă poziția secundă cu doar 4.6 puncte de rating și 15.2 cotă de piață.

Antena 1 s-a impus ca lider de audiență şi în prime-time (19:00-23:00), atât la nivelul publicului din mediul urban, cât şi la nivelul întregii ţãri. Astfel, pe publicul din mediul urban, Antena 1 a înregistrat în prime time 10 puncte de rating și 22.2% cota de piață, în timp ce Pro Tv a înregistrat o audiență medie de 8.9 puncte de rating și 19.8% cota de piață.

Pe întregul public din România, Antena 1 se clasează în prime time tot pe primul loc în topul audiențelor cu 12.1 puncte de rating și 24.2% cota de piață, fiind urmărită în medie de 2 150 000 de telespectatori, în timp ce Pro Tv ocupă poziția secundã cu 9.4 puncte de rating și 18.8% cota de piață.

Marea petrecere de Revelion a fost, și în acest an, la Antena 1! Revelionul prezentat pentru al 19-lea an consecutiv de Dan Negru a adus în fața telespectatorilor măști spectaculoase și zeci de artiști iubiți de marele public, într-un spectacol de zile mari.

Astfel, la Revelionul Starurilor 2019, cu ajutorul măștilor, Alex Velea l-a întruchipat pe Cocoșatul de la Notre Dame, Carmen Tănase a fost domnitorul Vlad Țepeș, iar Mihai Gâdea l-a adus pe scenă pe En Sabah Nur, din “X-Men – Apocalypse”. Chef Cătălin Scărlătescu s-a ascuns în spatele măștii Leonardo, una dintre cele patru Țestoase Ninja, Irina Loghin a fost SmallFoot, iar Cosmin Seleși a cântat, transformat în Scheletul din filmul animat “Coco”. Alexandru Arșinel s-a deghizat în Obelix, din “Asterix și Obelix”, Leonard Doroftei a fost Grinch, celebrul personaj morocănos care decide să fure Crăciunul, Adrian Enache l-a întruchipat pe Frankenstein, Maria Cârneci a fost Păcălici, cunoscut din jocul de cărți, în timp ce Elena Gheorghe a cântat deghizată într-o frumoasă extraterestră.

De asemenea, Maria Dragomiroiu, Cristi Minculescu, Viorica și Ioniță de la Clejani, Romică Țociu și Cornel Palade, Connect-R, Damian Drăghici, Mirela Vaida, Cornelia Rednic și Pindu, Pepe, Dinu Iancu Sălăjanu, Ana Baniciu, Raluka, Andreea Bălan, Nicole Cherry, Gipsy Casual, Dorian Popa, Jorge, Jean de la Craiova, Daniela Gyorfi, Diana Munteanu, Diana Enache, Marian Drăgulescu, Sorana Mohamad, Monica Davidescu, surorile Raluca și Denisa Tănase de la Bambi și Vali Vijelie au urcat, la rândul lor, pe scena Revelionul Starurilor prezentat și în acest an de Dan Negru.

Emisiunea “Show și-așa!”, prezentată de Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu, care a dat startul petrecerii de Revelion, la Antena 1, difuzată în intervalul orar 19,59 – 22,15, a fost lider de audiență la orase si in toata tara. Minutul de maximă audiență, de la ora 22,10, a adunat în fața micilor ecrane 3.268.000 de telespectatori din toată țara.
La nivelul publicului de la orase, Antena 1 a înregistrat, în medie, 10,9 puncte de rating și 23,8% cota de piață, urmată de Pro TV, cu 9,5 puncte de rating si 20,7%  cota de piață și de Romania TV, cu 4,6 puncte de rating și 10% cota de piata.

Antena 1 rămâne lider și la nivelul publicului din toata tara, cu 13 puncte de rating și 25,8 de procente din cota de piață, urmată de Pro Tv, cu 10 puncte de rating și 19,9% cota de piata si Romania TV, cu 4,2 puncte de rating si 8,3% cota de piata.

Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au dat startul petrecerii în noaptea de Revelion, la “Show și-așa!”, cu cântec, joc și foarte multă voie bună.

Daniela Condurache, Laura Lavric, Mioara Velicu, Maria Cârneci, Matilda Pascal Cojocărița și Ștefan Cigu, Cornelia și Lupu Rednic, Constantin Enceanu, Cornel Borza și Gelu Voicu au cântat și au jucat în noaptea dintre ani, la “Show și-așa!”, alături de Liviu și Andrei.

Artiștii au fost provocați de cei doi prezentatori la diferite jocuri amuzante, care i-au pus în situații dintre cele mai hazlii.

Momentele de umor ale serii i-au avut ca protagoniști pe Romică Țociu și Cornel Palade, Adriana Trandafir și Andrei Duban, Rodica Popescu-Bitănescu, Alexandru Arșinel și Ana-Maria Donosă.

 

Sursa:Kantar Media                          

Copyright:ARMADATA S.R.L.                          

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group                

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National                           

Perioada 31 decembrie 2018           

           

Comentarii

Analize

AUDIENTE TV: Teledonul Români Împreunã, difuzat simultan pe 5 canale tv, urmãrit de peste 6.6 milioane de telespectatori

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Teledonul Români Împreunã, difuzat simultan pe 5 canale tv, urmãrit de peste 6.6 milioane de telespectatori

 

Teledonul Români Împreunã, transmis în direct, vreme de 6 ore, simultan pe 5 canale tv,  Antena 1, Antena Stars, Happy Channel, ZU TV si Antena 3, fiind totodatã şi cea mai lungã transmisiune tv de acest tip din România a fost lider de audienţã la nivelul tuturor categoriilor de public. Peste 6.6 milioane de telespectatori unici la nivel naţional au urmãrit ieri, în intervalul 13:00 – 18:58, transmisiunea live din platoul Teledonului, dar şi din casele a peste 40 de vedete care s-au alãturat iniţiativei Intact Media Group. Mulţi dintre aceştia au spus “Ajut eu!” şi au donat în conturile Fundaţiei Mereu Aproape peste 2.6 milioane de Euro, iar suma nu se opreşte aici.

19.3% din televizoarele românilor au fost dechise ieri pe teledonul difuzat de posturile Intact Media Group. Românii au fãcut posibil un adevãrat maraton, teledonul situându-se în topul preferinţelor telespectatorilor din toatã ţara. Indiferent de postul pe care au ales sã vizioneze acest program, audienţa cumulatã dovedeşte interesul românilor de a fi împreunã în clipele grele.

Antena TV Group a fãcut un adevãrat tur de forţã şi în Digital, transmiţând live teledonul pe AntenaPlay, canalul de Youtube Antena 1 şi pagina de Facebook Antena 1 şi distribuind în timp real câteva zeci de articole şi clipuri video cu cele mai importante momente ale transmisiei. Astfel, peste 1,5 milioane de români au fost ieri conectaţi cu importantul eveniment prin intermediul platformele digitale Antena TV Group.

Astfel, în intervalul de difuzare a Teledonului Români Împreunã, 13:00 – 18:58, canalele Intact au înregistrat la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani un rating mediu de 3.9% şi 13.7, ocupând prima poziţie în clasament. Şi la nivelul publicului urban, Teledonul Români Împreunã a fost prima opţiune a telespectatorilor, cu un rating mediu de 6.5% şi 18.2% cota de piaţã. Ierarhia se pãstreazã şi la nivel national, programul oferit de grupul Intact înregistrând un rating mediu de 6.6% şi 19.3% cota de piaţã. Peste 1.165.000 de telespectatori au urmãrit ieri toate cele 6 ore de program neîntrerupt. Şi la nivelul targetului Premium, 18+ Urban, grad social AB ( manageri şi profesionişti) programul Teledon Români Împreunã a condus detaşat clasamentul audienţelor, cu 8.4% rating şi 22.6% cota de piaţã.

Zi încãrcatã de emoţie ieri în platoul Antena Group, de unde a fost transmis în direct, simultan pe 5 canale tv, Antena 1, Antena Stars, Happy Channel, ZU TV si Antena 3, vreme de 6 ore, teledonul Români Împreunã, cea mai lungã transmisiune tv de acest tip din România. Zeci de mii de români, oameni simpli, vedete, dar şi companii româneşti sau multinaţionale au rãspuns apelului de solidaritate lansat de cãtre trustul Intact şi au spus Ajut eu!, adunând împreunã peste 2.6 milioane de Euro, bani ce vor fi folosiţi pentru utilarea secţiilor ATI cu echipamente si aparaturã medicalã. În zilele urmãtoare, Fundaţia Mereu Aproape va evalua şi suma strânsã în urma donaţiilor prin apeluri telefonice, urmând ca suma finalã sã fie comunicatã ulterior.

Cei care vor sã ajute o pot face în continuare, pânã pe 5 aprilie, donând Fundației Mereu Aproape cu cardul, prin transfer bancar în conturile RO86BTRL000AJUTEU8848RON și RO32BTRL000AJUTEU8848EUR (Swift BTRLRO22) deschise la Banca Transilvania, cu cardul on line sau paypall pe site-ul www.ajuteu.ro sau  prin SMS de 2 Euro la numărul 8848.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 29 martie 2020

 

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

AUDIENȚE TV: Peste 3,2 milioane de români, au urmărit ROMÂNII AU TALENT

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

O nouă seară de vineri, un nou golden buzz oferit de Mihai Petre pentru ”un moment de măiestrie cum nu ți-e dat să vezi”!

A fost o nouă șansă pentru cei mai talentați concurenți să arate că pasiunea și munca se împletesc în  momente de neuitat! În timp ce pentru cei care au reușit să impresioneze, Andra a ținut să menționeze că ”este important să-ți placă ceea ce faci, să fie din inimă”, pentru cei care nu au reușit să treacă mai departe, Andi Moisescu a căutat cuvintele care să-i motiveze să continue: ”Viața e un șir lung de victorii și înfrângeri. Din înfrângeri..înveți!”.

 

Duo Maintenant, echipa formată din Ludivine Furnon și Nicolas Besnard, a oferit unul dintre cele mai antrenante și sensibile momente din acest sezon și au impresionat prin tehnica lor impecabilă. Nu a fost nicio surpriză când Mihai Petre s-a ridicat în picioare și a spus: ”Sunteți cuplul perfect. A fost un moment de măiestrie cum nu ți-e dat să vezi”. Și ceilalți jurați au considerat că a fost un moment de #un10perfect, iar Florin Călinescu a completat: ”Aș vrea să iau caseta, să mă uit să văd dacă găsesc o imperfecțiune. Excepțional!”

 

Românii au talent a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public! La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 17.2 puncte de rating și 45.2% share, cifre de peste 4 ori mai mari decât televiziunea de pe locul secund care a obţinut numai 3.9 puncte de rating și 10.3% share.

 

Peste 3.2 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 21:12, peste 3.9 milioane de români au fost cu ochii pe noua ediție a show-ului.

3 sau 4 de DA și un loc în următoarea etapă au obținut: Ikim Dance Academy, Amelia Călin, Petru Moiseev, Iorgu Aggressor & Tom Fulton Future Shock, Olimpia Carauleanu, Dimma’s, Mauricio Cugat – Desole, Clubul Sportiv Akikai, Constantin Stîngă, Daniela Pleșca, Caddebostan Workout, Ryan Hayashi și Amanda Stan.

Spectacolul continuă vinerea viitoare când alți concurenți vor încerca să-și îndeplinească visul pe scena talentului, de la 20:30, într-o nouă ediție Românii au talent.

 

Românii au talent – #un10perfect

Comentarii

Continue Reading

Analize

Gospodar fără pereche, lider de audiență pe toate categoriile de public

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Joi seara a fost un episod cu emoție la Gospodar fără pereche. A avut loc prima eliminare, iar Luciana a plecat acasă, deși nu s-ar fi gândit nicio clipă că povestea ei se încheie atât de repede: „Nu mă așteptam. Am rămas șocată”, a spus fosta concurentă din gospodăria lui Andrei.

Joi seara, reality show-ul Gospodar fără pereche a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 6.6 puncte de rating și 20% share pe segmentul publicului comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 4.8 puncte de rating și 14.6% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.3 milioane de telespectatori au urmărit emisiunea, iar în minutul de maximă audiență, de la 22:09, emisiunea Gospodar fără pereche a adus în faţa televizoarelor aproximativ 1.8 milioane de români.

Gospodarilor le este din ce în ce mai greu să le facă față fetelor. Certurile dintre ele, geloziile și micile răutăți dintre domnișoare au reușit să-i epuizeze pe băieți. Chiar și așa, fermierii nu sunt pregătiți să renunțe la fetele frumoase care își pun în valoare toate atuurile și fac tot posibilul să-i cucerească.

Geanina însă a pus piciorul în prag și le-a zis celor doi gospodari, Radu și Cristian, că trebuie să facă prima eliminare. Cu cine vor alege băieții să meargă mai departe, dar și cui vor spune „adio”, vedem joia viitoare, într-o nouă ediție Gospodar fără pereche.

Gospodar fără pereche – Hai să facem dragostea rurală!

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0