Connect with us

AUDIENȚE TV

Dan Negru, de 19 ani liderul spectacolelor de Revelion

Published

on

 

Peste 3.700.000 de români au urmărit Revelionul Starurilor 2019, la Antena

Programul de Revelion al Antenei 1, prezentat de Dan Negru pentru al 19-lea an consecutiv, a fost lider incontestabil de audiență pe toate segmentele de public.

Minutul de aur al Revelionului Starurilor 2019, de la ora 0,37, a adunat în fața micilor ecrane 3.703.000 de români din toată țara, Antena 1 înregistrând 20,9 puncte de rating și 43,8% cota de piață. De asemenea, minutul de la miezul nopții a adunat în fața micilor ecrane 3.073.000 de telespectatori, la nivelul publicului din toată țara.

 

La nivelul publicul comercial, Antena 1 a obținut o audiență  de peste doua ori mai mare față de urmatorul clasat, ProTv.

Cel de-al 19-lea program de Revelion prezentat consecutiv de Dan Negru, la Antena 1, difuzat în intervalul orar 22,15 – 02,00, a obținut în acest an o audiență mai mult decat dubla față de principalul competitor, Pro TV, la nivelul publicului comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 si 49 de ani.

“Revelionul Starurilor – 2019” a înregistrat pe acest segment de public 11,8 puncte de rating și 34,3% cota de piață, de peste doua ori mai mult față de ProTv, clasat pe locul al doilea, cu doar 4,8 puncte de rating și 14,1 procente din cota de piață.

La nivelul publicului din toată țara, Antena 1 a obținut o audiență de aproape patru ori mai mare față de urmatorul clasat, Romania TV.

Antena 1 a condus în topul audiențelor si la nivelul publicului din toată țara, cu o medie de 15,5 puncte de rating și 33,3 % cota de piață, urmată de Romania TV, cu 4 puncte de rating și 8,7% cota de piață.

La minutul de aur, de la ora 00:37, 3.703.000 de români urmăreau Revelionul Starurilor 2019, cifrele înregistrate fiind de 20,9 puncte de rating si 43,8% cota de piață.

 

La nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a obținut o audiență de trei ori mai mare față de postul situat pe locul al doilea, Romania TV.
Antena 1, cu show-ul prezentat de Dan Negru, s-a situat pe primul loc și la nivelul publicului din mediul urban, cu 12,6  puncte de rating și 30,3% cota de piață, la o distanță apreciabilă de urmatorul clasat, Romania TV, care a inregistrat doar 4,1 puncte de rating și 9,9% cota de piață,  urmata de Pro TV, cu 3,5 puncte de rating si 8,4 % cota de piata.
În ziua de 31 decembrie, telespectatorii au preferat programele pregătite de Antena 1. Astfel, Antena 1 a fost lider de audiență pe parcursul întregii zile (02:00-26:00), pe toate categoriile de vârstă. Pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 înregistra o medie de audiență de 4.9 puncte de rating și 22.7% cota de piață, în timp ce ProTv înregistra o medie de 4.7 puncte de rating și 22% cota de piață.

Şi la nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a fost prima opţiune a telespectatorilor. Astfel, la nivelul întregii zile, Antena 1 a înregistrat 5.1 puncte de rating și 19.5% cotă de piață, în timp ce Pro Tv a înregistrat o audieță medie de 4.2 puncte de rating și 16% cotă de piață.

Pe întregul public din România, Antena 1 se clasează tot pe primul loc în topul audiențelor cu 6.2 puncte de rating și 20.8% cotă de piață, în timp ce Pro Tv ocupă poziția secundă cu doar 4.6 puncte de rating și 15.2 cotă de piață.

Antena 1 s-a impus ca lider de audiență şi în prime-time (19:00-23:00), atât la nivelul publicului din mediul urban, cât şi la nivelul întregii ţãri. Astfel, pe publicul din mediul urban, Antena 1 a înregistrat în prime time 10 puncte de rating și 22.2% cota de piață, în timp ce Pro Tv a înregistrat o audiență medie de 8.9 puncte de rating și 19.8% cota de piață.

Pe întregul public din România, Antena 1 se clasează în prime time tot pe primul loc în topul audiențelor cu 12.1 puncte de rating și 24.2% cota de piață, fiind urmărită în medie de 2 150 000 de telespectatori, în timp ce Pro Tv ocupă poziția secundã cu 9.4 puncte de rating și 18.8% cota de piață.

Marea petrecere de Revelion a fost, și în acest an, la Antena 1! Revelionul prezentat pentru al 19-lea an consecutiv de Dan Negru a adus în fața telespectatorilor măști spectaculoase și zeci de artiști iubiți de marele public, într-un spectacol de zile mari.

Astfel, la Revelionul Starurilor 2019, cu ajutorul măștilor, Alex Velea l-a întruchipat pe Cocoșatul de la Notre Dame, Carmen Tănase a fost domnitorul Vlad Țepeș, iar Mihai Gâdea l-a adus pe scenă pe En Sabah Nur, din “X-Men – Apocalypse”. Chef Cătălin Scărlătescu s-a ascuns în spatele măștii Leonardo, una dintre cele patru Țestoase Ninja, Irina Loghin a fost SmallFoot, iar Cosmin Seleși a cântat, transformat în Scheletul din filmul animat “Coco”. Alexandru Arșinel s-a deghizat în Obelix, din “Asterix și Obelix”, Leonard Doroftei a fost Grinch, celebrul personaj morocănos care decide să fure Crăciunul, Adrian Enache l-a întruchipat pe Frankenstein, Maria Cârneci a fost Păcălici, cunoscut din jocul de cărți, în timp ce Elena Gheorghe a cântat deghizată într-o frumoasă extraterestră.

De asemenea, Maria Dragomiroiu, Cristi Minculescu, Viorica și Ioniță de la Clejani, Romică Țociu și Cornel Palade, Connect-R, Damian Drăghici, Mirela Vaida, Cornelia Rednic și Pindu, Pepe, Dinu Iancu Sălăjanu, Ana Baniciu, Raluka, Andreea Bălan, Nicole Cherry, Gipsy Casual, Dorian Popa, Jorge, Jean de la Craiova, Daniela Gyorfi, Diana Munteanu, Diana Enache, Marian Drăgulescu, Sorana Mohamad, Monica Davidescu, surorile Raluca și Denisa Tănase de la Bambi și Vali Vijelie au urcat, la rândul lor, pe scena Revelionul Starurilor prezentat și în acest an de Dan Negru.

Emisiunea “Show și-așa!”, prezentată de Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu, care a dat startul petrecerii de Revelion, la Antena 1, difuzată în intervalul orar 19,59 – 22,15, a fost lider de audiență la orase si in toata tara. Minutul de maximă audiență, de la ora 22,10, a adunat în fața micilor ecrane 3.268.000 de telespectatori din toată țara.
La nivelul publicului de la orase, Antena 1 a înregistrat, în medie, 10,9 puncte de rating și 23,8% cota de piață, urmată de Pro TV, cu 9,5 puncte de rating si 20,7%  cota de piață și de Romania TV, cu 4,6 puncte de rating și 10% cota de piata.

Antena 1 rămâne lider și la nivelul publicului din toata tara, cu 13 puncte de rating și 25,8 de procente din cota de piață, urmată de Pro Tv, cu 10 puncte de rating și 19,9% cota de piata si Romania TV, cu 4,2 puncte de rating si 8,3% cota de piata.

Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au dat startul petrecerii în noaptea de Revelion, la “Show și-așa!”, cu cântec, joc și foarte multă voie bună.

Daniela Condurache, Laura Lavric, Mioara Velicu, Maria Cârneci, Matilda Pascal Cojocărița și Ștefan Cigu, Cornelia și Lupu Rednic, Constantin Enceanu, Cornel Borza și Gelu Voicu au cântat și au jucat în noaptea dintre ani, la “Show și-așa!”, alături de Liviu și Andrei.

Artiștii au fost provocați de cei doi prezentatori la diferite jocuri amuzante, care i-au pus în situații dintre cele mai hazlii.

Momentele de umor ale serii i-au avut ca protagoniști pe Romică Țociu și Cornel Palade, Adriana Trandafir și Andrei Duban, Rodica Popescu-Bitănescu, Alexandru Arșinel și Ana-Maria Donosă.

 

Sursa:Kantar Media                          

Copyright:ARMADATA S.R.L.                          

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group                

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National                           

Perioada 31 decembrie 2018           

           

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Vali Bărbulescu a părăsit Ferma – Un nou început! Show-ul, lider de audienta!

Published

on

 

Vali Bărbulescu a părăsit show-ul aseară la primul său duel de când a intrat în Ferma – Un nou Început!. În urma duelului, Vali a fost eliminat de Silviu Țolu, cel care până acum nu a reușit încă să devină fermier șef și le-a demonstrat colegilor săi cât de puternic l-a făcut ferma. În arena de duel, telespectatorii au văzut o luptă strânsă între doi bărbați puternici. Astfel că modelul  internațional Silviu Țolu rămâne în lupta pentru marele premiu de 50.000 mii euro.

Pentru bandiți, a fost momentul în care gașca de șase s-a destrămat. Chiar dacă de la intrarea în fermă au observat că unii s-au distanțat de promisiunea făcută înainte să plece din cabană, plecarea lui Vali poate reprezenta și dezbinarea totală a găștii bandiților.

Săptămâna viitoare, miercuri și joi de la 21:30, Ferma – Un nou început! aduce începutul unei idile între Brigitte și Florin Pastramă la care concurenții nu se așteptau!

 

Ferma – Un nou început!, lider absolut de audiență cu ediția de joi seară!

Ediția de joi seară a fost lider absolut de audiență pe toate categoriile de public: comercial, urban și național. Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 – 49 de ani, Ferma – Un nou început! a obținut 8.3 puncte de rating și 27.3% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, ANTENA 1, care a înregistrat cifre de două ori mai mici, cu numai 4.0 puncte de rating și 13.2% share. La nivel național, peste 1.3 milioane de români au urmărit aventurile concurenților din fermă.

Edițiile Ferma Un nou început! de săptămâna aceasta sunt disponibile integral pe protvplus.ro. Conținutul disponibil pe platforma PRO TV Plus poate fi embed-uit folosind linkul de iframe din platformă.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Aventurile de la Asia Express, audiente de lider pentru Capatos!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Ediția „Xtra Night Show”, prezentată de Dan Capatos, alături de Cătălin Bordea și DJ Vika Jigulina, a fost marți seara lider de audiență pe publicul comercial și în mediul urban.

Emisiunea care i-a avut ca invitați pe Ana Morodan și Adrian Teleșpan, proaspăt eliminați din  cursa la “Asia Express – Drumul Elefantului“, și bunii lor prieteni din concurs, Cocuța și Bogdan Boantă, a adunat în fața micilor ecrane 604.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 23:31.

Așadar, la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 s-a aflat pe primul loc în clasamentul audiențelor și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (23:31 – 01:04) o audiență medie de 3,1 puncte de rating și o cotă de piață de 22,6%, urmată de Pro TV, cu 2,6 puncte de rating și 18,7% cota de piață și de Kanal D, cu 1,3 puncte de rating și 9,5% cota de piață.

Clasamentul se păstrează și la nivelul publicului de la orașe, unde Antena 1 rămâne lider cu o audiență medie de 2,4 puncte de rating și o cotă de piață de 13,8%, urmată de Antena 3, cu 2,2 puncte de rating și 12,7% cota de piață și de Pro TV, cu 2 puncte de rating și 11,8% cota de piață.

Marți seara, la „Xtra Night Show, Morodan  și Teleșpan au povestit despre momentul eliminării din cel mai dur reality, “Asia Express – Drumul Elefantului”, după o etapă fabuloasă, și probe deosebit de dificile, la sfârșitul cărora Morodan a jurat că nu va mai țipa niciodată la oamenii care lucrează la un call center. “Eram la capătul răbdării!”, i-a spus Teleșpan lui Capatos.

Eliminarea lui Morodan și Teleșpan, considerați sarea și piperul competiției, i-a întristat pe concurenții care au rămas în cursă, în special pe bunii lor prieteni, Cocuța și Bogdan Boantă. “Noi am plâns foarte tare.”, spune Cocuța.

 

Sursa:Kantar Media                       

Copyright:ARMADATA S.R.L.                       

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group               

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National                            

Perioada 19 martie 2019               

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

“Cennet” și “Femeie în înfruntarea destinului”, de la Happy Channel, lider de audiență pe nișa televiziunilor pentru femei

Published

on

Foto Credit: HAPPY CHANNEL
 

Serialele turcești Cennet și Femeie în înfruntarea destinului“ au început în forță săptămâna la Happy Channel, clasând postul de televiziune pe primul loc în clasamentul stațiilor tv destinate femeilor,  dar și pe poziția a patra în top all channels.

Luni seara (18 martie),  Cennet (Almila Ada) a descoperit cine este femeia care i-a dat viață și care la scurt timp a abandonat-o. Pe intervalul 18:01-20.00, când a fost difuzat serialul, Happy Channel a ocupat primul loc pe nișa stațiilor tv pentru femei, cu vârsta între 18 și 49 de ani, de la orașe,  înregistrând o cotă de piață de 5% și un rating mediu de 1.3 procente. Pe poziția a doua s-a aflat Diva, cu o cotă de piață de 3.8% și un rating mediu de 0.9 procente. “Cennet” i-a adus postului Happy Channel, pe intervalul difuzării, și  locul al patrulea în top all channels.

În prima zi a acestei săptămâni, în intervalul orar 20.00-22.00, serialul “Femeie în înfruntarea destinului” a ocupat primul loc în clasamentul televiziunilor pentru femei, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, mediul urban, înregistrând o cotă de piață de 7.4% și un rating mediu de 3.1 procente. Pe această nișă, Happy Channel a fost urmat de postul Diva , care a obținut o cotă de piață de 1.5% și un rating mediu de 0.6 procente. Și pe acest interval Happy Channel și-a menținut poziția a patra în top all channels.

După ce au empatizat cu povestea impresionantă a lui Bahar (Özge Özpirinçci) în primul sezon, telespectatorii pot urmări acum în exclusivitate continuarea “Femeie în înfruntarea destinului”, în cea de-a doua parte a serialului, care se difuzează la Happy Channel, în fiecare luni și marți, de la ora 20.00. A fost despărțită pentru o lungă perioadă de Sarp Çesmeli(Caner Cindoruk), crezându-l în acest timp mort pe bărbatul iubit și, totodată, pe tatăl copiilor ei, iar acum când drumurile lor s-au intersectat din nou, universul lui Bahar este dat peste cap.  În episodul pe care Happy Channel îl va difuza în această seară, începând cu ora 20.00, din cel de-al doilea sezon al producției, Bahar va ajunge față-n față cu cealaltă femeie din viața lui Sarp. Cum va decurge întâlnirea lor, ce se va întâmpla cu povestea de dragoste dintre Bahar și Sarp, dacă cei doi vor reuși să treacă peste probleme și să-și clădească un nou viitor împreună, telespectatorii pot afla urmărind povestea serialului.

Difuzate în exclusivitate la Happy Channel, cel de-al doilea sezon “Femeie în înfruntarea destinului” poate fi urmărit, în fiecare luni și marți, între orele 20.00 22.00, iar Cennet, care se apropie de final, de luni până vineri, de la ora 18.00 până la 20.00.

 

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

18-Martie-19

Target: Femei 18-49 Urban     

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending