Connect with us

AUDIENȚE TV

Dan Negru, de 19 ani liderul spectacolelor de Revelion

Published

on

 

Peste 3.700.000 de români au urmărit Revelionul Starurilor 2019, la Antena

Programul de Revelion al Antenei 1, prezentat de Dan Negru pentru al 19-lea an consecutiv, a fost lider incontestabil de audiență pe toate segmentele de public.

Minutul de aur al Revelionului Starurilor 2019, de la ora 0,37, a adunat în fața micilor ecrane 3.703.000 de români din toată țara, Antena 1 înregistrând 20,9 puncte de rating și 43,8% cota de piață. De asemenea, minutul de la miezul nopții a adunat în fața micilor ecrane 3.073.000 de telespectatori, la nivelul publicului din toată țara.

 

La nivelul publicul comercial, Antena 1 a obținut o audiență  de peste doua ori mai mare față de urmatorul clasat, ProTv.

Cel de-al 19-lea program de Revelion prezentat consecutiv de Dan Negru, la Antena 1, difuzat în intervalul orar 22,15 – 02,00, a obținut în acest an o audiență mai mult decat dubla față de principalul competitor, Pro TV, la nivelul publicului comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 si 49 de ani.

“Revelionul Starurilor – 2019” a înregistrat pe acest segment de public 11,8 puncte de rating și 34,3% cota de piață, de peste doua ori mai mult față de ProTv, clasat pe locul al doilea, cu doar 4,8 puncte de rating și 14,1 procente din cota de piață.

La nivelul publicului din toată țara, Antena 1 a obținut o audiență de aproape patru ori mai mare față de urmatorul clasat, Romania TV.

Antena 1 a condus în topul audiențelor si la nivelul publicului din toată țara, cu o medie de 15,5 puncte de rating și 33,3 % cota de piață, urmată de Romania TV, cu 4 puncte de rating și 8,7% cota de piață.

La minutul de aur, de la ora 00:37, 3.703.000 de români urmăreau Revelionul Starurilor 2019, cifrele înregistrate fiind de 20,9 puncte de rating si 43,8% cota de piață.

 

La nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a obținut o audiență de trei ori mai mare față de postul situat pe locul al doilea, Romania TV.
Antena 1, cu show-ul prezentat de Dan Negru, s-a situat pe primul loc și la nivelul publicului din mediul urban, cu 12,6  puncte de rating și 30,3% cota de piață, la o distanță apreciabilă de urmatorul clasat, Romania TV, care a inregistrat doar 4,1 puncte de rating și 9,9% cota de piață,  urmata de Pro TV, cu 3,5 puncte de rating si 8,4 % cota de piata.
În ziua de 31 decembrie, telespectatorii au preferat programele pregătite de Antena 1. Astfel, Antena 1 a fost lider de audiență pe parcursul întregii zile (02:00-26:00), pe toate categoriile de vârstă. Pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 înregistra o medie de audiență de 4.9 puncte de rating și 22.7% cota de piață, în timp ce ProTv înregistra o medie de 4.7 puncte de rating și 22% cota de piață.

Şi la nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a fost prima opţiune a telespectatorilor. Astfel, la nivelul întregii zile, Antena 1 a înregistrat 5.1 puncte de rating și 19.5% cotă de piață, în timp ce Pro Tv a înregistrat o audieță medie de 4.2 puncte de rating și 16% cotă de piață.

Pe întregul public din România, Antena 1 se clasează tot pe primul loc în topul audiențelor cu 6.2 puncte de rating și 20.8% cotă de piață, în timp ce Pro Tv ocupă poziția secundă cu doar 4.6 puncte de rating și 15.2 cotă de piață.

Antena 1 s-a impus ca lider de audiență şi în prime-time (19:00-23:00), atât la nivelul publicului din mediul urban, cât şi la nivelul întregii ţãri. Astfel, pe publicul din mediul urban, Antena 1 a înregistrat în prime time 10 puncte de rating și 22.2% cota de piață, în timp ce Pro Tv a înregistrat o audiență medie de 8.9 puncte de rating și 19.8% cota de piață.

Pe întregul public din România, Antena 1 se clasează în prime time tot pe primul loc în topul audiențelor cu 12.1 puncte de rating și 24.2% cota de piață, fiind urmărită în medie de 2 150 000 de telespectatori, în timp ce Pro Tv ocupă poziția secundã cu 9.4 puncte de rating și 18.8% cota de piață.

Marea petrecere de Revelion a fost, și în acest an, la Antena 1! Revelionul prezentat pentru al 19-lea an consecutiv de Dan Negru a adus în fața telespectatorilor măști spectaculoase și zeci de artiști iubiți de marele public, într-un spectacol de zile mari.

Astfel, la Revelionul Starurilor 2019, cu ajutorul măștilor, Alex Velea l-a întruchipat pe Cocoșatul de la Notre Dame, Carmen Tănase a fost domnitorul Vlad Țepeș, iar Mihai Gâdea l-a adus pe scenă pe En Sabah Nur, din “X-Men – Apocalypse”. Chef Cătălin Scărlătescu s-a ascuns în spatele măștii Leonardo, una dintre cele patru Țestoase Ninja, Irina Loghin a fost SmallFoot, iar Cosmin Seleși a cântat, transformat în Scheletul din filmul animat “Coco”. Alexandru Arșinel s-a deghizat în Obelix, din “Asterix și Obelix”, Leonard Doroftei a fost Grinch, celebrul personaj morocănos care decide să fure Crăciunul, Adrian Enache l-a întruchipat pe Frankenstein, Maria Cârneci a fost Păcălici, cunoscut din jocul de cărți, în timp ce Elena Gheorghe a cântat deghizată într-o frumoasă extraterestră.

De asemenea, Maria Dragomiroiu, Cristi Minculescu, Viorica și Ioniță de la Clejani, Romică Țociu și Cornel Palade, Connect-R, Damian Drăghici, Mirela Vaida, Cornelia Rednic și Pindu, Pepe, Dinu Iancu Sălăjanu, Ana Baniciu, Raluka, Andreea Bălan, Nicole Cherry, Gipsy Casual, Dorian Popa, Jorge, Jean de la Craiova, Daniela Gyorfi, Diana Munteanu, Diana Enache, Marian Drăgulescu, Sorana Mohamad, Monica Davidescu, surorile Raluca și Denisa Tănase de la Bambi și Vali Vijelie au urcat, la rândul lor, pe scena Revelionul Starurilor prezentat și în acest an de Dan Negru.

Emisiunea “Show și-așa!”, prezentată de Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu, care a dat startul petrecerii de Revelion, la Antena 1, difuzată în intervalul orar 19,59 – 22,15, a fost lider de audiență la orase si in toata tara. Minutul de maximă audiență, de la ora 22,10, a adunat în fața micilor ecrane 3.268.000 de telespectatori din toată țara.
La nivelul publicului de la orase, Antena 1 a înregistrat, în medie, 10,9 puncte de rating și 23,8% cota de piață, urmată de Pro TV, cu 9,5 puncte de rating si 20,7%  cota de piață și de Romania TV, cu 4,6 puncte de rating și 10% cota de piata.

Antena 1 rămâne lider și la nivelul publicului din toata tara, cu 13 puncte de rating și 25,8 de procente din cota de piață, urmată de Pro Tv, cu 10 puncte de rating și 19,9% cota de piata si Romania TV, cu 4,2 puncte de rating si 8,3% cota de piata.

Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au dat startul petrecerii în noaptea de Revelion, la “Show și-așa!”, cu cântec, joc și foarte multă voie bună.

Daniela Condurache, Laura Lavric, Mioara Velicu, Maria Cârneci, Matilda Pascal Cojocărița și Ștefan Cigu, Cornelia și Lupu Rednic, Constantin Enceanu, Cornel Borza și Gelu Voicu au cântat și au jucat în noaptea dintre ani, la “Show și-așa!”, alături de Liviu și Andrei.

Artiștii au fost provocați de cei doi prezentatori la diferite jocuri amuzante, care i-au pus în situații dintre cele mai hazlii.

Momentele de umor ale serii i-au avut ca protagoniști pe Romică Țociu și Cornel Palade, Adriana Trandafir și Andrei Duban, Rodica Popescu-Bitănescu, Alexandru Arșinel și Ana-Maria Donosă.

 

Sursa:Kantar Media                          

Copyright:ARMADATA S.R.L.                          

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group                

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National                           

Perioada 31 decembrie 2018           

           

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: A doua editie VOCEA ROMANIEI, din nou, lider de audienta

Published

on

 

Vineri seară a fost o explozie de voci de neuitat, momente amuzante și replici acide care au menținut emoțiile la cote înalte. Cu 3 momente care au întors toate cele 4 scaune și cu dorința de a atrage cele mai bune voci de partea lor, cei patru antrenori nu au stat pe gânduri și au luptat cu toate armele pentru a-și forma cea mai puternică echipă.  

Cea de-a doua ediție a sezonului 9 Vocea României a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 7.5 puncte de rating și 26.6 share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut numai 4.4 puncte de rating și 15.9 share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, aproximativ 1.4 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 21:13, peste 1.8 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

Șapte noi concurenți merg în următoarea etapă a competiției

Seara a început perfect cu o interpretare care a încins lupta dintre Tudor, Smiley, Irina și Horia și a continuat în același stil până la ultimul concurent, care i-a surprins pe toți cu vocea lui. Cei care au urcat pe scenă și-au lăsat emoțiile în culise și au făcut tot ce au putut să îi convingă pe antrenori că merită un loc în echipe. Dintre aceștia, șapte au reușit să facă încă un pas spre marele lor vis de a deveni Vocea României!

Printre piesele auzite aseară s-au remarcat I put a spell on you, I see fire, Take me to church, Road to Zion, Treat you better, Dream a little dream of me sau You know I’m no good, cu interpretări veritabile care au stârnit aplauzele celor din sală.

La finalul serii, Irina continuă lupta către marele premiu cu trei noi concurenți (Emanuela Gherasim, Marina Arsene, Alessandro Dănescu), Tudor merge mai departe cu Jasmina Rasadean, Horia l-a ales pe Alexandru Bugan, iar Smiley pariază pe Dragoș Alecsa și Doru Ciutacu.

Vinerea viitoare, de la 20:30, spectacolul continuă la Vocea României, iar noi voci puternice așteaptă să urce pe scenă și să întoarcă scaunele antrenorilor!

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Peste 2.4 milioane de români au urmărit victoria României cu Malta. PRO TV, lider absolut de audiență!

Published

on

 

Victorie categorică pentru PRO TV aseară la meciul România – Malta. Românii au urmărit cu sufletul la gură evoluția echipei naționale și au sărbătorit această victorie de 1-0, care menține naționala în cursa pentru calificarea la EURO 2020.

PRO TV a condus detașat topul audiențelor duminică seară, cu meciul dintre România și Malta, pe toate segmentele de public: comercial, urban și național. PRO TV a obținut cifre de audiență de aproximativ 4 ori mai mari decât locul secund, pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani. PRO TV a obținut 13.8 puncte de rating și 47.0% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, care a înregistrat numai 3.6 puncte de rating și 12.3% share. La nivel național, peste 2.4 milioane de români au făcut galerie în fiecare minut echipei naționale, iar în minutul de aur, de la 20:52, peste 3.4 milioane de români urmăreau PRO TV.

Echipa României ocupă, în acest moment, locul 3 în clasamentul grupei F, cu 10 puncte. Topul este condus de Spania cu 18 puncte, iar pe 2 se afla Suedia cu 11 puncte. Cu cele 3 puncte obtinute aseară cu Malta, România speră în continuare la calificare. În octombrie, România joacă în Feroe și apoi acasă cu Norvegia.

Meciurile pentru calificarea la UEFA EURO 2020 continuă în această toamnă, în exclusivitate la PRO TV!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Show-ul Te cunosc de  undeva!, lider de audiență la orașe și în toată țara

Published

on

 

Prima ediție a celui de-al 14-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!, câștigată de Bella Santiago, cu o excelentă transformare în Beyonce, a fost aseară lider de audiență la orașe și în toată țara.

Emisiunea prezentată de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși a adunat în fața micilor ecrane 1.624.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 21:44.

Așadar, la nivelul publicului de la orașe, Antena 1 a fost lider de audiență cu 6,2 puncte de rating și o cotă de piață de 18,4 % urmată de Pro TV, cu 5,5 puncte de rating și 16,4 % cota de piață și de România TV, cu 3,8 puncte de rating și 11,4 % cota de piață.

De asemenea, la nivelul publicului din toată țara, Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 6,4 puncte de rating și 18,3% cota de piață, urmată de Pro Tv și România Tv.

Aventura transformărilor a început în forță în cel de-al 14-lea sezon Te cunosc de undeva, cu personaje dintre cele mai diverse, muzică live și multă voie bună. Cei 12 concurenți au intrat în joc cu mult entuziasm, iar jurații Ozana Barabancea (canto), Andreea Bălan (coregrafie), Cristi Iacob (actorie) și Aurelian Temișan (all the show) au fost impresionați de felul cum aceștia și-au pregătit primele roluri oferite de ruleta personajelor.

Așadar, Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au făcut show sâmbătă seara, la Te cunosc de undeva!, imitându-le pe surorile gemene Gabriela și Mihaela Modorcea, cunoscute drept Indiggo, Diana Matei a adus pe scenă atmosfera de cabaret, transformată în Liza Minnelli, Monica Anghel și fratele ei, Alex, au cântat în travesti precum Dorina și Marian Nistor, un cuplu memorabil al scenei românești, pe când Sorana Darclée Mohamad, fosta componentă a trupei A.S.I.A., a intrat pentru o seară în rolul regretatei Amy Winehouse.

Cornel Palade și fiica sa, Ada, au realizat un moment cu toate condimentele necesare transformați în Ruby și Nosfe, interpretul de muzică populară Grigore Gherman i-a invitat pe toți la o nuntă evreiască, în rolul lui Filip Kirkorov, un mega-star al Rusiei, iar Șerban Copoț și Cezar Ouatu au făcut spectacol alături de taraful Silvian Voicu, transformați în Elena Merișoreanu și Daniela Crudu. Și nu mică le-a fost surpriza când, pe scenă, alături de ei, au apărut la un moment dat  Elena Merișoreanu și Daniela Crudu, în carne și oase.

Cea mai bună transformare a serii a fost desemnată cea realizată de Bella Santiago, care a imitat-o excelent pe celebra Beyonce, cântăreața ei preferată.

Prima gală a acestui sezon a venit cu o premieră: Cosmin Seleși a cântat în deschiderea serii alături de trupa sa. „Dacă toți cântăreții se dau actori, mă dau și eu cântăreț”, a explicat el, amuzat.

Momentele coregrafice ale serii au fost susținute de Furnix Team, baletul condus de Furnica.

Cum se vor descurca cei 12 concurenți cu noile roluri atribuite lor de năstrușnica ruletă a personajelor, telespectatorii Antenei 1 vor vedea sâmbăta viitoare, de la ora 20:00, în cea de-a doua gală a celui de-al 14-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!.

 

Sursa:Kantar Media         

Copyright:ARMADATA S.R.L.         

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group 

Analiza este facuta pe target-urile All urban si National     

Perioada 7 septembrie 2019        

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: