Connect with us

ALL MEDIA

Dana Bulat, General Manager United Media: ”TV poate că este rege seara, dar, în timpul zilei, online-ul îşi cere poziţia pe care o are”

Published

on

 

Publicitatea TV trebuie să spună povești, să fie personalizată, interactivă şi de calitate, astfel încât consumatorii să fie conectaţi la reclame, potrivit specialiștilor prezenți la conferinţa “The Future of TV Advertising”.

Dorota Zurkowska-Bytner, VP Advertising Sales Development, Discovery Networks CEEMEA
, a precizat că cel mai important lucru este “conţinutul premium, conţinutul de cea mai bună calitate”.

“Pentru că suntem o companie globală, dar localizată, ne uităm la nevoile locale, la nevoile consumatorilor, la aşteptările lor.”, a spus aceasta.

La rândul său, Alexandra Iavorschi, Associate Managing Director, Starcom, a vorbit despre conceptul de sponsorship.

“Cred foarte mult în asta. Mi se pare că este cea mai evidentă dezvoltare într-un viitor scurt şi mediu. Există o creştere a ponderii acestei prezenţe de brand în afara timpului de publicitate.”, a explicat ea.

Ea a mai spus că “TV-ul este rege şi o să fie rege în continuare”, chiar dacă bugetele de publicitate s-au redus.

“Deşi s-au redus bugetele, nu s-a închis nicio televiziune. Televiziunea este în continuare un business.”, a mărturisit Alexandra Iavorschi.

Aceasta a mai precizat că ceea ce se vede la nivel de multiscreen are legătură cu pasiunea.

“Pasiunea este exercitată de show-urile mari, precum «Românii au talent» şi «X Factor»”, a spus Iavorschi, precizând că s-a constatat că, în ziua de difuzare a unei anumite emisiuni de tipul acesta, căutările pe internet despre program “cresc exponenţial”.

Dana Bulat, General Manager, United Media, a spus că “există clar un viitor pentru TV advertising”. Esențial este ca publicitatea TV să genereze interactivitatea.

“Online-ul şi TV-ul cred că merg mână în mână (…) Show-urile mari au capacitatea să genereze cel mai mare interes şi să ţină audienţa staţiilor TV ridicată.”, a spus Dana Bulat.

Ea a precizat însă că, în general, conţinutul informativ este accesat foarte mult online.

“Pentru că vrei să vezi mai multe surse, mai multe puncte de vedere. TV poate că este rege seara, dar, în timpul zilei, online-ul îşi cere poziţia pe care o are.”, a mai spus Bulat.

Pe de altă parte, Şerban Alexandrescu, Managing Partner al Headvertising, a vorbit despre perspectiva umanistă pe care nu trebuie să o rateze publicitarii.

“Cred că cel mai important lucru este să nu fetişizăm tehnologia (…) Cred că nu trebuie să pierdem perspectiva umanistă (…) Trebuie să ştii să spui poveşti, care să merite tot avansul tehnologic.”, a spus Şerban Alexandrescu, vorbind despre modul în care vede viitorul publicităţii TV în următorii cinci ani.

În viitorul apropiat este posibil ca durata medie a unei reclame TV să se scurteze mai mult faţă de cea din prezent, potrivit lui Şerban Alexandrescu, dar televiziunea va continua să fie “un mediu pe care se spun poveşti”.

La rândul său, Liviu Boitan, preşedinte al Comitetului Tehnic al Asociaţiei Române pentru Măsurarea Audienţelor şi Strategic Planning Director la MediaCom, a spus că viitorul publicităţii TV constă în adecvarea conţinutului la noile tehnologii.

“Tot ce o să facem în TV în viitor o să fie legat de asta. Este vorba de personalizare. Experienţa românilor este din ce în ce mai personalizată şi publicitatea va trebui să încerce să urmărească acest lucru.”, a spus Liviu Boitan.

La rândul său, Bogdan Bucurei, Director Product Management & Video Content, UPC Broadband, membru al board-ului de directori al ARMA, a spus că viitorul publicităţii TV este individualizarea şi conţinutul personalizat.

El a mai spus că UPC a implementat deja aplicaţii prin care consumatorii de conţinut pot să interacţioneze cu mesajele publicitare.

“Cred că vom vedea programmatic buying în TV şi personalizarea în strânsă legătură cu furnizorii de cablu.”, a mai spus Bucurei, vorbind despre viitorul publicităţii TV.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Hans Klemm, Oana Pellea, Vlad Ivanov si Alexandru Andries vin la Festivalul de Film si Istorii Rasnov

Published

on

 

București, 9 iulie 2019
A 11-a ediție a Festivalului de Film și Istorii Râșnov (FFIR) va debuta vineri, 19 iulie, cu un
concert al trupei byron, în Grădina Cetății Râșnov, și cu proiecția filmelor „Leto / O vară
rock’n’roll”, în aer liber, și „Milk”, în Cinematograful Amza Pellea. Tema principală a FFIR 2019
va fi Libertatea. De-a lungul a 10 zile, festivalul propune 20 de dezbateri, 57 de proiecții
cinematografice, 8 concerte rock’n’blues’n’jazz, 3 spectacole de teatru, 1 cine-concert, 1 spectacol-
lectură și 12 concerte de muzică veche, care se vor desfășura în mai multe spații din Râșnov, Codlea
și Crizbav.
Sâmbătă, 20 iulie, Hans Klemm, ambasadorul Statelor Unite ale Americii în România, va participa
alături de David Saranga, ambasadorul Israelului în România, și de astronautul Dumitru Prunariu
la o dezbatere care va marca împlinirea a exact 50 de ani de la momentul istoric al aselenizării.
Panelul „50 de ani de la aselenizare – Tehnologie, Politică, Propagandă” va începe la ora 17:00 și va
fi găzduit de noul spațiu FFIR amenajat în curtea Școlii Gimnaziale “Peter Thal” Râșnov.
De asemenea, aniversarea a 70 de ani de la înființarea NATO vor fi marcați printr-o dezbatere care
va avea loc miercuri, 24 iulie, de la ora 14:30, la care vor participa, printre alții, atașatul militar al
Ambasadei SUA în România, colonelul Scott A. Weston, și șeful Direcţiei Informare şi Relaţii
Publice a MApN, colonelul Constantin Spînu. Aniversarea a 30 de ani de la căderea
comunismului în Estul Europei va fi marcată prin panelurile „Decembrie '89”, la care va participa
directorul Teatrului Național din București, actorul Ion Caramitru, și care va avea loc sâmbătă, 20
iulie, de la ora 11:00, și „Libertate recâștigată – Libertăți pierdute? Dezbatere după 30 de ani”, la
care va participa Andrew Noble, ambasadorul Marii Britanii în România, și care se va desfășura în
după-amiaza zile de joi, 25 iulie, începând cu ora 17:00.
Competiția FFIR 2019 propune 15 filme documentare din Spania, Irak, Franța, Polonia, Bulgaria,
Italia, Argentina și România care își vor disputa premiul juriului de profesioniști condus de
cineastul francez Pierre-Henri Deleau, premiul juriului de 6 liceeni brașoveni și cel al publicului.
Prefațată de reprezentația spectacolului „HUOOOOO!!!” a trupei timișorene de teatru independent
Auăleu, dezbaterea „We don’t need no education?/!” se va bucura de participarea rectorului
Universității din București, Mircea Dumitru, și a rectoruluiUniversității de Vest din Timișoara,
Marilen-Gabriel Pirtea.
Actrița Oana Pellea va conferenția despre libertate în Grădina Cetății Râșnov, în seara de joi, 25
iulie, de la ora 20:00, în timp ce actorul Vlad Ivanov va fi invitatul special al ultimelor două zile

ale FFIR 2019, când va participa la concertul „Broken Musicke” din Biserica Evanghelică din
Râșnov și la dezbaterea „Cinema și libertate” și va răspunde întrebărilor publicului în sesiuni de
Q&A prilejuite de proiecțiile filmelor „4 luni, 3 săptămâni și 2 zile” și „Apus / Sunset”.
Brașoveanul Alexandru Andrieș va susține, în seara zilei de 21 iulie, în Grădina Cetății Râșnov,
unul dintre cele mai așteptate concerte ale FFIR 2019, în timp ce, o seară mai târziu, Ada Milea și
Sir Vali Blues Răcilă vor susține „Experiment de Blues cu Alcool”, un spectacol-concert pornind
de la poemele lui Ion Mureșan.
Festivalului de Film și Istorii Râșnov 2019 va găzdui și o Școala de Vară la care vor participa 72
de studenți și 23 de liceeni din România și Republica Moldova.
Festivalul de arte contemporane Icon Arts va organiza la Râșnov, în parteneriat cu FFIR 2019, un
atelier de teatru-jazz coordonat de Oana Pellea și de muzicianul Mircea Tiberian, al cărui cursanți
vor prezenta, pe scena din Grădina Cetății, în ultima seară a Festivalului de Film și Istorii, un
spectacol de teatru și muzică în premieră absolută.
Mai multe detalii despre programul FFIR 2019 sunt de găsit pe facebook.com/filmsiistoriirasnov/
și pe ffir.ro. Biletele pentru accesul la dezbateri și la concertele din Grădina Cetății Râșnov pot fi
achiziționate online, de pe site-uleventbook.ro, și de la fața locului. Intrarea la toate proiecțiile de
film, spectacolele de teatru, concertele din Bisericile Evanghelice și celelalte evenimente din cadrul
FFIR 2019 va fi liber.


Festivalul de Film și Istorii Râșnov este un eveniment certificat Europe for Festivals, Festivals
for Europe și Eveniment Responsabil, organizat de Primăria Râșnov, Asociația Râșnov Society și
Asociația Mioritics.
FFIR are susținerea unor parteneri importanți: The German Marshall Fund, Banca Comercială
Română, ETA2U, Banca Transilvania, CEC, Trencadis, Medlife, RBC, Arnia, Fancourier,
Qualitance, Nuclearelectrica, Fundatia Sturza, Orange, OMV Petrom, Brinel, Purcari, Nespresso,
Portland, KPMG, PwC, Deloitte, Schneider, Druid, Autonom, VMS, Csiki Sör, Medoc.
Cu sprijinul financiar al: Centrul Național al Cinematografiei, Consiliul Județean Brașov, Freidrich
Naumann Foundation, Universitatea de Vest din Timișoara, Școala Națională de Studii Politice și
Administrative (SNSPA), Universitatea Transilvania Brașov.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Premieră în România: Cătălin Stoica aduce “Academia de Bine” la Digi FM

Published

on

Foto Credit: DIGI
 

La Digi FM iunie este luna noutăților și a premierelor. De luni, 17 iunie 2019, echipei din Panduri i se alătură unul dintre cei mai cunoscuți mental coach, Cătălin Stoica. Realizatorul noii emisiuni marca Digi FM “Academia de bine” este specialist în dezvoltare personală și jurnalist.                               

„E o plăcere să fac parte dintr-o asemenea echipă, mai ales că mulți dintre membrii săi îmi sunt colegi pentru a doua oară în viață”, spune Cătălin. „În cei 20 de ani de radio și televiziune, ne-am tot intersectat frumos și în mod câștigător pentru fiecare dintre noi.”

Alături de echipa Digi FM, Cătălin Stoica aduce o premieră pentru media românească: prima emisiune radio de dezvoltare personală, profesională și antreprenorială din România. În fiecare seară de luni, timp de două ore, Cătălin propune un dialog cu ascultătorii și o mai bună înțelegere a fiecăruia.                       „Vă invit în Academia de Bine, la un dialog super constructiv. Cu telefoane în direct. Vă propun tuturor o seară pe săptămână de dezvoltare personală. Nu vorbe goale, ci înțelegeri serioase ale mentalității de învingător. Ne vom conversa pe teme care chiar contează pentru fiecare dintre noi: imaginea de sine ca motor sau ca frână în calea succesului personal, secretele comunicării de calitate, persuasiune, transă hipnotică, motivație ca resursă zilnică, nevoi psihologice esențiale, inteligență emoțională, leadership înțeles pe bune… Vă asigur că Academia de Bine e singurul loc din FM în care vom atinge, cu efecte măsurabile, teme de mare interes. Pentru că dezvoltarea personală NU se face de la sine. Se face de la Tine! Și este imposibil să poți spune vreodată că ai investit PREA mult în propria persoană. Ca să știi!” este mesajul de întâmpinare al lui Cătălin.

„Cred că radioul și televiziunea m-au ajutat foarte tare să-mi dezvolt abilitatea de a comunica eficient. Am început în Ploiești, la Radio Prahova, am continuat în București, atât la radio, cât și la televiziune, în zona de divertisment, după care am realizat că toți acești ani m-au pregătit pentru coaching, training și profiling. Sunt membru John Maxwell Team, cea mai mare organizație de leadership și dezvoltare personală, profesională și antreprenorială din lume. M-am dezvoltat direct cu profesori și mentori ca John Maxwell – declarat în ultimii patru ani, de revista americană Inc. Magazine, drept cel mai influent expert în leadership la nivel mondial, cu Paul Martinelli, Michael Roach, Christian Simpson, dr. Edwin Yager sau Richard Bandler”, mai spune noul coleg al echipei “atotștiutoare” Digi FM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

SALARIILE VEDETELOR: Cat castiga Andreea Esca, Andra, Smiley sau Dan Negru!

Published

on

 

TOP 10 – Salariile vedetelor din România. Salariile pe care le încasează vedetele din showbizul autohton rămân un subiect de actualitate. Chiar dacă nu întotdeauna pot fi obținute informații referitoare la cifrele exacte, se pot face, totuși, unele calcule aproximative din care reiese că vedetele din România sunt remunerate generos pentru prestațiile lor.

Andra și Cătălin Măruță formează un cuplu admirat și remunerat pe măsură. Nu mai puțin de 15.000 de euro ar câștiga Cătălin Măruță pentru emisiunea pe care o prezintă, adăugându-se și aproximativ 2000 de euro, conform Viva!, pentru prezentarea unor anumite evenimente. Rezultat? 17.000 euro lunar, adică 80.240 lei.

În ceea ce o privește pe Andra, cifrele spun, la rândul lor, totul despre puterea de atracție pe care o are vedeta. Aproape 10.000 euro pentru ”Românii au Talent”, aceeași sumă pentru ”Vocea României Junior”. 20.000 euro pe lună, în consecință, respectiv 94.400 lei. Bineînțeles, această sumă este completată cu venituri obținute din contracte de publicitate și concerte, vehiculându-se suma de 6000 de euro pentru un singur concert.

Este imaginea-simbol al postului de televiziune Pro TV. Despre salariul Andreei Esca s-a vorbit și se vorbește foarte mult, cifrele fiind – uneori – exagerate. Totuși, fidelitatea Andreei Esca este răsplătită pe măsură, adăugându-se și sume care provin din contracte de imagine sau alte afaceri deținute de vedetă. Conform ultimelor informații, Andreea Esca încasează lunar 5000 de euro, aceasta înseamnând 23.600 lei.

Andra și Cătălin Măruță

Delia este o vedetă bogată, deținând supremația în topul încasărilor din concerte. Conform sursei precizate mai sus, Delia cere 90.000 de euro pentru un concert, ceea ce înseamnă 424.800 lei.

Dan Negru – Am putea spune că nu există român care să nu fi făcut măcar o dată revelionul cu el. Salariul lui este pe măsura celebrității, conform playtech.ro: 135.000 de euro pe sezon la Antena 1, respectiv 637.200 lei.

Dacă vorbim despre Antonia, aceasta obține, la rândul ei, venituri importante. În anul 2013, spre exemplu, Antonia a câștigat 500.000 de euro din contracte de publicitate. Atunci când a fost jurat în emisiunea Kid Sing, Antonia a încasat în jur de 25.000 de euro.

Antonia

Ștefan Bănică Jr. se numără și el printre cei bine plătiți interpreți din țara noastră! Potrivit acasatv.perfecte.mdm, la un concert obișnuit ia jur de 10.000 de euro. Cât despre biletele de la concertele de Crăciun, acestea se vând mai ceva ca pâinea caldă: 50 de spectacole 12 ani. Doar în 2014, Ștefan Bănică Junior ar fi făcut din concertele de Crăciun 1.218.000 lei. În plus, artistul obișnuia încaseze 30.000 de euro pentru fiecare ediție show-ului “Dansez pentru tine” primește bani din drepturile lui de autor cele ale tatălui.

Smiley poate fi văzut, de ani buni, în emisiunile ”Românii au Talent” și ”Vocea României”, iar salariul pe care îl primește a rămas, până acum, înconjurat de mister. Totuși, informațiile au ieșit, încetul cu încetul, la lumină, iar cifra este cu adevărat impresionantă. Smiley primeşte 150.000 de euro – 708.000 lei – pe an de la Pro TV, atât pentru rolul de la „Vocea României“, cât şi pentru cel de la „Românii au talent“.

Andreea Mantea lucrează de în trustul Kanal D de aproape 10 ani, iar salariul ei nu este deloc unul mic. Potrivit revistei “VIVA!”, Andreea Mantea ar încasa 8.000 de euro în fiecare lună – 37.760 lei – o sumă la care unii dintre români nici nu îndrăznesc să viseze. Cu banii pe care îi câștigă, vedeta are grijă fiului ei, David, să nu îi lipsească nimic.

Andreea Mantea

Mircea Badea a urcat pe pagina lui de Instagram un printscreen cu dovada că a plătit către statul român suma de 8.911 de lei în data de 23 noiembrie – bani ce reprezintă TVA. “Atâtica a fost doar tva-ul luna asta”, a scris prezentatorul emisiunii În gura presei. Curioși, prietenii virtuali ai realizatorului TV i-au calculat salariul, pornind de la mărturisirea făcută de Mircea Badea care a spus că plătește 8.911 de lei în fiecare lună doar pe post de TVA. Trâgând linie, prezentatorul ar avea un salariu de 40.000 de lei net lunar.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: