Connect with us

ALL MEDIA

Dana Rogoz a făcut peste 6000 de fotografii în Malaezia şi Singapore (galerie foto)

Published

on

 

Dana Rogoz, actrita care o interpreteaza pe Andreea in serialul “Mostenirea” care revine din 17 ianuarie la ProTV de luni pana joi de la ora 22:15, a ales doua destinatii exotice pentru sfarsitul de an: Singapore si Malaezia. ,,Abia m-am intors, asa ca pot spune ca inca mai traiesc dupa ora Asiei, dupa ritmul ei, in culorile si mirosurile ei. A fost minunat si mi-e imposibil sa descriu in cuvinte ce am trait, ce am simtit, intalnit, vizitat, gustat, experimentat, in aceste doua saptamani.”,a povestit Dana.

In aceasta vacanta vedeta ProTV a descoperit o lume fascinanta, complet diferita de lumea in care traieste zi de zi, asa ca a fost tot timpul cu aparatul in mana incercand sa nu rateze niciun moment important. “Radem noi de asiatici ca vin in Europa si fac poze incontinuu. Ei bine, eu am fost si mai si in Asia, decat e „micutul japonez” in Europa, am facut peste 6000 de poze”, a povestit ea.

Traseul Danei a inceput in Singapore, unde a stat cateva zile, dupa care a urmat Malaezia, mai exact Melaka, Kuala Lumpur, Langkawi si Georgetown Penang. Au fost in total 5 zboruri cu avionul, dar actrita a incercat mai toate mijloacele de transport: masina, tren, barca, metrou, rata, motocicleta si trishaw, un mijloc de transport traditional. ,,Trishaw-ul l-am incercat in Malaezia. E un fel de tricicleta, dar care are si sofer. Sunt foarte colorate si impopotanate. A noastra, de exemplu, era decorata cu papusi Barbie iar in boxe se auzea muzica disco. E o experienta!”, a povestit vedeta.

Numitorul comun al vacantelor pe care Dana obisnuieste sa si le planifice singura este aventura. “Am facut trasee prin jungla si am ajuns pe plaje ascunse, foarte putin umblate de turisti. Am mancat unde mananca ei, am gustat toate fructele lor, am mers prin cartiere in care turistii sunt foarte „exotici”. Au fost doua saptamani pline. Mi-am dorit sa fie o vacanta de aventura, nu de tolanit la plaja, asa ca n-am stat o clipa” a povestit ea. Printre locurile deosebite in care a ajuns se numara cel mai mare templu budist din Malaezia, dar si o moschee in care putea fi urmarit ritualul de rugaciune al femeilor musulmane. “M-am gandit ca voi avea nevoie de un sal pentru a intra acolo, dar cand am ajuns am fost imbracata din cap pana-n picioare, mi se vedeau doar ochii. Am putut insa asista la ritualul de rugaciune, am descoperit obiceiurile pe care femeile musulmane le au inainte si in timpul rugaciunii”, a povestit Dana.

Mancarea asiatica este in sine o experienta extraordinara, dar care iti poate oferi si surprize neplacute. Vedeta ProTV a incercat insa de toate, a mancat la un loc cu localnicii pentru a simti intr-adevar ce inseamna Asia. ,,Am incercat absolut toate fructele de acolo, care erau care mai de care mai aromate. Pentru a descoperi intr-adevar bucataria locala alegeam sa mancam de pe strada, din locuri mai putin turistice. Asa se face ca am mancat cele mai ciudate combinatii posibile, printre care caracatita cu zahar si chilly”, a mai povestit Dana.

Ultima noapte din an a gasit-o pe Dana pe strazile din Kuala Lumpur, in apropierea celebrelor Petronas Tower. ,,Am sarbatorit venirea Noului An pe strada, dupa care ne-am dus sa mancam la un food-cort, un spatiu special amenajt cu tot soiul de mancaruri, iar in final am ajuns un pic si intr-un club. Asiaticii nu sunt insa foarte petrecareti din ce am vazut eu!”.

Cele doua saptamani petrecute in Asia au fost pentru Dana fascinante! ,,Este o lume complet diferita de Europa. Asia, daca vrei sa o intelegi, sa o asculti, te cucereste definitiv. A fost de departe cea mai puternica experienta culturala pe care am trait-o pana acum in iesirile mele. A venit ca o explozie peste mine, iar ochii mei s-au straduit sa se acomodeze cu noul peisaj, cu alte culori, alta vegetatie. alte gusturi, alte haine, alti oameni…As face oricand aceasta calatorie din nou, mai ales ca mi-au mai ramas atatea de facut si de vazut acolo”, a incheiat vedeta ProTV.

Lasa un comentariu aici!

1 Comment

Lasă un răspuns

Radio

Ştirile DIGI FM va difuza un nou episod din „Ca să știi, România”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

DIGI FM continuă campania Ca să știi, România, o serie de anchete și analize despre cele mai sensibile probleme pe care le întâmpina românii acum!

Am început cu o radiografie a infrastructurii feroviare din România și am aflat că timp de 28 de ani, autoritătile au neglijat tot ce inseamnă investiții, tot ce înseamnă grijă fată de căile ferate, interes pentru siguranță oamenilor în trenuri. Dovadă stau cele 25 de episoade ale campaniei ,,Ca să știi, România. CFR-Cifrele dezastrului!”.

Cu ce continuăm? Cu o analiză a dosarului „Colectiv”.

Suntem din nou REPETENȚI și victimele noastre rămân ale nimănui, așa că vorbim despre ei, despre ARŞII NIMĂNUI.

Sunt aproape 3 ani de la Colectiv.

Atunci, una dintre marile probleme a fost lipsa secțiilor de mari arși unde să fie transportați răniții. „Avem tot ce ne trebuie”, spunea ministrul Sănătății de atunci, Nicolae Banicioiu. Ne amintim că mulți dintre răniții din tragedia în care au murit 26 de oameni pe loc și alți 33 după, au fost salvați pentru că au fost trimiși în străinătate. Credeți că avem secții de mari arși mai bune decât aveam în octombrie 2015? Nu. Ancheta DIGI FM din campania Ca să știi, România, arată că suntem aproape la fel ca înainte de Colectiv. Poate chiar mai rău.

Aflați cazuri concrete și interviuri în exclusivitate începând de miercuri, 20 iunie, pe site-ul nostru www.digi-fm.ro .

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Internship

Global lansează primul program de internship din domeniul entertainment-ului și talent management-ului

Published

on

 

Timp de trei luni, tinerii au acces în culisele entertainment-ului. Pe 19 iunie Global Entertainment, cea mai mare platformă de artiști și influenceri din România, dă startul înscrierilor în programul de internship dedicat tinerilor care vor să descopere provocările, profesionalismul, creativitatea și dinamica de lucru din domeniul entertainment-ului.

Acest program de internship plătit reprezintă ocazia perfectă pentru cei care vor să-și lărgească aria de cunoștințe din domeniul industriei muzicale, advertising, media, entertainment, talent management, producție audio-video și administrarea drepturilor de autor. Internship-ul urmează să se desfășoare din trei în trei luni și își propune să aducă în atenția tinerilor tendințele tehnologice importante pentru succesul în era digitală și trendurile acestor industrii caracterizate de o continuă schimbare.

În program se pot înscrie toate persoanele de peste 18 ani, indiferent de studii sau specializări, acestea urmând să aleagă unul dintre modulele propuse în cadrul lui. O singură cerință este obligatorie: să fie entuziaste, pentru că entuziasmul este ingredientul principal din spatele hiturilor, al campaniilor de succes, al conținutului care devine viral și al producțiilor revoluționare din domeniul audiovizualului.

Prin intermediul acestui internship, Global pune la dispoziția tinerilor interesați trei module: Creativity & Content Creation, Marketing & Sales și Legal & Business Affairs. Candidații trebuie să opteze pentru unul dintre cele trei module și să parcurgă un proces de selecție care se va desfășura atât online, cât și offline. Pe parcursul acestui proces, accentul va fi pus pe întrebările experențiale la care participanții vor răspunde. Candidații selectați își vor desfășura activitatea la sediul Global împreună cu un mentor dedicat în funcție de modulul ales.

„Artiștii și influencerii Global sunt o prezență de top în toate mediile relevante, indiferent dacă vorbim despre muzică, evenimente, online, televiziune, radio sau advertising. Totul este despre oameni, ideile lor și entuziasmul cu care le pun în aplicare, de aceea suntem într-o permanentă căutare de talente. Prin acest program de internship, primul de acest fel pe piața din România, le oferim tinerilor șansa să-și perfecționeze aptitudinile într-un business extrem de dinamic, care stabilește trendurile în materie de muzică, entertainment, evenimente și influencer marketing”, a declarat Olga Juverdeanu, General Manager Global.

Înscrierile se pot face aici: internship.weglobal.ro.

Platforma Global, formată din Global Records, casa de discuri, Global Booking, agenție de impresariat, Global Events, agenția de evenimente și Global Talent, agenție de talente, reprezintă artiști de top precum INNA, Delia, Antonia, Carla’s Dreams, Irina Rimes, The Motans, Mark Stam, Nicoleta Nucă, Vanotek și influenceri de referință precum BRomania, Laura Giurcanu, Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Selly, Vlad Munteanu, Cristi Munteanu și mulți alții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Posturile de televiziune din cadrul Intact Media Group anunță ieșirea din must-carry

Published

on

 

Intact Media Group –  Antena Group (Antena 1, Antena Stars, Happy Channel și ZuTV) și Antena 3 – cel mai puternic grup de media cu capital integral românesc  a luat decizia de a ieși din must-carry (lista televiziunilor pe care operatorii de cablu sunt obligați să le aibă în grilă).

Intact Media Group anunță că la data de 15.06.2018 a semnat un contract de retransmisie cu RCS&RDS pentru difuzarea canalelor sale.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending