Connect with us

AUDIENȚE TV

Dansez pentru Tine | Oana Ionita si Roxana Ionescu au facut striptease de 10 pe linie, vineri, la ProTV, intr-o editie incendiara

Redactia Radar de Media

Published

on

Atmosfera din ce in ce mai tensionata la Dansez pentru tine, show-ul de la ProTv care se apropie cu pasi repezi de finalul celui de-al XIII-lea sezon. Pentru prima data in istoria emisiunii echipele ramase in concurs au dansat striptease, iar telespectatorii ProTv au fost cu ochii pe miscarile pline de senzualitate ale vedetelor, care s-au intrecut in a ramane fara haine cu stil, gratie si, nu in ultimul rand, respectand o coregrafie dificila. ProTv a fost lider absolut de audienta pe toate segmentele de public in intervalul 20:30 – 00:51 atunci cand a fost difuzat Dansez pentru tine.

Astfel, pe publicul din mediul urban, postul din Pache Protopopescu a inregistrat, in medie, 9,3 puncte de rating si 22,4 procente din cota de piata, dublu fata de Antena 1, care avea doar 4,4 puncte de rating si 10,5% cota de piata.

Si pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani ProTv a detinut suprematia, cu o medie de 8 puncte de rating si 21,9 procente din cota de piata, spre deosebire de Antena 1, care avea doar 4,6 puncte de rating si 12,7% cota de piata.

Numarul perechilor ramase in concurs s-a injumatatit odata cu plecarea unei echipe extrem de indragite deopotriva de juriu si de public, Serban Copot si Valentinei Hainarosie, cei care au pierdut duelul in fata Nicoletei Luciu si a lui Attila Hainer.

Daca latino nu a dus lipsa de unduiri senzuale, atmosfera s-a incins de-a dreptul odata cu cel de-al doilea stil de dans, striptease. Max si Diana, colectionarii celor mai multor locuri I din editiile precedente, au fost prima echipa condamnata la duel. Juriul a fost nemultumit atat de salsa lor, cat mai ales de striptease. “Mult prea rational pentru capacitatea mea animalica de-al intelege”, a spus raspicat Mihai Petre, cel care a continuat in aceeasi nota ironica: “Desi am petrecut multe ore in biblioteca, de data asta nu mi-a folosit la nimic. In seara asta vreau sa vad striptease”, a spus ferm cel mai temut jurat al competitiei visurilor de la ProTv. Si striptease a vazut, atat el, cat o tara intreaga, la Roxana si George, dar, desi show-ul pus la cale de Cocuta a ridicat in picioare publicul masculin si a facut juratii sa dea 10 pe linie, notele maxime obtinute la aceasta proba nu i-a scapat de duel. Cocuta a intrat in ring la finalul dansului si, spre bucuria fara margini a barbatilor, a sarutat-o pe Roxana. “Uau! A fost un striptease in “trieche” care a iesit foarte bine”, a marturisit Wilmark, incapabil sa-si retina incantarea. Grijuliu, Stefan Banica a mers sa ia temperatura juratilor, iar concluzia a fost una singura: atmosfera era incinsa, nu gluma. Bulversat de asa spectacol, prezentatorul a uitat sa spuna la timp STOP VOT!, iar Wilmark si Mihai Petre se intrebau unde urmeaza sa innopteze, constienti fiind ca au fost foarte generosi cu laudele la adresa frumoaselor participante care au lasat deoparte orice inhibitie.

Ca de obicei, si rezultatul acestui duel sta doar in puterea telespectatorilor, care, printr-un SMS trimis la 1322 sau un telefon pot salva perechea favorita. Cei care vor ca George si Roxana sa mearga mai departe trebuie sa trimita SMS la 1322 cu textul “Roxana” sau sa sune la numarul de telefon 0900.760.404, iar cei care vor ca Max si Diana sa continue competitia visurilor trebuie sa trimita SMS la 1322 cu textul “Max” sau sa sune la 0900.760.408. Ambele numere de telefon sunt apelabile doar din retelele Romtelecom si Alonia.

Oana si Ali au luat aseara “premiul I”, dupa ce “materia” striptease le-a adus 10 pe linie. Severa si foarte serioasa, ca orice profesoara care se respecta, Oana s-a dezlantuit pur si simplu pe ritmurile piesei “Satisfaction” a lui Benny Benassi. “Felicitari, bravo, cred ca ati satisfacut visul multor liceeni”, a spus Wilmark ghidus, afirmatie care a condus la un intreg schimb de replici amuzante referitor la filmul “Liceenii”, in care Stefan Banica a facut senzatie. Mihai Petre a fost de parere ca a fost “un dans al dracului de bun… a fost ca la carte” si a dat 10, ridicandu-se de pe scaun, asa cum face ori de cate ori momentul artistic proaspat vazut ii starneste un sentiment de admiratie.

Ce sanse ar fi avut Cleopatra sa-i ia mintile lui Cezar daca ar fi concurat piept la piept cu Nicoleta Luciu? Greu de spus! Cert este ca prestatia Nicoletei si-a lui Hainer, o Cleopatra si-un Cezar dezlantuiti si din cale-afara de pasionali, a bulversat partea masculina juriului, a publicului si, cu siguranta, si a telespectatorilor. Wilmark nu a dorit sa comenteze neaparat miscarile vedetei, el a recunoscut sincer ca “a fost de ajuns ca Nicoleta Luciu a facut striptease”. Perechea a primit note mari si si-a asigurat un loc in finala emisiunii, din 7 decembrie.

Pe langa echipele concurente, in ringul visurilor au pasit Andreea si Cabral Ibacka si Minodora si sotul ei. Ambele cupluri, vizibil emotionate, au dansat pentru cazuri umanitare impresionante. Baletul emisiunii a umplut scena de culoare si veselie cu un moment de Bollywood, demonstrand inca o data, daca mai avea cineva vreun dubiu, ca membrii sunt maestri in orice stil de dans si ca se potrivesc manusa oricarei coregrafii.

Cu toate ca au fost foarte simpatici si increzatori, Serban Copot si Valentina Hainarosie au parasit ringul visurilor, in urma voturilor telespectatorilor. Serban a facut tot ce i-a stat in putere pentru a o ajuta pe Valentina, a promis chiar ca se va vopsi blond daca va trece de duel si chiar s-a bazat pe sustinerea fiului sau, Teodor, care a venit in public alaturi de mama lui. Micutul a purtat un hanorac pe care scria “Hai, Vulpeo!”, acesta fiind alintul pe care Serban il folosea pentru Valentina.

Saptamana viitoare aduce fata-n fata doua echipe care se afla pentru prima data la duel. Vestea a venit ca un trasnet pentru Max si Diana, cei care erau obisnuiti cu valuri de laude din partea juriului. Ei se vor confrunta cu Roxana si George, echipa care editia trecuta a scapat de duel ca prin urechile acului.

Comentarii

comments

AUDIENȚE TV

Cea de-a treia ediție iUmor a fost lider de audiență

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Antena 1

Cea de-a treia ediţie a celui mai nou sezon iUmor, difuzată miercuri seara, între orele 20.30 – 22.56, la Antena 1, a fost lider de audiență la nivelul publicului comercial din mediul urban.

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

Astfel, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 8.1 puncte de rating și 22.5% cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat PRO TV cu o medie de 7.4 puncte de rating şi 20.5% cotă de piaţă. În minutul de aur, 20:54, peste 1.6 milioane de telespectatori la nivel naţional urmăreau producţia Antena 1.

 

Totodată, serialul ”iMai Mult Umor”, difuzat în intervalul 22.56 – 23.10, a fost în topul preferințelor la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, cu o audiență medie de 5.1 puncte de rating și 19.1% cotă de piață

 

Cel de-al zecelea sezon iUmor, continuă în fiecare miercuri, de la ora 20.30, la Antena 1, și se anunță cu totul neașteptat. De la concurenți, la invitați și momente speciale, jurații, dar și cei de acasă, vor avea de descoperit surprize la tot pasul. Delia, Cheloo și Mihai Bendeac vor juriza momentele pregătite de concurenți din toate colțurile lumii. Fiecare dintre cei trei jurați își exprimă opţiunea prin „Thumbs Up” pentru „DA” şi „Thumbs Down” pentru „NU”, iar dacă obține minimum două voturi favorabile, un concurent merge mai departe în show.

 

Mai mult, actorul Vlad Drăgulin va avea grijă să nu rateze niciun moment important din culise. Serialul ”iMai Mult Umor”, al cărui protagonist este, va însoți fiecare ediție de audiții din cel de-al zecelea sezon iUmor și va fi difuzat săptămânal, pe site-ul a1.ro. ”iMai Mult Umor” este povestea nevăzută din spatele produsului finit ”iUmor”, este spectacolul din spatele spectacolului”, a spus Vlad Drăgulin. Actorul va urmări tot ce se întâmplă în culise prin ochii personajului Niros, un producător perfecționist, și nu se va teme să pună toate întrebările incomode, atât persoanelor din echipă, cât și juraților sau concurenților.

 

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMADATA S.R.L. 

Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group

Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban și Național

Perioada 3 martie 2021

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Chefi la cuțite, lider de audiență. Connect-R a venit în emisiune la rugămintea fiicei sale

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Antena 1

Marți seara Chefi la cuțite a fost din nou lider de audiență la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani. Conform Kantar Media, show-ul de pe Antena 1 a obținut o audiență medie de 9.7 puncte de rating și o cotă de piață de 28.2%. Locul al doilea a fost ocupat de PRO TV cu o audiență medie de 7.6 puncte de rating și 22.1% cotă de piață.

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

Chefii au fost pe primul loc și în rândul întregului public din mediul urban cu o audiență medie de 9.1 puncte de rating și 21.3% cotă de piață. Pe locul doi s-a situat PRO TV cu o medie de 6.9 puncte de rating și o cotă de piață de 16.2%. Audițiile pe nevăzute ale celui de-al treilea episod au fost urmărite de peste 1.8 milioane de telespectatori în minutul de aur 21.41, la nivelului întregului public.

 

Connect-R a fost surpriza chefilor de marți seara. Artistul le-a povestit acestora că a venit să își încerce norocul pentru că Maya, fiica sa, este cel mai mare fan al emisiunii. “Mi-a spus să îi aduc cuțitul de aur. Dacă se întâmplă asta, m-am scos pe tot anul!”, spunea Connect-R înainte de a se apuca de gătit. Vizita surpriză s-a lăsat cu un cuțit argintiu, cuțit al prieteniei, pe care fiica sa l-a apreciat cu siguranță.

 

Cea de-a treia amuletă pusă în joc marți seara a fost câștigată de saramura imbatabilă a lui chef Sorin Bontea. „Cine să mă bată pe mine la saramură ? Sunt tăticul saramurei! Dacă mă nășteam mai devreme, eu inventam saramura”, a spus acesta extrem de bucuros de bonusul câștigat.

 

Duminică, de la ora 20.00, un nou episod al audițiilor pe nevăzute îi va aduce pe cei trei chefi față în față cu farfurii spectaculoase sau extrem de ciudate și cu concurenți unul și unul!

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

2 milioane de români au urmăit Las Fierbinți, lider absolut de audiență!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Serialul fenomen Las Fierbinți rămâne în topul preferințelor românilor. Noile episoade continuă să conducă detașat audiențele în fiecare săptămână, iar telespectatorii nu se mai satură de personajele spumoase, situațiile inedite și glumele tari, care ajung virale pe internet.

 

Aseară, Las Fierbinți a fost lider absolut de audiență. Producția a înregistrat o medie de 10.8 puncte de rating și 28.8% share, pe segmentul de public comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, în timp ce tANTENA 1 avea 9,6 puncte de rating și 25,6% share. Peste 2 milioane de români au urmărit aseară serialul, la nivel național.

 

Bobiță, Giani, Dorel, Aspirina, Celentano, Firicel, Gianina și toți ceilalți fierbințeni simpatici își continuă viața în ritmul haios care descrețesc frunțile a milioane de telespectatori, săptămânal. În fiecare episod, fanii serialului urmăresc cum personajele lor favorite trec prin aventuri neașteptate pe ulițele și în casele celui mai celebru sat din România.

 

Aseară ne-am amuzat alături de fierbințeni și am urmărit cum Brânzoi vrea să își împace nevasta, care s-a supărat pe el și a plecat de acasă. „S-a supărat pe mine așa brusc, nu știu de ce, sincer îți spun, și a plecat la mă-sa o săptămână. Azi s-a întors și am zis să îi pregătesc și eu ceva, să-i fac o surpriză specială, s-o scot la tine la cârciumă, pentru că noi nu le-am avut pe astea cu ieșitul în oraș!” Brânzoi

 

Joi, de la 20:30, vedem cum se încheie toată tevatura și ne mai luăm o porție de umor de calitate. Urmăriți serialul în fiecare marți și joi, de la ora 20:30, la PRO TV.

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

BĂTALIE Chefi la cuțite – lider de audiență cu cel de-al doilea episod!

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Luni seara, Chefi la cuțite s-a clasat pe primul loc în topul audiențelor la nivelul publicului comercial. Conform Kantar Media, show-ul de pe Antena 1 a obținut o audiență medie de 9.7 puncte de rating și 29.2 cotă de piață, locul doi fiind ocupat de ProTV cu o medie de 7.3 puncte de rating și 21.9 cotă de piață. La nivelul publicului din întreagă țară, peste 2 milioane de telespectatori erau cu ochii pe cei trei chefi în minutul de aur 21.16.

 

Luni a fost seara lui chef Florin Dumitrescu. Fish&Chips fine dining, tema ediției de aseară, i-a adus acestuia prima amuletă roșie, o amuletă nouă și periculoasă, ce îi conferă un avantaj demn de luat în considerare – un alt chef trebuie să lucreze pentru echipa lui timp de 15 minute.

Surprizele și farfuriile spectaculoase au fost la loc de cinste și luni seara. Concurenți de peste hotare, comedianți, copii, dansatori, impresari și bucătari s-au perindat prin fața chefilor în încercarea de a obține mult râvnitul cuțit. George Tănase a oferit un moment de zile mari când a apărut în fața chefilor deghizat în Salt Bae, cu un preparat special, “ceafă de porc cu cartofele prăjit și brânză de vaco”. Farfuria le-a adus acestora aminte de România anilor ‘80, glumind cu faptul că în acea perioadă dish-ul acesta ar fi putut câștiga cuțitul de aur.

 

Marți seara un invitat neașteptat trece pragul emisiunii. Connect-R vine la Chefi la cuțite la insistențele fetiței sale, Maya, care este un mare fan al show-ului. “Maya a tot insistat să vin, vrea să îi aduc cuțitul de aur 😊. Eu apar destul de rar, iar ăsta chiar e un moment special”,  a declarat artistul.

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Kanal D, lider absolut de audiență cu povești pline de emoție la „Teo Show”!

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Kanal D

Ieri, în cadrul „Teo Show”, o ediție de colecție, vedetele Kanal D au pășit în platoul emisiunii și au împărtășit momente petrecute de-a lungul anilor, la aniversarea celor 14 ani de când s-a lansat Kanal D pe piața media din România. În intervalul de difuzare al emisiunii prezentate de Teo Trandafir și Bursucu, Kanal D s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor din ţară, pe toate categoriile de public monitorizate. Telespectatorii au fost alături de vedetele stației într-un număr uriaș și au trăit emoțiile împărtășite de cei pe care îi urmăresc zi de zi din fața micilor ecrane. 

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

Conform datelor furnizate de Kantar Media, ediția aniversară Teo Show a fost urmărită, în fiecare minut al difuzării, de 915.000 de telespectatori din întreaga țară, minutul de maximă audiență, atins la 16:45, adunând în fața micilor ecrane, la Kanal D, 1.080.000 de fani ai îndrăgitei emisiuni.

 

Vedetele Kanal D s-au întrecut în povești emoționante, relatarea unor întâmplări inedite de la filmări și au revăzut, împreună cu cei din fața micilor ecrane, momente de colecție, din arhiva emisiunilor pe care aceștia le-au prezentat de-a lungul timpului.

 

Luni, 1 martie, Kanal D a fost lider de piață cu „Teo Show”. Stația a înregistrat 5,2% rating și 19,1% cota de piață, pe targetul Național, 3,7% rating și 15,1% cota de piață, pe targetul Național și 2,3% rating și 15,7% cota de piaţă, pe targetul Comercial.

 

18-49 Urban Channels Rtg% Shr%
  Kanal D 2,3 15,7
  Antena 1 2,0 13,7
  Pro TV 1,9 12,8
TEO SHOW Digi 24 0,7 4,7
15:00-17:00 Romania TV 0,5 3,4
  Antena 3 0,5 3,4
  DigiSport 2 0,4 2,5
  Pro Cinema 0,3 2,4
  AXN 0,3 2,0
  Pro Gold 0,3 1,8
Source: Kantar Media Romania
Date: 01.03.2021
All Urban Channels Rtg% Shr%
  Kanal D 3,7 15,1
  Antena 1 2,8 11,2
  Pro TV 2,7 10,8
TEO SHOW Romania TV 2,0 8,0
15:00-17:00 Antena 3 1,7 6,9
  Digi 24 0,8 3,2
  B1TV 0,5 1,9
  Pro 2 0,5 1,8
  DigiSport 2 0,4 1,7
  Realitatea Plus 0,4 1,7
Source: Kantar Media Romania
Date: 01.03.2021
National Channels Rtg% Shr%
  Kanal D 5,2 19,1
  Pro TV 3,3 12,1
  Antena 1 2,9 10,7
TEO SHOW Romania TV 2,2 8,1
15:00-17:00 Antena 3 1,4 5,0
Digi 24 0,6 2,4
B1TV 0,5 1,9
TVR 1 0,4 1,6
Pro 2 0,4 1,5
Boomerang 0,4 1,4
Source: Kantar Media Romania
Date: 01.03.2021

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

SHOW MAGAZINE

IN Trending