Connect with us

AUDIENȚE TV

Dănutz SRL, 55 de ani de folclor la TVR şi Gala Cântecului Românesc, programele cu cel mai mare rating de Zilele TVR (vezi cifre)

Published

on

 

1.350.000 de români au urmărit, duminică, în medie,  Dănutz SRL de la TVR 1, emisiune în care Dan Bittman a dat o petrecere cu cei mai îndrăgiţi interpreţi de muzică populară, lăsând Holograful pentru Ansamblul Dor Român.

Show-ul moderat de Dan Bittman s-a clasat pe locul al doilea la nivel naţional şi urban cu 6,6% rating* mediu şi 14,8% cotă de piaţă* medie, la nivel naţional şi 6,1% rating mediu şi 14,7 % cotă de piaţă medie la nivel urban. Dănutz SRL a fost lider de audienţă pe intervalul 17.45 – 18.41 (prima parte a programului), înregistrând 1.369.000 de telespectatori în medie (6,7% rating mediu şi 15,5% cotă de piaţă medie) la nivel naţional, devansând ProTv şi Antena 1.

Matilda Pascal Cojocăriţa, Ştefan Cigu, Horaţiu Cigu şi Ansamblul Dor Românesc din Bistriţa, Andra, Săndel Mihai şi Aurora Mihai, Aurel Tămaş, Cornelia şi Lupu Rednic, Gelu Voicu şi Lăutarii din Teleorman, Andrei Tească şi Teatrul de Magie s-au numărat printre invitaţii lui Dan Bittman la ediţia specială Dănutz SRL de Crăciun.

„Gala cântecului românesc”, spectacolul – eveniment organizat pe 25 decembrie cu prilejul aniversării celor 55 de ani ai Televiziunii Române, a înregistrat de asemenea audienţe foarte bune. Partea a doua a programului moderat de Iuliana Tudor şi transmis în direct din studioul 3 al TVR a fost lider de audienţă pe intervalul 23.01 – 23.54, înregistrând în medie, la nivel naţional, 1.032.000 de telespectatori (5% rating şi 16,7% cotă de piaţă), dintre aceştia 647.000 la nivel urban (5,6% rating mediu şi 18,2% cotă de piaţă).

Întregul program prin care TVR a dorit să-i răsplătească pe cei care au îmbogăţit arhiva de folclor a Televiziunii Române, program transmis în direct între orele 21.25 şi 01.24, a adus postul TVR 1 pe locul al doilea în topul audienţelor pe intervalul amintit cu o audienţa medie de aproximativ 900.000 de telespectatori, ceea ce corespunde unui rating de 4,4% şi unei cote de piaţă medii de14,3% )pe target naţional).

„Gala cântecului românesc” a fost cea mai importantă sărbătoare pe care folclorul românesc a avut-o în ultimii ani. La invitaţia Iulianei Tudor, artiştii seniori au cedat câte o piesă unui reprezentant al generaţiei tinere, interpret care, începând de aseară, va avea dreptul să cânte respectiva melodie în spectacole.

Cele mai emoţionante momente ale serii au fost acelea în care Iuliana Tudor le-a înmânat Trofeele TVR 55 unor oameni-reper ai TVR: primul realizator de emisiuni folclorice, Teodora Popescu; cea care timp de 20 de ani a adus românilor „Floarea din grădină”, Simona Patraulea; realizatorul tv al cărei nume se confundă cu romanţa, Florentina Satmari; cel care şi-a pus semnătura pe mai mult de 300 de filme documentare, Ion Filip; omul de televiziune fără de care nu am fi avut tezaur folcloric, Marioara Murărescu, dar şi realizatorul show-ului „O dată-n viaţă”, Elise Stan.

Cu toţii au urcat pe scenă rememorând clipe unice, momente care îi leagă de Televiziunea Naţională. Programul 55 de ani de folclor la TVR, realizat de Elise Stan şi transmis de TVR 1 pe 25 decembrie între 11.30 şi 13.00, a fost de asemenea lider de audienţă cu o medie de 605.000 de telespectatori (3% rating şi 8,8% cotă de piaţă medie) la nivel naţional şi o medie de 360.000 de telespecatori (3,1% rating şi 9,8% cotă de piaţă) la nivel urban.

Zilele TVR continuă au continuat si pe 26 decembrie, cu alte programe speciale: Televiziunea Română şi-a omagiat sportivii într-un program maraton de aproape 5 ore (programul a început la ora 14.45) – Gala sportului românesc. Reprezentanţi de seamă din cele mai importante sporturi, 16 la număr, reunind peste 100 de nume sonore ale sportului românesc au fost invitaţi la această aniversare pentru a aminti telespectatorilor succesele lor, dar şi cum traseul lor s-a intersectat cu cel la Televiziunii Române.

Gala teatrului şi filmului de televiziune este un alt program maraton pregătit de TVR pentru anivesarea celor 55 de ani de existenţă. Programul prezentat de Florin Piersic de la ora 21.00 este o preţuire publică pentru actorii cărora le datorăm arhiva de aur a Televiziunii Romne şi al căror destin artistic şi personal se împleteşte cu istoria TVR.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Antena 1: Neatza cu Răzvan și Dani, lider de piață de la malul mării

Published

on

 

Cei mai iubiți matinali încheie curând un sezon spectaculos la mare, acolo unde, de mai bine de o săptămână transmit live și reușesc să aducă în casele telespectatorilor o atmosferă continuă de vacanță.

Miercuri, 24 iulie, gașca veselă de la Neatza cu Răzvan și Dani a adunat în faţa micilor ecrane aproape 460.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată ţara, în minutul de aur, de la 09:12. La nivelul publicului din mediul comercial, cu vârste cuprinse între 18 si 49 de ani, în intervalul 08:00 – 12:00, show-ul a înregistrat o audienţă medie de 2,1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 23,8%, în timp ce următorul clasat, Pro Tv, înregistra 1.9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 21,4%.

De săptămâna viitoare, Antena 1 va difuza momente de ”Best of” ale sezonului 21 Neatza cu Răzvan și Dani. Din 29 iulie, telespectatorii pot urmări show-ul matinal între 8:00-12:00, urmând ca de pe 5 august, până la sfârșitul lunii, cele mai spectaculoase momente din platoul matinalilor să fie difuzate între 9:00-12:00.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban si National
Perioada 24 iulie 2019

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Incredibil, PRO TV a fost cel mai urmarit post tv! Iata cifrele concrete, aici!

Published

on

 

Grupul PRO TV, lider de audiență în perioada aprilie – iunie 2019

În trimestrul al doilea din 2019, PRO TV a avut record de audiență: cea mai bună cotă de piață din ultimii șapte ani pe durata întregii zile și în prime time

 

În trimestrul al doilea din 2019 (aprilie – iunie), PRO TV a fost lider absolut de audiență atât la nivel de grup (PRO TV, PRO CINEMA, PRO 2, PRO GOLD, PRO X, PRO TV Internațional), cât și ca televiziune. Mai mult decât atât, canalul PRO TV a înregistrat un record de audiență: cota de piață din aprilie – iunie 2019 este cea mai bună din ultimii 7 ani comparativ cu aceeași perioadă din anii precedenți, atât pe parcursul întregii zile, cât și în prime time.

 

Peisajul începutului de an pentru PRO TV este acum complet: grila de programe pe care am pregătit-o primăvara aceasta a fost complexă, iar românii au preferat din nou programele noastre. A fost un început de an complicat, echipele noastre au lucrat în paralel la multe producții, iar dedicarea lor s-a văzut în fiecare ediție și în rezultatele pe care le anunțăm astăzi. Le mulțumesc tuturor colegilor și partenerilor noștri de business pentru încrederea și pasiunea din această perioadă! Însă nu ne oprim aici: deși e vară și este perioada concediilor, noi suntem deja cu motoarele turate la maximum pentru toamnă, pe care am început deja să o pregătim și acum filmăm pentru majoritatea producțiilor pe care urmează să le vedeți la PRO TV! O să fie o toamnă cum nu s-a mai văzut, cu producții pe care românii le iubesc deja, cum ar fi Vocea României, VLAD, MasterChef România, Visuri la cheie, dar și cu multe alte surprize pe care o să le anunțăm în curând.”, a spus Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

 

Românii au ales PRO TV atât ziua, cât și în prime time!

În perioada aprilie – iunie 2019, pe durata întregii zile și în prime time, telespectatorii au preferat să urmărească programele pregătite de echipa de profesioniști PRO TV.

 

Grupul PRO TV a fost lider detașat de audiență! Pe durata întregii zile, grupul PRO TV a obținut o medie de 3.9 puncte de rating și 26.5% share*, în timp ce grupul media competitor a avut 2.9 puncte de rating și 19.7% share. În prime time, grupul PRO TV a obținut o medie de 9.2 puncte de rating și 29.9% share, în timp ce grupul media de pe locul secund a înregistrat o medie de 6.1 puncte de rating și 20.0% share.

 

În trimestrul al doilea din 2019, canalul PRO TV a continuat să fie liderul televiziunilor din România pe toate segmentele de public și a obținut și un record de audiență: cea mai bună cotă de piață din ultimii 7 ani comparativ cu aceeași perioadă din anii anteriori, atât în daytime, cât și în prime time. Pe parcursul întregii zile, PRO TV a obținut o medie de 3.3 puncte de rating și 22.6% share, în timp ce televiziunea clasată pe locul secund a avut o medie de 2.1 puncte de rating și 14.2% share. În prime time, PRO TV conduce topul cu o medie de 7.8 puncte de rating și 25.6% share, în timp ce televiziunea de pe locul al doilea a obținut o medie de 4.9 puncte de rating și 16.2% share.

 

Care au fost cele mai urmărite programe TV în perioada aprilie – iunie 2019?

 

Topul audiențelor este simplu – programele PRO TV din perioada aprilie – iunie 2019 au fost preferate de telespectatori:

  • Cele mai urmărite știri: Știrile PRO TV
  • Cele mai urmărite programe din timpul întregii zile: Ce spun românii, România, te iubesc!, Ce se întâmplă, doctore? și iLikeIT
  • Cele mai urmărite programe din prime time: meciurile din preliminariile pentru UEFA EURO 2020, Românii au talent și Ferma – Un nou început!
  • Cele mai urmărite seriale: Las Fierbinți și VLAD
  • În top 30 cele mai urmărite filme difuzate în această perioadă în prime time, toate au fost la PRO TV

 

Știrile PRO TV ocupă întreg podiumul pentru programe de știri din România!

  1. Știrile PRO TV de la ora 19:00 ocupă primul loc cu o medie de 6.8 puncte de rating și 27.1& share
  2. Știrile PRO TV de noapte – medie de 5.1 puncte de rating și 21.7% share
  3. Știrile PRO TV de la ora 17:00 – medie de 3.5 puncte de rating și 21.7% share

 

Pe durata întregii zile, telespectatorii au ales distracția de la Ce spun românii și reportajele marca România, te iubesc! și emisiunile Ce se întâmplă, doctore? și iLikeIT.

  1. Ce spun românii – medie de 4.4 puncte de rating și 22.4% share
  2. România, te iubesc! – medie de 4.2 puncte de rating și 16.9% share
  3. Ce se întâmplă, doctore? – medie de 3.0 puncte de rating și 20.0% share
  4. iLikeIT – medie de 2.9 puncte de rating și 20.4% share.

 

În prime time, fotbalul, talentul și munca dețin supremația!

  1. Meciurile din preliminariile UEFA EURO 2020 au înregistrat o medie de 13.2 puncte de rating și 39.5% share
  2. Edițiile Românii au talent au obținut o medie de 13.0 puncte de rating și 40.6% share
  3. Ferma – Un nou început! a adus o medie de 9.2 puncte de rating și 25.7% share.

 

Serialele PRO TV sunt, ca de obicei, preferate de români! Las Fierbinți, lider incontestabil încă de la lansare, a obținut cu sezonul 15 o medie de 11.1 puncte de rating și 31.3% share, iar primul sezon VLAD a înregistrat în această perioadă o medie de 9.5 puncte de rating și 25.1% share.

În top 30 filme difuzate în prime time în perioada aprilie – iunie 2019, toate au fost difuzate de PRO TV! Cel mai urmărit film a fost Sărutul dragonului, difuzat pe 5 mai, și a obținut 9.7 puncte de rating și 24.6% share.

În fiecare zi, de luni până duminică, grupul PRO TV le oferă tuturor telespectatorilor din România programe de calitate, divertisment de top și știri obiective și bine documentate.

 


*Cifrele au fost furnizate de Kantar Media, copyright ARMADATA. Cifrele de audiență sunt pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 ani. Au fost luate în considerare producțiile cu cel puțin 3 difuzări.

**Au fost luate în considerare doar primele difuzări ale producțiilor

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

VESTE TRASNET: Kanal D a spulberat din nou audienta!

Published

on

 

Kanal D, lider absolut de audienta, in Prime Time, cu serialul “Pretul fericirii”

#Penultimul episod al sezonului, urmarit de peste un milion de romani din intreaga tara, in fiecare minut al difuzarii. De luni, 22 iulie, la Kanal D va debuta cel de-al treilea sezon al serialului “Mireasa din Istanbul”

 

Joi, 18 iulie, Kanal D a fost lider absolut de audienta, in Prime Time, cu serialul “Pretul fericirii”. Penultimul episod al sezonului a clasat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe toate targeturile. Conform datelor furnizate de Kantar Media, in intervalul de difuzare, 20:00 – 23:00, statia TV a inregistrat o cota de piata de peste 17%, pe fiecare categorie de public monitorizata.

Aseara, in intervalul orar mai sus mentionat, Kanal D a inregistrat 4,7% rating si 17,5% cota de piata, pe targetul Comercial, 6,1% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul All Urban, si 6,1% rating si 17,1% cota de piata, pe targetul National. O medie de peste un milion (1.082.000) de telespectatori din intreaga tara au urmarit aseara, in fiecare minut al difuzarii, serialul “Pretul fericirii”. Minutul de aur, atins la 22:40, a adunat in fata micilor ecrane 1.351.000 de fani ai productiei difuzate la Kanal D.

In aceasta seara, la ora 20:00, la Kanal D va putea fi urmarit ultimul episod al acestui sezon “Pretul fericirii”. De luni, 22 iulie, va fi difuzat cel de-al treilea sezon al serialului fenomen “Mireasa din Istanbul”, care va putea fi urmarit cinci zile pe saptamana, de luni pana vineri.

 

Target Comercial

18-49 Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 4,7 17,5 200
  Pro TV 4,6 17,2 197
  Antena 1 3,6 13,4 154
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019  

Target All Urban

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 6,1 17,4 588
  Pro TV 4,9 13,8 467
  Antena 1 3,2 9,2 309
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019

 

Target National

 
National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 6,1 17,1 1082
  Pro TV 6,0 16,9 1072
  Antena 1 3,3 9,4 595
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019  

 

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: