Connect with us

ALL MEDIA

Daruri de Moş Nicolae la „Din Arhiva TVR”, la TVR 3

Published

on

 

Este moşul care, la fiecare început de decembrie, lasã cadouri în ghetuţele copiilor cuminţi. Este moşul care are grijã de copiii sãrmani şi nefericiţi, descreţindu-le frunţile cu mila sa cea bunã. Este moşul care ascultã ruga fetelor nemãritate de a-şi îndupleca soarta potrivnicã. Este moşul care apãrã câştigul cinstit al comercianţilor, împarte dreptate celor nedreptãţiţi, oferã sprijin celor necãjiţi. Este moşul din sufletele noastre, care ne aduce iertare şi bunã povaţã. Sfântul Nicolae.

Istoria şi legendele legate de Sfântul Nicolae se întrepãtrund, dar se cunoaşte cu certitudine cã a trãit în secolul al IV-lea, a fost cardinal de Myra şi a fost recunoscut şi onorat ca sfânt începând cu secolul VI. Nu mai puţin de 21 de “miracole” îi sunt atribuite, Sfântul Nicolae devenind cunoscut pentru credinţa, zelul şi dragostea pentru semeni, şi în special pentru copii. Nicolae provenea dintr-o familie înstãritã, iar la moartea ambilor pãrinţi a moştenit întreaga avere, pe care s-a hotãrât sã o foloseascã în scopuri umanitare şi sã-i ajute pe cât mai mulţi oameni nevoiaşi. Apoi, Nicolae a devenit preot şi s-a lepãdat de toatã averea sa, pe care a dãruit-o sãracilor şi a plecat în pelerinaj în Palestina şi Egipt. La întoarcerea acasã, poporul l-a întâmpinat şi l-a ales Arhiepiscop de Myra. De-a lungul secolelor, Sfântul Nicolae a devenit unul dintre cei mai populari sfinţi, în aminirea şi celebrarea lui fiind ridicate mii de biserici.

În cinstea sa, dar şi în cinstea celor care îi poartã numele, ne-am gândit sã dedicãm ediţia emisiunii Din arhiva TVR  de vineri, 3 decembrie, difuzatã de la ora 23.00 pe TVR 3, simbolismului pe care Sfântul Nicolae îl întruchipeazã şi tradiţiilor care îl însoţesc an de an. Doamna Doina Işfãnoni, cercetator etnolog, este cea care ne va introduce în tainele sãrbãtorii Sfântului Nicolae, relevând sensurile darurilor primite în ghetuţe. Totodatã, vorbind despre Sfântul din Myra, despre minunile sale şi despre tot ceea ce atinge latura spiritualã a vieţii, dar punând în balanţã şi urbanizarea excesivã, pierderea tradiţiilor şi implicit transformarea sãrbãtorii într-un pretext comercial, Doina Işfãnoni ne învaţã cum sã trecem dincolo de aparenţe, pentru a descoperi sensurile revelatorii, acolo, adânc, îngropate în sufletul nostru.

Lasa un comentariu aici!

1 Comment

Lasă un răspuns

Radio

Ştirile DIGI FM va difuza un nou episod din „Ca să știi, România”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

DIGI FM continuă campania Ca să știi, România, o serie de anchete și analize despre cele mai sensibile probleme pe care le întâmpina românii acum!

Am început cu o radiografie a infrastructurii feroviare din România și am aflat că timp de 28 de ani, autoritătile au neglijat tot ce inseamnă investiții, tot ce înseamnă grijă fată de căile ferate, interes pentru siguranță oamenilor în trenuri. Dovadă stau cele 25 de episoade ale campaniei ,,Ca să știi, România. CFR-Cifrele dezastrului!”.

Cu ce continuăm? Cu o analiză a dosarului „Colectiv”.

Suntem din nou REPETENȚI și victimele noastre rămân ale nimănui, așa că vorbim despre ei, despre ARŞII NIMĂNUI.

Sunt aproape 3 ani de la Colectiv.

Atunci, una dintre marile probleme a fost lipsa secțiilor de mari arși unde să fie transportați răniții. „Avem tot ce ne trebuie”, spunea ministrul Sănătății de atunci, Nicolae Banicioiu. Ne amintim că mulți dintre răniții din tragedia în care au murit 26 de oameni pe loc și alți 33 după, au fost salvați pentru că au fost trimiși în străinătate. Credeți că avem secții de mari arși mai bune decât aveam în octombrie 2015? Nu. Ancheta DIGI FM din campania Ca să știi, România, arată că suntem aproape la fel ca înainte de Colectiv. Poate chiar mai rău.

Aflați cazuri concrete și interviuri în exclusivitate începând de miercuri, 20 iunie, pe site-ul nostru www.digi-fm.ro .

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Internship

Global lansează primul program de internship din domeniul entertainment-ului și talent management-ului

Published

on

 

Timp de trei luni, tinerii au acces în culisele entertainment-ului. Pe 19 iunie Global Entertainment, cea mai mare platformă de artiști și influenceri din România, dă startul înscrierilor în programul de internship dedicat tinerilor care vor să descopere provocările, profesionalismul, creativitatea și dinamica de lucru din domeniul entertainment-ului.

Acest program de internship plătit reprezintă ocazia perfectă pentru cei care vor să-și lărgească aria de cunoștințe din domeniul industriei muzicale, advertising, media, entertainment, talent management, producție audio-video și administrarea drepturilor de autor. Internship-ul urmează să se desfășoare din trei în trei luni și își propune să aducă în atenția tinerilor tendințele tehnologice importante pentru succesul în era digitală și trendurile acestor industrii caracterizate de o continuă schimbare.

În program se pot înscrie toate persoanele de peste 18 ani, indiferent de studii sau specializări, acestea urmând să aleagă unul dintre modulele propuse în cadrul lui. O singură cerință este obligatorie: să fie entuziaste, pentru că entuziasmul este ingredientul principal din spatele hiturilor, al campaniilor de succes, al conținutului care devine viral și al producțiilor revoluționare din domeniul audiovizualului.

Prin intermediul acestui internship, Global pune la dispoziția tinerilor interesați trei module: Creativity & Content Creation, Marketing & Sales și Legal & Business Affairs. Candidații trebuie să opteze pentru unul dintre cele trei module și să parcurgă un proces de selecție care se va desfășura atât online, cât și offline. Pe parcursul acestui proces, accentul va fi pus pe întrebările experențiale la care participanții vor răspunde. Candidații selectați își vor desfășura activitatea la sediul Global împreună cu un mentor dedicat în funcție de modulul ales.

„Artiștii și influencerii Global sunt o prezență de top în toate mediile relevante, indiferent dacă vorbim despre muzică, evenimente, online, televiziune, radio sau advertising. Totul este despre oameni, ideile lor și entuziasmul cu care le pun în aplicare, de aceea suntem într-o permanentă căutare de talente. Prin acest program de internship, primul de acest fel pe piața din România, le oferim tinerilor șansa să-și perfecționeze aptitudinile într-un business extrem de dinamic, care stabilește trendurile în materie de muzică, entertainment, evenimente și influencer marketing”, a declarat Olga Juverdeanu, General Manager Global.

Înscrierile se pot face aici: internship.weglobal.ro.

Platforma Global, formată din Global Records, casa de discuri, Global Booking, agenție de impresariat, Global Events, agenția de evenimente și Global Talent, agenție de talente, reprezintă artiști de top precum INNA, Delia, Antonia, Carla’s Dreams, Irina Rimes, The Motans, Mark Stam, Nicoleta Nucă, Vanotek și influenceri de referință precum BRomania, Laura Giurcanu, Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Selly, Vlad Munteanu, Cristi Munteanu și mulți alții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Posturile de televiziune din cadrul Intact Media Group anunță ieșirea din must-carry

Published

on

 

Intact Media Group –  Antena Group (Antena 1, Antena Stars, Happy Channel și ZuTV) și Antena 3 – cel mai puternic grup de media cu capital integral românesc  a luat decizia de a ieși din must-carry (lista televiziunilor pe care operatorii de cablu sunt obligați să le aibă în grilă).

Intact Media Group anunță că la data de 15.06.2018 a semnat un contract de retransmisie cu RCS&RDS pentru difuzarea canalelor sale.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending