Connect with us

ALL MEDIA

Daruri de Moş Nicolae la „Din Arhiva TVR”, la TVR 3

Published

on

 

Este moşul care, la fiecare început de decembrie, lasã cadouri în ghetuţele copiilor cuminţi. Este moşul care are grijã de copiii sãrmani şi nefericiţi, descreţindu-le frunţile cu mila sa cea bunã. Este moşul care ascultã ruga fetelor nemãritate de a-şi îndupleca soarta potrivnicã. Este moşul care apãrã câştigul cinstit al comercianţilor, împarte dreptate celor nedreptãţiţi, oferã sprijin celor necãjiţi. Este moşul din sufletele noastre, care ne aduce iertare şi bunã povaţã. Sfântul Nicolae.

Istoria şi legendele legate de Sfântul Nicolae se întrepãtrund, dar se cunoaşte cu certitudine cã a trãit în secolul al IV-lea, a fost cardinal de Myra şi a fost recunoscut şi onorat ca sfânt începând cu secolul VI. Nu mai puţin de 21 de “miracole” îi sunt atribuite, Sfântul Nicolae devenind cunoscut pentru credinţa, zelul şi dragostea pentru semeni, şi în special pentru copii. Nicolae provenea dintr-o familie înstãritã, iar la moartea ambilor pãrinţi a moştenit întreaga avere, pe care s-a hotãrât sã o foloseascã în scopuri umanitare şi sã-i ajute pe cât mai mulţi oameni nevoiaşi. Apoi, Nicolae a devenit preot şi s-a lepãdat de toatã averea sa, pe care a dãruit-o sãracilor şi a plecat în pelerinaj în Palestina şi Egipt. La întoarcerea acasã, poporul l-a întâmpinat şi l-a ales Arhiepiscop de Myra. De-a lungul secolelor, Sfântul Nicolae a devenit unul dintre cei mai populari sfinţi, în aminirea şi celebrarea lui fiind ridicate mii de biserici.

În cinstea sa, dar şi în cinstea celor care îi poartã numele, ne-am gândit sã dedicãm ediţia emisiunii Din arhiva TVR  de vineri, 3 decembrie, difuzatã de la ora 23.00 pe TVR 3, simbolismului pe care Sfântul Nicolae îl întruchipeazã şi tradiţiilor care îl însoţesc an de an. Doamna Doina Işfãnoni, cercetator etnolog, este cea care ne va introduce în tainele sãrbãtorii Sfântului Nicolae, relevând sensurile darurilor primite în ghetuţe. Totodatã, vorbind despre Sfântul din Myra, despre minunile sale şi despre tot ceea ce atinge latura spiritualã a vieţii, dar punând în balanţã şi urbanizarea excesivã, pierderea tradiţiilor şi implicit transformarea sãrbãtorii într-un pretext comercial, Doina Işfãnoni ne învaţã cum sã trecem dincolo de aparenţe, pentru a descoperi sensurile revelatorii, acolo, adânc, îngropate în sufletul nostru.

Lasa un comentariu aici!

1 Comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cu o audiență în creștere, Dance FM își extinde acoperirea în Cluj-Napoca și Târgu Mureș

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Mai mult de 73.000 de iubitori de muzică dance-electronic ascultă zilnic Dance FM, potrivit studiului de audiență radio desfășurat în perioada aprilie – august 2018 (valul de vară).

Acestora li se vor adăuga în curând fanii genului din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, după ce Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat în ședința de ieri, 11 septembrie, transferul frecvențelor Music FM din cele două orașe către postul de radio Dance FM.

„Este o veste excelentă pentru noi și pentru ascultătorii noștri. Creșterea Dance FM a fost constantă, datorită poziționării speciale a postului – avem mixuri live și transmitem podcasturile celor mai apreciați DJ din lume – și fidelității celor care ne ascultă. Foarte mulți dintre ascultători ne accesează de pe dancefm.ro. Decizia de a intra și pe alte frecvențe, în alte orașe, s-a produs, deci, la momentul potrivit. Ne așteptăm ca notorietatea Dance FM în Cluj Napoca și Târgul Mureș să atingă aceleași cote ca în București”, a spus Marius Onuc, managerul postului.

În prezent, postul pregătește un „refresh” de imagine care va pune accentul pe interacțiunile directe cu publicul, în special prin intermediul unor evenimente. Mix-urile ascultate de acasă sau din mașină se vor muta cu tot cu ascultători la petreceri.

Majoritatea fanilor Dance FM, respectiv peste 90% dintre ei, fac parte din publicul comercial și sunt foarte activi pe social media. Ei sunt cei care au așezat Dance FM pe locul 6 în topul celor mai ascultate radiouri din România, înaintea unor posturi generaliste cu tradiție sau cu o acoperire mai mare.

Postul de radio Dance FM emite din 2011 și este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, posturile de radio Pro FM, Digi FM, Music FM și Dance FM.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dupa o vacanta lunga, Lucian Mandruta revine pe frecventele DigiFM!

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Proaspat venit din vacanta, Lucian Mindruta se pregateste sa ne zica din nou tot ce are pe suflet, sa vorbeasca cu fiecare dintre ascultatorii noastri si sa analizeze impreuna cele mai importante stiri ale zilei, la DigiFM. Incepand de maine, marti 11 septembrie, in fiecare zi, in timpul saptamanii, de la 16.00 la 18.00.

Avem chiar un mesaj de la el, pe care ne grabim sa vi-l transmitem:

„V-ati obisnuit cu mine sincer si am sa continui asa. Cu regret am aflat ca trebuie sa ma intorc la serviciu. Am incercat toate tertipurile: adeverinta medicala, rugaminti, ba chiar si amenintari. N-a mers. Cu regret enorm ca s-a incheiat vacanta, ma intorc la slujba. Maine, fir-ar sa fie!”

Noi il asteptam cu drag si promitem sa il facem sa se simta ca-n vacanta, in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16.00 la 18.00, la DigiFM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending