Connect with us

BUSINESS

De ce cluburile au nevoie de instalatii de sonorizare performante?

Published

on

 

Urmașele discotecilor de pe vremuri, cluburile moderne au devenit locul preferat al multora atunci când vine vorba de distracția de weekend si nu numai. Acestea sunt locurile unde lumea se strange pentru a sarbatori diferite evenimente importante din viata personala sau a prietenilor. 

Muzica antrenanta și exuberanta celor care vin în club ii determină pe cei mai mulți să se întoarcă în acel loc pentru a avea parte de aceeași stare de bine, de fiecare data cand ajung in acest loc. Muzica este esența petrecerii așa că un set de Echipamente Sonorizare Club este necesar a fi unul profesional care sa dea dovada de funcționalitate fara cusur. Cand vorbim despre asemenea accesorii, ele trebuie cautate acolo unde se afla cei mai mari si renumiti producatori din domeniu. Fie ca vorbim de inchiriere echipamente de sonorizare sau de vanzarea acestora, locul unde gasiti ambele variante se numeste Xevents.

După cum se știe, în cluburi se organizează diverse concerte ale unor artiști cu nume din industria muzicala interna, dar si internationala. Publicul este prezent, de fiecare data, in numar destul de mare cand astfel de evenimente au loc intr-un club. In aceste situații, echipamentul de sonorizare trebuie sa fie unul care sa faca fata pretentiilor unui asemenea eveniment de amploare. Instalatia de sonorizare este elementul esential pentru ca un concert sa decurga fara evenimente neplacute iar spectatorii sa plece multumiti acasa. Ideea de baza este ca acestia sa revina si la urmatorul eveniment de o asemenea amploare.

Cluburile moderne sunt preferate de multi artisti de nișă care sustin concerte in fata unui auditoriu restrains, iubitor al genului muzical al trupei respective. Exista anumite  trupe musicale care nu au un nume in piata muzicala, dar sunt cunoscute de un cerc restrâns de oameni , aceștia dorind să își vadă live favoriții in acțiune.

Aceste trupe pot veni la fata locului cu propriile echipamente de sonorizare sau se pot baza pe cele ale clubului. La rândul său, clubul poate deține echipamente proprii sau, pur și simplu, le poate închiria de la diverse firme care au afaceri pe acest segment de piata . Dacă deții o firma adevărata de acest gen, ar trebui să știi că a închiria echipamente de sonorizare unui club poate reprezenta o oportunitate de afaceri care sa dureze in timp. Chiar daca piata este ocupata de concurenta, oricine isi poate face loc daca demonstreaza seriozitate in relatia cu clientii. Din pacate, exista multi profitori de ocazie care intra in acest gen de afaceri, dar, dupa ceva timp, isi arata limitele si se comporta dezonorant cu clientii.

Este bine in aceste situații sa încerci să îți construiești o rețea de cluburi cu care sa colaborezi in anumite momente date, când în cadrul acestora se organizează diferite concerte sau alte evenimente de impact media. Cluburile, la rândul lor, se vor baza pe firmele de specialitate care transmit seriozitate și promptitudine. Onestitatea in relatia de afaceri te va propulsa cu siguranta in prim plan.

De asemenea, relatia de afaceri poate fi una de durata, dacă echipamentele tale se vor dovedi dintre cele mai fiabile iar evenimentul pentru care ai fost acontat decurge fara incidente majore. In afara de concertele despre care vorbeam, echipamentele de sonorizare trebuie sa ofere clienților cluburilor satisfacția unui sunet impecabil și a unei atmosfere pe măsură. Intr-un asemenea loc, unde muzica este principalul ingredient pentru o seara reușită, echipamentele de sonorizare au o importanță deosebită . Dacă clientul va simti că i se oferă o atmosfera de vis, atunci nu va ezita sa vina in continuare in acel club. In caz contrar, are de unde alege.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

BUSINESS

Urmezi cursurile unei scoli de soferi? Iata de ce acte ai nevoie pentru a obtine fisa medicala pentru permis auto

Published

on

 

Iti doresti sa achizitionezi o masina, dar inca nu ai un permis auto? Stim ca obtinerea actelor necesare pentru dobandirea permisului de conducere iti poate crea dificultati, dar avem o veste buna pentru tine! Acum exista o varianta simpla prin care poti obtine, pe loc, fisa medicala pentru permis auto.

 

Indiferent ca urmezi cursurile unei scoli de soferi sau ai permisul de conducere expirat, vei avea nevoie de o fisa medicala pentru permis auto. De asemenea, de acest document au nevoie si persoanele care au permisul anulat sau suspendat din cauza unor abateri. In trecut, fisa medicala pentru permis auto se putea obtine doar la clinicile de stat, dar in prezent, poti apela si la alte centre medicale autorizate. Clinica StandardMed efectueaza toate examinarile medicale clinice si paraclinice, inclusiv avizarea psihologica, cu maximum de eficienta.

Vei putea obtine pe loc fisa medicala permis auto, la cel mai bun raport calitate pret, economisind si timp, si bani. Durata de executie a analizelor medicale pentru obtinerea sau reinnoirea permisului auto este, in medie, o ora si 15 minute. Aceasta solutie este perfecta pentru persoanele care detesta sa stea la cozi interminabile, deoarece vor primi avizul medical, chiar dupa ce vor termina consultatia.

 

Acestea sunt avantajele de care vor beneficia persoanele care aleg serviciile Centrului Medical StandardMed pentru a obtine fisa medicala permis auto:

  1. Vor efectua in aceeasi zi toate examinarile clinice necesare pe specialitati medicale, potrivit legilor in vigoare (Medicina interna, ORL, Oftalmologie, Ortopedie, Chirurgie, Neurologie, Psihiatrie);

 

  1. In functie de caz, se va efectua si examinarea psihologica, in urma careia se va elibera avizul psihologic in aceeasi zi;

 

  1. Medicul coordonator al clinicii va incheia in aceeasi zi certificatul medical permis auto. Acest document va avea stampila institutiei, autorizata de catre Directia de Sanatate Publica si Politia Rutiera.

 

Iata care sunt documentele de care vei avea nevoie, atunci cand te vei prezenta la centrul medical, pentru a obtine rapid fisa medicala pentru permisul auto:

 

– Buletin / Carte de identitate;

– Fisa de scolarizare – daca este cazul;

  • Adeverinta de la medicul de familie in care sa fie mentionat ca solicitantul este apt pentru a conduce sau parafa din partea medicului de familie pe fisa pentru permisul auto la punctul B, in situatia in care pacientul figureaza cu boli cronice;

– Ochelari de vedere, daca este cazul;

– Persoanele care sufera de diabet vor avea nevoie si de o scrisoare medicala de la medicul diabetolog in care sa fie trecute diagnosticul, tratamentul si confirmarea ca solicitantul este apt pentru a conduce.

 

Atentie! Fisa medicala pentru permisul auto trebuie depusa in termen de 6 luni de la efectuarea analizelor medicale, acesta fiind intervalul de valabilitate a examinarilor medicale.

 

Cand nu este obligatorie fisa medicala pentru permis auto?

Acest act este necesar doar pentru obtinerea unui permis cu o noua valabilitate, asa ca exista cateva cazuri in care fisa medicala pentru permis auto nu este obligatorie. Iata situatiile in care nu vei avea nevoie de acest document:

  • cand titularul permisului si-a schimbat numele;
  • daca permisul a fost pierdut;

  • daca permisul a fost furat;

  • daca permisul s-a deteriorat.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

De ce o locuinta poate fi evaluata la preturi diferite

Published

on

 

V-ati intrebat vreodata de ce o casa poate fi scoasa la vanzare la un pret, evaluata la un pret de un evaluator si la un alt pret de evaluatorul bancii care acorda imprumutul pentru achizitionarea locuintei, si totusi ajunge sa fie vanduta pe o suma surprinzatoare? Cum poate o proprietate sa aiba preturi diferite? De unde stii care este pretul corect?

Primul pas pe care trebuie sa il faci este sa iei legatura cu un evaluator ANEVAR (Asociatia Nationala a Evaluatorilor din Romania). Pentru a gasi raspuns la intrebarile de mai sus va prezentam o situatie ipotetica.

O poveste de trei preturi

Familia Popescu detine o casa in oras, dar vrea o schimbare si planuieste sa cumpere o proprietate la malul marii. Apeleaza la banca pentru o refinantare cu care sa poata plati ratele pentru viitoarea casa.  Totodata, apeleaza la un agent imobiliar local si solicita o evaluare. Se vinde sub ciocanul la licitatie.

Astfel, familia Popescu constata ca locuinta pe care vrea sa o vanda are trei preturi diferite, unul al bancii, altul oferit de evaluatorul pe care l-au contactat membrii familiei si al treilea pret este cel pe care il cer ei. De ce exista aceste diferente de pret?

  1. Evaluarea bancii

Daca locuinta dvs. este sau va fi o ipoteca, creditorul dvs. va solicita obligatoriu o evaluare. Acest lucru ofera bancii garantia ca proprietatea pe care o cumparati in baza imprumutului acopera valoarea creditului. Altfel spus, daca, din anumite motive, nu va puteti plati creditul ipotecar, banca trebuie sa isi recupereze banii vanzand proprietatea dvs.

Prin urmare, nu este surprinzator faptul ca o evaluare a bancii va fi, de obicei, una mai conservatoare, uneori ajungand chiar si cu 10% -15% mai mica decat preturile de vanzare de pe piata.

  1. Evaluarea agentului imobiliar

Agentii imobiliari sunt frecvent invitati sa evalueze valoarea de piata a unei proprietati. Inainte de a bate palma, un agent imobiliar va verifica, de obicei, preturile la care s-au vandut alte locuinte din acelasi cartier. De cele mai multe ori evaluarea facuta de agentia imobiliara va fi mai mare decat evaluarea facuta de banca.

  1. Evaluarea unui evaluator angajat

Cea mai sigura evaluare este cu siguranta cea realizata de un evaluator la care apelati dvs. separat de banca. Acesta va lua in calcul atat preturile la care au fost vandute locuinte similare, dar si alte aspecte care pot spori valoarea casei dvs.: apropierea de o scoala, apropierea de centru, imbunatatirile facute (centrala termica, ferestre, parchet etc), anul constructiei, vecinii etc.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Cramele Recaș – liderul pieței de vinuri din România

Published

on

 

Cramele Recaș SA, cea mai importantă companie din grupul Cramele Recaș, depăsește 38 de milioane de euro cifră de afaceriși devine astfel liderul pieței de vinuri din România. 

 

  • 180,981,438 de lei este cifra de afaceri înregistrată de Cramele Recaș SA în 2018, cifra de afacere consolidată pe întreg grupul de firme depașind 45 de milioane de euro
  • Cramele Recaș este cel mai mare exportator de vinuri din România
  • 50% din vinul îmbuteliat la Cramele Recaș este destinat exportului

 

Cramele Recaș, companie înființată în 1991, unul dintre primii producători din România care s-au concentrat pe vinuri inovative, seci și moderne, a atins anul trecut o cifră de afaceri de peste 38 de milioane de euro (180,981,438 de lei), rezultat care o clasează pe primul loc pe piața de vinuri din România. În plus, Cramele Recaș face performanță și peste hotare, fiind cel mai mare exportator de vinuri din țara noastră. În momentul de față, 50% din vinul îmbuteliat de Cramele Recas este destinat exportului, în majoritate în țări cu piețe mature în ce privește consumul de vin: Anglia, Germania, Suedia, Statele Unite, Canada, dar și în Japonia, Coreea sau Malaezia.

 

„Ambiția, mărturisită încă de la început, a fost să ne repoziționăm de la a patra cramă din Banat la liderul clasamentului pe zonă și, totodată, ne-am dorit ca prin performanță, răbdare și vin bun să intrăm în «lotul național» rezervat marilor jucători, cu o contribuție semnificativă inclusiv la exportul vinului românesc. Am pornit la drum construind o rețea de câteva magazine partenere pentru vin vrac în Banat și Transilvania. În paralel, se lucra la structura afacerii viitoare, o echipă de geologi și topografi, în coordonare cu specialiștii noștri în viticultură au început, prin determinarea particularității solului, a microclimatului și a expunerii la soare, precum și prin materializarea experienței acumulate de șvabi în veacuri de cultivare a viței de vie, să fie stabilite parcelele cu cel mai înalt grad de favorabilitate pentru fiecare soi în parte. Acest proces complex a implicat 1-2 ani de studii și planificare, urmați de 5-7 ani de plantări succesive până la prima recoltă. În total, au fost aproape 10 ani de investiții majore, timp în care s-au pus bazele și s-au creat premisele dezvoltării unei afaceri solide, bine structurate, cu potențial de mare profitabilitate.

În prezent, la Cramele Recaș vorbim despre mai mult de 22 de milioane de sticle vândute pe an, jumătate pe piața internă si jumătate la export, vinuri din toate categoriile, de la cele de retail la super-premium, liniștite și spumante deopotrivă. Pe viitor, dorim să profităm de faptul că o bună parte dintre viile noastre au atins maturitatea de rodire de peste 20 de ani, ceea ce ne permite sa facem vinuri extraordinare calitativ, iar atenția noastră se îndreaptă în mod special către noua generație de consumatori (milenialii). Ne dorim să venim în întâmpinarea gusturilor lor cu vinuri moderne, în care tradiția se împletește cu inovația și cu versatilitatea pe care o cere acest public deosebit de exigent.”, a declarat Gheorghe Iova, co-acționar Cramele Recaș.

 

În prezent, Cramele Recaș înregistrează o capacitate de producție de aproximativ 32 de milioane de litri pe an. Compania exploatează o suprafață de peste 1150 de hectare din podgoriile Recaș și Miniș, situate în județele Timiș și Arad. 25 de soiuri de struguri sunt exploatate anual aici, iar din ele se produc vinuri pentru cele 45 de mărci comerciale distribuite atât în țară, cât și în străinătate. Toate vinurile care poartă sigla Cramele Recaș sunt procesate și îmbuteliate la cele mai înalte standarde de calitate internațională.

 

Calitatea vinurilor produse de Cramele Recaș nu a fost trecută cu vederea, brandul reușind să se impună în cadrul unor concursuri prestigioase de profil, desfășurate atât în România, cât și în Franța, Belgia, Germania, Marea Britanie, Bulgaria, SUA sau Japonia. Din 2010 și până în prezent, în palmaresul Cramelor Recaș și-au făcut loc nu mai puțin de 240 de medalii și distincții.

 

În plus, unul dintre marile merite al brandului Recaș este acela că poate fi privit ca un exponent al afirmării Chardonnay-ului de calitate superioară atât pe piața românească, cât si la export, ca soi „made in Romania”. Primul Chardonnay baricat de largă răspândire pe piață a fost cel din gama „La Putere”, lansat în anul 2005, urmat, un an mai tarziu de celebrul Sole Chardonnay Barrique. Povestea Chardonnay-ului de Recaș a continuat apoi cu „V-drinks”, „Cocoșul dintre vii”, „Sole spumant” sau „Castel Huniade”, urmat de miniatura „Regno Recaș” în monovarietal și primind apoi nuanțe complexe odată cu vinurile de cupaj în care acest soi este majoritar: „Solo Quinta” și „Sole Orange”. Anul 2017 a însemnat lansarea pe piață a primului spumant metodă tradițională de la Cramele Recaș – „Muse Stars”.

 

În registrul vinurilor roşii, „Cuvée Überland 2015”, fanionul roşu al Cramelor Recaș, vin premium al cărui prim an de recoltă a fost 2006, a obţinut anul acesta Medalia de Aur şi titlul de cel mai bun vin românesc înscris la Mundus Vini, precum şi 90 de puncte Wine Enthusiast. Sortimentul Merlot din gama „SELENE 2017” este primul vin de la Cramele Recaș prezent în Ghidul Gault & Millau, cu titlul de cel mai bun Merlot românesc în anul 2018.

 

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: