vineri, martie 29, 2024

PUBLICITATE@RADARDEMEDIA.RO

More
    AcasăCompaniiDe ce femeile puternice aleg Mercedes-Benz?

    De ce femeile puternice aleg Mercedes-Benz?

    Ce este puterea? Cum se manifesta ea? Cum definesti un om puternic? Se rezuma puterea la limita fizica, finita? Sau este mai mult decat atat? 

    Pana ieri, puterea era destinata barbatilor, care, inzestrati natural cu o forta fizica superioara, si-au asumat pozitia de detinatori ai puterii.

    Forta fizica paleste, insa. Este limitata. Si stim asta.

    Tocmai de aceea, cu timpul, am transferat-o catre masini; catre extensii ale corpului nostru, reusind, astfel, chiar sa atingem limite mult superioare fortei fizice de care dispunem.

    Dar, chiar si asa, limitarea inca persista. Exista o forta care nu este, insa, limitata de nimic.

    Este forta determinarii, o sursa de putere care nu este limitatata material, infinit mai puternica decat forta fizica. O forta care redefineste conceptele invechite de intelegere a puterii, care, prin dibacia modului in care structureaza gandurile, confera o forta imensa acelor elemente care, solitare, nu reprezinta o forta.

    Barbatul si-a asumat forta fizica si a dus-o pana la limita. Femeia si-a asumat insa forta mentala, a determinarii, a succesului strategic, si continua sa o dezvolte la nesfarsit.

    Femeia de succes poseda o forta mentala fenomenala.

    “Femeile care ajung in pozitia de lider si cele care aspira acolo sunt puternice din punct de vedere psihic, capabile sa isi asume riscuri si sa invete din propriile greseli, pot face fata la critici, au curajul de a lupta pentru ceea ce isi doresc si sunt dispuse sa mearga pana la capat, oricate obstacole ar intalni”, spune psihologul Ana Maria Rotaru.

    Ca orice femeie puternica, Ana Maria se regaseste in lucrurile care ii reflecta forta pe care o simte si o dezvolta in fiecare zi.

    Si, ca oricare alt om care a simtit gustul dulce al succesului, Ana Maria si-a regasit o reflexie fidela in brandul Mercedes-Benz, si un partener pe masura asteptarilor ei in compania Auto Schunn, cel mai mare dealer auto Mercedes-Benz din vestul Romaniei.

    Ana Maria iubeste Mercedes-Benz. Iar noi iubim oamenii care reusesc sa se ridice la nivelul principiilor brandului german si sa dezvolte legaturi care transced relatia clasica sofer-masina.

    De aceea, am invitat-o pe Ana Maria sa testeze una dintre masinile Mercedes-Benz din oferta de vanzari Auto Schunn.

    Concluzia ei a fost transanta:

    “Senzatia e unica, de libertate, control asupra ceva puternic, dar in acelasi timp foarte delicat si frumos.

    Incurajez cat mai mult femei sa mearga la un test drive. Sentimentul e unic. Atunci cand te urci la volanul unui Mercedes-Benz iti dai seama ca ai puterea sa faci orice, sa iti atingi toate obiectivele.”

    Concluzia noastra?

    Simbioza dintre om si masina se realizeaza la fel de bine intre o femeie si un autoturism, daca cel din urma este in masura sa ii satisfaca asteptarile.

    Urmarea a fost fireasca. La finalul sesiunii de test drive, in virtutea unei stari euforice, propice actului inspirational, am vrut sa stim parerea ei, ca profesionist in stiinta gandirii umane, despre ce inseamna a fi o femeie puternica, dar si despre motivele pentru care femeile puternice aleg Mercedes-Benz.

    Ana Maria Rotaru, psiholog:

    “O femeie puternica vrea sa fie stapana pe viata ei, sa poata lua decizii singura, sa poata investi in ceea ce isi doreste, sa aiba acces la educatie de calitate, pentru a-si putea atinge forma maxima.

    Femeile cumpara emotional, dar si rational, sunt atente la detalii, calitate, culori, texture, etc. Stiu foarte bine ce vor.

    Cand cumpara o masina, asteapta calitate la orice nivel. De unde o cumpara este la fel de important, pentru ca trebuie sa aiba incredere totala in acel dealer auto, sa gaseasca in el disponibilitate si diversitate.

    In primul rand este vorba de siguranta, calitate, atentie la detalii si la nevoile soferului, iar un Mercedes-Benz ofera asta din plin.”

    Interviul integral este disponibil in numarul 7 din 2018 al revistei Auto Schunn Magazin.

    In cei 25 de ani activitate la cel mai inalt nivel pe piata auto din Romania, mii de femei de succes au gasit in Auto Schunn acel partener ideal in care au gasit disponibilitatea, diversitatea si increderea pe care o cautau.

    De ce? Pentru ca am invatat ca, inainte de a vinde o masina, procesul de vanzare trebuie sa contina un bagaj bogat de experiente si emotii unice care sa se alinieze intr-un mod ideal atat cu ceea ce masina ofera, cat si cu ceea ce clientul isi doreste.

    De aceea, Auto Schunn isi cunoaste foarte bine masinile pe care le vinde, dezvoltat, in toti acesti ani, o legatura foarte apropiata, la nivel principial, cu brandul Mercedes-Benz si, pe de alta parte, desfasoara un proces continuu de intelegere si adaptare la nevoile clientilor sai.

    Dorin Huntai- Redactor-Șef

    Editor-in-Chief, Founder, Owner | dorin.huntai@radardemedia.ro

    Dorin Huntai- Redactor-Șefhttps://www.radardemedia.ro
    Editor-in-Chief, Founder, Owner | dorin.huntai@radardemedia.ro
    ARTICOLE SIMILARE

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

    - Advertisment -spot_img

    Articole recente