A-Z NEWS
De ce nu trebuie sa ratezi Marketing Research Conference 2014
Marketing Research Conference 2014 – Connected Consumer Insights are loc saptamana viitoare, pe 25 si 26 iunie. Cele mai in voga teme pentru brandurile care vor sa tina pasul cu consumatorul conectat la tot mai multe canale media, eficientizand in acelasi timp bugetul de advertising vor fi dezbatute de cei 25 de traineri prezenti. Inscrierile la eveniment sunt deschise pana pe 25 iunie.
Prima zi a evenimentului va porni cu un debate despre piata de research din Romania pentru a descoperi daca este adaptata sau nu la nevoile brandurilor. Printre participantii la debate se numara Miruna Antonescu (The Geeks) si Alexandru Dincovici (Brennan Research&Consultants).
Pentru adaptarea la nevoile brandurilor de cunoastere a consumatorilor conectati este necesara si o abordare noua. De aceea ziua va continua cu prezentarea unora dintre cele mai noi metode de research. Miriam Moroianu si Catalina Laschon (Nielsen Romania) vor prezenta metodologia Neurofocus, pornind si de la un studiu de caz in care aceasta a fost utilizata pentru testarea de spoturi TV. TOBII Portable Eye Tracking System va fi apoi testat de participantii din sala, sub indrumarea Mihaelei Uriciuc si a Georgianei Manea (ISRA Center).
Research-ul nu este dedicat brandurilor cu bugete mari si este de ajutor si in cazul IMM-urilor. De aceea vom trece in revista si o serie tool-uri adaptate la bugetele brandurilor mici prezente in online. Zoe Pascale (Strategis Research & Business Consulting) va prezenta modul in care un magazin online de bijuterii si-a adaptat strategia de comunicare pe Facebook in urma rezultatelor unui research, iar Cristian Ignat (2Parale) va trece in revista pasii concreti de crestere a unui B2B prin Pay Per Click.
Prima zi se va incheia cu un workshop despre mobile research sustinut de Millward Brown. Grupul Millward Brown a fost desemnat Mobile Researcher of the Year in 2013, datorita efortului sustinut pentru a intelege rolul mobile-ului in traseul spre achizitie. Participantii la workshop vor participa la un studiu live pe smartphone cu script si chestionar, iar raportul si interpretarea datelor vor fi realizate in timp real. Trainingul se va incheia prin trecerea in revista a unor key learnings pentru advertisingul si online commerce pe smartphone.
RTB Trend Report Europe arata o crestere de 15% a cheltuielilor aferente programmatic buying in Europa in primul trimestru al acestui an. Programmatic marketing este un trend manifestat la nivel international care a intrat si in Romania, odata cu nevoia brandurilor de a se adapta la era digitalului. Despre programmatic buying si tool-ul detinut de GroupM pentru eficientizarea advertisingului livrat consumatorului in timp real va povesti Alex Visa (GroupM) in cea de-a doua zi a evenimentului.
Consumatorul actual e conectat la tot mai multe canale media, de aici si importanta cunoasterii in profunzime a comportamentului lui. Pentru asta, Andreea Coca (GfK) va profila consumatorii din Romania in functie de device-urile pe care le folosesc, surprinzand si o serie de abordari posibile pentru marketeri si oameni de research.
Cum consumatorul conectat nu traieste doar in mediul urban, existand aproape 4 milioane de utilizatori de internet in mediul rural, Alexandra Iavorschi (Starcom MediaVest Group) va prezenta un studiu care vizeaza tocmai acest consumator si stilul lui de viata, consumul de presa, subiectele de interes si cheltuielile pe gospodarie.
Millward Brown va prezenta apoi un case study cu tema „Cross Media Effectiveness” – un studiu realizat pe o campanie Dove impreuna cu Google, care urmareste eficientizarea investitiilor in campanie si rolul detinut de You Tube.
Mai multe informatii despre program, speakeri si despre participarea la eveniment sunt disponibile pe site-ul oficial.
Marketing Research Conference este un eveniment care face parte din seria SMARK KnowHow, condimentat de PRIVILEG Catering si depozitat de Euroministorage.
Mihai Știrbu este Senior Editor și îi poți scrie la contact(a)radardemedia.ro
- PREMIILE RADAR DE MEDIA2 zile ago
VOTEAZĂ-ȚI FAVORIȚII. PREMIILE RADAR DE MEDIA, EDIȚIA A-XV-A 2024 – START VOT! TU ALEGI CÂȘTIGATORII!o
- Program TV2 săptămâni ago
Programul PRO TV săptămâna 23 – 29 septembrie 2024
- TuVotezi6 zile ago
SONDAJ NAȚIONAL – Care este cel mai frumos oraș din România
- Program TV2 săptămâni ago
Programul TV, PRO TV săptămâna 16 – 22 septembrie 2024
- Program TV2 săptămâni ago
Programul TV, ANTENA 1, săptămâna 20 – 26 septembrie 2024
- Social2 săptămâni ago
ANIVERSARE: Publicația RADAR DE MEDIA împlinește 15 ani de când s-a lansat!
- Program TVo săptămână ago
Programul KANAL D pentru săptămâna 30 septembrie – 06 octombrie 2024
- Program TV2 săptămâni ago
Programul PRO CINEMA săptămâna 23 – 29 septembrie 2024
- Digital2 săptămâni ago
PROMOȚIE UNICĂ DE PE PIAȚĂ LA ADVERTORILE SEO – Tu alegi prețul pentru cantitatea dorită
- AUDIENȚE TV3 săptămâni ago
România a prins gustul competiției! MasterChef România a fost din nou lider incontestabil de audiență!
- Emisiuni3 săptămâni ago
AUDIENȚE TV Aseară, 7 concurenți au obținut șorțul MasterChef și au trecut în etapa următoare! Emisiunea a fost lider absolut de audiență!
- Platforma Online TV2 săptămâni ago
De ce să urmărești noul serial Marvel „Agatha – De la bun început” pe Disney+
- Seriale3 săptămâni ago
Rădiţa Roșu și Eric Aradits, fiul lui Andrei Aradits, personaje importante ȋn dinamica satului din Iubire cu parfum de lavandă
- AUDIENȚE TV2 săptămâni ago
MasterChef România, lider absolut de audiență! În această seară, un concurent primește șorțul de aur
- Program TV2 săptămâni ago
Programul ACASA TV săptămâna 23 – 29 septembrie 2024
- Seriale3 săptămâni ago
SEZON NOU Robi pleacă în Caraibe, iar primarul Vasile se pune pe agățat! Astăzi, un nou episod Las Fierbinți, la PRO TV