Un juriu internaţional format din directori de creaţie din întreaga lume şi condus la secţiunea PR de Rafe Ring, CMO al Global Insights Group, a acordat medalia de aur campaniei „Why Don’t You Come Over?”, la AdStars 2013, unul dintre cele mai importante festivaluri de profil din lume.
Campania a mai fost selectată pe lista scurtă în acelaşi festival la încă trei categorii: Effectiveness, Direct şi PSA (Public Service Announcements).
Aurul obţinut plasează campania într-o companie selectă de lucrări precum „Bridge of Life” pentru Samsung Life Insurance din Coreea de Sud sau „My blood is red and black” pentru Hemoeba/Esporte Club Victoria din Brazilia, premiate cu multiple trofee prestigioase anul acesta.
Performanţa din Asia vine la câteva luni după cele două titluri de Finalist, obţinute în cadrul Cannes Lions, cel mai important festival de publicitate din lume, tot în secţiunea Public Relations, scrie Mediafax.
Mihai Gongu, Director de Creaţie al GMP: “Mă bucură foarte tare trofeul, dar cel mai important premiu rămâne pentru mine faptul că este prima campanie românească care a avut un articol dedicat în Time Magazine. Mi-ar fi plăcut să primim Grand Prix-ul şi cei 10.000 de dolari, pe care să-i investim într-o campanie nouă pentru România.”
“Este un premiu pe care îl merită românii, cei care au înţeles că este timpul să venim cu un răspuns, care au preluat campania începută de GMP şi Gândul.info şi au transformat-o într-o cauză personală. Sper să îi avem alături în continuare pentru că nu plănuim să ne oprim.” declară Claudiu Pândaru, director editorial gândul, incheie sursa citata stirea.