Connect with us

Business

De ce sa alegi firma DDD autorizata de deratizare ?

Avatar

Published

on

Deratizarea este o activitate care trebuie sa se faca in mod regulat in casele noastre, dar si in institutii si locuri publice, cum ar fi pietele, depozitele, garile. Acolo unde se plimba in voie rozatoarele se afla multi microbi scapati de sub control. Pesoanele care isi desfasoara activitatea in locul acela se pot imbolnavi grav, in plus sobolanii produc pagube uriase in firme si locuinte. Uneori ei pot sa roada lucruri extrem de scumpe sau cabluri implicate in buna functionare a unor dispozitive indispensabile.

Daca un soarece patrunde in  locul in care o biblioteca pastreaza manuscrisele si cartile rare, va dati seama cat dezastru va produce.

Si arhiva poate fi decimata daca apare un soricel si reuseste sa se strecoare printre documente, apoi isi aduce si familia printre maldarele de hartii. Imaginati-va ca in arhiva pot fi carti de munca, registre de intrari-iesiri documente, cataloage scolare si fise matricole!

Cum pot fi ele inlocuite? Este adevarat ca in prezent multe dintre documentele importante au existenta dubla: in mediul fizic si online, dar documentele sunt documente!

De cate ori ne confruntam cu o invazie de soareci, gresim. Mai intai intram in panica, nu mai dormim noptile, in cautarea unei solutii.

Ne gandim la orice, mai putin la ceea ce trebuie facut, adica sa apelam la firma DDD autorizata de deratizare. Toate improvizatiile la care recurgem pot avea consecinte nefaste. Iata la ce improvizatii recurgem pentru a scapa de soareci:

  1. Curse de soareci. Inca de la fixarea lor ne putem accidenta grav, fiindca ne putem prinde degetele in arcul care sare pe neasteptate.

Viteza cu care pica dispozitivul ne poate chiar cauza fracturarea sau ruperea acestuia. Exista de asemenea nesansa ca un adult sau un copil sa calce in cursa respectiva si cu toate ca niciun soarece nu s-a prins in ea, sa rupa picioarul celui mic si sa cauzeze multa durere adultului.

  1. Otrava de soareci lasata peste tot prin casa este mult mai periculoasa decat cursa pentru soareci. Chiar soarecii o pot raspandi in intrega casa trecand peste alimente dupa ce au luat-o pe corpul lor.

Painea aceea lasata pe masa, fructele care nu se pun in frigider, pungile de orez, gris sau paste fainoase incepute, toate pot fi otravite de soarecii care au trecut peste otrava pusa special pentru ei.

Sa zicem ca otrava si-a atins scopul, iar ei au mancat si au murit prin gaurile din pereti, intre haine, intre teancurile de carti. Va dati seama ca miros dezastruos iese in intreaga casa?

Nici nu iti vine sa crezi ca o vietate asa de mica poate umple casa de miros fetid!

Se impune curatenia generala, sa fie descoperite toate cadavrele, adunate cu grija si scos mirosul din casa.

  1. Se apeleaza la orice firma de deratizare, nu la cea mai buna, care poseda si autorizatii si certificari ISO de calitate. 3d-deratizare complete.ro va ajuta sa va curatati casa in totalitate de soareci in modul cel mai elegant cu putinta.

Iata care sunt motivele intemeiate pentru care va sfatuiesc sa cereti ajutor unei firme autorizate de deratizare completa a spatilor in care locuiti sau lucrati:

-echipa actioneaza si pentru rezolvarea unor urgente. Bine este sa se intervina de la aparitia primului soricel, sa nu se astepte inmultirea rozatoarelor si complicatiile pe care aceasta le genereaza!

Acelasi ajutor de nadejde il primiti si in cazul invaziei insectelor in casa. Chemati-i fara jena, in cazul in care: ati aduc plosnite din concediu, animalele de companie v-au umplut de paraziti, bucataria s-a umplut de furnici sau de gandaci negri si urat mirositori.

-se utilizeaza cele mai eficiente substante, fara ca acestea sa dauneze omului.

-lucrarea este garantata si se ofera certificate de deratizare, dezinsectie sau dezinfectie, deosebit de necesare  unitatilor de cazare si alimentatie publica.

-echipa care intervine este dotata cu tot ce are nevoie si nu cere nimic clientilor. Operatorii de deratizare vin cu recipiente, substante, aparatele necesare, dar si echipamentele de protectie. Echipamentele speciale de lucru permit aplicarea substantelor si in locurile mai putin accesibile, asadar deratizarea care poarta marca 3d-deratizarecompleta.ro este 100% eficienta.

-comportamentul eco al celor care efectueaza deratizarea este la fel de important. Recipientele si consumabilele folosite la deratizare sunt arse in locuri sigure, sa se evite poluarea naturii.

-echipa care intervine stie exact in ce cotloane sa aplice substantele pentru a asigura eradicarea soarecilor.

-lista lunga a certificarilor pe care le poseda firma, portofoliul stufos si miile de clienti multumiti demonstreaza faptul ca firma merita locul de top obtinut in urma muncii neintrerupte a celor care isi desfasoara activitatea in cadrul acesteia.

-pretul serviciilor indispensabile de calitate premium este onest.

Lumea nu poate sta cu furnicile in casa, cu plosnitele aduse din concediu sau cu soarecii care se aud rontanind toata noaptea, dar firma prezentata de mine mai sus nu profita de acest fel, sa aplice tarife exagerate.

Sper ca te-am convins sa ceri ajutor profesionist si autorizat si sa recurgi la improvizatii care te pot costa mult mai scump. Suna acum reprezentantii firmei si cere o oferta de deratizare la sfarsitul verii, sa intri in toamna cu locuinta curata si sa stai fara grija la iarna!

Comentarii

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Studiu

Digi24 este în topul celor mai de încredere branduri conform Institutului Reuters

Avatar

Published

on

            Digi24 se menține pentru al patrulea an consecutiv, în topul celor mai de încredere branduri, conform Digital News Report realizat de Institutul Reuters. În plus, Digi24.ro se situează printre cele mai urmărite și credibile surse de informare din online.

 

Conform raportului Digital News Report, lansat de Institutul Reuters şi Universitatea Oxford, 71% dintre respondenți consideră că Digi24 reprezintă un brand media de încredere și rămâne, pentru al patrulea an consecutiv, în topul celor mai urmărite instituții de presă din țară.

Postul de știri Digi24 se menține în topul realizat de Institutul Reuters, al doilea cel mai de încredere și urmărit post de televiziune din România, dar și primul post de știri din acest clasament. Astfel, 44% dintre telespectatori aleg săptămânal platforma TV a Digi24.

Platforma Online este de asemenea, în topul celor mai urmărite surse de informaţie, ocupând poziția a treia, cu 30% dintre utilizatori care se informează de pe site-ul sau aplicația digi24.ro.

Raportul se bazează pe o cercetare realizată în 40 de ţări şi la care au participat peste 80.000 de consumatori de ştiri. În România, sondajul a fost făcut în perioada ianuarie-februarie 2020, pe un eșantion de 2.017 persoane, cu o distribuție mai mult urbană, având o marjă de eroare +/-2,18%.

            „Digital News Report de la Reuters Institute, din acest an confirmă un trend general către o lume a știrilor mai digitalizată, dominată de platforme, având în centru dispozitivele mobile; în plus, există dovezi că unii editori de materiale deosebite, premium, se bucură de o creștere a abonamentelor. (…)

Încrederea în mass-media crește timid în 2020, față de 2019, România fiind pe locul 19, din 40 de piețe de media, cu 38 la sută din audiențele digitale care declară că au încredere în presă, în general. Digital News Report demonstrează că încrederea în presă este influențată de evoluțiile sociale și de gradul de divizare al unei societăți, iar în România, anul 2019, în comparație cu alte țări, a fost un an fără evenimente politice, economice sau sociale deosebite…, se mai arată în secţiunea pentru România a raportului.

Comentarii

Continue Reading

Business

Comerțul nu este afectat de coronavirus – magazinele de bricolaj online au un avantaj

Avatar

Published

on

Într-o perioadă de criză unii nu se pot gândi decât la necesitățile de întreținere. Totuși cine stă la casă, are gospodărie în întreținere mai ales în perioada în care primește recomandare de a sta cât mai mult timp acasă, își caută preocupare. Așa se face că, pe lângă magazinele alimentare sau farmacii, magazinele de bricolaj sunt în continuare în atenția publicului.

Desigur, în această perioadă în mod special au întâietate variantele online. Bricolaj Market este un exemplu în acest sens.

Activitatea restrânsă îndreaptă atenția către întreținerea spațiului personal

Pe măsură ce se impun reguli mai stricte în decursul perioadei de pandemie, oamenii își îndreaptă mai mult atenția spre timpul petrecut acasă. Aici sunt încă multe de făcut și suprapunându-se cu perioada de primăvară, întreținerea spațiilor verzi sau mici reparații ii vor ține ocupați pe mulți.

Sunt căutate în mod special echipamentele pentru grădină, pentru tăiat iarbă, tuns gazon, dar și tipuri diverse de aparat de sudura, printre altele. Sunt preferate variantele de echipamente de performanță, însă din clasa celor hobby. Prețurile sunt mai rentabile și se disting printr-o capacitate suficient de mare pentru a face față cerințelor gospodărești. Au, din fericire, varietatea necesară dintre care cei interesați pot alege.

Atenție la acest capitol! Bugetul clienților se va îndrepta strict către produsele necesare numaidecât în gospodărie. Pentru a fi o investiție rentabilă este recomandată consilierea. Spre exemplu un inverter de sudură ales poate fi mai scump ca achiziție, însă pe termen lung, la folosire, are capacitate mare cu un consum redus de energie electrică. Pentru utilizatorul casnic va conta de asemenea să fie un echipament compact, ușor de manevrat și de mutat.

Mulți trec munca în online și au de câștigat

Pentru un magazin precum Bricolaj Market activitatea extinsă și în mediul online nu este ceva nou. Acum însă mai mult ca oricând publicul adoptă această variantă ca fiind mai sigură. Ce trebuie să știe publicul este că eshop-urile sunt pregătite să facă față cerințelor. Astfel, ca și până acum, poate fi solicitată asistența tehnică, la preluarea comenzii, consiliere profesională în cazul în care clientul nu distinge opțiunea perfectă pentru nevoile sale.

Produsele cumpărate din magazinele online beneficiază desigur de garanție, așa cum o  oferă producătorul.  La unele tipuri de produse variază, la altele este aceeași pentru toată gama – aparatele de sudură au garanții de până la 2 ani spre exemplu.

De asemenea, comanda poate fi făcută simplu și rapid, fără a fi neapărat necesară înregistrarea unui cont. Și din acest punct de vedere clienții sunt îndrumați astfel încât să bifeze toți pașii în timp scurt.

Stocuri există, curieratul însă funcționează foarte bine, iar pentru grija publicului trebuie menționat că această metodă de cumpărare implică mai puțin contact față în față, limitând așadar riscurile, în contextul pandemiei actuale.

Notă!

Produsele care vin din țări europene unde sunt înregistrate cazuri de coronavirus nu reprezintă un pericol. Multe dintre acestea sunt stocuri pe care retailerii le dețineau și înainte de declanșarea epidemiei. Nu prezintă risc, iar comercianții își asumă toate normele de igienă și dezinfectare.

Comentarii

Continue Reading

Business

Pentru transport profesional chemaţi un specialist – cum sunt onorate astfel de cereri

Avatar

Published

on

transport marfa si mobila

Pentru orice serviciu există un nivel al amatorului și unul al profesionistului. Înțelegem pe deplin că așa cum mergem la specialist pentru orice problemă, atunci când vine vorba de nevoia ce ține de relocare, transport marfă sau alte bunuri vorbim despre recomandarea de a apela la firme specializate.

Serviciile pe această nișă s-au dezvoltat simțitor de mult în ultima vreme, ca drept dovadă a dezvoltării pe sectoare diverse. Deschiderea unui nou sediu, mutarea unei firme sau chiar mutarea în casă nouă sunt cazuri care impun necesitatea unui transport special.

Firmă cu experiență, care poate asigura transportul

Dacă vă întrebați ce poate merge rău atunci când alegeți pe oricine deține o mașină mai încăpătoare, să transporte anumite bunuri să ne gândim la scenarii: marfă sau bunuri deteriorate atunci când ajung la destinație, costuri mai mari, întrucât vor fi necesare mai multe rute, repetate tur-retur. Așadar, dacă punem în balanță practic nu merită.

Există firme de transport marfa ce pot onora comenzi în ceea ce privește necesitatea de a muta mobilă, bunuri de mare volum sau de a ajuta la relocarea unei societăți, cu tot ce înseamnă mutarea echipamentelor. O astfel de colaborare are la bază un contract, astfel că timpul în care se va desfășura întreaga operațiune este cel stabilit conform termenilor din contract.

Avantajele de a lucra cu o firma serioasă de transport marfă

Siguranță – o firmă de transport marfă și mobilă în București precum sunt serviciile pe care le regăsim la www.transport-marfa-mobila.ro poate asigura transportul. Astfel, la destinație nu există surprize, deteriorări.

Eficienţă și promptitudine – practic publicul își asigură un timp optimizat în care realizează mutările necesare.

Costuri rentabile – dacă ne gândim la soluții alternative, sunt necesare autovehicule încăpătoare și șoferi, există și factorul de efort fizic, așadar per total costurile sunt mai avantajoase atunci când alegerea este cea a unei firme care să realizeze transportul necesar. Vorbim spre exemplu inclusiv de șoferi cu experiență care vor contribui la efectuarea unui transport eficient.

Când apelăm la astfel de servicii

În principiu tot ce înseamnă o mutare complexă, cu bunuri de mare volum va impune nevoia de autovehicule mari pentru a fi transportate. Există însă tot felul de cazuri. Cei de la transport-marfă-mobilă.ro spre exemplu se adresează publicului bucureștean, indiferent de sector. Echipa este mereu pregătită pentru a răspunde solicitărilor privind transportul intern sau internațional. Pot fi soluția ideală pentru a transporta marfă, mobilă, electrocasnice și nu numai.

Serviciile profesionale de transport vor include și încărcarea, descărcarea, manipularea bunurilor. În plus, pentru rutele mai lungi, la transport internațional spre exemplu, sunt doi șoferi ce se vor asigura că transportul este efectuat în timp util, fără a compromite condițiile optime, inclusiv timpul de odihnă.

În ceea ce privește costurile lucrurile sunt relative și variază de la caz la caz. În mod cert însă, avantajele primează astfel pentru că sunt servicii rentabile. Detalii în acest sens pot fi solicitate și din cadrul paginii online mai sus menționată.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0