Connect with us

BUSINESS

De ce sa alegi tabla ca si invelitoare?

Published

on

 

In momentul in care consideri ca locuinta ta are nevoie de cateva imbunatatiri si vrei sa incepi sa renovezi, desigur ca vei face ceea ce facem cu totii. Vei intra pe internet si vei cauta diverse pareri pe forumuri cu privire la care sunt cele mai bune variante pentru ceea ce intentionezi sa faci, ce costuri presupune fiecare schimbare, astfel incat sa iei cea mai buna decizie, luand in considerare si bugetul de care dispui.

Pe cati dintre voi nu v-a batut gandul sa va renovati singuri casa insa ati ajuns la concluzia ca este mai bine sa va lasati pe mana profesionistilor?  In acest caz m-am aflat si eu atunci cand am renovat casa si am ajuns la acoperis, mai exact la tipul de invelitoare. In prezent, pe piata exista numeroase variante dintre care poti alege asadar iti trebuie ceva documentare inainte de a te decide la varianta cea mai potrivita pentru acoperisul tau.

Mi-am facut asadar temele si am trecut prin toate optiunile. Ati vazut cat de bine arata sindrila? Insa, cat rezista, trebuie intretinuta, la cat timp trebuie schimbata, etc? Mereu iti vei pune numeroase intrebari, deoarece iti doresti sa beneficiezi de calitate si atunci decizia e cu atat mai grea. Sindrila tine mult insa trebuie sa fie la inclinatia potrivita, sa fie din lemn de calitate, batuta bine, apoi la cativa ani sa ii dai cu uleiul potrivit, etc. Aceste intrebari si nelamuriri le vei avea indiferent de tipul de invelitoare l-ai alege.

Numeroasele produse pe care ni le pune piata constructiilor la dispozitie nu fac decat sa ne bage in ceata, deoarece cu totii stim ca in general majoritatea dintre noi mergem pe recomandarile cunostiintelor. Argumentele care ar trebui sa stea la baza achizitiei unui anumit tip de invelitoare sunt atat de ordin regional, cat si tehnic si nu in ultimul rand estetic. Deoarece, in functie de zona in care este localizata casa, in functie de tipul de climat si o serie de alti factori specialistii in domeniu recomanda care este tipul de invelitoare potrivit care sa faca fata zapezii, ploilor, etc.

Cea care este cel mai des utilizata este insa tabla, care are o multitudine de proprietati: se poate adapta multor tipuri de suprafete, are rezistenta mare in timp si mentenanta scazuta daca montajul este realizat bine.

Tabla are o multime de calitati privind aspectele de durabilitate si mentenanta precum:

  • rezistenta la factorii de mediu (atat la manipularea cat si la depozitarea de dinaintea montajului),
  • rezistenta la coroziune (alegerea materialelor in functie de amplasarea cladirii fie in medii saline, fie industriale),
  • caracteristicile fizico-mecanice (grosimi alese in functie de compozitia aliajului).

Alegerea mea finala a reprezentat tabla cutata Ploiesti si puteti vedea aic http://www.acoperisul-perfect.ro/ la ce ma refer daca nu aveti inca idee asupra cum arata aceasta si trebuie sa recunosca ca am fost foarte multumit de alegere.  Cateva tipsuri pe care vi le pot da referitor la invelitoare, ar fi o data, ca in mod normal, orice invelitoare din tabla se executa cu un strat de aer ventilat si apoi, ca ar trebui sa luati in calcul si folia anticondens fara covor de ventilare, in functie de tipul de invelitoare ales. Stratul de aer ventilat este pur si simplu o distantare a tablei de astereala prin intermediul unor rigle de lemn; cu rolul de eliminare a condensului care poate aparea in momentul in care tabla incinsa de razele soarelui intra in contact cu aerul rece de sub invelitoare. Condensul format pe fata de jos a tablei, va ataca metalul si/sau lemnul, daca aceste doua suprafete ar fi in contact. Folia anticondens fara covor de ventilare se foloseste doar in cazul in care astereala este realizata cu zona de ventilare Daca folia ar sta imediat sub tabla, condensul ar atinge tabla si aceasta va coroda. In timpul verii, in lipsa unui aer ventilat, folia ar atinge tabla incinsa, iar in timp se va dezintegra.

In concluzie, orice tip de invelitoare ai alege este indicat sa apelati la serviciile unor specialisti in executie, care inteleg implicatiile unui montaj eronat precum si beneficiile aduse de un detaliu bine gandit, chiar daca aceasta ar presupune niste costuri suplimentare.

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

BUSINESS

FILDAS Trading – desemnată lider al pieței de distribuție a medicamentelor, la Gala CAPITAL Companii de Elită

Published

on

 

Compania Fildas Trading SRL a fost desemnată liderul pieței de distribuție a medicamentelor, in cadrul primei editii a Galei Companii de Elită, organizată marți, 16 octombrie 2018, de revista Capital.

Premiile au fost acordate celor mai performante companii din mai multe domenii de activitate ce apar în TOP 300 Companii, anuarul lansat de Capital cu ocazia Galei. Criteriile de selecţie au fost demersurile jurnalistice combinate cu expertiza specialiştilor în consultanță, bazate pe cifra de afaceri, profitul net și numărul de angajaţi al fiecărei companii.

Premiul pentru Fildas Trading a fost înmânat domnilor Dragoș Mihai, Director General al companiei, și Claudiu Păcurariu, Director Medical. Trofeul reprezintă o lucrare din 1987 a pictorului Mihai Sârbulescu.

 

„Jucător de top în domeniul distribuției de medicamente, FILDAS Trading SRL are peste 1.000 de angajați și asigură acoperirea națională printr-o rețea de 14 depozite de medicamente și o impresionantă flotă de transport, iar Catena, rețeaua de farmacii afiliată, are peste 720 de unități și peste 5.000 de angajați” – au fost argumentele organizatorilor în privința desemnării companiei Fildas Trading drept lider în domeniul său de activitate.

În cadrul primei ediții a evenimentului Gala Companii de Elită au fost acordate premii pentru performanţele companiilor din mediul de business românesc, companii care au înregistrat, pe parcursul anului 2017 și începutul acestui an, rezultate remarcabile ce au schimbat sau au contribuit pozitiv la economia României. Astfel, au fost acordate 10 premii către cele mai valoroase companii, veritabile modele și repere în economia românească, și 5 premii speciale pentru companiile care au avut rezultate remarcabile în activitatea pe care o desfășoară.

Totodată, în cadrul Galei a fost lansată și noua revistă Capital, într-un nou format, cu peridiocitate lunară, de 100 de pagini și cu o structură editorială ce acoperă arii de interes diverse: „Concurența a devenit mult mai dură, iar dinamica ne obligă să fim cât mai creativi. Din acest motiv, astăzi, lansăm noul Capital. Este o altă revistă decât acum 26 de ani, atunci când a apărut, și care încearcă să țină cont de schimbările care au loc în societate și de modul în care românii consumă presă”, a declarat Dan Andronic, proprietarul Editurii Evenimentul și Capital.

La Gala Companii de Elită 2018 au fost prezenți atât reprezentanți ai mediului de business, cât și invitați speciali, printre care și Petru Bogdan Cojocaru, Ministrul Comunicațiilor și Societății Informaționale, Anton Anton, Ministrul Energiei, Bogdan Andronic, Secretar de Stat în Ministerul Economiei, și Sorin Naș, Secretar de Stat în Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat.

Înființată în anul 1991, Fildas a devenit în timp una dintre cele mai importante companii de import și distribuție de medicamente, suplimente alimentare, produse tehnico-medicale și dermato-cosmetice de pe piața românească, având ca scop principal îmbunătățirea sistemului de distribuție a medicamentelor către farmacii, spitale și alte tipuri de clienți.

Toate depozitele Fildas sunt autorizate de către autoritățile de profil și funcționează în conformitate cu standardele internaționale de Bună Practică în Distribuție.

Fildas este o companie cu capital integral românesc, având-o ca fondatoare și acționar majoritar pe antreprenoarea Anca Vlad.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

AllProWeb – agenție de publicitate cu servicii create să asigure succesul!

Published

on

 

AllProWeb este agenția de publicitate online cu un portofoliu generos de clienți – peste 400 – convinși de profesionalismul echipei de specialiști și de randamentul obținut în campaniile derulate de către aceasta. Faptul că promovarea firmelor pe internet are o importanță covârșitoare în evoluția companiilor nu mai surprinde pe nimeni. Antreprenorii care au conștientizat importanța mediului online pentru afacerile pe care le dețin au dat curs ofertelor de promovare AllProWeb și au ajuns să obțină rezultate mai bune decât cele pe care le așteptau.

 

Prin activitatea pe care o desfășoară, AllProWeb reușește să poziționeze în cele mai bune poziții Google atât firme renumite, cât și societăți despre existența cărora puțini utilizatori online știau. Rezultatul unei bune poziționări în motorul de căutare este materializat în vânzări mai mari de produse și servicii. De altfel, pentru bunul mers al activității unei firme cu prezența online, cea mai importantă condiție – cheia afacerii – este vizibilitatea.

 

Servicii de top oferite de AllProWeb

Descrisă în linii mari, activitatea companiei poate fi comprimată în setarea și administrarea campaniilor de promovare prin Google Ads, SEO, Facebook Ads, optimizarea ratei de conversie și branding online. Concret, toate abordările menționate includ o serie de pași importanți în atingerea obiectivelor propuse.

 

Optimizare SEO

Obiectivele unei campanii SEO sunt reprezentate atât de obtinerea unei poziții în prima pagina de rezultate organice Google, cât și de imbunatatirea prezentei online a companiei promovate. Serviciile oferite sunt garantate contractual și diferă în funcție de tipul de abonament ales. Abonamentele SEO oferite de agenția AllProWeb sunt special concepute pentru a satisface nevoile oricărei firme, indiferent de dimensiune, cifra de afaceri și concurență. În anumite cazuri, se pot recomanda și servicii personalizate de SEO.

 

Campanii Facebook Ads

Astfel de campanii sunt arme redutabile utilizate pentru atragerea de vizitatori pe site-ul de prezentare a serviciilor sau magazinelor online. Soluții complete de marketing, aceste campanii urmăresc obiective bine țintite, ce pot fi materializate în creșterea numărului de fani pe pagină, creșterea vânzărilor în perioada imediat următoare, creșterea traficului pe site, dar și popularizarea brandului.

 

Campanii Google Ads

O campanie Google AdWords realizată fără cunoștințe în domeniu, cel mai probabil nu va avea rezultatele urmărite. La modul concret, astfel de campanii constau în afișarea unor anunțuri sponsorizate în motorul de cautare Google și pe site-uri din rețeaua Google Adsense, care aduc pe site-ul promovat vizitatori interesați de serviciile sau produsele pe care acesta le oferă.

AllProWeb este agenție parteneră Google Ads și derulează astfel de campanii de promovare prin intermediul a trei pachete – Basic, Business și Pro, prin intermediul cărora va puteți asigura de faptul ca bugetele dumneavoastră sunt directionate corect, iar campaniile Ads și administrare de către specialisti certificati Google.

Optimizarea Ratei de Conversei (CRO by AllProWeb)

Simpla atragere a traficului pe site nu mai este suficientă pentru generarea de converșii (comenzi sau vânzări). Astfel, pentru a va asigura de faptul că procesul de comandă este cât mai simplu cu putință, experiența de cumpărare nu este anevoioasă, ba chiar încurajează potențialul cumpărător și design-ul site-ului este „prietenos” cu utilizatorul, specialiștii AllProWeb analizează numărul de comenzi, rată de conversie, raportată la numărul de vizitatori și rată de abandon, pentru a identifica cele mai bune modalități de obținere a mai multor comenzi. Deși complex, corect implementat, procesul de optimizare a ratei de conversie va poate aduce vânzări mult mai mari într-un timp scurt. Astfel, nu numai că va asigurați de faptul că site-ul va ajută să transformați vizitatorii în clienți, chiar obțineți venituri mai mari fără investiții suplimentare în atragerea de trafic nou pe site.

 

Branding online

AllProWeb deține logistică și experiență necesară de a face site-urile vizibile în mediul online, dar și pentru a îmbunătății reputația acestora. De asemenea, lista serviciilor oferite de AllProWeb include și publicarea comunicatelor de presă pe site-uri de profil, înscrierea site-urilor în cataloage web și multe altele.

Cu o astfel de suită de servicii, AllProWeb se dovedește un partener eficient pentru toți proprietarii de afaceri cu prezența online, al căror scop este unic: de a obține succesul!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Evaluarea imobilelor – factori de interes la stabilirea valorii

Published

on

 

Simțul proprietății este destul de accentuat la români, dacă facem spre exemplu o comparație cu Europa occidentală. Acolo numărul celor care aleg să locuiască în spații închiriate este considerabil mai mare, însă la noi există acea nevoie de a avea locuința proprie.

Cum o mare parte dintre imobile sunt cumpărate prin contractarea unor credite bancare a căror garanție este reprezentată de imobilul în sine, este necesară și o evaluare pentru a determina valoarea reală a respectivelor imobile. Această evaluare poate fi realizată doar de un evaluator autorizat ANEVAR și există numeroase aspecte care o pot influența. Specialiștii www.evaluari24.ro ne oferă câteva lămuriri în acest sens.

În primul rând se pare că trebuie avută în vedere vandabilitatea proprietății. Există o diferență notabilă între un imobil situat într-o zonă urbană, spre exemplu, comparativ cu unul aflat într-o localitate din mediul rural. În egală măsură contează și dacă proprietăți similare din zonă au mai fost vândute recent și la ce prețuri, pentru ca evaluatorul să poată să estimeze cât mai corect valoarea imobilului în cauză, având și un termen de comparație relevant. Realizarea evaluării este considerabil îngreunată dacă în zona respectivă nu s-au înregistrat vânzări-cumpărări ale imobilelor similare într-o perioadă relativ recentă.

Care sunt elementele care contează la stabilirea valorii unui imobil?

Chiar dacă prețul final al imobilului va fi stabilit în funcție de altele similare, există o serie de caracteristici care fac diferența și care pot influența valoarea în sensul creșterii sau scăderii. Iată care sunt acestea:

Amplasarea – imobilele din mediul urban vor avea tot timpul o cotație de preț mai ridicată, comparativ cu cele din mediul rural. Chiar și cele din mediul urban se diferențiază însă în funcție de amplasament. Ca simplu exemplu, un apartament situat la periferia orașului va avea o valoare mai scăzută față de unul amplasat ultracentral.

Vechimea – această caracteristică contribuie de asemenea la determinarea valorii unui imobil. Dacă acesta este mai vechi, poate prezenta un risc seismic ceva mai ridicat sau poate necesita îmbunătățiri post-achiziție, ceea ce duce la o scădere inevitabilă a valorii. La polul opus, dacă vorbim despre un imobil construit relativ recent, în principiu după anul 2000, acesta va avea automat o valoare mai ridicată comparativ cu cel menționat anterior, indiferent dacă este construit înainte sau după 1977.

Suprafața utilă – interesul populației a cunoscut fluctuații și din acest punct de vedere. După experiența locuințelor construite în perioada comunistă, în care suprafața utilă era destul de limitată, a apărut nevoia de apartamente cu suprafețe cât mai ample. Acest trend s-a diminuat însă, pentru că foarte rapid cei care și-au cumpărat apartamente sau case cu suprafețe foarte mari au realizat că întreținerea lor și încălzirea pe timpul iernii generează cheltuieli destul de serioase.

Proximitate față de puncte de interes – și acest element poate avea o mare influență la evaluarea unui imobil. Cu siguranță va avea un preț mai mare astfel un apartament situat în centrul orașului, aproape de instituții, bănci, centre comerciale și alte astfel de puncte de interes, comparativ cu un apartament situat undeva la periferie.

Alte facilități – la valoarea unui imobil pot aduce creșteri considerabile unele facilități precum locul de parcare, spații de depozitare suplimentare sau chiar un garaj. De asemenea, dacă respectivul imobil este sau nu mobilat, dacă este la un etaj intermediar sau nu, dacă dispune de izolație termică sau diverse alte finisaje și îmbunătățiri poate să influențeze prețul final, valoarea stabilită de evaluatorul autorizat.

Când este indicat apelul la un expert evaluator?

Situațiile în care sunt necesare serviciile unui evaluator imobiliar pot fi din cele mai diverse. Unele dintre cele mai frecvente se referă însă la contractarea unui credit pentru care se garantează cu un imobil sau vânzarea-cumpărarea.

În cel din urmă caz, stabilirea valorii imobilului cu ajutorul serviciilor unui evaluator autorizat prezintă avantaje atât pentru vânzător, care va cunoaște prețul real, cât și pentru cumpărător, care acordă un vot suplimentar de încredere valorii astfel obținute a imobilului.

Cu siguranță serviciile de evaluare realizate de persoane autorizate în acest sens sunt o necesitate în situații dintre cele mai diverse. Pentru informații suplimentare legate de evaluări, criterii în baza cărora se realizează sau chiar pentru a solicita o ofertă, cei interesați pot să acceseze site-ul www.evaluari24.ro.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending