De ce sa alegi un studio fotografiere produse pentru a avea vanzari cat mai mari - RADAR DE MEDIA
Connect with us

UTILE

De ce sa alegi un studio fotografiere produse pentru a avea vanzari cat mai mari

Published

on

Ai idee cat de importanta este imaginea pentru a vinde un produs? Conform statisticilor, continutul vizual este de 40 de ori mai probabil sa fie distribuit pe retelele de socializare decat orice alt continut. Aceste informatii evidentiaza in mod clar faptul ca o fotografie bine facuta a produsului joaca un rol imens in determinarea vanzarilor.

 

Imaginile de calitate ale produselor sunt o forta imensa, care iti va aduce cat mai multi clienti, desigur, cu conditia ca produsele fotografiate sa fie identice cu cele pe care le vor primi. Iti vom prezenta cu exactitate beneficiile si cele mai bune practici ale unei bune fotografii de produse pentru a stimula vanzarile, lucruri pe care le poti obitine daca vei apela la un studio fotografiere produse precum flyartproduction.ro.

 

Exista multi factori care determina vanzarile si primul este produsul in sine! Este esential sa prezinti bine produsele pentru a obtine vanzari mai mari si mai rapide. Iata care sunt avantajele cheie ale fotografiei de produs:

 

Captiveaza clientului

 

Advertisement

Nu poti sa iti duci toti potentialii clienti intr-un camping si sa le aratati cat de bun si confortabil este rucsacul pentru excursii. Insa, cu ajutorul unei fotografii de produs bine facuta, poti transmite acest sentiment. Prin urmare, este logic sa folosesti acest instrument. Imaginile de produs perfect facute sunt extrem de utile pentru ca atrag atentia in cateva secunde. Astfel, cresc sansele de a avea vazari mai mari.

 

Iti construieste brandul

 

O imagine nu este un plan pe termen scurt, ci o solutie pe termen lung pentru ca compania ta sa fie recunoscuta ca lider de piata. Cu ajutorul unor fotografii de produse, facute cu ajutorul unui expert, vei comunica faptul ca brandul tau este profesional, apreciat, de calitate, diferit si inovator. Ii ajuta pe clienti sa creada ca brandului pe care il promovezi ii pasa cu adevarat de preferintele lor si ca le poate satisface asteptarile in cel mai bun mod.

 

Promoveaza comunicarea

 

Advertisement

Imaginile vorbesc mai tare decat cuvintele! Acest fapt este inca puternic cand vine vorba de marci care cred in mai putine cuvinte si mai multa munca. Persoanele care parcurg diferite platforme online au timpul si rabdarea limitate pentru a citi de fapt toate textele sau descrierile produselor. Prin urmare, in acest caz foloseste o fotografie de produs cat mai sugestiva si mentioneaza doar cele mai importante aspecte precum toate dimensiunile disponibile de produse, culori si alte caracteristici.

 

Stabileste asteptarile corecte

 

Spuneam ca multe produse sunt vandute mult mai usor cu ajutorul unor imagini frumoase. Insa ce nu stii, este ca 22% din produsele vandute online sunt returnate deoarece articolele arata diferit de fotografii. Convingerea oamenilor sa cumpere produse offline este mai mare decat sa o faca online. Pentru a creste increderea clientilor, vorbeste cu profesionistul in fotografie de produs, sa scoata toate caracteristicile produsului la suprafata, insa fara a insela realitatea. Fotograful de produs este un artist si va sti cum sa faca acest lucru.

 

Tine concurentii departe

 

Advertisement

S-ar putea sa simti ca produsul tau este 100% unic, dar nu este un fapt 100% adevarat. Exista milioane de produse la nivel global, care ar putea avea aceleasi caracteristici ca si ale tale. Trucul aici este sa vorbesti prin imaginile tale. Arata ca produsele tale sunt mult mai bine realizate si mai bune decat ale concurentilor tai, utilizand imagini de inalta calitate ale produselor.

 

Aceste beneficii pe care ti le-am afisat mai sus se dovedesc a functiona numai atunci cand fac echipa buna cu anumite bune practici de fotografie a produselor, pe care un fotograf profesionist le cunoaste in detaliu:

 

Lumini

 

Indiferent de ce produs doresti sa promovezi, luminile joaca un rol imens in fotografia produsului. Din punct de vedere tehnic, exista 2 tipuri de lumini in fotografie:

 

Advertisement

Lumina naturala: produse fotografiate in medii naturale luminate de soare. Lumina naturala este preferata de catre profesionisti, deoarece evidentiaza caracteristicile si detaliile adevarate ale produsului mai bine decat un bec. Poti utiliza lumina naturala daca produsul tau este destinat sa fie folosit in aer liber sau sa fie purtat de o persoana.

 

Lumina artificiala: lumanarile, focul, becurile etc. sunt toate considerate lumini artificiale. Luminile artificiale produc o suprafata de lumina mai mica, dar focalizata. Luminile artificiale sunt preferate de profesionisti pentru ca se focalizeaza precis pe acel produs.

 

Aparat foto

 

Un fotograf profesionist vine impreuna cu tot felul de idei si echipamente pentru a-ti oferi cele mai bune fotografii. Orice fotograf trebuie sa aiba un aparat foto profesionist si multe alte device-uri inteligente pentru a scoate produsul finit. Uneori nu este suficienta o camera foto. Cu un fotograf profesionist, economisesti mult timp pentru ca el este stapanul artei sale si stie exact cum sa fotografieze si cu ce anume sa faca acest lucru.

 

Advertisement

Fundal

 

Conform cercetarilor, 76% din imaginile produselor sunt facute pe fundaluri albe. Impreuna cu ceilalti factori care contribuie la o imagine de produs perfecta, fundalurile sunt un element crucial deoarece schimba intregul aspect si, prin urmare, „nevoia” unui anumit produs.

Majoritatea companiilor online opteaza pentru fundaluri albe sau pastelate, pentru ca dau un aspect grandios, dorit, adevarat si clasic produsului. In timp ce un fundal negru sau mai intunecat va reduce din dorinta de a cumpara produsul.

 

Compozitie

 

Compozitia este compusa din diverse elemente care includ unghiul, textura, modul de amplasare al unui produs. De exemplu: daca vinzi lac pentru unghii sau orice produs cosmetic, poti opta in mod liber pentru un unghi inclinat sau granulat. In timp ce, daca ai o afacere centrata pe produse alimentare, atunci ar trebui sa optezi pentru fundaluri mai intunecate sau din lemn, cu produsul in mijlocul cadrului.

Advertisement

 

Exista multe modalitati de a creste vanzarile de produse prin simpla utilizare a unui instrument extraordinar: fotografia! Si pentru asta, un studio foto profesionist te poate ajuta!

Comentarii

comments

Powered by Facebook Comments

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Subscribe to our newsletter!




ADVERTORIALE

www.creditrapid.ro

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

Advertisement

IN Trending