Connect with us

BUSINESS

De ce sa angajam muncitori din Nepal?

Published

on

 

Este un lucru bine cunoscut faptul ca, in Romania, este o lipsa acuta de forta de munca. Avem peste 4 milioane de cetateni romani plecati peste hotare.

Mai mult, in Romania sunt mai multi pensionari decat angajati. Discrepanta este foarte mare. Din totalul populatiei din Romania avem doar 4,824 milioane de salariati care trebuie sa sustina practic toate celelalte categorii sociale. Este un lucru rau si pentru economie si pentru angajatori. Sunt meserii in care nimeni nu mai vrea sa lucreze sau nu avem oameni pregatiti.

Una din cauze este desfiintarea unui numar mare al liceelor si scolilor de profil. Si chiar daca unele dintre ele au ramas, este vorba despre mentalitatea din Romania in care toti vor sa lucreze la birou, sa devina doctori, avocati sau ingineri desi, dupa absolvirea studiilor, multi sunt someri. Este si vina parintilor care nu cosntientizeaza faptul ca o meserie le va oferi copiilor o sansa de a intra la munca imediat dupa absolvirea cursurilor si de a se putea intretine usor. Mai mult, meseriile sunt mai bine platite decat joburile de birou. Din pacate, a avea un lacatus, zugrav sau zidar in familie, pentru multi parinti din ziua de azi, este o adevarata rusine. Asta ii face pe multi angajatori sa nu mai gaseasca mana de lucru pentru anumite domenii considerate, din pacate si pe nedrept, munca de jos. De aceea, acestia au inceput sa caute muncitori din tari asiatice.

Una din tarile care a inceput sa exporte masiv forta de munca spre tarile europene este Nepalul. Nepalul este o tara in curs de dezvoltare in care majoritatea populatiei se ocupa de agricultura. Rata somajului insa este foarte mare precum si rata inflatiei. Industria este slab dezvoltata ca si trasporturile si telecomunicatiile. Toate aceste aspecte fac ca, cei mai multi cetateni nepalezi, sa aleaga joburi mai bine platite si mai sigure in Europa. In plus, un muncitor din Nepal este extrem de loial, harnic si mereu cu zambetul pe buze. Fiind dintr-o tara in care ospitalitatea si bunul simt sunt lucruri esentiale, nepalezii au reputatia de a fi mereu amabili si gata sa isi indeplineasca sarcinile de serviciu. Venind in Romania, au posibilitatea de a castiga si de 2 sau 3 ori mai multi bani decat in tara lor si acest lucru ii motiveaza enorm pentru a da randament maxim la locul de munca.

Cel mai sigur mod de a angaja muncitori din Nepal este printr-o agentie de recrutare specializata.

De exemplu, JR Recruitment, iti poate pune la dispozitie oameni capabili sa lucreze in foarte multe domenii cum ar fi: mecanica auto, sudura, agricultura, industrie alimentara, constructii, servicii hoteliere, restaurante, IT, logistica, constructii de drumuri si multe altele.

Este o echipa cu o vasta experienta in recrutare, ocupandu-se cu plasarea fortei de munca, inca din anii ‘90. Ofera seriozitate, stabilitate si profesionalism la cele mai inalte standarde. Daca doriti sa angajati un muncitor din Nepal, JR Recruitment va poate ajuta pe intreg parcursul procesului de recrutare.

Vor selecta pentru dumneavoastra oameni capabili sa lucreze in domeniul propus de angajator. Nu este un proces simplu si, de la selectare pana la aducerea in tara a muncitorilor, pot sa treaca doua sau chiar trei luni, deoarece sunt necesare multe formalitati. Insa, nu va faceti griji. Si aici agentia va poate ajuta, in special in obtinerea vizei de munca, a vizei de intrare si a permisului de sedere. Va va oferi consultanta si suport, atat dumneavoastra cat si viitorilor angajati. Pentru ca procesul de recrutare si intervievare este unul profesionist, va ofera garantia faptului ca oamenii pe care ii vor alege pentru dumneavoastra vor fi potriviti 100% pentru indeplinirea sarcinilor cerute de respectivul post.

De asemenea, JR Recruitment pune la dispozitia angajatorilor forta de munca si din alte tari cum ar fi: India, Sri Lanka, Filipine si Thailanda.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

BUSINESS

JYSK a lansat colecție de decorațiuni și accesorii de Crăciun

Published

on

 

JYSK România a lansat colecția de accesorii și decorațiuni de Crăciun în prezența a peste 100 de invitați, într-o atmosferă hygge specifică sărbătorilor scandinave. Într-un cadru relaxat, care a recreat o casă mobilată și amenajată în stil nordic, cu decorațiuni specifice Crăciunului scandinav, invitații au intrat în atmosfera Sărbătorilor de iarnă.

Colecția de iarnă a JYSK este inspirată din spiritul “hygge” (cuvântul danez pentru confort sufletesc) și este structurată în funcție de două tendințe: un stil elegant și modern, denumit Crăciun strălucitor, cu sclipici, stele și lumini, căruia i se adaugă Crăciunul roșu, scandinav, cu brad, broderii și spiriduși. Prețurile obiectelor variază între 5 lei și 300 de lei, iar ele sunt disponibile în magazine în luna noiembrie.

Noua colecție include 150 de obiecte, printre care vaze, globuri, sfeșnice, perne în formă de stele, Moși Crăciuni, instalații luminoase de interior și exterior, decorațiuni și figurine. În plus, în această colecție se încadrează și cea Nordic Mood, așa că amatorii de “hygge” vor avea la dispoziție și perne, pături, fețe de masă și covorașe.

“Ne dorim ca românii să se bucure din plin de un Crăciun «hygge» și le punem la dispoziție ingredientele necesare, în forma unui tot unitar. Vrem totodată să îi inspirăm să combine decorațiunile, textilele, corpurile de iluminat și accesoriile speciale de sărbători pentru a compune un decor intim și personalizat, cu o atmosferă relaxantă și primitoare”, a declarat Alex Bratu, Country Manager JYSK România şi Bulgaria.

Noua colecție a retailerului european de mobilă și de decorațiuni interioare JYSK România, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, conține obiecte cu prețuri de la 5 la 300 de lei. Acestea sunt disponibile în magazine din luna noiembrie, iar în fiecare joi clienții au parte de campanii promoționale la o anume categorie de produse.

Totodată, și în ce privește noua colecție, JYSK continuă să practice reducerile. În fiecare săptămână, începând de joi, clienții retailerului european beneficiază de campanii promoționale în ce privește diverse produse din colecție. Reducerile variază între 20 și 50%. Prima campanie, demarată pe 15 noiembrie, vizează instalațiile luminoase de interior și exterior.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Si tu ai nevoie de un nou job? Iata solutia!

Published

on

 

Una dintre prioritatile oricarui tanar care iese de pe bancile unei facultati sau chiar cand inca este student este sa isi gaseasca un job. In functie de nevoile si cerintele fiecaruia in parte, acest lucru se poate realiza mai rapid sau mai greu.

Din pacate pentru cei tineri, foarte multi angajatori isi doresc sa semneze cu oameni care au deja o experienta in spate si de aceea pentru ei este destul de greu sa isi gaseasca un loc de munca potrivit sau mai intampina si situatia in care aleg sa lucreze orice, indiferent cat de mic este salariul sau cat de neprielnice sunt conditiile pentru a putea face acea experienta pe care toti o cer.

Pentru a evita un astfel de caz neplacut, este nevoie de rabdare si studierea atenta a pietei astfel incat sa poti gasi exact acele job-uri fie ca sunt locuri de munca de la noi sau locuri de munca in strainatate.

O solutie foarte buna pentru cei care isi doresc sa gaseasca un angajator serios, este reprezentata de Infomunca.ro, un site de specialitate unde angajatorii isi poblica anunturile cu posturile libere din firmele lor.

Fie ca esti in cautarea unor joburi Bucuresti sau oriunde altundeva in tara, Cluj, Timisoara, Iasi ori locuri de munca Brasov, aici vei putea gasi exact ceea ce cauti atat din tara cat si din strainatate, fiind locul unde trebuie sa cauti si cu siguranta vei gasi exact ceea ce cauti.

Prin intermediul internetului tot acest proces se realizeaza simplu si rapid, comunicand cu angajatorul simplu si rapid, trimitand un CV in format digital astfel incat sa ne putem deplasa pentru un interviu numai daca suntem acceptati. Dar mai exista si posibilitatea interviului prin mediul online cu ajutorul diferitelor programe care ce ofera posibilitatea apelurilor video.

Nu trebuie ca aceste decizii sa fie luate in graba, deoarece trebuie sa fie o decizie de durata si care sa fie in beneficiul tau. Sugestia noastra este site-ul celor de la Infomunca, aici fiind prezentate numai anunturi de angajare ale unor firme serioase care isi doresc performante maxime dar si cu rasplata pe masura.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

De ce femeile puternice aleg Mercedes-Benz?

Published

on

 

Ce este puterea? Cum se manifesta ea? Cum definesti un om puternic? Se rezuma puterea la limita fizica, finita? Sau este mai mult decat atat? 

Pana ieri, puterea era destinata barbatilor, care, inzestrati natural cu o forta fizica superioara, si-au asumat pozitia de detinatori ai puterii.

Forta fizica paleste, insa. Este limitata. Si stim asta.

Tocmai de aceea, cu timpul, am transferat-o catre masini; catre extensii ale corpului nostru, reusind, astfel, chiar sa atingem limite mult superioare fortei fizice de care dispunem.

Dar, chiar si asa, limitarea inca persista. Exista o forta care nu este, insa, limitata de nimic.

Este forta determinarii, o sursa de putere care nu este limitatata material, infinit mai puternica decat forta fizica. O forta care redefineste conceptele invechite de intelegere a puterii, care, prin dibacia modului in care structureaza gandurile, confera o forta imensa acelor elemente care, solitare, nu reprezinta o forta.

Barbatul si-a asumat forta fizica si a dus-o pana la limita. Femeia si-a asumat insa forta mentala, a determinarii, a succesului strategic, si continua sa o dezvolte la nesfarsit.

Femeia de succes poseda o forta mentala fenomenala.

“Femeile care ajung in pozitia de lider si cele care aspira acolo sunt puternice din punct de vedere psihic, capabile sa isi asume riscuri si sa invete din propriile greseli, pot face fata la critici, au curajul de a lupta pentru ceea ce isi doresc si sunt dispuse sa mearga pana la capat, oricate obstacole ar intalni”, spune psihologul Ana Maria Rotaru.

Ca orice femeie puternica, Ana Maria se regaseste in lucrurile care ii reflecta forta pe care o simte si o dezvolta in fiecare zi.

Si, ca oricare alt om care a simtit gustul dulce al succesului, Ana Maria si-a regasit o reflexie fidela in brandul Mercedes-Benz, si un partener pe masura asteptarilor ei in compania Auto Schunn, cel mai mare dealer auto Mercedes-Benz din vestul Romaniei.

Ana Maria iubeste Mercedes-Benz. Iar noi iubim oamenii care reusesc sa se ridice la nivelul principiilor brandului german si sa dezvolte legaturi care transced relatia clasica sofer-masina.

De aceea, am invitat-o pe Ana Maria sa testeze una dintre masinile Mercedes-Benz din oferta de vanzari Auto Schunn.

Concluzia ei a fost transanta:

“Senzatia e unica, de libertate, control asupra ceva puternic, dar in acelasi timp foarte delicat si frumos.

Incurajez cat mai mult femei sa mearga la un test drive. Sentimentul e unic. Atunci cand te urci la volanul unui Mercedes-Benz iti dai seama ca ai puterea sa faci orice, sa iti atingi toate obiectivele.”

Concluzia noastra?

Simbioza dintre om si masina se realizeaza la fel de bine intre o femeie si un autoturism, daca cel din urma este in masura sa ii satisfaca asteptarile.

Urmarea a fost fireasca. La finalul sesiunii de test drive, in virtutea unei stari euforice, propice actului inspirational, am vrut sa stim parerea ei, ca profesionist in stiinta gandirii umane, despre ce inseamna a fi o femeie puternica, dar si despre motivele pentru care femeile puternice aleg Mercedes-Benz.

Ana Maria Rotaru, psiholog:

“O femeie puternica vrea sa fie stapana pe viata ei, sa poata lua decizii singura, sa poata investi in ceea ce isi doreste, sa aiba acces la educatie de calitate, pentru a-si putea atinge forma maxima.

Femeile cumpara emotional, dar si rational, sunt atente la detalii, calitate, culori, texture, etc. Stiu foarte bine ce vor.

Cand cumpara o masina, asteapta calitate la orice nivel. De unde o cumpara este la fel de important, pentru ca trebuie sa aiba incredere totala in acel dealer auto, sa gaseasca in el disponibilitate si diversitate.

In primul rand este vorba de siguranta, calitate, atentie la detalii si la nevoile soferului, iar un Mercedes-Benz ofera asta din plin.”

Interviul integral este disponibil in numarul 7 din 2018 al revistei Auto Schunn Magazin.

In cei 25 de ani activitate la cel mai inalt nivel pe piata auto din Romania, mii de femei de succes au gasit in Auto Schunn acel partener ideal in care au gasit disponibilitatea, diversitatea si increderea pe care o cautau.

De ce? Pentru ca am invatat ca, inainte de a vinde o masina, procesul de vanzare trebuie sa contina un bagaj bogat de experiente si emotii unice care sa se alinieze intr-un mod ideal atat cu ceea ce masina ofera, cat si cu ceea ce clientul isi doreste.

De aceea, Auto Schunn isi cunoaste foarte bine masinile pe care le vinde, dezvoltat, in toti acesti ani, o legatura foarte apropiata, la nivel principial, cu brandul Mercedes-Benz si, pe de alta parte, desfasoara un proces continuu de intelegere si adaptare la nevoile clientilor sai.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending