Connect with us

Life Style

De ce sa porti tricouri cu mesaje?

Published

on

La mare moda in ziua de azi sunt tricourile cu mesaje inscripționate.O firma care are servicii de imprimare tricouri va găsi cu siguranță clienți dornici sa își personalizeze vestimentația. Sunt destui oameni dornici sa iasa in evidenta si sa transmita mesaje prin intermediul lucrurilor pe care le imbraca. Dincolo de mesaj, extrem de importanta in modul cum va fi perceput acesta este culoarea tricoului. Unele culori pot sa transmita mai multe lucuri cuiva decat mesajul care se afla inscriptionat pe un tricou.

De cele mai multe ori, oamenii aleg tricouri cu mesaj pentru a transmite celor din jur diverse idei legate de atitudinea lor față de viață sau care au legătură cu genul de muzica pe care îl ascultă. Firmele care comercializează astfel de produse trebuie sa știe că nu doar mesajul contează pentru client, ci și calitatea tricoului. Niciun client nu va alege tricoul doar pentru ca-i place ce scrie pe el, ci va fi interesat si de producatorul acestuia si de materialul din care este confectionat. O firma de profil care va incerca sa castige bani repede, vanzand tricouri de slaba calitate, va fi sanctionata de client, acest fapt negativ putand duce chiar la disparitia ei de pe piata.

Respectul fata de client trebuie sa primeze in orice relatie de afaceri, raportul dintre parti avand nevoie de sinceritatea ambelor tabere implicate in schimbul comercial. Revenind la calitatea tricourilor, acestea trebuie sa fie confecționate din materiale de calitate și să nu își modifice structura atunci când sunt spălate. Este de preferat ca acestea sa fie confectionate din bumbac, un material de cea mai buna calitate. Marea problema care exista pe piata referitor la produsele confectionate din bumbac sunt falsurile.

Gasim pe piata foarte multe obiecte vestimentare pe care scrie 100% bumbac, la preturi incredibil de mici. Daca am fi putini rationali si ne-am gandi ca nu ai cum sa cumperi un tricou din bumbac cu 10-15 lei, poate nu am mai cadea atat de usor in plasa comerciantilor care vantura astfel de produse pe piata. De-asta spunem ca nu e de ajuns ca un tricou sa fie etichetat cu mesajul 100% bumbac pentru a avea certitudinea ca, intr-adevar, contine aceste materiale. Trebuie, in primul rand, sa avem incredere in comerciantul care il vinde si sa stabilim cu acesta o relatie bazata pe incredere. Oricum, dupa ce am cumparat tricoul de la el, putem constata acasa, dupa prima spalare, daca tricoul pe care ni l-a vandut este conform cu eticheta.

Chiar daca clientul este interesat în primul rând de mesajul inscripționat pe tricou, acesta nu trece cu vederea nici detaliile legate de materialul din care este confecționat acesta. Legat de mesaj, oamenii aleg sa își personalizeze vestimentația pentru a transmite diverse semnale celor din jur. Unii se simt nebăgați în seamă și vor sa atragă atenția prin tot felul de mijloace de comunicare nonverbal, in timp ce alții nu fac altceva decât să își arate apartenenta la un grup.

Exista și situații în care anumite firme comanda seturi întregi de tricouri pentru angajații lor, toate imprimate cu același mesaj. Se întâmplă acest lucru atunci când firma desfășoară activități de team building sau in cadrul altor activități menite a suda relația de grup. In aceste situații, se urmărește a semnaliza unitatea grupului, precum și faptul că activitățile care urmează a fi făcute îl va suda și mai tare. A purta tricouri cu mesaj poate fi, de asemenea, un semn de independență , un fel de protest al celui care îl poartă fata de cei cu care intra în relație zi de zi.

Comentarii

comments

Powered by Facebook Comments

Reclame




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

motocultor

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement

IN Trending