Connect with us
Avatar

Published

on

Într-un articol recent publicat, ComputerWeekly readuce în prim plan avantajele promovării prin rețeaua de socializare Twitter, ca o alternativă extrem de eficientă la tot ceea ce oferă LinkedIN profesioniștilor din industria IT.

În acest moment, o constatare globală surprinde faptul că cei care ocupă poziții de top management în acest domeniu au, cu siguranță, un profil activ de Twitter.

De ce?

Twitter le permite celor care dețin un cont să specifice utilizatorii pe care doresc să îi urmărească, astfel încât aceștia le pot urmări facil mesajele într-un singur loc. Creșterea constantă a numărului de followers aduce un beneficiu de notorietate, dar și o șansă în plus în ceea ce privește potențialul de viralizare al mesajelor distribuite în rețea.

Folosit în scop profesional și corect, Twitter poate un canal excelent prin care pot fi distribuite informații despre abilitățile profesionale sau despre experiența acumulată în proiecte cu parteneri, bloggeri sau cu media de specialitate.

De asemenea, Twitter poate fi considerat un canal prin intermediul căruia cei interesați pot primi recomandări sau soluții pentru problemele întâmpinate, existând posibilitatea setării unui mod public sau privat pentru fiecare situație în parte. Chiar și limitarea prin cele 140 de caractere pare să fie o funcționalitate special gândită pentru oamenii din IT, aceștia apreciind mesajele telegrafice și direcționate.

La nivel global, Twitter promite o expunere imensă a mesajelor și posibilitatea ca un utilizator să devină cunoscut și urmărit dacă trimite mesaje relevante pentru tipologia de public vizat.

Conform unui studiu recent, în România, Twitter (279.613 conturi) este în acest moment pe locul 6 în topul celor mai utilizate rețele sociale, după Facebook (7.800.000 conturi), LinkedIn (1.586.041 conturi), Trilulilu (2.660.252 vizitatori în luna decembrie), TPU (874.512 conturi) și Foursquare (114.011 conturi).

 CITESTE SI: 

Comentarii

comments

Facebook

IN Trending