Connect with us

AUDIENȚE TV

De Craciun, romanii au ales Antena 1. Mihai Bendeac a fost urmarit de aproape un milion si jumatate de romani

Published

on

Reclame

Conform datelor GFK România, Antena 1 a fost leader incontestabil de audienta in ziua de Craciun, dar si in  seara de ajun.Observator 07.00, Neatza cu Razvan si Dani, Craciun in familie si In Puii mei au fot alegerile preferate ale telespectatorilor.

Inca de la prima ora in intervalul 07:00-08:55, 356.000 de telespectatori au urmarit Antena 1, in timp ce pe locul secund s-a situat Pro tv cu doar 194.000 de telespectatori, target all urban.

Editia speciala Neatza cu Razvan si Dani de la 10.49 la 12:53 s.a situat in continuare Antena 1 pe locul 1. Invitatii speciali Horia Brenciu costumat in Mos Craciun, Mircea Badea costumat in Guliver, Simona Gherghe in chip de Craiasa Zapezii, dar si Mihai Gadea care a interpretat live o melodie, au cucerit romanii. Astfel, Antena 1 a fost urmarita in medie de 455.000 de telespectatori, target all urban, iar  Pro Tv situat pe locul 2 a fost urmarit de 442.000 de telespectatori. 696.000 de romani i-au urmarit pe Razvan si Dani la ora 11.58 cand editia speciala a avut minutul de aur.

Mihaela Radulescu a fost de asemenea leader cu Craciun in familie in intervalul 12.55-15.58. Mihaela a convins mai mult de jumatate de milion de romani sa urmareasca Antena 1, in medie 518.000 de telespectatori , in timp ce Pro tv a fost urmarit doar de 500.000 de telespectatori, target all urban. Minutul de aur a fost inregistrat la ora 15.09, cand Mihaela Radulescu a fost urmarita de 803.000 de telespectatori din mediul urban

Si tot in ziua de Craciun, Mihai Bendeac a fost urmarit de mai mult de un milion de romani. In puii mei a adunat in fata micilor ecrane 1.013.000 de telespectatori au urmarit Antena 1 in intervalul 20.29-21.55, iar Pro Tv a fost urmarit doar de 965.000 de telespectatori, target all urban. Minutul de aur a fost atins la 21.07, cand Antena 1 era urmarita de 1.493.000 de romani.

Si  in seara de Ajun cu emisiunea “Craciun cu Nae si Vasile”, Antena 1 s-a situat  pe locul 1 . Minutul de aur a fost inregistrat la 22:05 cand 1.287.000 de rom âni din mediul urban vizionau programul Antenei 1.

In intervalul 20:30-22:32, 795.000 de români din mediul urban au urmarit emisiunea, in timp ce, concurentul principal Pro TV a fost vizionat in acest interval orar de doar 621.000 de romani. Cei doi comedianti au fost preferati in schimbul filmului Omul paianjen 3.

Editia din Ajun a emisiunii Acces Direct a fost de asemenea leader de piata fiind urmarita de 482.000 români din mediul urban.

Un alt program leader a fost Observator 16 care a fost urmărit în medie de 344.000 români din mediul urban in intervalul 15:59-16:59. Următorii clasa ți în acest slot au fost Realitatea TV, care a fost urmărită în medie de 275.000 de români si Pro TV, urmărit de 259.000 de români din mediul urban.

Sursa datelor: GFK România SRL

Copyright: Antena 1

Date prelucrate de catre departamentul de cercetare Antena 1

Analiza este facuta pe targetul all urban

Perioada 24-25 decembrie 2010

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement

IN Trending