Connect with us

BAZAR

De St. Patrick’s Day, fanii Guineness devin irlandezi pentru o zi

Avatar

Published

on

Guineness va sărbători St. Patrick’s Day, ca în fiecare an, în puburile din toată ţara. Anul acesta şi-a propus să ofere tuturor iubitorilor acestei beri ocazia de a deveni irlandezi timp de o zi, pe 17 martie.

În cele 125 de locaţii partenere la nivel naţional, Guinness dezvoltă o campanie inedită, prin care aduce spiritul veritabil al Irlandei în România. Guinness consideră că, de St. Patrick’s Day, oricine  poate deveni irlandez, sărbătorind ca un adevărat cetăţean al ţării trifoiului. Astfel, toţi cei care cumpără un pint de Guinness în puburile partenere au posibilitatea de a câştiga instant unul din cele peste 15.000 premii, precum şi ocazia de a-şi face propriul „act de identitate” irlandez.

Campania începe pe 14 martie, în locaţiile partenere din 40 de oraşe, printre care Braşov, Sibiu, Ploieşti, Constanţa, Cluj-Napoca, Iaşi, Timişoara, Oradea, Craiova şi Bucureşti. În plus, celor care vor fi surprinşi de echipa Guinness consumând un pint li se va realiza o poză de identificare şi li se va genera, printr-o aplicaţie specială, un nume irlandez corespondent numelui original românesc. Cartea de identitate va fi printată pe loc şi înmânată noului posesor, care devine astfel cetăţean irlandez în noaptea de St. Patrick.

Astfel, în acest weekend, toţi iubitorii de Guinness sunt invitaţi să ciocnească pinturile de bere în cinstea lui St. Patrick şi să celebreze prietenia şi buna dispoziţie, petrecând ca nişte adevăraţi irlandezi!

Pentru a afla mai multe detalii despre evenimentele şi activările care vor avea loc în locaţiile partenere, cei interesaţi sunt invitaţi să urmărească pagina de Facebook Guinness România.

St. Patrick’s Day este Ziua Națională a Irlandei şi cea mai cunoscută zi din întreaga lume dedicată unui sfânt. La nivel global, milioane de oameni celebrează an de an St. Patrick’s Day alături de irlandezi. Pe 17 martie, paharele de bere Guinness sunt ciocnite în cadrul miilor de petreceri şi parade stradale, ce au ca simboluri spiriduşii irlandezi şi trifoiul cu patru foi.

Cu toate acestea, sărbătoarea de St. Patrick’s Day îşi are originile în Statele Unite ale Americii şi nu în Irlanda, debutând pe 17 martie 1762, la New York, cu parada soldaţilor irlandezi din armata britanică. De atunci, această serbare populară a ajuns să fie celebrată peste tot în lume, aducând milioane de oameni împreună an de an.

Comentarii

BAZAR

Vlad Avarvari sare în ajutorul artiștilor din România

Avatar

Published

on

    Jurnalistul independent Vlad Avarvari, cunoscut ca fiind “băiatul care a revoluționat învățământul românesc” , a publicat ieri un mesaj de susținere pentru toți artiștii din România. De asemenea, Vlad este student la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din București, iar la doar 20 de ani a ajuns să fie PR-ul mai multor artiști cunoscuți de la noi, printre care artista AVA, vloggerița Miru și proiectul Shoeba, de mare succes în străinătate.

 

Totodată, tânărul jurnalist, are o experiență de mai bine de 2 ani în acest domeniu, colaborând în trecut și cu redații de mare renume de la noi, precum DigiFm, Evenimentul Zilei, Radio România Actualități și TVR.

 

Mesajul publicat de Vlad Avarvari a fost:

 

                         Cât de respectați sunt artiștii români în propria țară?

Artiștii români încep să resimtă nepăsarea instituțiilor publice de profil cu privire la situația prin care de altfel și industria muzicală din România trece.Lipsa de evenimente, concerte, lipsa de promovare a pieselor atât la radio, cât și la tv, le îngreunează și mai mult viața artiștilor noștri, care nu prea mai au venituri..

De asemenea, acești artiști români plătesc statului taxe uriașe de sănătate, pensii, impozite pe venit și multe altele.În aceast caz, statul știe doar să ia și nu știe să ocrotească, un fel de “INTER ARMA SILENT MUSAE”, așa cum este celebra expresie latină.

Asta se întâmplă și în cazul artiștilor și caselor mari de discuri, dar despre artiștii noi, la început de drum sau care nu au piese pe radio, cu ei ce se întâmplă?Iar despre casele mai mici de producție, despre producătorii muzicali, cu ei ce se va întâmpla în acestă perioadă?Cine îi sprijină, daca și până acum au făcut-o tot pe cont propriu sau din investițiile personale?

Acest coronavirus, nu a afectat doar câteva domenii, ci și industria muzicală!!

A fi actor, producător muzical, compozitor, interpret, poet, textier, inginer de sunet, sound designer, creator de conținut sunt meserii recunoscute de statul român, la fel cum sunt și alte meserii liberale, cum ar fi meseria de jurnalist independent, avocat, contabil și multe alte meserii independente care nu sunt luate în seamă și pentru care nu s-a comunicat nicio măsură concretă de sprijin, din partea Guvernului.

În timp ce o mulțime de organizații neguvernamentale din SUA și Europa, plus o serie de organisme de gestiune colectivă au luat măsuri pentru a susține artiștii cu măsuri clare și cu fonduri substanțiale, organismele de gestiune a drepturilor de autor din România, precum UCMR și Credidam nu anunță nimic.

Având în vedere că și sumele încasate de aceștia până acum erau derizorii, ne așteptăm ca de acum încolo să fie și mai greu.Mulți se vor reprofila, ceea ce nu este normal, într-o țară care face parte din U.E!

Muzica și arta sunt vitale pentru artiștii noștri, dar și pentru publicul larg.Haideți să-i susținem pe artiști cu un share la această postare, pentru ca mesajul să ajungă unde trebuie!!

Totodată, aș vrea să ne gândim împreună la următoarea întrebare:

Cum ar fi o singură zi în România fără să auzim nici o melodie?

 

P.S:Acest articol urmeaza sa fie postat si pe site-ul www.ideaman.ro cand acesta va fi disponibil.

 

Sursa: facebook.com/ideaman.ro

 

Imediat după publicarea articolul pe Facebook, Vlad a ținut să posteze o fotografie și pe contul de Instagram, lângă care a scris:”Am gândit și am scris acest articol pentru susținerea artiștilor din România”.

Reacțiile nu au încetat să apară, iar mai multe vedete i s-au alăturat, printre care: Claudia Pavel, Adrian Sînă, Anda Adam, Nicoleta Nuca, Amna, Oana Radu, Raluca Tănase de la Bambi, Giulia, Ioana Ignat și mulți alții.

Comentarii

Continue Reading

BAZAR

Celebrități internaționale care promovează Bulgaria ca destinație cinematografică și de vacanță

Avatar

Published

on

Bulgaria este una din cele mai populare destinații din circuitul turismului mondial. Asta se poate observa și din fotografiile unor celebrități care fac călătorii în străinătate și care au postat imagini din vacanță pe rețelele de socializare, pe Facebook și Instagram. Bulgaria este o națiune europeană, apreciată pentru frumusețea sa pitorească, locațiile deosebite și stațiunile de pe coasta Mării Negre.

Actrița Alia Bhatt de origine indiană și cetățenie britanică a postat fotografii pe Instagram realizate în vacanțele sale în Bulgaria. În anul 2019, actrița și-a sărbătorit ziua de naștere pe litoral, împreună cu cei apropiați, pentru a se distra și bucura în același timp de briza bulgară. În acea perioadă, ea a filmat în Bulgaria scene pentru filmul indian “Brahmastra” (care va apărea în anul 2020).  Actrița are și fotografii din capitala Sofia, pe timp de iarnă.

Având în vedere preferințele vedetelor de vacanță în Bulgaria pentru plajele cu nisip fin, este clar că această țară este apreciată de turiștii străini. Multe celebrități ar putea să aleagă alte locuri, precum Caraibe, dar și-au dorit să experimenteze și călătoriile în Bulgaria, fiind interesate de peisaj, istorie, cultură, stațiunile cu plajele minunate, cu nisip fin. Obiectivele turistice din Bulgaria sunt foarte interesante și cu nimic mai prejos față de cele din alte zone geografice.

Multe dintre celebritățile mondiale promovează Bulgaria ca destinație cinematografică, nu doar ca destinație de vacanță. Antonio Banderas (starul din “Desperado”) este fascinat de această țară, dar și alte staruri au cuvinte de laudă, precum Sylvester Stallone, Jason Statham și frumoasa actriță Salma Hayek.

Bulgaria este promovată de acești actori de la Hollywood, dar și de alte celebrități din lume, mai ales pentru imaginile sale spectaculoase, pentru diversitatea peisajelor. Există un material video, pe YouTube.com, în care apar acești actori și care laudă această destinație. Sylvester Stallone spune în video că: “Bulgaria este locul în care trebuie să vii.”

Antonio Banderas a filmat pentru filmul “The Code” (2009) în Bulgaria, alături de alte vedete de la Hollywood, precum Morgan Freeman. Aceștia și-au petrecut mult timp în această țară, au stat până la sfârșitul filmărilor.

Alte filme celebre, pentru care s-au realizat scene în Bulgaria, sunt: “The Expendables” (2010) cu Sylvester Stallone, “300 Rise of an Empire” (2014), “Hitman” (2007).  În multe alte pelicule cinematografice filmate în Bulgaria apar celebrități precum Bruce Willis, Mickey Rourke, Arnold Schwarzenegger. Se pare că această țară este considerată foarte potrivită pentru filmări, datorită peisajelor foarte frumoase, dar și un loc de refugiu low-cost pentru filmele cu buget mare. Diferența apare mai ales în ceea ce privește costurile cu forța de muncă, care în Bulgaria sunt mai mici decât în străinătate.

După cum bine se observă, există filme scumpe, de succes, de la Hollywood, care au scene filmate pe acest pământ slav. Producătorii de filme sunt încântați de peisajele din Bulgaria și de alte zone din această țară. “300 Rise of an Empire” reprezintă una din cele mai scumpe producții de la Hollywood, care a fost filmată în Bulgaria.

Alt star internațional care promovează această țară este Jason Statham, actorul din filmele: “Hummingbird” (2013), “Crank” (2006), “Fast & Furious Presents – Hobbs & Shaw” (2019), “Mechanic -Resurrection” (2016).

Actorul Adrien Brody, câștigător de Oscar, laudă Bulgaria și recomandă această țară ca destinație pentru filmări cinematografice. Probabil vi-l amintiți pe acest actor din filmele: “The Pianist” (2002), “King Kong” (2005), “Air Strike” (2018), “Bullet Head” (2017), “Manhattan Night” (2016) și altele.

Cu ajutorul acestor celebrități, Bulgaria este promovată bine și gratis. Pe Instagram există foarte multe imagini cu locuri din această țară, care sunt realizate de oameni faimoși ce au vizitat orașe mari și au avut șansa să guste din delicatesele bulgărești. De asemenea, mulți oameni de afaceri și turiști din alte țări europene au arătat Bulgaria din perspectiva lor pe rețelele de socializare, pentru a promova această bijuterie din Europa de Est, ca destinație de vacanță.

Bulgaria este o alegere frumoasă de călătorie și o țară în care antreprenorii sunt interesați în continuare de mediul de afaceri, de inovații și investiții în diferite domenii de activitate. Bulgaria se află pe locul 59 în clasamentul anual Doing Business 2020, al Băncii Mondiale, iar Italia pe locul 58. În rândul celor 190 de țări, România a coborât două poziții, de la locul 52 în anul 2019, pe locul 55 în acest an.

Bulgaria este o țară în care este ușor să începi o afacere, pentru că taxele sunt mai mici decât în alte țări UE și în plus există și alte avantaje în ceea ce privește fiscalitatea bulgară. Afaceriștii români sunt interesați de acest mediu de afaceri, mai ales că pot apela și la servicii juridice în Bulgaria care îi ajută în rezolvarea multor probleme în această țară. Aici numeroase firme și companii au avut succes atât pe piața locală, cât și pe cea internațională. Bulgaria are multe de oferit atât pentru turism, cât și în alte sectoare de afaceri.

Comentarii

Continue Reading

BAZAR

Actrita Maria-Magdalena Chihaia, revine in noul sezon iUmor

Avatar

Published

on

Sambata 28 martie , ora 20:00 , la iUmor actrita Maria-Magdalena Chihaia, cunoscuta ca “bocitoarea” din editia cu numarul 6 din popularul show de televiziune revine in forta! Urca pe scena pentru a revendica premiul cel mare de 20.000 de euro!

Sora Magdalena, pentru ca acesta este numeste personajului sau, ne va face dezvaluiri picante de la manastire. Un moment ce nu trebuie ratat!

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0