Connect with us

AUDIENȚE TV

De ziua sa, ProTv a fost lider absolut de audienta (vezi cifre)

Published

on

 

Pe 1 Decembrie, ziua tuturor romanilor si ziua in care ProTv a aniversat 15 ani de existenta, telespectatorii au ales sa spuna Romania DA impreuna cu  ProTv.  In aceasta zi speciala, Pro Tv a fost lider absolut de audienta la nivelul intregii zile, atit pe publicul din mediul urban, cit si pe publicul comercial cu virste cuprinse intre 18-49 de ani.

Astfel, audienta medie inregistrata de ProTv pe intreaga zi a fost de 5,8 puncte de rating pe intreg publicul din mediul urban, cu o cota de piata de 22,6% si de 5,6 puncte de rating pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani cu o cota de piata de 27%, mai mult decit dublu fata de urmatoarea clasata, Antena 1, care a avut pe publicul din mediul urban o audienta medie de 2,7 puncte de rating si 10,6% cota de piata, iar pe publicul comercial din mediul urban o audienta medie de 2,2 puncte de rating si 10,6% cota de piata.

ProTv a fost lider nu numai la nivelul intregii zile, ci si in prime-time (intervalul de maxima audienta cuprins intre 19.00-23.00) cind ProTv a inregistrat pe publicul din mediul urban o audienta medie de 11,7 si 25,1% cota de piata, dublu fata de Antena 1 care inregistra doar 5,9 puncte de rating si 12,7% cota de piata, iar pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani ProTv obtinea 11,3 puncte de rating si 30,2% cota de piata, iar Antena 1 inregistra 4,2 puncte de rating si 11,3% cota de piata.

Telespectatorii s-au lasat cuceriti de vedetele ProTv care imbracate in ciobanasi si miorite au cintat si au dansat in superbele lor costume create special pentru aceasta zi festiva. Fie ca a fost vorba despre stiri, despre editiile speciale de Happy Hour si Dansez pentru tine sau marea finala in care Ella si Octavian Strunila au reusit sa cistige marele premiu de 60.000 de euro, toate aceste programe au facut deliciul telespectatorilor care s-au lasat purtati in lumea povestilor implinite, a dansului si a sperantei.

Programele speciale de stiri care au deschis ziua aniversara (07.00 – 10.00), dar si editia de stiri difuzata intre 14.00-15.00 au adus in prim-plan povestile unor oameni care au spus DA initiativei si actiunii. Andreea Esca a prezentat Stirile de la ora 19.00 imbracata in deja celebrul sacou rosu, program care a adunat in fata micilor ecrane in minutul de maxima audienta inregistrat la ora 19.47 peste 3 milioane de telespectatori din intreaga Romanie, inregistrind in acel minut 15,7 puncte de rating. Stirile ProTv de la ora 19.00 au fost lider absolut de audienta atit pe publicul din mediul urban, cit si pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani. Astfel, audienta medie a Stirilor ProTv a fost de 12,3 puncte de rating si 26,9% cota de piata pe publicul din mediul urban, mai mult decit dublu fata de Antena 1 care a obtinut doar 6,1 puncte de rating si 13,3% cota de piata. Diferenta este si mai mare intre liderul Pro Tv si urmatoarea clasata, Antena 1 cind se face referire la publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, ProTv inregistrind o audienta medie de 11,2 puncte de rating si 31,2 % cota de piata, iar Antena 1 doar 4,5 puncte de rating si 12,6% cota de piata.

De 1 decembrie, platoul emisiunii ”Happy Hour” s-a transformat intr-o veritabila stana romaneasca, cu accente moderne si cosmopolite: cu ciobani autentici veniti tocmai din Apuseni, cu doi ciobanesti mioritici si un mielusel, cu o defilare de miorite aratoase si cu multi artisti romani care au ales sa ramana in Romania si sa faca lucruri utile aici, dar si sa duca peste hotare renumele tarii noastre. Sub indemnul “Hai la Marea Urnire”, cele doua editii speciale ”Happy Hour” din 1 decembrie si-au propus sa arate o alta fata a tarii noastre, una optimista si increzatoare, in care schimbarea incepe cu fiecare roman care spune ”Romania, DA!”.

Emisiunea lui Catalin Maruta a fost de 1 decembrie lider de audienta atat cu prima editie de dimineata, cat si cu cea de-a doua. Astfel, imediat dupa Stirile Pro Tv de la ora 7.00, emisiunea lui Catalin Maruta a atras in fata micilor ecrane pe cei mai multi romani, aproape 1,5 milioane de telespectatori la nivelul tarii urmarind ”Happy Hour” in minutul de aur 10.19. In intervalul 10.01-11.11 ”Happy Hour” a fost lider de audienta cu o medie pe publicul din mediul urban de 5,4 puncte de rating si 21 % cota de piata, in vreme ce programele Antenei 1 se clasau doar pe locul al treilea, dupa TVR 1, cu o medie de 2,2 puncte de rating si 8,5 procente din cota de piata. Si pe publicul comerical din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, Pro Tv a condus topul cu o medie de 4,7 puncte de rating si 22,6 % cota de piata, fiind urmat de Antena 1 cu 2,2 puncte de rating si 10,7 % cota de piata.

Si cea de-a doua editie speciala a emisiunii ”Happy Hour” a lasat la mare distanta in urma programele celorlalte posturi de televiziune. Aproape 2,5 milioane de telespectatori la nivelul intregi tarii au stat cu ochii pe Maruta si invitatii sai in minutul 17.23, atunci cand Pro Tv inregistra pe publicul urban un varf de audienta de 11 puncte de rating si 29,3 % cota de piata, de patru ori mai mult decat Antena 1 (2,6 puncte de rating si 7 % cota de piata). ”Happy Hour” a fost lider incontestabil de audienta in intervalul orar 15.01-17.24, cu o medie pe publicul din mediul urban de 7,2 puncte de rating si 21,7 % cota de piata, dublu fata de Antena 1 cu numai 3,5 puncte de rating si 10,6 procente din cota de piata. Raportul se pastreaza si pe publicul comercial, Pro Tv fiind lider cu o audienta medie de 6,3 puncte de rating si 24,4 % cota de piata, fata de Antena 1 care aduna doar 2,7 puncte de rating si 10,5 % cota de piata.

Show-ul lui Maruta i-a adus in fata telespectatorilor Pro Tv pe baietii de la Akcent, pe DJ Sava si Raluka, pe Edward Maya si Vika Jigulina, dar si pe Inna, toti autorii unor hituri care au cucerit vara aceasta piata de muzica internationala si care au aratat ca ora exacta in muzica se poate da si din Romania. Cu un album care s-a vandut mai bine decat cel al lui Kylie Minogue, Inna si-a facut o intrare spectaculoasa in platoul de la Pro Tv, in sunet de fanfara si in costum militar, in cinstea zilei tuturor romanilor. Inna a facut super show la ”Happy Hour” si a aratat ca nu doar muzica dance i se potriveste, ci si cea tarditionala romaneasca.

Din programul special de 1 decembrie al lui Maruta nu au lipsit nici veselii Clejani, care au povestit de pe Happylica de ce iubesc Romania si de ce nu ar da niciodata tara lor pe una din strainatate. La randul sau, Nicolae Furdui Iancu a vorbit chiar de la casa parinteasca din poiana Sohodol (Alba) despre cat de mult isi iubeste tara: a ales Romania si a investit in ferma sa de capre pe care si-a deschis-o langa casa parinteasca veche de sute de ani, desi ar fi putut oricand sa gaseasca succesul in strainatate. A ramas in tara, pe-un picior de plai, pe-o gura de rai, unde a inceput sa faca minuni deoarece crede cu tarie ca romanii pot face lucruri utile pentru tara lor, atata timp cat isi doresc sa munceasca. Furdui Iancu nu isi doreste fabrici, prelucrari sofisticate si linii de preparare moderne, ci doar produse naturale, asa cum stie sa faca taranul roman in gospodaria sa. Tot ”made in Romania” a fost si intalnirea echipei ”Happy Hour” cu tatal celui mai cunoscut colindator al romanilor, Stefan Hrusca. Batranul traieste intr-un sat din Maramures, la Ieud, locul unde s-a nascut si a crescut Stefan Hrusca. Romania sa este una curata, plina de traditii, dar si de colindele fiului sau, care rasuna de ani de zile nu doar aici, ci si peste hotare.

Acordurile muzicii populare nu puteau lipsi dintr-o sarbatoare a romanilor, asa ca dupa o intrecere de zile mari, in spiritul ”happy”, la volanul unui brand 100% romanesc, Dacia 1300, Laura Lavric si Petrica Matu Stoian au cantat si au jucat romaneste si i-au povestit lui Maruta de ce numai in Romania isi gasesc linistea. Defilarea mioritelor moderne si aratoase a fost inca o mostra de frumusete romaneasca, intr-o prezentare de moda in care mireasa colectiei a fost Adelina Pestritu.

Editia specialaDansez pentru tine” difuzata de ProTv  intre 17.27 si 18.56 a facut ca scena sa devina neincapatoare pentru marea familie „Dansez pentru tine” reunita in aceasta zi de sarbatoare. In ziua speciala de 1 decembrie cind Pro Tv a sarbatorit 15 ani de existenta si a spus cu optimism Romania DA, “Dansez pentru tine” a aniversat 10 sezoane de visuri implinite, de vieti schimbate, de zambete readuse pe chip. “Dansez pentru tine” a rememorat in direct cei 5 ani de destine salvate impreuna cu aproape toate perechile care au concurat vreodata in competitia visurilor.

Peste 50 de perechi au venit la reintalnirea cu telespectatorii Pro Tv sa povesteasca despre cum li s-a schimbat viata dupa “Dansez pentru tine”, ce s-a mai intamplat cu visul pentru care au luptat, ce mai fac familiile lor si oamenii pentru care au intrat in ringul visurilor. Emisiunea a fost urmarita in momentul de maxima audienta inregistrat la ora 18.36 de peste 2 milioane de telespectatori din intreaga tara, virful de audienta atins in acest moment fiind de 12,5 puncte de rating si  30% cota de piata pe publicul urban.

Marea finala a celui de-al zecelea sezon al emisiunii „Dansez pentru tine” in care publicul a ales ca premiul cel mare in valoare de 60.000 de euro sa ajunga la Ella si Octavian a fost urmarita in minutul de maxina audienta inregistrat la ora 20.57 de aproape 3 milioane de telespectatori la nivelul intregii populatii a Romaniei cand Pro Tv a inregistrat 16,6 puncte de rating pe intreg publicul din mediul urban si 42,8 procente din cota de piata pe publicul comercial. Pro Tv a fost lider absolut de audienta atat pe parcursul intregii zile, cat si pe parcursul finalei emisiunii, atat pe intreg publicul din mediul urban, cat si pe cel comercial.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: PRO TV a fost din nou lider de audienta in al treilea trimestru din 2018

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

La fel ca în fiecare trimestru, cifrele de audiență demonstrează că programele de știri, divertismentul, filmele de top și serialele difuzate de grupul PRO TV sunt preferate de telespectatorii din România. În perioada iulie – septembrie, grupul PRO TV a fost lider detașat de audiență pe toate segmentele de public (comercial, urban și național).

În televiziune avem avantajul de a vedea aproape imediat rezultatul muncii noastre. Cifrele de audiență sunt confirmarea implicării fiecărei persoane care lucrează în PRO TV, indiferent de departamentul în care își desfășoară activitatea. Aș dori să mulțumesc fiecăruia dintre ei pentru că fac acest lucru posibil.”,  a spus Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

 

Ce audiențe a obținut PRO TV în perioada iulie – septembrie 2018?

Canalul PRO TV conduce audiențele la nivelul tuturor categoriilor de public. Pe durata întregii zile, PRO TV a avut o medie de 3.0 puncte de rating și 21.5% share, în timp ce televiziunea care ocupă locul al doilea, ANTENA 1 a avut o medie de 1.8 puncte de rating și 12.7% share. În prime time, PRO TV conduce cu 6.6 puncte de rating și 23.6% share, următoarea televiziune, ANTENA 1 având 3.9 puncte de rating și 14.1% share.

Atât pe parcursul întregii zile, cât și în prime time, grupul PRO TV (PRO TV, PRO 2, PRO X, PRO GOLD, PRO CINEMA, PRO TV INTERNAȚIONAL, MTV România) a fost lider absolut de audiență. Pe durata intregii zile, grupul PRO TV a avut o medie de 3.6 puncte de rating și 25.9% share, în timp ce grupul media competitor a înregistrat 2.6 puncte de rating și 18.7% share. În prime time, grupul PRO TV a avut o medie de 7.8 puncte de rating și 27.7% share, spre deosebire de grupul media de pe locul secund, ANTENA 1, care a înregistrat numai 5.5 puncte de rating și 19.6% share.

 

Care au fost cele mai urmărite programe PRO TV în perioada iulie – septembrie 2018?

Indiferent de categorie, PRO TV și-a menținut poziția de lider atât în prime time, cât și pe parcursul întregii zile.

Programul de știri de la ora 19:00 reprezintă, ca întotdeauna, prima alegere a telespectatorilor din România, conducând topul cu o medie de 6.1 puncte de rating și 28.7% share.

Ce spun românii a fost lider pe categoria divertisment pe parcursul întregii zile, obținând o medie de 4.6 puncte de rating și 26.5% share, în timp ce România, te iubesc! a condus categoria emisiunilor de investigație cu o medie de 4.1 puncte de rating și 18.7% share.

Vocea României, Las Fierbinți și meciurile de fotbal din UEFA Nations League au fost lideri de audiență în prime time în al treilea trimestru al anului 2018.

Vocea României a condus topul categoriei de divertisment cu o medie de 9.1 rating și 28.8% share. PRO TV a rămas lider incontestabil în categoria prime time producții locale, cu un nou sezon Las Fierbinți având o media de 9.6 rating și 27.8% share. Nu în ultimul rând, meciurile de fotbal ale UEFA Nations League, difuzate de PRO TV, au condus topul categoriei de sport cu o medie de 12.0 rating si 36.8% share.

Filmul PRO este întotdeauna preferat de publicul român! Primele 30 de locuri din topul cifrelor de audiență din trimestrul 3 au fost ocupate de filmele difuzate de PRO TV. Cea mai urmărită producție a fost Escape Plan: Testul Suprem, care a obținut 9.2 puncte de rating și 27.2% share.

În fiecare zi, de luni până duminică, grupul PRO TV le oferă tuturor telespectatorilor din România știri obiective, bine documentate, divertisment de top și conținut de calitate.


Cifrele de audiență specificate în acest comunicat de presa au fost furnizate de Kantar Media, copyright ARMADATA, și sunt pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 ani.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Prima semifinală Ninja Warrior România a fost lider de audiență pe toate segmentele de public!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

După cinci săptămâni pline de emoții, efort, reușite, dar și ratări, cei mai mai buni concurenți Ninja Warrior România au dat aseară tot ce au avut în prima semifinală a show-ului.

9 dintre cele mai provocatoare obstacole au stat în calea lor spre Muntele Midoriyama, dar și spre premiul de 100.000 de euro. Duminică seară, show-ul Ninja Warrior România a fost lider de audiență pe toate segmentele de public.

Cel mai puternic show din lume a înregistrat aseară 7.2 puncte de rating și 18.7 % share pe segmentul de public comercial, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 6.2 puncte de rating și 16.1 % share. La nivel național, peste 1.3 milioane de telespectatori au trăit intens emoțiile calificării primilor concurenți în finală. În minutul de aur, de la ora 20.44, peste 1.9 milioane de telespectatori au fost cu ochii pe prima semifinală Ninja Warrior România.

Săptămâna aceasta, următorii 25 de semifinaliști sunt gata să sfideze limitele în cel mai spectaculos show cu obstacole din lume. Cine vor fi românii care se vor califica în marea finală încercând să pună mâna pe titlul râvnit de milioane de oameni, vedem duminică, de la ora 20:00, la PRO TV.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Vocea Romaniei, locul 1 in audiente

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Concurenții au cântat plini de entuziasm și originalitate, iar antrenorii și-au întors scaunele și au început lupta pentru vocile care le-au dat fiori, în cea de-a șaptea rundă de audiții pe nevăzute de la Vocea României.

Tudor, Irina, Andra și Smiley nu doar că și-au folosit toate atuurile și argumentele pentru a aduce în echipele lor potențialii câștigători din sezonul 8 al show-ului, ci au făcut mult mai mult, le-au atins coarda sensibilă și au apelat la emoție: Tudor i-a lăsat scaunul lui fetiței unei concurente, iar Irina i s-a alăturat pe scenă unei participante și împreună au cântat una dintre piesele antrenoarei. A fost luptă de la început până la final, iar opt voci uriașe au ocupat locuri în cele patru echipe.

Cea de-a șaptea ediție a sezonului 8 Vocea României a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 9.6 puncte de rating și 28.7% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 4 puncte de rating și 12.1 % share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.6 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 21:47, peste 2.1 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

 

Luptă, emoție și interpretări memorabile

Vocile au răsunat vineri, însă numai opt dintre ele au reușit să întoarcă scaunele antrenorilor și să meargă mai departe în competiție. Pentru a doua ediție consecutiv, Irina a fost blocată, de data aceasta de Tudor. Și, pentru că a folosit butonul de block cu numele ei, antrenorul a lăsat-o să convingă concurenta de pe scenă să meargă în echipa lui, aceasta din urmă având de ales între el și Andra. Și Smiley a intervenit pentru a-l ajuta pe Tudor, însă alegerea concurentei a fost Andra, care a luptat singură pentru vocea ei. Telespectatorii au avut parte vineri de momente pline de suspans, umor și decizii surprinzătoare.

Fiecare echipă a primit aseară câte doi concurenți cu timbre vocale uimitoare și cu foarte multă voință: Luciana Răducanu și Joel Benson – echipa Tudor, Gabriela Munteanu și Ștefania Roman – echipa Irina, Izabela Barbu și Maria Udrea – echipa Andra, Dalina Nemeș și Daria Alexandra Mirea – echipa Smiley.

Au mai rămas doar câteva locuri în echipele antrenorilor, însă acestea vor fi ocupate vinerea viitoare, de la 20:30, în ultima rundă de audiții pe nevăzute din sezonul 8 Vocea României!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending