Connect with us

AUDIENȚE TV

Debut glorios: TVR 1 lider de audienta de la primul meci din UEFA Champion League

Published

on

 

Prima partidă a echipei Unirea Urziceni în cadrul UEFA Champions League a fost, miercuri seară, cel mai urmărit program de televiziune, telespectatorii plasând postul TVR 1 în postura de lider absolut de audienţă pe toate segmentele de public.

TVR 1 a păstrat poziţia de lider atât pe parcursul partidei de fotbal, cât şi după încheierea ei, pe durata programelor Super Fotbal UEFA Champions League şi a Rezumatelor zilei.

Meciul FC Sevilia – Unirea Urziceni a adunt cei mai multi telespectatori in aceasta saptamana in randul televiziunilor ce au difuzat meciuri in aceasta saptamana !

Iata Cifrele:

1. FC Sevilia 0 Unirea Urziceni – TVR 1 – rating 9,6 – 1,8 mil telespectatori

2. Europa League: Steaua Bucuresti – Sheriff Tiraspol – Pro tv – rating 8,6- 1 mil telespectatori

3. Europa League: Sturm Gaz – Dinamo Bucuresti- Pro tv – rating 8,3 – 920.00 mii

4.Europa League: Ajax Amsterdam – FC Timisoara – Sport.ro – 4,8 – 547.000 mii -||-

5. Champions League: FC Zurich – Real Madrid – TVR 1 -3,9 – 444.000 mii -||-

6. Europa League: CFR Cluj – FC Copenhagen – Sport.ro – 3,0 – 349.000 mii -||-

Cele mai mari valori ale audienţelor s-au înregistrat în intervalul 21.45 – 23.38, când partida de fotbal dintre FC Sevilla şi Unirea Urziceni a atras la nivelul întregii ţări peste 1,7 milioane de telespectatori, cu un milion mai mult decât următorul post tv din clasamentul audienţelor pe acest interval orar.

Pe target naţional, cota de piaţă medie a fost de 24,3%, iar rating-ul mediu de 8,8%. La nivel urban, pe acelaşi interval orar, TVR 1 a înregistrat o cotă de piaţă medie de 25,3% şi un rating mediu de 9,6%, în timp ce pentru target-ul comercial valorile medii au fost de 26,4% cota de piaţă şi 8,5% rating.

„Minutul de aur” al transmisiei de fotbal a fost înregistrat la 22.30 când, la nivel naţional, peste 2,5 milioane de români urmăreau meciul. În acel minut, cota de piaţă a TVR 1 a fost de 31,9% şi rating-ul de 12,4%.

Interesul foarte mare al românilor pentru debutul Unirii Urziceni în UEFA Champions League a fost demonstrat şi de numărul foarte mare de accesări pe site-ul TVR: 33.000, aproape de trei ori mai mult decât într-o zi obişnuită. Partida de miercuri a înregistrat pe site-ul TVR un număr record de 6.500 de vizionări ale meciului pe internet în prima repriză şi de 6.700 în cea de-a doua.

cifre preluate de la TVR (www.tvr.ro)

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

1 Comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Ce se întâmplă, doctore? – lider absolut de audiență sezonul acesta!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

În acest sezon, emisiunea Ce se întâmplă, doctore? prezentată de Oana Cuzino s-a impus categoric pe toate segmentele de public (comercial, urban și național).

În perioada 16 septembrie – 14 noiembrie, PRO TV a fost lider absolut de audiență pe intervalul emisiunii Ce se întâmplă, doctore?. Pe targetul comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, PRO TV a condus topul cu o medie de 3.7 puncte de rating și 22.0% share, dublu față de televiziunea de pe locul secund, ANTENA 1 cu 1.7 puncte de rating și numai 10% share. La nivel național, aproximativ 600.000 de români au aflat sfaturile și recomandările specialiștilor de la Ce se întâmplă, doctore?.

Duminica aceasta de la ora 10:00, Oana Cuzino va vorbi la Ce se întamplă, doctore? despre efectele devastatoare ale fumatului, mecanismul respirației gâfâite la fumători, dar și despre efectele fumatului pasiv asupra copiilor. Oana Cuzino a pregătit și un material special cu Adelina Pestrițu: cum a reușit vedeta să-și revină după sarcină, cum se simte în rolul de mamă și dieta pe care o urmează.

În fiecare duminică de la ora 10:00, emisiunea Ce se întâmplă, doctore? le aduce tuturor românilor cele mai proaspete și relevante informații despre sănătate.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Emisiunea iLikeIT, lider de audiență în această toamnă!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

iLikeIT conduce topul audiențelor în această toamnă! Emisiunea prezentată de George Buhnici, sâmbăta, de la ora 10:00, a avut de la începutul noului sezon până în prezent cea mai mare cotă de piață pentru o emisiune din daytime.

În perioada 15 septembrie – 11 noiembrie, iLikeIT s-a impus pe toate segmentele de audiență (comercial, urban și național). Pe targetul comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, emisiunea prezentată de George Buhnici a înregistrat o medie de 3.4 puncte de rating și 24.9 % share, față de televiziunea de pe poziția secundă, ANTENA 1 care obținut numai 1.3 puncte de rating și 9.6% share.
Ediția emisiunii din data de 20 octombrie 2018 a înregistrat o audiență record de 5 puncte de rating și 30.7% share, la nivelul publicului comercial. Astfel, un televizor din trei a fost deschis pe PRO TV pe slotul iLikeIT.

Încă de la prima ediție din acest sezon, George Buhnici și echipa iLikeIT au adus în medie în fața televizoarelor peste 560.000 de români, pe segmentul publicului național, prezentând cele mai noi informații despre gadgeturi, jocuri, dar și inovațiile din lumea tehnologiei.

În fiecare sâmbătă, de la ora 10:00, emisiunea iLikeIT aduce tehnologia în casele tuturor românilor. În ediția de săptămâna aceasta, Radu Păltineanu, românul care a traversat America de la Nord la Sud cu bicicleta în misiunea #cycletheamericas și a pedalat peste 30.000 de kilometri, va fi invitatul lui George Buhnici în platoul emisiunii. Ei vor discuta despre tehnologia folosită pe parcursul expediției, iar Radu va prezenta și gadgeturi cu conexiune la satelit. Tot sâmbătă, de la ora 10:00, la iLikeIT, vom vedea și imagini de la Conferința Samsung și vom afla informații despre telefoanele flexibile.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Chefi la cutite a captat publicul de la orase!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Cea de-a șasea ediție din sezonul 6 a clasat „Chefi la cuțite” ca lider de piață la nivelul publicului din mediu urban. În intervalul orar în care a fost difuzată emisiunea, 19.59-23.10, la nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a fost lider cu o medie de 8,2 puncte de rating și 18,6% cota de piață, fiind urmată de Pro Tv. Peste 1,7 milioane de telespectatori la nivel național urmăreau spectacolul culinar, în minutul de maximă audiență de la 21.29.

Seara de marți a continuat etapa de jurizări pe nevăzute la ”Chefi la cuțite”, la Antena 1, iar filmările ediției au coincis cu ziua de naștere a lui chef Florin Dumitrescu, motiv pentru care surprizele s-au ținut lanț.

După ce a primit un cadou inedit din partea echipei, dulciuri cu ștrumfi, soția juratului a ținut să îi aducă pe platou un tort aniversar delicios, pregătit alături de cele două fetițe ale familiei, Ava și Mia: ”Foarte gustos. Știi vorba aia… așchia nu sare departe de trunchi? E mai frumos decât orice tort aș face eu!”, a afirmat acesta emoționat. Seara a fost cu totul și cu totul specială pentru jurat, căci tot el a fost și cel care a câștigat amuleta cu numărul 6, clasându-se astfel în topul clasamentului.

Cremele, tema probei de marți seară, i-a pus pe chefi la grea încercare, însă maeștrii ”Chefi la cuțite” au realizat rețete demne de a-l impresiona pe invitatul serii, chef Ștefan Popescu. Printr-o farfurie sofisticată, bisque de homar, Florin Dumitrescu și-a asigurat victoria și a adăugat în dreptul său pe tabelă o cartolină nouă, ce îi va da posibilitatea de a găti timp de cinci minute cu echipa sa, în confruntările pe echipe ce vor urma: ” Preparatul a fost cum trebuie să fie!”, a considerat juratul special al serii.

Tot aseară, personaje inedite și-au făcut apariția în fața celor trei chefi, iar preparate de suflet au făcut deliciul juraților. Printr-o porție simplă de mini gogoși cu sos de zmeură, Mirela Lambă a obținut fără niciun semn de întrebare acordul de a trece în etapa următoare, iar votul de încredere al chefilor a lăsat-o fără cuvinte: ”Așteptăm gogoși de câteva sezoane, iar acestea sunt senzaționale. Bravo!”, au afirmat jurații. Un alt concurent special a fost Andrei Scurtu, fan al emisiunii ”Chefi la cuțite”, ce a demonstrat că vârsta nu este un impediment la bancul de lucru.

La doar 14 ani le-a pregătit chefilor brioșe cu ciuperci și cașcaval și i-a impresionat nu doar cu preparatul, ci și cu discursul său convingător: ”Ai putea fi următorul cel mai bun bucătar român în viață. Nu știu cum să îți spun…dar sosul a făcut ca rețeta să fie wow!”, a mărturisit chef Scărlătescu. La primirea cuțitului, Andrei a avut o reacție inedită, dar și o declarație specială: ”Cuțitul acesta pentru mine e totul. Când o să plec acasă, îl voi atârna la mașină.

Vreau să vadă toți oamenii marea mea realizare!”. La fel de surprinzător a fost și preparatul unui șef bucătar din Timișoara, ce i-a lăsat pe jurați fără replică. După ce sezonul trecut a gătit cămilă, anul acesta le-a propus celor trei o altă rețetă inedită. Sub denumirea ”Merele lui Prâslea”, desertul, bazat pe colorant verde a revoltat trioul imbatabil: ”Arată a otravă și are și gust de otravă! Era a doua ta șansă, a treia nu o vei mai avea.”.

Pentru a primi răspuns la întrebarea ”Cine gătește mai bine?”, Alex și Larisa Bănică au venit în platoul ”Chefi la cuțite” și au pregătit amândoi același preparat: ”Vom rezolva problema în această familie. Nu e niciuna mai bună, rețeta este greșită!”, afirmau chefii amuzați în momentul au degustat din cele două farfurii. Deși părerile au fost împărțite, iar vânăta cu sos de roșii, parmezan și mozzarella nu a fost suficientă pentru a rezolva dilema cuplului, Alex și Larisa au primit fiecare câte un cuțit și încă o șansă de a demonstra că se pricep la gătit.

Jurizările pe nevăzute continuă și săptămâna viitoare cu alte două ediții savuroase ”Chefi la cuțite”, difuzate luni și marți, de la 20:00, pe Antena 1.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile All urban si National
Perioada 13 noiembrie 2018

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending