Connect with us

Emisiuni

DEBUT | Ei sunt prezentatorii show-ul “Bingo Romania”, de la Acasa TV!

Avatar

Published

on

Nicoleta Luciu si Max de la “Vocea Romaniei” vor prezenta   din 16 iunie, in fiecare duminica, de la 22.00, in direct, ACASA, “BINGO Romania”, un show care le ofera romanilor posibilitatea de a participa la un joc de bingo autentic, ce va fi imbinat cu divertismentul.

“Eu intotdeauna mi-am dorit ca visurile oamenilor sa devina realitate. Imi place sa vad oameni zambind in jurul meu si prin aceasta emisiune vom reusi sa facem mai multi oameni fericiti. Pe Max l-am cunoscut pe platourile din Buftea, ne intelegem foarte bine si ma bucur ca vom prezenta impreuna “BINGO Romania”. Sa va ganditi bine ce va doriti, pentru ca din 16 iunie va vom indeplini visurile! In fiecare duminica, vom face un mega show, la “BINGO Romania”, ACASA”, spune Nicoleta Luciu, prezentatoarea emisiunii “BINGO Romania”.

“Acest show este un pas foarte important in cariera mea si ma bucur ca producatorii acestei emisiuni s-au gandit la mine. Pentru mine e o placere sa lucrez cu Nicoleta Luciu. Ne-am cunoscut si imprietenit in cantonamentul de la “Dansez pentru tine” si de atunci ne-am inteles foarte bine. Abia astept sa ne vedem la <<BINGO Romania!>>”, spune Max, prezentatorul show-ului “BINGO Romania”.

“BINGO Romania”, ce va fi difuzat ACASA, le va aduce concurentilor oportunitatea de a castiga sume mari de bani la extragerea bingo, cat si sansa unor premii instant, a unui autoturism acordat saptamanal si premii in bani prin apel telefonic.

Biletele sunt dispuse în serii de câte 3 sau de câte 6, iar fiecare 3 bilete achiziţionate îţi dau dreptul la un talon gratuit. Biletele vor putea fi achizitionate de la punctele de vanzare “BINGO Romania” din toata tara, iar pretul pentru 3 bilete este de 9,6 lei.

Toate biletele si taloanele gratuite necastigatoare intra in cursa premiilor telefonice in saptamana urmatoare de joc. “BINGO Romania” garanteaza achitarea premiilor in doar 48 de ore de la revendicare.

Din 16 iunie, in fiecare duminica, de la 22:00, telespectatorii sunt invitati sa participe la “BINGO Romania”, ACASA care le va aduce telespectatorilor castiguri substantiale, bucurie si divertisment, intrucat din platoul emisiunii nu vor lipsi invitati surpriza din showbiz-ul romanesc, dar si momente artistice impresionante.

 

 

Comentarii

Emisiuni

Mircea Bravo la „Reţeaua de idoli”: „La început făceam farse, acum suntem la nivelul următor”

Avatar

Published

on

            Irina Păcurariu continuă seria interviurilor marca „Reţeaua de idoli”, la TVR 2. Luni, 26 octombrie, de la ora 21:00 (în reluare duminica, de la ora 18:00), aveți întâlnire cu Mircea Bravo. Cu peste 2,7 milioane de urmăritori pe Facebook și aproape 900 de mii de abonați pe canalul de Youtube, Mircea Bravo este în prezent unul dintre cei mai de succes vloggeri români.

 

Pe numele său real Mircea Popa, tânărul comediant din Cluj, în vârstă de 30 de ani, a urmat cursurile Facultăţii de Drept din Cluj, însă a renunţat la o carieră în avocatură pentru a se dedica unui hobby care i-a adus notorietatea. „Rudele de la Beclean mă caută pe net, un unchi voia să fiu avocat, o mătușă doctor, dar eu am jucat toate rolurile pe net, pe tata chiar am vrut să îl pun la monitorizarea presei, oricum căuta pe Google orice apărea cu mine”, spune Mircea Bravo.

Trăim din ce în ce mai mult în online, cu ochii în ecrane, mai mult decât în legătură cu lumea din jur. Rețelele de socializare ne ocupă mai mult timp decât credem, spun specialiştii, care confirmă și că Facebook rămâne în continuare în topul preferinţelor, cu aproape 10 milioane de utilizatori activi. Românii petrec în medie două ore pe zi pe internet, în special pe reţelele de socializare, cărora le alocă cel puțin 30 de minute. Cei care au ajuns să-și transforme activitatea din online într-un job, admit că acum petrec mai mult timp pe internet decât în viața reală. Internetul nu este, însă, doar o formă de divertisment și de informare, ci şi o sursă de venit.

„El a impresionat în cei șase ani de când este în mijlocul atenției cu farse filmate pe stradă, ajungând să producă reclame pentru branduri renumite. Succesul se datorează și îndrăgitei sale bunici, Lenuța din Chinteni, care este personaj principal în multe filmulețe. În mai 2019, bunica devenea celebră într-un clip prin care Mircea Bravo îi îndemna pe oameni să meargă la vot, pentru alegerile europarlamentare. Cunoscut în general pentru clipurile umoristice, care strâng milioane de vizualizări, Mircea Bravo se implică deseori în campanii de conștientizare civică”, spune Irina Păcurariu.

„Irina Păcurariu: Cine-i Mircea devenit Bravo ? Că erai Popa… Mircea Bravo: Cu Bravo atrag aprecierile. Sunt un tip care acum 5 ani, cu un coleg care venea din televiziune, am zis să facem ce ne place, că o să fie tare online-ul. La început făceam farse, acum suntem la nivelul următor…”, spune vloggerul la „Rețeaua de idoli”.

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

Emisiuni

Vulpoiul s-a demascat aseară la Masked Singer România, el fiind artistul Costi Ioniță

Avatar

Published

on

            Aseară, cinci măști au avut ultima șansă de a cuceri telespectatorii și de a primi un loc în marea finală Masked Singer România. În urma voturilor, Corbul, Leoaica, Panda și Căpcăunul se vor lupta săptămâna viitoare pentru titlul de cea mai iubită mască. Vulpoiul a părăsit competiția: Costi Ioniță fiind cel care s-a ascuns în acest costum. Semifinala Masked Singer România a fost lider de audiență!

Publicul a decis aseară că Vulpoiul este cel care trebuie să iasă din emisiune și spre surprinderea tuturor, sub masca acestuia s-a aflat Costi Ioniță. Artist și producător muzical, Costi a cunoscut succesul internațional și a fost nominalizat la Premiile Grammy, videoclipurile lui au strâns peste 300 de milioane de vizualizări de la începutul anului până în prezent.

Imediat după demascare, acesta a declarat: „Nu e simplu, serios, să stai cu câteva kilograme pe tine. Plus că te încălzești și mai trebuie să și cânți, să mai și dansezi, să mai și faci parte din show, vine și coregraful cu stânga-dreapta, sus-jos, trebuie să le ții minte pe toate. Este într-adevăr o experiență frumoasă, și pentru un artist care vrea să aibă ceva în palmares, eu zic că emisiunea asta își spune cuvântul clar în cariera lui”.

Vineri seară, PRO TV a fost lider de audiență, în intervalul orar 20.28 – 22.28, și a înregistrat 6.5 puncte de rating și 20.9% cotă de piață în rândul publicului comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban.

Săptămâna următoare, Corbul, Leoaica, Panda și Căpcăunul au pregătit momente speciale, coregrafii spectaculoase și decoruri care vor surprinde. Totul pentru a pune mâna pe marele trofeu Masked Singer România, dar și pe titlul de cea mai iubită mască a acestui sezon. Marea Demascare este vineri, de la ora 20:30, la PRO TV.

Nu rataţi Marea demascare! Finala Masked Singer România

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

Emisiuni

Kalon Rae și Iulian Canaf au intrat direct în grupa Deliei la X Factor

Avatar

Published

on

Delia a dat lovitura, seara trecută, la X Factor, când și-a adăugat în echipa sa două nume colosale! Dacă unul dintre bărbați vine tocmai de la Londra, pe cel de-al doilea l-a găsit la Iași și este o cunoștință mai veche a Loredanei.

 

Italian, stabilit în Londra și atras de România, Kalon Rae este un muzician experimentat și conștient că de câte ori urcă pe o scenă atrage atenția chiar înainte să înceapă să cânte. „Vreau să cuceresc lumea, iar X Factor este un nou pas! Mereu îmi spun „Fii tu, găsește ce e special la tine, iar oamenii te vor iubi! Nu toți, dar nici nu te poți aștepta la asta!”, mărturisește Kalon. Tânărul cântăreț și compozitor, care în ultimii ani a mai cântat în România, se laudă cu o bogată experiență muzicală, mai ales că în 2012 a fost director muzical la ceremonia de închidere a Olimpiadei de la Londra și a lucrat cu nume mari ale industriei precum George Michael sau Coldplay.

 

Doar mai mult dans a lipsit pentru ca Delia să fie complet cucerită de Kalon, dar problema a fost imediat rezolvată: „Aș învăța și balet pentru tine!”, i-a promis Kalon juratei care l-a trimis direct în Bootcamp, în echipa sa.

La fel s-a întâmplat şi cu Iulian Canaf, un concurent care o cunoştea pe cealaltă jurată X Factor, Loredana. „Am venit doar să cânt blues și să mă simt bine. Am venit să te revăd, Loredana, și să cânt o piesă de blues, că nu știu altceva”, a mărturisit Canaf pe scenă, cu modestia care îl caracterizează. Când a început însă să cânte, cuvintele nu și-au mai avut rostul! „Are factorul X, bubuie pasiunea în el”, a exclamat Florin Ristei, iar voturile juraților i-au asigurat lui Canaf un loc în Bootcamp.

Dacă până acum jurații aflau abia la finalul audițiilor ce grupă le va fi repartizată, în cel de-al nouălea sezon X Factor, difuzat în fiecare vineri, de la ora 20.30, la Antena 1, Loredana, Delia, Ștefan Bănică și Florin Ristei au fost anunțați încă de la început mentorul cărei grupe vor fi, ceea ce îi va face să ia decizii mult mai strategice.

 

Așadar, în noul sezon X Factor, Loredana va fi mentorul grupei de băieți sub 24 de ani, Florin Ristei a primit Grupurile, Ștefan Bănică va căuta factorul X în rândul fetelor de sub 24 de ani, în timp ce Delia crede că are categoria câștigătoare: Mixt este grupul pentru concurenți de peste 24 de ani, iar până acum jurata X Factor a câștigat în ambele cazuri când a mai fost mentorul lor, în 2013, alături de Florin Ristei, iar în 2018 împreună cu Bella Santiago.

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

Facebook

Trending