Connect with us

ALL MEDIA

Decizie CNA. Antena 3 amendă de 20.000 de lei, pentru emisiunile “În gura presei” şi “Sinteza zilei”

Published

on

 

CNA a amendat, luni, Antena 3 cu 20.000 de lei, pentru emisiunile “În gura presei” şi “Sinteza zilei”.

Preşedinţia a sesizat Consiliul în legătură cu mai multe emisiuni difuzate de Antena 3 (“Sinteza Zilei” din 4 decembrie, “Esenţial” din 22 noiembrie şi emisiunile de ştiri din 15 noiembrie, în care a fost difuzată ştirea intitulată “Palatul Cotroceni, plin de bacterii”), informeaza Agenţia Mediafax.

Potrivit Preşedinţiei, în aceste emisiuni “au fost lansate acuzaţii defăimătoare” la adresa preşedintelui Traian Băsescu şi în care au fost făcute “afirmaţii neadevărate” despre acesta, dar şi despre Palatul Cotroceni, stire despre care puteţi sa vă informaţi AICI.

În urma discuţiilor membrilor CNA, niciuna dintre emisiunile sesizate de către Administraţia Prezidenţială nu a fost reţinută de membrii CNA în sancţiunea de 20.000 de lei.

Această amendă a fost propusă de membrul CNA Christian Mititelu pentru încălcarea legislaţiei audiovizualului în ediţia din 14 noiembrie a emisiunii “Sinteza zilei”, moderată de Mihai Gâdea, şi în ediţiile din 2 şi 3 decembrie ale emisiunii “În gura presei”, realizată de Mircea Badea.

Narcisa Iorga, Florin Gabrea şi Valentin Jucan au susţinut sancţiunea de 20.000 de lei, după ce propunerea pe care a făcut-o Gabrea (amendă de 40.000 de lei) nu a întrunit numărul minim necesar de voturi (şase) pentru a putea fi aplicată. Gabrea propusese aplicarea sancţiunii de 40.000 de lei pentru cinci emisiuni difuzate de Antena 3.

Ediţia din 14 noiembrie a emisiunii “Sinteza zilei” a fost reclamată la CNA de o persoană fizică. În acea emisiune a fost analizat subiectul achiziţionării de către Ioana Băsescu, fiica preşedintelui Băsescu, a unui teren în comuna Nana, potrivit monitorizării realizate de CNA.

Invitaţii emisiunii au fost Dana Grecu, Bogdan Teodorescu, Mircea Badea şi Mugur Ciuvică, care au vorbit despre subiecte precum “averea fabuloasă a familiei Băsescu”, “6 palate la dispoziţia lui Băsescu”, “familia prezidenţială în tandreţuri cu şeful securităţii”, “implicarea oamenilor statului în afacere”, “un milion dubios de la Banca Statului”, “dovada că Băsescu este implicat în trafic de influenţă”, “Băsescu cercetat în 2004 pentru spălare de bani”, “Dosarul, clasat din cauza imunităţii”.

În emisiune, Mircea Badea a făcut comentarii, folosind termeni precum “băsista aia maniacă, soneria Matei!”, “băsiştii ăştia palii”, “mostră de tupeu pestilenţial” etc.

De asemenea, Mircea Badea a făcut în aceeaşi emisiune următoarea afirmaţie:

“Dacă există lege în România şi justiţie, Traian Băsescu va trebui să moară în puşcărie. Ăsta este destinul corect al acestui accident hidos din punct de vedere istoric”.

Pe de altă parte, Mircea Badea a făcut şi în ediţiile din 2 şi 3 decembrie ale emisiunii “În gura presei” comentarii care au cuprins “limbaj injurios” potrivit membrilor CNA.

Narcisa Iorga a făcut referire la ediţia din 2 decembrie a emisiunii “În gura presei”, dând mai multe exemple de afirmaţii pe care Mircea Badea le-a făcut. Astfel, Mircea Badea a vorbit despre Robert Turcescu folosind expresia “formă de viaţă”.

De asemenea, Narcisa Iorga a făcut referire la ediţia din 3 decembrie, dând ca exemple de afirmaţii făcute de Mircea Badea. Atunci, Mircea Badea a spus despre Traian Băsescu că este “cel mai odios securist”. În aceeaşi emisiune, Mircea Badea a făcut comentarii despre mai mulţi jurnalişti, între care Grigore Cartianu, Andreea Pora, Mircea Marian.

Sancţiunea de 20.000 de lei propusă de Christian Mititelu şi votată de majoritatea membrilor CNA a fost aplicată pentru încălcarea articolului 40 din Codul de reglementare a conţinutului audiovizual.

Acesta a spus că a propus această sancţiune pentru aceste emisiuni, pentru că acestea “ies în evidenţă în mod special” în privinţa încălcării legislaţiei audiovizualului.

“În aceste emisiuni se foloseşte acest limbaj, în ambele cazuri protagonistul este domnul Badea”, a spus Mititelu.

Pe de altă parte, membrul CNA Florin Gabrea a spus că Mircea Badea este “un campion în injurii la adresa preşedintelui Băsescu”, pe care le aduce şefului statului “fără nici cea mai mică jenă”.

“Emisiunea şi studioul de televiziune nu este un tramvai unde se întâlnesc unii şi înjură la Băsescu”, a spus Gabrea. El a mai spus că au fost “extraordinar de grave abateri” în cinci emisiuni difuzate la Antena 3, în care “imparţialitatea şi buna-credinţă nu există”. “(În aceste emisiuni, n.r.) e un fel de spaţiu al preriei din Texas, unde fiecare scoate pistolul şi trage unde vrea (…) E un mănunchi inimaginabil de injurii care nu au nicio legătură cu studioul de televiziune, pentru care propun 40.000 de lei amendă”, şi-a justificat Florin Gabrea propunerea, care nu a întrunit numărul necesar de voturi pentru a fi aplicat.

La rândul său, şi Narcisa Iorga a precizat că sunt încălcate articole referitoare la dreptul la imagine şi la informare corectă în cele zece emisiuni de la Antena 3, care au fost monitorizate de CNA. Iniţial, Narcisa Iorga a propus o amendă de 25.000 de lei, pe care ulterior a retras-o şi a susţinut propunerea făcută de Florin Gabrea.

RADAR DE MEDIA a publicat TOPUL cu cele mai mari amenzi date de CNA, iar Antena 3 a ocupat locul 1.

Votaţi AICI în semifinala premiilor Radar de Media, ediţia Primăvară 2014

Fii la curent cu cele mai noi stiri din media pe pagina de Facebook RADAR DE MEDIA

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

S-a lansat oficial un nou site media: newsbucuresti.ro – site de știri pentru Bucuresti si Ilfov

Published

on

 

newsbucuresti.ro, site-ul de știri online dedicat zonelor – Bucureşti şi Ilfov, a fost lansat oficial.

  • Noul proiect media – newsbucuresti.ro, va beneficia de știri și informații furnizate de către agenția de știri naționale – Ecopolitic Media.

 

Noua platformă online – newsbucuresti.ro, are și pagina de socializare dedicată, știrile vor fi distribuite pe pagina de facebook – www.facebook.com/newsbucuresti.ro

Noul site de stiri locale, dedicat zonelor Bucuresti și Ilfov – newsbucuresti.ro, alături de site-ul de știri naţionale ecopolitic.ro, fac parte din trustul de presă Ecopolitic Media.

Pe newsbucuresti.ro vor fi publicate în primul rând, articole de interes pentru cei care stau în zona București-Ilfov, dar și categorii de știri naționale, politice și de interes general.

Iulian Ionescu, CEO Ecopolitic Media: Cea mai importantă regiune a României din punct de vedere politic și economic (Bucuresti-Ilfov) – este obligatoriu să aibă și o platformă de știri dedicată!

”Decizia de a investi în acest nou proiect media – newsbucuresti.ro, am luat-o în urma unei analize de durată.După ce am analizat datele cu privire la piaţa de media din România – care a crescut anul trecut cu 10% comparativ cu 2017, ajungând la 454 milioane de euro, iar pentru 2019 este estimat un avans de 7%, coroborate cu datele legate de faptul că fiecare reşedinţă de judeţ are cel putin un site de știri, atunci am luat decizia ca și regiunea Bucureşti-Ilfov să aibă o platformă online de știri dedicată.

În plus, cea mai importantă regiune a României din punct de vedere politic și economic (Bucuresti-Ilfov) – este obligatoriu să aibă și o platformă de știri dedicată, mai ales dacă ne gândim în perspectiva viitoarei zone metropolitane din jurul Bucureștiului.”, ne-a transmis Iulian Ionescu, CEO Ecopolitic Media și redactor șef al newsbucuresti.ro

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Rezultate financiare Digi Communications NV în primul semestru al anului 2019

Published

on

 

Rezultate financiare pentru semestrul I 2019:
Digi Communications N.V. anunță creșterea cu 25% a EBITDA în primul semestru al anului 2019 față de primul semestru al anului 2018

• 575 milioane EUR venituri consolidate la nivel de Grup, în semestrul I 2019 (+ 18% față de sem. I 2018)
• 15,5 milioane unități generatoare de venit (RGU), toate serviciile (+ 7% la 30 iunie 2019 față de 30 iunie 2018)
• 199 milioane EUR EBITDA ajustată (cumulat pe primele 6 luni ale anului 2019), în creștere cu 25% față de aceeași perioadă a anului 2018
• În România, principalii vectori de creștere, în semestrul I 2019 față de semestrul I 2018 sunt: serviciile de internet fix (+10,6% RGU) și serviciile de televiziune prin cablu (+ 9.5% RGU)
Grupul Digi Communications N.V. a făcut publice miercuri, 14 august, rezultatele financiare pentru semestrul I 2019, anunțând o creștere a veniturilor consolidate cu 89 milioane EUR (18%), în raport cu aceeași perioadă a anului trecut. EBITDA ajustată a fost de 199,4 milioane EUR, în creștere cu 40,4 milioane EUR (25%) față de aceeași perioadă a anului 2018.
România se menține ca piață principală a Grupului, generând 63% din veniturile acestuia, pe locul al doilea fiind Ungaria (cu 19%), urmată de Spania (16%) și Italia (2%). În total, pe cele patru piețe, compania înregistrează 15,5 milioane RGU (unități generatoare de venit), în timp ce, la 30 iunie 2018, compania cumula 14,5 milioane RGU.
În ceea ce privește Ungaria, compania a înregistrat, de asemenea, creșteri în segmentul serviciilor de internet fix (3,7% – RGU iunie 2019 față de iunie 2018) și în cel al serviciilor de televiziune prin cablu (1,8% – RGU iunie 2019 față de iunie 2018).
În Spania și Italia, Digi Communications se adresează atât diasporei românești, cât și clienților locali. În total, cele două piețe contribuie cu 1,9 milioane de unități generatoare de venit, în special pentru serviciile oferite ca operator de rețele virtuale mobile (MVNO).
”În trimestrul 2 al anului 2019 am înregistrat un rezultat notabil în ceea ce privește principalii indicatori financiari. Astfel, cifra de afaceri a Grupului a depășit 294 milioane EUR (creștere de 16% raportat la perioada similară a anului 2018), iar EBITDA-ul a atins 109 milioane EUR (creștere de 33% raportat la perioada similară a anului 2018), rezultate susținute de creșteri operaționale.
În ultimele luni, am făcut pași importanți spre diversificarea ofertelor noastre pe piața maghiară și pe cea spaniolă. Am lansat serviciile de telefonie mobilă în Ungaria, în cursul trimestrului 2 al anului 2019, și am continuat extinderea acoperirii cu servicii de comunicații fixe în Spania. În ceea ce privește România, țin să menționez că este foarte importantă pentru noi lansarea serviciilor 5G la finalul lunii iunie, cu prezență în acest moment în București, Constanta, Iași și Oradea”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al Digi Communications N.V..

EVOLUȚII PE FIECARE PIAȚĂ

În România, Grupul a raportat creșteri pe segmentul serviciilor de cablu și internet fix, cu un progres de 9.5% al abonamentelor la serviciile de cablu tv (3,45 milioane RGU, la 30 iunie 2019, față de 3,15 milioane RGU, la 30 iunie 2018) și, respectiv, de 10,6% la abonamentele pentru serviciile de internet fix (2,64 milioane RGU la 30 iunie 2019 față de 2,38 milioane RGU, pentru perioada similară a anului anterior). În ceea ce privește serviciile de telefonie mobilă, Digi este liderul portabilității cu circa 164.480 numere portate în rețeaua Digi Mobil, în primul semestru al anului. Raportat la aceeași perioadă a anului anterior, rețelele de telefonie fixă și mobilă ale Grupului au atras, prin serviciul de portare, cu 35% mai multe numere fixe și mobile față de aceeași perioadă a anului anterior (179.328 numere portate, în primul semestru al anului 2019, față de 132.602 numere, în aceeași perioadă a anului 2018).*
În Ungaria, veniturile filialei Digi Hungary (inclusiv Invitel)** s-au majorat până la 110 milioane EUR in semestrul I al anului 2019 (in crestere cu 37%, crestere datorata in principal consolidarii IN.V.itel) . Pe segmentul serviciilor de internet fix, Digi este al doilea operator (cu o cotă de piață de peste 24%), în timp ce pe segmentul serviciilor de telefonie fixă deține o cotă de piață de circa 23% ***.
Spania și Italia au înregistrat o creștere importantă, de 42%, a RGU, ajungând de la 1,33 milioane RGU, la 30 iunie 2018, la 1,9 milioane RGU, la 30 iunie 2019. Digi Spania s-a poziționat ca lider al pieței MVNO (operator virtual de servicii de telefonie mobilă), și este cel de-al cincilea operator de telefonie mobilă pe piața iberică. Pe cele două piețe europene mature, Digi se adresează atât diasporei românești, cât și clienților locali.

Despre Grupul Digi
Digi Communications N.V. este compania mamă a operatorului de comunicații electronice, RCS & RDS S.A., liderul pieței de internet, pay-tv și servicii coN.V.ergente, în România, cu operațiuni și în Ungaria, Spania și Italia. Înființată în urmă cu 26 de ani, compania deține aproape în integralitate cea mai modernă (state of the art) și mai extinsă rețea de fibră optică din regiune. Digi aduce pe piață cele mai accesibile servicii de comunicații electronice, atât în domeniul comunicațiilor fixe, cât și al celor mobile. Acest avantaj competitiv s-a transformat, în timp, într-un beneficiu pentru milioane de clienți, care au dobândit, astfel, un acces mai rapid și mai puțin costisitor la servicii de cea mai bună calitate.
În România, Grupul Digi este cel mai mare angajator privat din mediul antreprenorial local, cu peste 13.000 de angajați, și contribuie la bugetul de stat și al asigurărilor sociale și de sănătate cu mai mult de 120 milioane EUR anual.
În oferta de conținuturi trans-media a Grupului Digi figurează posturile de televiziune Digi24, Digi Sport, Film Now, Digi World, Digi Animal World, Digi Life, UTV, Music Channel și Hit Music Channel, primul post Ultra HD din România, Digi4K, posturile de radio Pro FM, Digi FM și Chill FM și platformele de comunicare online reunite sub DigiOnline.
Mai multe informații aici.

⃰ Potrivit statisticilor furnizate de portabilitate.ro.
⃰ ⃰ Inclusiv investiția în Invitel, companie din Ungaria, unde Grupul deține pachetul majoritar de acțiuni, de la 30 mai 2018.
⃰ ⃰ ⃰Potrivit NMHH, autoritatea maghiară pentru reglementarea comunicațiilor electronice.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Proiecte

România NEbunului simț – despre etichetă și lipsa ei

Published

on

 

Campania „România NEbunului simț” revine luni, 12 august 2019, în jurnalele Digi24. Lansată cu scopul de a trezi conștiința publică vis-a-vis de comportamentelor sociale neadecvate, campania propune în ediția următoare o discuție despre indisciplina pietonilor în trafic și nepăsarea turiștilor față de locurile în care își petrec vacanța.

Purtările abuzive ale unora dintre semenii noștri, indiferența și lipsa de respect față de natură sunt printre subiectele abordate. Invitații Teodorei Iacob ne dezvăluie explicațiile din spatele acestor proaste obiceiuri și calea cea mai scurtă pentru îndreptarea lor.

Cred că (n.r. traversatul nepermis) ține de mai multe lucruri, de educație, dar și de lipsa unor legi foarte clare. Dacă vorbim de alte țări, lucrurile stau total diferit și inclusiv românii, când pleacă în alte țări, se comportă diferit. Dar în România, ai senzația că lucrurile pot merge și așa și că, orice ar fi, nu ți se poate întâmpla ție. Mi-aduc aminte că eram în Japonia, pe o străduță de trei metri, era roșu, nu venea nicio mașină… Eram cu un grup de români și aș fi trecut, dar nu trecea nimeni, și îți era jenă de oameni să nu le respecți regulile, spune Răzvan Pascu, consultant în turism.


Când mergem pe stradă, cu capul plecat sau cu ochii în telefon, noi transmitem celor din jur o anumită energie și, dacă vrem să schimbăm mediul în care trăim, trebuie să ne schimbăm abordarea personală. Haideți să nu mai mergem cu capul plecat, mergem drept, eventual și zâmbim, pentru că o să îi facem pe alții să se simtă bine. Până la urmă, trebuie să tratăm cu încredere fiecare zi”, propune Andrei Pop, trainer de etichetă în afaceri.

Telespectatorii care susțin demersul Digi24 pot transmite filmulețe și fotografii, în atenția echipei „România NEbunului simț”, pe WhatsApp, la numărul 0771 100 304 sau 0775 542 466, dar și pe pagina de Facebook Digi24 și la adresa de e-mail redacție@digi24.ro.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: